Libre's eeterij

Langenboomseweg 73 5451 JH Mill Nederland Kaart

Over het restaurant Libre's eeterij

Altijd een zonnige sfeer

Café Libre is een Cubaans café waar de zon altijd schijnt. Het menu is uitbundig, net als de sfeer. Je kunt er van alles beleven, van een huifkartocht voor de hele familie tot een onvergetelijke feestavond. Het terras is voor veel zomergasten het decor voor een gezellige barbecue. Dansen, eten en samenzijn, dit zijn de perfecte ingrediënten voor een geweldige avond.

Meer informatie over restaurant Libre's eeterij

• : Parkeerplaats aan de overkant

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 23:30
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Keuze was ruim van de gerechten. kwaliteit goed, alleen had wat meer groente bij basisgerecht gemogen.
Verder zeer aan te bevelen.
Helmie H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten, menukaart niet groot maar je kunt goed een keuze maken. Het eten meer dan voldoende en het ijs na is super lekker. Bediening heel vriendelijk, en gewoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Boy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een erg fijn restaurant met een bar maar deze 2 zijn mooi van elkaar gescheiden. Inrichting is rustig en niet te druk of dicht op elkaar.
De carpaccio was erg lekker. De biefstuk was uitstekend alleen de Scampi's in knoflooksaus was wat karig met heel veel saus, maar de smaak was goed. De friet was goed gebakken, maar misschien net iets te zout voor sommige. Het toetje was overheerlijk, zowel Coupe Roodkapje als de Coupe Stroopwafel. Die zorgen dat je met een lekker vol gevoel naar huis gaat. Vriendelijke en relaxte bediening. Al met al een aanrader!
fijn dat jullie het gezellig vonden bij ons en lekker hebben gegeten, hopelijk tot de volgende keer.
h.nillesen8 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was gewoon heel goed alleen in een veel te vlug tempo. We hadden binnen 5 kwartier het 3 gangen diner gehad. Je wilt lekker zitten en genieten. Een veel te hoog tempo en ook de ambiance was niet geweldig hetgeen toch jammer was.
jammer dat jullie het te snel vonden gaan en als jullie dat hadden aangegeven hadden we zeker wat langer gewacht, dit is moeilijk omdat mensen vaak juist niet te lang willen wachten. En wat inrichting betreft dat is een smaak waar niet over te twisten valt. ik hoop dat jullie nog een keer terug komen en dan binnen in ons restaurant plaats willen nemen waar de inrichting weer heel anders is. gr Sandra
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was voedzaam, maar gaf niet een gevoel en ervaring van : wat is dit lekker!
Het leek ook niet vers en zelf bereid te zijn: glazige zoute champignonsoep, garnalencocktail met whiskysaus, en vispotjes zonder smaak, wel met veel vis, maar geen plezier aan beleefd. Jammer!
Erg jammer dat u daar niets van heeft gezegd op het moment dat wij aan u vroegen of alles naar wens was, dan hadden wij er vast nog wat mee kunnen doen. Helaas gaat dat niet meer op een recensie (zonder naam) Erg jammer dat u het zo ervaren heeft.
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De bediening was vriendelijk en het eten was goed verzorgd.
Het 3-gangen keuzemenu bood voldoende variatie voor iedereen.
Wij hebben een leuke avond gehad.
fijn dat u het zo heeft ervaren, tot een volgende keer
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig zitten eten op het terras.
Lekker zitten eten, de kaart is niet heel uitgebreid maar voor ieders wat wils, en dat voor een aantrekkelijke prijs.. Gaan zeker nog een keer terug.
tot de volgende keer
jrhoeks .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer goede ontvangst je voelt je meteen thuis .Het eten was voldoende en heel lekker, het voor gerecht lekkere garnalen het hoofd gerecht hadden we hete kip genomen heerlijk, en de coupe ijs niet te vergeten.
bedankt voor de leuke recentie wij hopen tot een volgende keer.
C. J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg gezellige ambiance, meer een eetcafé. Geen culinaire hoogstandjes, maar dat is niet erg als je voor gewoon en gezelligheid op zoek bent. Mijn moeder vertelde altijd; doe maar gewoon dat gaat er bij de meeste mensen wel in.????
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eenvoudige locatie waar iedereen makkelijk binnenloopt en welkom is vriendelijk personeel maar verder geen luxe het eten is goed maar geen extra's bijvoorbeeld groente of iets dergelijks.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben met vrienden weer heerlijk gegeten bij libre.De biefstuk was heerlijk mals gebakken en ook onze vrienden vonden de varkenshaas en kipschotel heerlijk. De menukaart voor de ah actie was uitgebreid en er werdt een goed glas wijn geschonken. De eigenaresse is heel vriendelijk ,we komen graag terug!!!
m.ermers4 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening zeker voor herhaling vatbaar ruime keuze aan gerechten moet zeker weer terug om de andere gerechten te proeven

Diny Ermers
Jedidja M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten viel tegen. Bij ons en tafel naast ons werd verkeerde bestelling opgenomen. Op de bon werd teveel berekend.
Ambiance was goed, alleen binnen erg luidruchtig vanwege bargasten.
Hay C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima ontvangst, heerlijk gegeten, zeer vriendelijke gastvrouw
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuk restaurant gevonden via de AH cadeaubon.. Helaas duurde het eten erg lang, onder andere omdat ze ons verwisselde met een ander stel.. Hierdoor duurder het maar en duurde het maar tot we ineens het hoofdgerecht kregen in plaats van het voorgerecht. Foutje, waardoor we vrij snel daarna het voorgerecht kregen wat de andere besteld hadden. Dat andere stel had niet eens door dat zij ons voorgerecht op hadden gegeten, terwijl ze het niet zo hadden besteld.. Leek vrij veel op elkaar maar toch.. Beetje jammer, maar kan gebeuren natuurlijk. Een klein excuus is dan op zijn plaats, die is er alleen niet gekomen. Verder daarna wel lekker
Hallo Stephan, het was die zondag erg druk en er is inderdaad iets mis gegaan met jullie hoofdgerecht, onze excuses hiervoor. Jammer dat het zo is gegaan maar ik hoop dat jullie het toch wel leuk gehad hebben en dat jullie het een andere keer toch nog eens willen proberen. Een sorry was zeker op zijn plaats en ik was er heilig van overtuigd dat ik dit gedaan had maar bij deze alsnog onze excuses en ik hoop tot een volgende keer. gr Sandra
marijketerwoord .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg gezellige sfeer , vriendelijk personeel en snelle bediening . Heerlijk gegeten voor weinig geld.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we het 6 gangenmenu eens uitproberen !
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mals vlees ; lekkere soep en carpacio . vriendelijke bediening, beste ah actie tot nu toe voor ons. Aanrader!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prettige ontvangst, heerlijk eten, keurige bediening. Alles werd redelijk snel geserveerd.Voor herhaling vatbaar!!!
AH-actie is een succes.
Olivia W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke frieten!
Henkie60 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij waren met 8 vrienden. Niet overdreven veel keus maar wel heel lekker en ruim voldoende gegeten. Alle acht waren zeer tevreden. Heel leuke gelegenheid mooi ingericht en zeer vriendelijk personeel. Voorbeeld voor anderen.