Libre's eeterij

Langenboomseweg 73 5451 JH Mill Nederland Kaart

Over restaurant Libre's eeterij

Altijd een zonnige sfeer

Café Libre is een Cubaans café waar de zon altijd schijnt. Het menu is uitbundig, net als de sfeer. Je kunt er van alles beleven, van een huifkartocht voor de hele familie tot een onvergetelijke feestavond. Het terras is voor veel zomergasten het decor voor een gezellige barbecue. Dansen, eten en samenzijn, dit zijn de perfecte ingrediënten voor een geweldige avond.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Libre's eeterij

• : Parkeerplaats aan de overkant

• Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke frieten!
Henkie60 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren met 8 vrienden. Niet overdreven veel keus maar wel heel lekker en ruim voldoende gegeten. Alle acht waren zeer tevreden. Heel leuke gelegenheid mooi ingericht en zeer vriendelijk personeel. Voorbeeld voor anderen.
Yolanda K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Le Libre's Eeterij. Voor een woensdagavond waren er toch nog best een aantal tafeltjes bezet in het kleine Mill. Aardige bediening en lekker eten waar je niet lang op hoeft te wachten. Vooraf ook nog een heerlijk broodplankje met lekkere warme broodjes.

Tip voor Le Libre's Eeterij: jullie hebben zoveel leuke, gezellige kaarsjes staan om een romantische sfeer te creëren. Dit sprak ons enorm aan; het oogde hierdoor erg gemoedelijk. Alleen jammer dat er dan ook nog een paar felle lampen aanstaan, waardoor er alsnog heel fel licht op je tafeltje brand. Dit doet de romantische sfeer teniet. Van ons hadden de felle lampen best uit gemogen (al weten we niet of het dan weer ineens te donker zou zijn). Of draai een zwakker lichtje in de hanglampen, zodat het licht meer afgestemd is op de kaarsjes!
Chantal1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker eten in de sfeervolle serre. Zeker aan te bevelen. Ah restaurant actie gebruikt, ruime keuze in voor- hoofd- en nagerecht (laatste niet besteld, we zaten vol...)
Nathalie H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellige ongedwongen huiskamersfeer! Goede bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Genoeg parkeergelegenheid.
Jolanda B.
Hebben hier zondag 16 okt het 3 gangen diner genomen met de ah aktie
Was echt heerlijk en voldoende keus voor een hoofdgerecht er was nu zelfs carpaccio bij het voorgerecht ook het softijs met caramel als toetje viel bij ons in de smaak
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hebben hier gegeten met de ah aktie werden leuk ontvangen we waren wat vroeger maar dat was geen probleem het 3 gangen diner was goed. Met nu ook carpaccio bij de voorgerechten en met ong 8 hoofdgerechten voldoende keus het softijs met caramel vonden wij ook lekker
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
om het restaurant te vinden was wel een probleem via tomtom.
eten was wel in orde alleen een beetje te zout.de bediening vriendelijk en goed.
John W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg jammer dat het etentje niet te eten was. Schnitzel in slechte frituur gebakken. Net zoals de friet. Ons zie je daar nooit meer terug.
RVGW .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Eenvoudige maar goede maaltijd, prijs kwaliteitsverhouding erg goed!! Leuke en ongedwongen bediening.
Leuk ook om te blijven "hangen" maar kan me voorstellen als het druk in het cafe is, dat het dan wel erg rumoerig wordt in het restaurantgedeelte.
Mariavankreij .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor de 2e keer in 3 weken hier gegeten. De bediening was erg goed en vriendelijk.
De 1e keer binnen gezeten vanwege t slechte weer en dat was knus en gezellig. Heerlijk en voldoende gegeten. De 2e keer heerlijk buiten gezeten en wéér was t eten ontzettend lekker.
Een echte aanrader.
Annemariepeperkamp .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bij Libre het 3- gangen menu gegeten, een soort toeristenmenu met keuzes. Simpel en goed, prima prijs-kwaliteitverhouding. Een zeer vriendelijke en goede gastvrouw, heel aangenaam! Het is een type eetcafe dat eigenlijk direct aan fietsroutes zou moeten liggen.
Letty.greuter .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was erg lekker.
De bediening was vriendelijk en gezellig.
En het decor was supergezellig
We gaan er zeker nog eens terug.
Gebrvanputten .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het personeel was vriendelijke en de bediening prima. Het eten was niets op aan te merken. Het was goed maar eenvoudig. Daar was de prijs ook naar. Zeker niet te duur. Wij hebben een 3 gangen menu genomen dus weet niet hoe de andere gerechten zijn. De sfeer was gezellig. Een echte stamkroeg.
Kim_25 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een leuke tent!! Super vriendelijk personeel, eten was goed. Gaan we zeker naar terug. Aanrader!! Locatie was ook mooi, heerlijk buiten gezeten
25tnentjes .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras, gezien de prijs en kwaliteit verhouding was het eten Super. Niets op aan te merken.
Prima bediening.
Bedankt voor de leuke reactie en we hopen tot een volgende keer.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker en gezellig, gegeten van het 6 gangen keuzemenu. Zelf bepalen wanneer we de volgende gang wilden hebben. Mooi op gemaakte borden. Wat ook fijn is dat je na elke gang pas je keuze hoeft te maken voor de volgende gang. Daarna nog wat drankjes in het café genuttigd. gewoon een topavond gehad.
Miran5431 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Je kunt er heerlijk eten, een aanrader zijn de spareribs. Maar ook het buffet op maandag is top. En zelfs uit eten is zo voor de mensen met een kleine knip aantrekkelijk.