Libre's eeterij

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Libre's eeterij

Altijd een zonnige sfeer

Café Libre is een Cubaans café waar de zon altijd schijnt. Het menu is uitbundig, net als de sfeer. Je kunt er van alles beleven, van een huifkartocht voor de hele familie tot een onvergetelijke feestavond. Het terras is voor veel zomergasten het decor voor een gezellige barbecue. Dansen, eten en samenzijn, dit zijn de perfecte ingrediënten voor een geweldige avond.

Meer informatie over restaurant Libre's eeterij

• : Parkeerplaats aan de overkant

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 23:30
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Libre's eeterij

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren afhaal menu varkenshaas was lekker wel weinig champignonsaus, frietjes lekker , rauwkost erg weinig.
Sparibs een gedeelte te hard gebakken zo sonde marinade erg lekker en wat niet te hard was was erg lekker.
Vergelijken met chinees of Grieks daar kun je van 1 maaltijd met z.n twee eten .
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
100 procent tevreden wij gaan binnenkort nog een keer terug en zullen het bij vrieden en familie zeker aanraden,ga zo door meer kunnen we er niet oververtelln
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier met AH-restaurantactie gegeten. De menukaart week echter op 5 van de 8 punten af van de menukaart die op de site was geplaatst. Het kan natuurlijk altijd wat afwijken, maar dit vonden we te veel. Bovendien hadden we dit restaurant nooit uitgekozen met de kaart die we uiteindelijk kregen. Wat ook opviel was dat alle actie-eters in de ongezellige zijbeuk werden geplaatst. Niet voor herhaling vatbaar.
Ymie D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke biefstuk
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hadden geboekt met de AH actie. Wisten van te voren niet waar we terecht kwamen. Zag er knus en gezellig uit. Vuurtje op de tafel waardoor het heerlijk warm was. Vriendelijke eigenaren. Het eten was genoeg en erg lekker. De kaart is niet al te groot maar een keuze is er. Dus zeker een aanrader om een hapje te eten.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eigenaresse was zeer vriendelijke en enthousiast . Wij waren eerder dan afgesproken en kregen eerst mandje brood, lekker ! Kok was " vroeg" en snel hadden we voorgerecht. Garnalen met saus ( jammer, uit flesje) niet zelfgemaakt, net zoals salade bij hoofdgerecht. Jammer genoeg vlees wat droog. Te lange bak/braadtijd wat niet nodig is bij varkenshaas . Lekkere frietjes . Toetje was prima en lekker. Voor dat geld ( voucher ah, 2=1) goed gegeten. Op terras aangenaam gezeten.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
is ons zeer goed bevallen komen zeker nog vaker terug en zullen het doorgeven aan bekende, mooie kaart , prima bediening
m.ermers4 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
lekker gegeten bij Libre,s eeterij ben we hebben er al vaker gegeten

zeker voor herhaling vatbaar Dus de kans bestaat dat we zeker nog eens teruggaan

Groetjes
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Keuze was ruim van de gerechten. kwaliteit goed, alleen had wat meer groente bij basisgerecht gemogen.
Verder zeer aan te bevelen.
Helmie H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten, menukaart niet groot maar je kunt goed een keuze maken. Het eten meer dan voldoende en het ijs na is super lekker. Bediening heel vriendelijk, en gewoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Boy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een erg fijn restaurant met een bar maar deze 2 zijn mooi van elkaar gescheiden. Inrichting is rustig en niet te druk of dicht op elkaar.
De carpaccio was erg lekker. De biefstuk was uitstekend alleen de Scampi's in knoflooksaus was wat karig met heel veel saus, maar de smaak was goed. De friet was goed gebakken, maar misschien net iets te zout voor sommige. Het toetje was overheerlijk, zowel Coupe Roodkapje als de Coupe Stroopwafel. Die zorgen dat je met een lekker vol gevoel naar huis gaat. Vriendelijke en relaxte bediening. Al met al een aanrader!
fijn dat jullie het gezellig vonden bij ons en lekker hebben gegeten, hopelijk tot de volgende keer.
h.nillesen8 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was gewoon heel goed alleen in een veel te vlug tempo. We hadden binnen 5 kwartier het 3 gangen diner gehad. Je wilt lekker zitten en genieten. Een veel te hoog tempo en ook de ambiance was niet geweldig hetgeen toch jammer was.
jammer dat jullie het te snel vonden gaan en als jullie dat hadden aangegeven hadden we zeker wat langer gewacht, dit is moeilijk omdat mensen vaak juist niet te lang willen wachten. En wat inrichting betreft dat is een smaak waar niet over te twisten valt. ik hoop dat jullie nog een keer terug komen en dan binnen in ons restaurant plaats willen nemen waar de inrichting weer heel anders is. gr Sandra
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was voedzaam, maar gaf niet een gevoel en ervaring van : wat is dit lekker!
Het leek ook niet vers en zelf bereid te zijn: glazige zoute champignonsoep, garnalencocktail met whiskysaus, en vispotjes zonder smaak, wel met veel vis, maar geen plezier aan beleefd. Jammer!
Erg jammer dat u daar niets van heeft gezegd op het moment dat wij aan u vroegen of alles naar wens was, dan hadden wij er vast nog wat mee kunnen doen. Helaas gaat dat niet meer op een recensie (zonder naam) Erg jammer dat u het zo ervaren heeft.
J&J R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De bediening was vriendelijk en het eten was goed verzorgd.
Het 3-gangen keuzemenu bood voldoende variatie voor iedereen.
Wij hebben een leuke avond gehad.
fijn dat u het zo heeft ervaren, tot een volgende keer
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig zitten eten op het terras.
Lekker zitten eten, de kaart is niet heel uitgebreid maar voor ieders wat wils, en dat voor een aantrekkelijke prijs.. Gaan zeker nog een keer terug.
tot de volgende keer
jrhoeks .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer goede ontvangst je voelt je meteen thuis .Het eten was voldoende en heel lekker, het voor gerecht lekkere garnalen het hoofd gerecht hadden we hete kip genomen heerlijk, en de coupe ijs niet te vergeten.
bedankt voor de leuke recentie wij hopen tot een volgende keer.
C. J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg gezellige ambiance, meer een eetcafé. Geen culinaire hoogstandjes, maar dat is niet erg als je voor gewoon en gezelligheid op zoek bent. Mijn moeder vertelde altijd; doe maar gewoon dat gaat er bij de meeste mensen wel in.????
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eenvoudige locatie waar iedereen makkelijk binnenloopt en welkom is vriendelijk personeel maar verder geen luxe het eten is goed maar geen extra's bijvoorbeeld groente of iets dergelijks.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben met vrienden weer heerlijk gegeten bij libre.De biefstuk was heerlijk mals gebakken en ook onze vrienden vonden de varkenshaas en kipschotel heerlijk. De menukaart voor de ah actie was uitgebreid en er werdt een goed glas wijn geschonken. De eigenaresse is heel vriendelijk ,we komen graag terug!!!
m.ermers4 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening zeker voor herhaling vatbaar ruime keuze aan gerechten moet zeker weer terug om de andere gerechten te proeven

Diny Ermers