Lieve Lente

- Bar 12:00 - 02:00

7,2
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zich ok gegeten maar helaas wordt er bewust pangasiusfilet verkocht als Zonnevis, welke een veel luxere vissoort is. Het personeel is hiervan op de hoogte maar vraagt wel een flinke prijs voor een goedkoper bevroren visfillet. De beloofde scampi en rivierkreeft waren ook in geen velden of wegen te bekennen, enkel een paar garnalen.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Na het bierfestival neergestreken voor het drie keer drie gangen menu. De voorgerechtjes waren lekker, de hoofdgerechtjes waren wat zout maar verder prima. De nagerechtjes waren aardig maar spraken met niet zo aan. De friet vonden we niet bijzonder. Het is een leuk concept, je proeft zo wat meer van de kaart maar we vinden het niet iets speciaals.
Het personeel is aardig en het ziet er wel gezellig uit.
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
vanavond heerlijk gegeten van het lente menu heel gezellig personeel die regelmatig komen vragen of het naar onze zin is wij hebben niets te klagen tot de volgende keer
BroekmanFrank .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Na de NS wandeling 'Kampina' van Boxtel naar Oisterwijk hier gegeten. Prima locatie, sfeervol ingericht, een ruime bierkaart en goed eten na een wandeling van ruim 16 km. En niet onbelangrijk: een hondvriendelijk eetcafé......('natuurlijk zijn hier honden welkom!!!).... alleen de bijbehorende drinkbak nergens gezien.
Boudewijn N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Fantastische soep als voorgerecht. Goed warm, gevuld en bijzonder smaakvol. Black Angus steak als hoofdgerecht. Voor de tweede maal. Hij was ons al eens geserveerd, half pees en half goed te eten maar we wilde het nog eens proberen. Nu was hij echter helemaal een en al pees. Géén doorkomen aan. Vrouwlief wilde nog een klacht indienen maar ondergetekende had daar totaal geen zin in want dat verpest de avond en dat vind ik zonde. Nooit meer gaan eten is mijn credo. Hoe jammer ook want de zaak heeft een geweldige ambiance. Toedeloe "lieve lente"
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Bediening is snel en deskundig, eten is redelijk, Vlees trio: biefstuk goed, maar varkenshaas was droog en taai. Ribeye was smakelijk maar voor 19.50 wel erg klein. De bijlages (klein bakje friet en wat groente onder het vlees) vinden wij te weinig en ook niet echt lekker, liever een aparte salade er bij. Toetjes zijn prima. We vinden het geheel (ook de wijn) te duur voor deze kwaliteit.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Een erg gezellig en goed restaurant waar we graag een hapje eten. We zijn kritisch als het over eten gaat en de Lieve Lente is zeker een van onze favorieten. We komen er vaak en graag. Zeker aan te bevelen ! Over de bediening alleen LOF , ga zo door !
Helga P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ons favoriete restaurant in Oisterwijk ????
Regelmatige bezoekers: gewoon omdat het eten heerlijk is ruim voldoende, een heel uitgebreide kaart.De bediening altijd verzorgd,gezellig en goedlachs! Elke maand een ander keuzemenu in 2 prijscatogorieen en zeer regelmatig leuke originele spontane acties (als we er een moeten noemen via fb op een druilerige dag die avond lekker mosselen komen eten voor 14,50 daar wordt je vrolijk van ????) in een woord een echte aanrader...!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Of je met twee personen kom eten of meerdere personen .Het is altijd fantastisch en keuze genoeg en heerlijke seizoen producten.Al met al altijd een feestje.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben hier al een aantal keer eerder gegeten. Vooraf een heerlijke aspergesoep en een salade Lieve Lente met gamba's. Daarna als hoofdgerecht nogmaals die salade en een Black Angus steak die aan de ene kant wat dik was en aan de andere kant wat dun en daardoor iets te doorbakken was. Ook nu weer afgesloten met de chocoladeparade als dessert.

We konden nog prima buiten op het terras zitten en de bediening was vlot en vriendelijk. Een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de Black Angus steak, dat wel. Al met al nog voor ons geen reden om af te haken.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Lieve hemel, lieve lente! Een echte aanrader! Wij waren een weekendje weg uit Schiedam, en hadden van tevoren eigenlijk al een restaurant via internet op het oog. 's Middags passeerden we "Lieve Lente" waar we het € 15,- 3-gangen menu -vanwege het 15 jarig bestaan- op het uithangbord zagen staan. We reserveerden direct voor de avond, en wat hebben we lekker gegeten! De carpaccio met oude kaas en rucola smaakte voortreffelijk, evenals de met veel zorg bereide varkens fricandeau van het spit met stroganoffsaus! Als klap op de vuurpijl werd ons ook nog een heerlijke warme appeltaart met ijs voorgeschoteld. Alles vers en met veel smaak en zorg klaargemaakt! Ook het personeel in dit sfeervolle eetcafe was zeer vriendelijk, en zelfs de timing tussen de gangen was uitstekend! Voor ons een verrassend fijn begin van ons lange paasweekend in Oisterwijk. Applaus!
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Gisteren bij Lieve lente gaan lunchen, wat een vergissing.

