Lichtmis

Dinsdag t/m Vrijdag 05:30 - 23:00
Zaterdag 07:00 - 21:00

Anne O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kort langs de snelweg. Aardige afgesloten speelmogelijkheid binnen, springkussen buiten. Lekkere omelet en aardig broodje kip. Véél brood, weinig beleg. Niet héél bijzonder. Prima voor op doorreis maar na deze lunch weet ik niet of ik hier zou dineren.
Tdhaas .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Onderweg komen e langs de Lichtmis en besluiten er te gaan eten. Op de website zien we dat Herman den Blijker heeft bijgedragen aan het cocept. Dit draagt bij aan onze verwachting. Binnengekomen blijkt het enorm luidruchtig te zijn door diverse grote groepen die er zijn. We worden snel en vriendelijk geholpen, service is in orde. Kort na het bestellen wordt het eten op tafel gezet, we hebben allebei saté besteld. De saté blijkt lauwwarm, droog en heeft een gekookte smaak. Een deel van de frites is slap en de sla heeft geen dressing. Bovendien blijkt het miniscuul bakje mayonaise apart op de rekening te staan. Wij komen hier nooit meer.
SuzanneDeVries .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker eend gegeten, in een ontspannen sfeer. Aardige en attente bediening. Als je onderweg bent (want wegrestaurant) een aanrader om te eten. Tip voor het restaurant: desserts ook in halve porties aanbieden? Na een ruim hoofdgerecht is een heel toetje te veel.
Wenirewen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Super lekker gegeten. Heerlijke warme broodjes met kruidenboter. Lekkere pannenkoeken. Erg vriendelijk personeel. Top!
Proevers2014 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Lekker gegeten, een Lichtmis Schnitzel xxl net groot genoeg. De kinderen hadden een pannenkoek met gehaktbal en eentje met spek, kaas en ei. Een aanrader. Niet duur en lekker simpel maar wel goed.
Levenssgenieter .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Snel, erg veel, niet duur, grote keus in pannenkoeken en gerechten. Komen hier vaak even snel als we langs komen voor een bak koffie en iets te eten.
Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes , maar eenvoudige pot of lekkere pannenkoeken. Niets mis mee,
Controleer wel even de rekening, want daar gaat nogal eens iets mee mis.
Lekkere-eters1950 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Heerlijk gegeten met onze familie we hebben hier een verjaardag gevierd van onze grootvader.. Leuk menu samen gesteld als dessert kreeg hij een grote bowl met ijs, vuurwerk en werd er gezongen. Super ervaring.
RiaG .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Sinds kort, na Herrie in de keuken, dit wegrestaurant ontdekt. erg leuk!! Het is een mix tussen een chauffeurscafé en een gemoedelijk familierestaurant. Het doet haast iets 'Frans' aan, lekker ongecompliceerd eten. Maar wel goed: lekker klaar gemaakte boontjes (stevig, niet door en door gegaard), vakkundig klaargemaakt vlees. Ruim voldoende ("Bijbestellen kan altijd!") De bediening is wat moederlijk, ik mag dat, soms, wel.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Als pannenkoeken restaurant goedgekeurd door mijn kinderen. Goede keuze uit verschillende pannenkoeken. We zijn twee keer geweest. De eerste keer was niet lang na het bezoek van De Blijker. We waren erg verrast en enthousiast over dit restaurant. Het 2e bezoek was nog wel goed maar waren we teleurgesteld ten opzichte van ons 1e bezoek. Hoop dat geen trend wordt want onze kinderen willen graag terug komen.
Eter12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Met een groep van 14 personen en één baby binnen komen lopen in een volle zaak, zonder reservering, binnen komen lopen. Natuurlijk was er plaats. Het potje voor de baby kwam opgewarmd in een soepkom retour, dan leek het net echt (leuk toch!). Uiterst vriendelijke bediening en snel eten (na goed een uur stonden we weer buiten, hoofdgerecht en nagerecht). De laatste tijd zelden zulke correcte bediening gehad. Eten prima, wat je mag verwachten van een familierestaurant.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Met een groep (6 volwassen, 7 kleine kinderen) pannekoek gegeten. Moesten ruim 45 minuten wachten. Mensen die later kwamen kregen eerder te eten. Onze kinderen duurde het natuurlijk ook veel te lang. Bij navragen werd ik de les gelezen door jongeman van de bediening. Groepen duurde natuurlijk langer en daarom waren kleine tafels eerder aan de beurt. Dat moest ik toch snappen? Nee dus. Een pannekoek is een pannekoek en als ie bij een ander op bord ligt had dat ook de mijne kunnen zijn. 13 pannekoekjes is toch niet zo ingewikkeld? Pannekoek zelf was matig. Ik ben misschien verwend? Kinderpannekoek veel te klein en met snoeprommel. Kom er niet meer. Jammer Herman.