Lido (SS Rotterdam)

Katendrechtse Hoofd 3e 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lido (SS Rotterdam)

6,4
6,3

Jouw recensie over het restaurant Lido (SS Rotterdam)

Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
17-02-2018 Hier met 87-jarige oom de lunch gebruikt. Ik was wat huiverig door de recensies over de matige bediening, maar de locatie trok me over de streep. Nou, de bediening was prima en de salades ook. We hebben allemaal genoten van de geweldige plek en het leuke schip.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Kabeljauw met friet gegeten, dat sloeg nergens op. Je kan nog beter zelf koken. We hebben hun dat verteld en dan bieden ze je een gratis kopje koffie aan! Ik zeg zeer slecht voor de prijs die je betaald!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Fish ‘n dip lijkt nergens op. Creme van warm gerookte witvis was geplette vis. Bavette Steak was redelijk. De Cannolo was gemaakt voor diabeten, volkomen smakeloos. Hier komen wij (24 personen) nooit meer terug! Jammer dat de gastvrouw onze klachten niet serieus nam! Koks lopen weg als je vraagt om een toelichting...echt een gemiste kans! Eens maar nooit meer.
Dolph B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met mijn ouders afgelopen dinsdag geluncht. Was erg lekker. Manager liep rond in het restaurant alles in de gaten te houden. Zo hoort het. Mijn vader had Fish&chips waar een echt stukje krant onder lag, leuk gedaan. De entourage is ook erg goed. Komen snel terug!!
Alexandra R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We gingen met z'n vieren vol verwachting eten op de ss Rotterdam. Toen we aan kwamen rijden waren we gelijk onder de indruk van het grote schip. Helaas het was alleen de buitenkant wat mooi en indrukwekkend was. Binnen hing er een vreemde lucht.en toen we uiteindelijk na 2x vragen hoorde waar het Lido was kwamen we bij onze tafel. Eten viel erg tegen. Op plankje bij soep zat nog een uitsparing. Toen we vroeger wat daar hoorde te liggen zei ze: stokbrood maar dat hebben jullie al op tafel staan. Vlees was taai en droog. En de zwarte kip die op kaart staat zijn kippevleugels ipv lekker mals stukje kip. Besloten om geen nagerecht te nemen. Maar koffie. Dubbele espresso was gewone koffie. Uiteindelijk veel geld kwijt voor weinig. Kwaliteit/prijs is niet goed.
Callum V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten was goed maar niet fantastisch. Sommige gerechten waar ook niet meer aanwezig, terwijl het toch niet zo druk was. Echter was de bediening wel erg goed, heel attent en super oplettend.
jcvandenmaagdenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De SS moet het echt hebben van de entourage en de plek zelf, want de bediening is niet attent en servicegericht.

Ik zat al een tijd te wachten, totdat een andere tafel aangaf dat je ze echt moest roepen. Vervolgens een ongeïnteresseerde dame aan tafel die blijkbaar ergens anders was met haar gedachten. Vervolgens wordt de bestelling niet compleet geleverd, terwijl je dik betaald voor een drankje.

Ik heb er nog niet gegeten en dit zal ik niet snel gaan doen.
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten en geborreld. Attent en oplettend personeel. Prachtig achterdek, zeker met mooi weer. Soms wat lang wachten op eten, maar al met al een prima plek om te vertoeven.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Voor de zoveelste keer meer dan 20 minuten wachten en dan nog zelf de drankjes aan de bar moeten bestellen. Altijd tafels gereserveerd waar vervolgens nooit iemand komt zitten in de tijd dat ik er ben. Vaak teleurstellende kwaliteit, de kinderhoek is leuk bedacht maar niets functioneert.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Op maandagochtend wezen ontbijten en dit is goed bevallen! Een uitgebreid buffet en alles werd op tijd bijgevuld. Personeel zeer hygiënisch en hard aan het werk. Prijs kwaliteit is goed en de sfeer is goed! Tot een volgende keer!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een 3-gangen diner van de chef. Er wordt ons gevraagd wat de voorkeur had vlees of vis, niet wat we niet lusten. Ik koos voor de vis. Dot bleek tongschar te zijn gebakken op de graad. De vis was aan een kant gaar
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een driegangenmenu van de chef. Mijn man had vlees en ik had vis. Ons werd niet gevraagd wat we niet lusten maar alleen onze voorkeur voor vlees of vis. Ik had hele tongschar gebakken op de graad. Deze was aan een kant goed gaar en aan de andere kant rauw. Ik kreeg geen visbestek. Ik heb de vis twee keer teruggestuurd. De frietjes werden niet tegelijk met de vis geserveerd. De sfeer was heel massaal. Het vlees van mijn man was prima, wel veel saus en friet eronder die dus helemaal zompig was geworden. Het voorgerecht was ook zeer teleurstellend en geen uitleg bij gekregen. Het dessert waa prima, een bol ijs met pannacotta. Al met al zeer teleurstellend!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het was prachtig weer dus we konden heerlijk buiten uit de wind zitten. Eten was niet goedkoop, maar wel dik in orde. De bediening kon de drukte totaal niet aan. Er klopte weinig van de aanpak. Na daarover geklaagd te hebben, volgde een heel dom antwoord. Daarna werd het door de Manager perfect opgepakt en kregen we een rondje koffie aangeboden. Eind goed al goed!
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuke plek, maar gebak en koffie is duur. Parkeren ook duur.
Personeel in de bediening netjes.
Buiten zitten daar is wel leuk, als het niet waait.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
op deze unieke lokatie gegeten. de carpatio was goed met heerlijke truffelmayonaise. Daarna tonijnsteak genomen en deze was verukkelijk. Het desert "de loveboat" voor twee viel tegen. De drie ijssmaken waren zure smaken en het fruit onderin was hard. Dat verwachte ik niet van een toetje met deze naam
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een ontzettend leuke tour met Simon Stokvis in Rondje Rotterdam wilden we deze dag afsluiten met een etentje op het ss Rotterdam. Het was heerlijk weer dus zochten we een tafel in het zonnetje op het dek. Na 20 minuten riepen wij een van de obers zelf maar, want er kwam niemand naar ons toe. Wij vertelde dat we graag iets wilden eten op deze mooie locatie. Meteen werd ons gezegd dat ht wel lang zou duren, in ieder geval de drankjes...kon wel een kwartier wachten zijn. Wij konden ons dit niet voorstellen dus...hoe naïef hebben wij drankjes besteld en om de kaart gevraagd. De drankjes kwamen na een minuut of 20. Een cola light en een wijntje, hoe moeilijk kan het zijn. Vol goede moed hebben wij gewacht op de ober die onze bestelling voor het eten zou komen opnemen, helaas.....na 40 minuten de rekening voor de drankjes gevraagd, die kwam wel snel. Daarna naar de dichtbijzijnde snackbar gegaan voor een patatje oorlog. Echt zooooo jammer dit, zo'n unieke locatie en dat wordt gewoon verziekt door slecht management, bah!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg vriendelijke en adequate bediening. Bestelde gerechten (tonijn steaks en lamsbiefstukjes) van goede kwaliteit en lekker bereid. Mooie aparte entourage en geweldig uitzicht op Rotterdam.
Chasa .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een high tea op de SS Rotterdam (Captain's Lounge) klinkt als een belevenis, maar het viel enorm tegen. De service was ronduit belachelijk. Je wordt bij binnenkomst door niemand begroet of ontvangen. Het personeel kwam ook niet aan tafel om te vragen of we iets nodig hadden. Ze keken niet eens onze kant op. We moesten alles zelf vragen en zelf ophalen. Het verzoek of ze iets meer service wilden verlenen werd genegeerd. Het eten was matig: alles kant-en-klaar. En dat voor 19,50 per persoon...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten lekker, maar niet bijzonder en zeker niet in verhouding tot de prijs die men rekent.
De service die wordt geboden: een stotterende ober, ontbrekende vork, geen wijnkoeler voor fles rosé, meerdere fouten in de rekening. Het leek een aflevering van Fawlty Towers!
Blijkbaar wordt men in Lido "het diepe ingegooid" om vervolgens in het naastgelegen luxe restaurant te gaan werken. Na meermalen telefonisch contact lijkt overigens de factuur wel te worden gecorrigeerd. Conclusie: ga voor de bijzondere plek op de boeg van het schip en het fraaie terras en controleer goed wat je uiteindelijk betaalt!
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Van te voren gereserveerd (via de mail, trage reactie) voor de lunch. Het zou mooi weer worden en het was vanwege een verjaardag dus dan wil je een mooie plek. Blijkbaar niet doorgekomen; die reservering. Plek is inderdaad prachtig en we vonden zelf een mooie tafel. Bediening niet in orde, je moet lang wachten en als je vraagt naar ingredienten weet men het duidelijk niet. Onze lunchgerechten waren wat de smaak betreft wel in orde.