Lieve Sophie

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lieve Sophie is echt een positieve verrassing! Vorige week hebben we met vier personen daar gegeten. We hadden Groupon-bonnen voor een driegangenmenu plus een wijnarrangement. Ieders voor- en hoofdgerecht viel in de smaak (en we hadden allemaal iets anders besteld!) en eigenlijk was er weinig ruimte meer voor het nagerecht. Toch maar even de menukaart bestudeerd en daar zat zoveel lekkers tussen dat we uiteindelijk wel allemaal voor een toetje kozen. En dat was maar goed ook, want ook die waren een echte smaaksensatie! Zonde als we die hadden gemist...
Alle gerechten zijn bijzonder smaakvol én met veel zorg opgemaakt. De passie spat van het bord af!
Ook de wijnen die we bij elk gerecht geserveerd kregen, waren heerlijk en verrassend.
Daarbij is de bediening ook erg vriendelijk en dit alles maakt een avondje uit bij Lieve Sophie tot een culinaire verwennerij in een hele prettige ambiance.
Nijmegen_155 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen week, heerlijk gegeten met vier personen met een groupon bon! De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding! We gaan hier zeker nog terugkomen!
Connie T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met z'n vieren een 3-gangen keuzemenu via groupon gegeten. De bediening was correct. De inrichting O.K. De keuze van de gerechten was voor 3 van ons prima en ook lekker. Een van ons heeft een allergie voor de smaakversterker E 631 en daarvoor was de keuze beperkt. Er was geen enkel nagerecht zonder dat E nummer. Hier is werk aan de winkel!
angeliquevt .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten van het driegangenmenu, gezellige sfeer en prettige bediening. Erg leuke en lekkere avond gehad. Was nog nooit geweest, maar ben van plan om binnenkort weer te gaan.
cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lieve Sophie heeft een hele gezellige, ontspannen sfeer met een mooi interieur. Bij mooi weer is buiten zitten ontzettend aantrekkelijk gemaakt door een mooi terras. Als voorgerecht had ik een carpaccio en die was gewoon lekker. Maar de kalf entrecote met krieltjes in schil een reepjes groente was echt heerlijk! Precies goed gebakken en een ontzettend mals stuk vlees. En om de beleving helemaal af te maken was de eigenaar ontzettend meedenkend, kon mijn toetje naar mijn zin verandert worden zonder lastig doen, kreeg de rest ook een bonbon omdat er 1 iemand zei dat ook wel te laten (als grap) en was de bediening zeer vriendelijk en prettig.
Maboog .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gisteren gedineerd bij Lieve Sophie. Een eenvoudige kaart met sympathieke prijzen. De gerechten zijn van een royale proportie en zeer goed van smaak. De risotto met gamba en mixed grill bevielen erg goed. Met name een compliment voor de sympathieke bediening (eigenaar??) die ons echt welkom liet voelen. Het restaurant is verder ruim van opzet,mooi ingericht en zeker niet rumoerig . Aanrader als je uit eten wilt voor een nette prijs.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren met een groep geluncht bij Lieve Sophie. We waren iets later dan de gereserveerde tijd, even gebeld, bleek geen probleem. Daarna met twaalf man van de lunchkaart heerlijke broodjes, soepjes, uitsmijters en kibbeling gegeten. Kwaliteit was heel goed, sfeer was prima. Lijkt me ook een leuk tentje om eens in de zomer heen te gaan, ze hebben een overdekte tuin met veel kinderspeelgoed.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, groenten van het seizoen. De bediening heeft aan een half woord genoeg: verrassend! Een echte aanwinst voor Wijchen!!!
Christlie .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Leuk restaurantje.
Erg gehorig wel, qua akoestiek nog niet optimaal, maar gewoon" in je bubble duiken" en dan heb je een fijne avond.
Lekker, vers eten (wel jammer dat er een gerecht al op was).
Goede porties. Vriendelijke, attente bediening.
Aangenaam geprijsd.
Aanrader.