Lieve Sophie

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
Cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lieve Sophie heeft een hele gezellige, ontspannen sfeer met een mooi interieur. Bij mooi weer is buiten zitten ontzettend aantrekkelijk gemaakt door een mooi terras. Als voorgerecht had ik een carpaccio en die was gewoon lekker. Maar de kalf entrecote met krieltjes in schil een reepjes groente was echt heerlijk! Precies goed gebakken en een ontzettend mals stuk vlees. En om de beleving helemaal af te maken was de eigenaar ontzettend meedenkend, kon mijn toetje naar mijn zin verandert worden zonder lastig doen, kreeg de rest ook een bonbon omdat er 1 iemand zei dat ook wel te laten (als grap) en was de bediening zeer vriendelijk en prettig.
Maboog .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gisteren gedineerd bij Lieve Sophie. Een eenvoudige kaart met sympathieke prijzen. De gerechten zijn van een royale proportie en zeer goed van smaak. De risotto met gamba en mixed grill bevielen erg goed. Met name een compliment voor de sympathieke bediening (eigenaar??) die ons echt welkom liet voelen. Het restaurant is verder ruim van opzet,mooi ingericht en zeker niet rumoerig . Aanrader als je uit eten wilt voor een nette prijs.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren met een groep geluncht bij Lieve Sophie. We waren iets later dan de gereserveerde tijd, even gebeld, bleek geen probleem. Daarna met twaalf man van de lunchkaart heerlijke broodjes, soepjes, uitsmijters en kibbeling gegeten. Kwaliteit was heel goed, sfeer was prima. Lijkt me ook een leuk tentje om eens in de zomer heen te gaan, ze hebben een overdekte tuin met veel kinderspeelgoed.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, groenten van het seizoen. De bediening heeft aan een half woord genoeg: verrassend! Een echte aanwinst voor Wijchen!!!
Christlie .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Leuk restaurantje.
Erg gehorig wel, qua akoestiek nog niet optimaal, maar gewoon" in je bubble duiken" en dan heb je een fijne avond.
Lekker, vers eten (wel jammer dat er een gerecht al op was).
Goede porties. Vriendelijke, attente bediening.
Aangenaam geprijsd.
Aanrader.