Lichtmis

Hermelenweg 190 8028 Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Lichtmis

Bij Pannenkoekenhuis en Wegrestaurant De Lichtmis wordt uitgegaan van het basisprincipe: zolang het mogelijk is, is de klant koning. De medewerkers zullen dan ook altijd hun uiterste best doen om het jou naar de zin te maken. De uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils. Er is dan ook meer dan alleen een bal gehakt te halen bij De Lichtmis: van karbonade tot zalmfilet en van kogelbiefstuk tot de vegetarische vorm van spaghetti bolognese. Het aanbod is groot genoeg! Ben jij nieuwsgierig geworden naar wat dit restaurant jou te bieden heeft? Reserveer dan snel!

Meer informatie over restaurant Lichtmis

• : Parkeerplaats

Maandag 07:00 - 23:00
Dinsdag t/m Vrijdag 05:30 - 23:00
Zaterdag 07:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Lichtmis

Gertjan J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Geweldig gegeten voor een goede prijs. Smaken en kleuren bij elkaar super ga zo door. Ik kom snel weer, want het was super lekker!
W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
jammer dat de deur naar de speelplaats buiten bijna de hele tijd openstaat, waardoor het erg tocht binnen.
dat is een aandachtspuntje. Verder prima restaurant.
W
Ilona E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eigenlijk was alles prima. Netjes ontvangen en verder prima verzorgd.
Roeland B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
het eten was erg lekkee
Jacolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was super goed!
K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het was goed geregeld, prima locatie.
Waren er nog nooit geweest, maar komen zeker weer terug
Groeten,
Icare Jeugdgezondheidszorg
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zoals vaker super heerlijk gegeten, de ribs en chicken is een echte aanrader.
Service was dit keer weer top.
Kinderen hebben zich ook super vermaakt.

Tot een volgende keer
Pjotr K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten de meiden hen super leuk gespeeld.
De sfeer die er hing was anders, de service was minder enthousiast en er liep een man in colbert en blousetje te serveren die ik uitermate irritant vond.
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
heerlijk gegeten en een fijne groep bediening toppie
p.j.mol .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Enigszins beperkte ruimte.
Personeel correct en vriendelijk.
Hoeveelheid eten was meer dan ruim voldoende en ook de kwaliteit verdient een ruime voldoende.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We waren samen met onze dochter van 1jaar De stoel voor haar stond al klaar en we zaten vlakbij de speelhoek. We hebben lekker gegeten en onze dochter vond de speelhoek fantastisch. Wilde eigenlijk niet mee naar huis ???? en ook heeft ze heerlijk gesmuld van de pannenkoek
Beatrix R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Gezellig ingericht en heerlijk gegeten.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellig restaurant met lekkere pannenkoeken!

Echter bij reserveren aangegeven dat wij iemand ertussen hebben zitten met een notenallergie. Persoon had een pannenkoek besteld en gekeken of er geen noten tussen stonden vermeld, uiteindelijk bleek er wel amandelen in het ijs te zitten verwerkt en er overheen gestrooid.
Moesten het personeel er op aanspreken, werd verteld dat ze inderdaad hadden gezien dat er iemand aanwezig was met een notenallergie maar hadden dit niet vermeld toen hij de pannenkoek bestelde. Kreeg vervolgens wel een nieuwe pannenkoek aangeboden en excuses; foutje kan gebeuren!

Gelukkig hebben wij het verder positief ervaren! Maar hou hier zelf ook rekening mee als je hier wilt eten om misverstanden te voorkomen, verder ontzettend positief en vriendelijk personeel.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Tafeltjes dicht op elkaar.
Jeffrey D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd heel lekker en het is altijd gezellig vriendelijke bediening!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijn restaurant om met kinderen heen te gaan. Vriendelijke bediening.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij gaan 2 keer per jaar met onze kleinkinderen uit eten, en het is een prima plaats zij kunnen daar spelen en het eten is ook nog een goed. Klein min puntje het eten had iets warmer mogen zijn. Maar het was er ook heel erg druk. Misschien lag het daar aan.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Dat de Lichtmis vanouds een chauffeurscafé was, is nog steeds wel merkbaar: de porties zijn groot en de bediening is vlot. Voor haute cuisine en verfijnde bediening moet je elders zijn, maar ben je onderweg en wil je gewoon vlot een goede maaltijd hebben, dan ben je hier aan het goede adres. We lunchten er en namen de boerenomelet en de jumbomelet. Die laatste is een variant op de boerenomelet, met als extraatje de gehaktbal waar de Lichtmis om bekend staat. Nou, dat smaakte goed en het stond vlot op tafel. Sommige gerechten op de menukaart zien er wel vermakelijk uit, zoals de Pannenkoek Wienerwald: een pannenkoek met een schnitzel erin. Ook hun beroemde gehaktbal wordt in allerlei gerechten toegepast.
De koffie werd geserveerd met een voetbad, voor ons beiden, je zou bijna denken dat het erbij hoort... Het was er druk, deze vrijdagmiddag, maar het liep allemaal vlot. De bediening is hartelijk, zoals de chauffeurs dat graag hadden en hebben. Het interieur, de bediening, het eten, 't is allemaal niet verfijnd of hoogstaand, maar 't was precies wat we deze middag zochten. Aanrader dus!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mijn gerecht keus werd beïnvloed door mijn ervaring vorig jaar. Mijn recensie wordt daardoor niet beïnvloed. Ik had toen een mager belegd kip broodje maar ik zag nu heerlijke zalm voorbij komen dus ik verwacht dat daar vooruitgang ingeboekt. Zelf koos ik dit keer n omelet. Niet helemaal gestold en op bruin brood geserveerd ipv wit maar lekker. Je mag naar smaak zelf peper en zout toevoegen...
Voor de Kleine ìs er voldoende afgesloten speel mogelijkheid, n extra bordje met servet en klein bestek met n cadeautje bij vertrek en ook de hond ìs welkom.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kort langs de snelweg. Aardige afgesloten speelmogelijkheid binnen, springkussen buiten. Lekkere omelet en aardig broodje kip. Véél brood, weinig beleg. Niet héél bijzonder. Prima voor op doorreis maar na deze lunch weet ik niet of ik hier zou dineren.