Liefdegesticht (Hotel Nassau)

Nieuwstraat 23 4811 WV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Liefdegesticht (Hotel Nassau)

In het hart van Breda bevindt zich de nieuwste culinaire hotspot van Nederland, restaurant Liefdegesticht. Dit restaurant is een verlengde van Hotel Nassau Breda, gevestigd in een voormalig klooster.

Niet zomaar een restaurant maar een heiligdom waarin sterrenchef-kok Bart Klomp en zijn volgelingen dagelijks hun vakidiotie etaleren. Samen verheffen zij goed eten tot een religie.

In restaurant Liefdegesticht stelt iedereen alles in het werk om u een perfect gerecht en een unieke beleving te bieden, waarbij eenvoudige gerechten met een rijke smaak centraal staan; geheel in de sfeer van de rooms-katholieke nonnen die hier vroeger leefden.

Alle gerechten zijn puur, vers, creatief en van hoge kwaliteit. En als u daarbij niet geniet van de heerlijke wijnen, dan begaat u pas écht een zonde. Ervaar deze unieke beleving bij restaurant Liefdegesticht in Breda.

Wil je met 8 personen of meer uit eten bij restaurant Liefdegesticht? Maak je dan op voor het verrassingsmenu! Uiteraard wordt er altijd rekening gehouden met wensen en bijzonderheden.

Meer informatie over restaurant Liefdegesticht (Hotel Nassau)

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Liefdegesticht (Hotel Nassau)

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
mooi menu met goede passende wijnen. Bediening is prima.
Marcel En Liezel R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Perfecte avond gehad. 7 gangen. Meer dan vier uur getafeld. Ieder gang raak. Heel erg goede tot perfecte wijn/spijscombinaties. Enig puntje van zorg (want tienen moet je niet uitdelen, dan wordt de bijzonder geïnspireerde keukenbrigade en de uitmuntende staff lui) was de doorlooptijd van de gangen, die soms wel iets sneller had gemogen. We gaan hier zeker nogmaals terugkomen. Ook al moeten we er helemaal voor uit 010 naar 076 komen!
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wat een geweldige ervaring. Vooraf contact gezocht met restaurant om wat speciale wensen door te geven. Deze werden enthousiast ter hand genomen. Tijdens ons bezoek ontbrak het ons aan niets. Vakbekwaam personeel en prachtige gerechten die begeleid werden door heerlijke wijnen! Speciale complimenten voor Lotte en Herman, bedankt, het was een avond om niet snel te vergeten.
Stefan L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Personeel is zeer gastvrij en bekwaam. Gerechten zijn hele mooie kunstwerkjes. De wijnen uit het wijnarrangement passen heel goed bij de gerechten.
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Hebben genoten van een prima lunch.

Tot slot een kopje koffie genomen waarbij stukje boterkoek en zoethout combinatie werd geserveerd.
Dat vonden wij alle vier geen sukses.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Fijn dat je vanaf 2 personen kan reserveren! Service was perfect, eten ook goed maar kon beter. Met creditcard betalen kon ook. Dus zeker een plus. Kom graag weer een keer.
John G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Mooie, 'spannende' gerechten, vakkundig en attente bediening, frisse, sfeervolle inrichting in een prachtig gebouw...alle ingrediënten voor een heerlijk avondje met vrienden! Top-aanrader!
Peter Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Hele mooie uitgebalanceerde gerechtjes, met een uitmuntende wijn/spijs combinatie. De service is heel vriendelijk en los zonder nonchalant te worden. Mooie zaak dus!
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Restaurant het liefdesgesticht is echt een aanrader! We komen hier graag nog eens terug, heerlijke gerechten en prettig personeel.
Lieke A.
Héérlijk
patricia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Weer heerlijk gegeten! Top bediening top eten! Is een ster in de dop!!!
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Alweer bijna een maand geleden hebben wij met de familie bij Liefdegesticht gegeten en toch moeten we nog even een recensie achterlaten. Echt heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke, professionele service. Zelfs de huiswijnen waren goed (helaas is dit vaak niet het geval). Prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal. Absolute aanrader.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prijs en kwaliteit passen nog niet bij elkaar. Het eten en de wijnen zijn prima, maar nog niet bijzonder. Daarnaast gingen er een paar kleine dingen mis, die overigens goed opgelost werden, maar die bij een restaurant met deze prijzen niet horen te gebeuren.

De locatie kan wel wat aankleding gebruiken, is nu erg kaal.
Manuel K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik ben hier een paar dagen geleden geweest met mijn vrouw. Omdat we 5 jaar geleden getrouwd zijn hadden we dus iets te vieren! Nou zeg, en wat een TOP avond hebben wij gehad. Vanaf het begin tot eind was het echt super goed. wij kozen voor de 7-gangen chef's menu met daarbij de passende wijnen. Alles was echt super lekker en vooral de bediening was erg goed en vriendelijk. Niet te stijf maar juist lekker zichzelf. Vooral onze gastheer maakte onze avond onvergetelijk. (Bing) de Supervisor, als deze jonge vriendelijke man je serveert heb je een top avond. Ga zo door!
jan m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Perfecte keuken en gezellige ambiance. Aanrader. Ster in wording.
dvhh .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Warm ontvangst, vriendelijk personeel en rustige atmosfeer. Kwaliteit eten met zeker hier en daar zeer verassende smaak combinaties. Ook aan te raden je te laten adviseren in wijn combinatie.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Liefdegesticht is echt een aanwinst voor Breda. Met name het menu van de chef is een aanrader. Mooie en verrassende gerechten met heerlijke wijn.
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Het 4 gangen menu bood uitstekende en verrassende smaakcombinaties. Ook het wijn arrangement combineerde prima met de gerechten. Een prettige en deskundige bediening maakte de avond voor ons zeer geslaagd!
A. R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De 1e gang kwam pas na een uur en er waren niet veel gasten . Tussentijds niets ontvangen qua amuse en of brood. Voorgerecht en hoofdgerecht vielen tegen, nagerecht was prima. Ik had hier veel meer van verwacht, zeker gezien de voorgaande recencies. Misschien stond er een andere kok in de keuken?
Carola P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We wonen in Breda en bij het eerste bezoek aan dit geweldige restaurant steeg het meteen naar nr 1! Het plaatje van de gastvrije en vriendelijke bediening, in combinatie met een heerlijke keuken én een heel fijn interieur maken dit restaurant onovertreffelijk. Het uitzicht vanaf het terras is 'stads', maar dus ook wel weer heel anders dan de andere terrassen van Breda. Eerder hebben we ontbeten in het hotel. Daarom durven we te zeggen dat het volledige concept van Hotel Nassau een 10 is! Wij zullen zeker nog terugkomen.