Libre's eeterij

Langenboomseweg 73 5451 JH Mill Nederland Kaart

Over het restaurant Libre's eeterij

Altijd een zonnige sfeer

Café Libre is een Cubaans café waar de zon altijd schijnt. Het menu is uitbundig, net als de sfeer. Je kunt er van alles beleven, van een huifkartocht voor de hele familie tot een onvergetelijke feestavond. Het terras is voor veel zomergasten het decor voor een gezellige barbecue. Dansen, eten en samenzijn, dit zijn de perfecte ingrediënten voor een geweldige avond.

Meer informatie over restaurant Libre's eeterij

• : Parkeerplaats aan de overkant

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 23:30
Donderdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Libre's eeterij

Henko V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke avond, gexellig zitten eten. Lekker eten, met een fijne service.
dank je wel voor de leuke reactie en graag tot een volgende keer.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk en rustig
Philomena A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Sanne E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lang geleden dat ik zo’n lekkere peppersteak heb gehad. We delen altijd het gerecht en hier werd voor het eerst gevraagd of het niet naar wens is. Super gegeten, en komen zeker nog een keer weer!
Hay C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prijs kwaliteit erg goed. Zeer vriendelijke bediening!
dank u wel en tot de volgende keer
wendy F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top, super gezellig zitten in het veranda'tje. Lekker ???? gegeten van voorgerecht tot dessert. Vriendelijke en vlotte bediening ????????
dank u wel en tot de volgende keer.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker eten en een gezellige bediening. Voor was een gezellig cafe waar we later nog een drankje hebben gedronken . Hier komen we zeer zeker terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben met zijn vieren lekker gezellig zitten tafelen. De gerechten waren simpel maar erg lekker voor een kleine prijs.
We komen hier zeker nog eens terug.
dank je wel en tot de volgende keer
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
prima gastvrij .
dank u wel
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden een drie gangen menu voor € 24,50: Carpaccio die had al een tijdje in de koeling gestaan en was te koud. Daarnaast was die zo dun dat je die van het bord af moest schrapen! Biefstuk met groene pepersaus: de biefstuk was te 'kriemelig' en leek wel op geperst vlees. De groene pepersaus kwam volgens ons uit een zakje. De patatjes waren goed, maar de bijbehorende salade c.q. rauwkost was voorzien van een mosterd honing dressing uit een flesje. IJs met slagroom: softijs met slagroom uit een goedkope spuitbus die meteen inzakt! Nee, het was een echt eetcafé met een hoop lawaai uit het café gedeelte. Dan hebben wij in veel betere restaurants gegeten voor slecht € 15,00 euro meer. Hier gaan we niet meer naar toe. Zonde van het geld.
Erg jammer dat u er niets van heeft gezegt toen wij u vroegen of alles naar wens was.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was goed.
De biefstuk was uitstekend, de gerechten in de pannetjes waren prima van smaak,
de locatie was iets minder.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten in een gemoedelijk Brabants sfeertje.
Zeker de moeite waard om uit te proberen of nog eens terug te gaan.
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Was leuk om even wat te eten maar voor 3 gangen menu voor 25 euro is nog wel prijzig.
Nu met de actie van AH was het goed.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren afhaal menu varkenshaas was lekker wel weinig champignonsaus, frietjes lekker , rauwkost erg weinig.
Sparibs een gedeelte te hard gebakken zo sonde marinade erg lekker en wat niet te hard was was erg lekker.
Vergelijken met chinees of Grieks daar kun je van 1 maaltijd met z.n twee eten .
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
100 procent tevreden wij gaan binnenkort nog een keer terug en zullen het bij vrieden en familie zeker aanraden,ga zo door meer kunnen we er niet oververtelln
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben hier met AH-restaurantactie gegeten. De menukaart week echter op 5 van de 8 punten af van de menukaart die op de site was geplaatst. Het kan natuurlijk altijd wat afwijken, maar dit vonden we te veel. Bovendien hadden we dit restaurant nooit uitgekozen met de kaart die we uiteindelijk kregen. Wat ook opviel was dat alle actie-eters in de ongezellige zijbeuk werden geplaatst. Niet voor herhaling vatbaar.
Ymie D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke biefstuk
Trees B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hadden geboekt met de AH actie. Wisten van te voren niet waar we terecht kwamen. Zag er knus en gezellig uit. Vuurtje op de tafel waardoor het heerlijk warm was. Vriendelijke eigenaren. Het eten was genoeg en erg lekker. De kaart is niet al te groot maar een keuze is er. Dus zeker een aanrader om een hapje te eten.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eigenaresse was zeer vriendelijke en enthousiast . Wij waren eerder dan afgesproken en kregen eerst mandje brood, lekker ! Kok was " vroeg" en snel hadden we voorgerecht. Garnalen met saus ( jammer, uit flesje) niet zelfgemaakt, net zoals salade bij hoofdgerecht. Jammer genoeg vlees wat droog. Te lange bak/braadtijd wat niet nodig is bij varkenshaas . Lekkere frietjes . Toetje was prima en lekker. Voor dat geld ( voucher ah, 2=1) goed gegeten. Op terras aangenaam gezeten.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
is ons zeer goed bevallen komen zeker nog vaker terug en zullen het doorgeven aan bekende, mooie kaart , prima bediening