Library OR

- High Tea 15:00 - 17:30

Jouw recensie over het restaurant Library OR

Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer fijne en relaxte setting, uitermate vriendelijk en leuk personeel en lekkere hapjes in de Afternoon Tea met leuke uitleg over de opbouw en de verschillende soorten thee.
Naömi S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prachtig hotel, mooie ruimte waar de high tea plaats vond. Helaas was het eten erg teleurstellend. Alle lagen van de etagère maar vooral de oude sandwitches met spread die afkomstig leken uit een low budget supermarkt passen totaal niet in het plaatje en al helemaal niet bij het prijskaartje.
RosanneF .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Op een zonnige zondagmiddag met een vriendin een afternoon tea gehad. De binnentuin was in 2 delen verdeeld, met een hekje ertussen. Wij werden in een achterafhoekje gezet in de schaduw waar het vrij fris was. Er stond een grote ingeklapte parasol naast ons waardoor de helaas niets van de binnentuin konden zien. We vroegen om een andere plek, maar alles was gereserveerd. Vreemd dat het merendeel van de tafeltjes toch de hele middag leeg bleef.

We kregen een kopje thee ingeschonken en een etagère met eten werd neergezet. De porties waren vrij klein en de kwaliteit van het voedsel zeer matig. Zowel de krentenbol, het brood van de sandwiches en de scones waren droog. