Lido (SS Rotterdam)

Katendrechtse Hoofd 3e 3072 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lido (SS Rotterdam)

6,3
Kan beter
Callum V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten was goed maar niet fantastisch. Sommige gerechten waar ook niet meer aanwezig, terwijl het toch niet zo druk was. Echter was de bediening wel erg goed, heel attent en super oplettend.
jcvandenmaagdenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De SS moet het echt hebben van de entourage en de plek zelf, want de bediening is niet attent en servicegericht.

Ik zat al een tijd te wachten, totdat een andere tafel aangaf dat je ze echt moest roepen. Vervolgens een ongeïnteresseerde dame aan tafel die blijkbaar ergens anders was met haar gedachten. Vervolgens wordt de bestelling niet compleet geleverd, terwijl je dik betaald voor een drankje.

Ik heb er nog niet gegeten en dit zal ik niet snel gaan doen.
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten en geborreld. Attent en oplettend personeel. Prachtig achterdek, zeker met mooi weer. Soms wat lang wachten op eten, maar al met al een prima plek om te vertoeven.
Lieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Voor de zoveelste keer meer dan 20 minuten wachten en dan nog zelf de drankjes aan de bar moeten bestellen. Altijd tafels gereserveerd waar vervolgens nooit iemand komt zitten in de tijd dat ik er ben. Vaak teleurstellende kwaliteit, de kinderhoek is leuk bedacht maar niets functioneert.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Op maandagochtend wezen ontbijten en dit is goed bevallen! Een uitgebreid buffet en alles werd op tijd bijgevuld. Personeel zeer hygiënisch en hard aan het werk. Prijs kwaliteit is goed en de sfeer is goed! Tot een volgende keer!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een 3-gangen diner van de chef. Er wordt ons gevraagd wat de voorkeur had vlees of vis, niet wat we niet lusten. Ik koos voor de vis. Dot bleek tongschar te zijn gebakken op de graad. De vis was aan een kant gaar
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden een driegangenmenu van de chef. Mijn man had vlees en ik had vis. Ons werd niet gevraagd wat we niet lusten maar alleen onze voorkeur voor vlees of vis. Ik had hele tongschar gebakken op de graad. Deze was aan een kant goed gaar en aan de andere kant rauw. Ik kreeg geen visbestek. Ik heb de vis twee keer teruggestuurd. De frietjes werden niet tegelijk met de vis geserveerd. De sfeer was heel massaal. Het vlees van mijn man was prima, wel veel saus en friet eronder die dus helemaal zompig was geworden. Het voorgerecht was ook zeer teleurstellend en geen uitleg bij gekregen. Het dessert waa prima, een bol ijs met pannacotta. Al met al zeer teleurstellend!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het was prachtig weer dus we konden heerlijk buiten uit de wind zitten. Eten was niet goedkoop, maar wel dik in orde. De bediening kon de drukte totaal niet aan. Er klopte weinig van de aanpak. Na daarover geklaagd te hebben, volgde een heel dom antwoord. Daarna werd het door de Manager perfect opgepakt en kregen we een rondje koffie aangeboden. Eind goed al goed!
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ja wij zijn geweest op zondag op 23 april 2017
En dat was gelijk de laatste keer op dit zinkende schip .
Er lag geen menu kaart op tafel en toen ik ging zoeken werd me verteld dat ze hem zo kwamen brengen , duurde alsnog 10 min.
Onvriendelijk ober nam de bestelling van de drankjes op en kwam naderhand het brengen en nam op wat we wilde eten .
Een van ons had soep en brood besteld en twee kroketjes , de soep kwam na 15 min. Na ongeveer 30 min. vroegen we waar de rest bleef , de ober zei dat de soep van een persoon het voorgerecht was en dat dat eerst op moet zijn . Uiteindelijk na nog een keer vragen (45 min. Later ) kwam er weer wat eten op tafel , een persoon had nog steeds niks ? Weer vragen en uiteindelijk na 10 min had iedereen te eten .
Kwaliteit van niks ... droog brood ....een advocado menu van 7,50 was een bedje van sla met twee gebakken plakken geitenkaas en drie dunne gesneden advocado plakjes .
Waardeloos gegeten bah. wat een zinkend schip was dit zeg ..
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuke plek, maar gebak en koffie is duur. Parkeren ook duur.
Personeel in de bediening netjes.
Buiten zitten daar is wel leuk, als het niet waait.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
op deze unieke lokatie gegeten. de carpatio was goed met heerlijke truffelmayonaise. Daarna tonijnsteak genomen en deze was verukkelijk. Het desert "de loveboat" voor twee viel tegen. De drie ijssmaken waren zure smaken en het fruit onderin was hard. Dat verwachte ik niet van een toetje met deze naam
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een ontzettend leuke tour met Simon Stokvis in Rondje Rotterdam wilden we deze dag afsluiten met een etentje op het ss Rotterdam. Het was heerlijk weer dus zochten we een tafel in het zonnetje op het dek. Na 20 minuten riepen wij een van de obers zelf maar, want er kwam niemand naar ons toe. Wij vertelde dat we graag iets wilden eten op deze mooie locatie. Meteen werd ons gezegd dat ht wel lang zou duren, in ieder geval de drankjes...kon wel een kwartier wachten zijn. Wij konden ons dit niet voorstellen dus...hoe naïef hebben wij drankjes besteld en om de kaart gevraagd. De drankjes kwamen na een minuut of 20. Een cola light en een wijntje, hoe moeilijk kan het zijn. Vol goede moed hebben wij gewacht op de ober die onze bestelling voor het eten zou komen opnemen, helaas.....na 40 minuten de rekening voor de drankjes gevraagd, die kwam wel snel. Daarna naar de dichtbijzijnde snackbar gegaan voor een patatje oorlog. Echt zooooo jammer dit, zo'n unieke locatie en dat wordt gewoon verziekt door slecht management, bah!!!
jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg vriendelijke en adequate bediening. Bestelde gerechten (tonijn steaks en lamsbiefstukjes) van goede kwaliteit en lekker bereid. Mooie aparte entourage en geweldig uitzicht op Rotterdam.
Chasa .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een high tea op de SS Rotterdam (Captain's Lounge) klinkt als een belevenis, maar het viel enorm tegen. De service was ronduit belachelijk. Je wordt bij binnenkomst door niemand begroet of ontvangen. Het personeel kwam ook niet aan tafel om te vragen of we iets nodig hadden. Ze keken niet eens onze kant op. We moesten alles zelf vragen en zelf ophalen. Het verzoek of ze iets meer service wilden verlenen werd genegeerd. Het eten was matig: alles kant-en-klaar. En dat voor 19,50 per persoon...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten lekker, maar niet bijzonder en zeker niet in verhouding tot de prijs die men rekent.
De service die wordt geboden: een stotterende ober, ontbrekende vork, geen wijnkoeler voor fles rosé, meerdere fouten in de rekening. Het leek een aflevering van Fawlty Towers!
Blijkbaar wordt men in Lido "het diepe ingegooid" om vervolgens in het naastgelegen luxe restaurant te gaan werken. Na meermalen telefonisch contact lijkt overigens de factuur wel te worden gecorrigeerd. Conclusie: ga voor de bijzondere plek op de boeg van het schip en het fraaie terras en controleer goed wat je uiteindelijk betaalt!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lunch op het Lido-dek van de SS Rotterdam. Een fantastisch uitzicht over die prachtige stad, spelende kinderen in het zwembadje en een heerlijke rosé voor ons neus. Wat wens je nog meer.
Uitstekende bediening die vriendelijk en voorkomend werkte. Aardig en bereid om mee te denken hoe de lunch in te vullen.
De captains-lunch was goed, maar weinig verrassend. Jammer dat de kleur brood niet werd gevraagd.
De kaart verder bekeken en geconcludeerd dat we zeker nog eens terugkomen.
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Van te voren gereserveerd (via de mail, trage reactie) voor de lunch. Het zou mooi weer worden en het was vanwege een verjaardag dus dan wil je een mooie plek. Blijkbaar niet doorgekomen; die reservering. Plek is inderdaad prachtig en we vonden zelf een mooie tafel. Bediening niet in orde, je moet lang wachten en als je vraagt naar ingredienten weet men het duidelijk niet. Onze lunchgerechten waren wat de smaak betreft wel in orde.
Bea010 L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Hier ga je heen voor de lokatie. Daar is niets op aan te merken, geweldig.
Het eten is niet slecht maar is wel heel gewoontjes, hooguit bistro kwaliteit. De kibbeling is wel goed, hamburger is ook redelijk goed, stoofvlees ook goed, maar alles is heel grof. Nergens iets van extra zorg te merken. Alles is wat zwaar van smaak. De bediening vond plaats door 3 verschillende personen. Bij 1 persoon kon er een extra woordje af, bij de anderen niet. We bestelden onder andere een biertje, na een half uur en 2 x vragen was het er nog steeds niet. Gezegd dat we het dan maar lieten gaan, we gingen bijna weg. Het uitzicht en de entourage zijn super , de enige redenen om nog eens terug te gaan. We houden het dan bij een drankje.
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Hier kom je echt voor de omgeving! Prachtige boot met allerlei plekken waar we even gekeken hebben. Drankje vooraf bij de Pianobar, dat was lekker, goed en prima bediening.
Het restaurant en de kaart hebben geen pretenties, een familierestaurant met makkelijke recepten, zoals pasta met groenten, biefstuk met pepersaus en sorbet als dessert. Betaalbaar ook en het eten was conform: best ok voor die prijs. Echt een restaurant waar wij met de kids graag naartoe gaan, voor culinair eten moet je hier natuurlijk niet zijn.
Desserts vielen nog het meest in de smaak: goede taartjes en prima ijs. Bediening was aardig en vlot.

JohanvanTol .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Lekker gegeten, professionele bediening vertellen graag wat je allemaal op je bord krijgt echt voor herhaling prijs technisch normaal. Verder is SS Rotterdam ook gezellig om andere activiteiten te doen zoals meeting of trouw locatie nou tot de volgende keer.