De koffie is en blijft het enige goede aan het geheel. Mijn partner had een uitsmijter die dreef in het vet en het brood was geen brood, er zat een salade bij wat naar inzien geen salade mag worden genoemd, het slaatje erbij ach wat zal ik zeggen geen commentaar. Ik zelf had een hamburger of wat voor een hamburger door moet gaan. Helaas voor mij een totale misser, zacht wit bolletje, een keiharde hamburger of zoiets, de salade of hoe het ook mag heten niet om aan te zien en absoluut onsmakelijk en oneetbaar. Om maar over de saus op de hamburger (ik durf het haast niet te schrijven maar doe het toch) dit is iets wat bij mij thuis direct in de vuilnisbak gaat. wat betreft de bediening die is ook niet echt om naar huis te schrijven, als je voor de inrichting en gezelligheid komt waar Brabant toch zo bekend om staat echt advies blijf lekker thuis.

Dit is een zaak waarbij wij geen cent meer besteden, en ook absoluut zullen vermijden.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
TOP RESTAURANT!
Maandag 23 maart 2015 gegeten bij Lieve Lente in Oisterwijck.
We hadden een lentemenu van 3 gangen < carpaccio, varkensfricandeau met stroganoffsaus en appeltaart met ijs, en een sateh van het huis. Het was super, mals gebakken, heerlijke frietjes en verse groente erbij.
In een woord: geweldig, ruime porties, en de prijs - kwaliteit is TOP.
Bediening attent en vriendelijk en we hebben achteraf ook aangegeven zeer tevreden te zijn over de service.
Het was de tweede maal dat we hier waren en we komen zeker terug. Ga zo door!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heel lekker gegeten bij Lieve Lente. Twee heerlijke hoofdmenu's: surf en turf (garnalen en tournedos) en tournedos pepersaus.
De keukenbrigade verstaat het vak:" Hoe vlees te bereiden".
Super mals en echt heerlijk. Groente beetgaar en fijn van smaak. Frietjes en een aardappeltje erbij.
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste!
Last but not least: de bediening was ook helemaal top! Heel aardig en gastvriendelijk.
Goede zaak. Wij komen terug.
Bert1952 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Gereserveerd om 1700 uur aanwezig om 1730 .elk gerecht liet ondanks div. Keren aandringen toch weer 3 kwartier op zich wachten.bij het hoofd gerecht slechts 2 kleine schaaltjes frietjes voor 6 personen.alleen de rekening konden we wel in een minuut betalen.komen hier niet meer terug...
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Buiten eten als het weer goed is, heeft altijd iets bijzonders. Het is niet de eerste keer dat we hier bij restaurant Lieve Lente aanschuiven en ook nu weer zijn we niet teleurgesteld. Vooraf begonnen met een heerkijk spiesje van gamba's met loempiaatjes van gamba met een crème van Kreeft en een salade. Ook het uiensoep smaakte prima. Vol verwachting uitgekeken naar het hoofdgerecht: kalfsburger de luxe, pasta di pappa en een kipsate-spies. Ook van deze gerechten bleef geen kruimeltje over. Het was ook meer dan genoeg, zelfs zoveel dat deze keer er geen ruimte was voor de chocoladeparade als dessert. Heerlijk buiten op het terras gezeten, goede, vlotte bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding en een glas wijn wat je niet met twee slokjes leegdrinkt. Al met al een aanrader om hier te gaan eten. Wij komen zeker terug!!!
Jutenjulenzo .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Wij namen het lentemenu. De soep en de aardappelgratin waren te zout. Het vistrio van tilapia, roodbaars en gamba's nogal smakeloos. De asperges smaakten prima, en de harico verts niet vers. De ambiance en de bediening vonden we uitstekend.
Happycouple .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
We komen hier graag voor de lunch en vooral voor het vistrio.
Helaas viel het diner viel ons tegen. Met name door het standaard horecasausje waarin de asperges verdronken. De aspergesoep was veel te zout. Wel hele goede porties, want aan een dessert kwamen we niet meer toe. Gezellig terras en knus decor.
Geen plek voor fijnproevers. De bediening is vriendelijk en voelt zich duidelijk op hun gemak.
Truron .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
We hebben heerlijk gegeten op het terras.
Het voorgerecht,salade lente gamba's , voortreffelijk!
Hoofdgerecht,de weekschotel, ossehaaspuntjes was prima.
De koffie vd Irish coffee was eg slap, erg jammer na een heerlijk etentje.
Begroet worden met "Hee" wordt door ons niet gewaardeerd!!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Uitstekend lunchadres. Keuze uit meer dan 15 warme en koude broodjes en salades! Het broodje gezond was zeer royaal belegd en smaakte goed. Ook de broodjes gevulde kroket en Oisterwijkse ham vielen in de smaak. Het 12-uurtje vis was een topper! Geroosterd brood met een variatie aan vis en rauwkost. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het decor is heel erg gezellig en sfeervol.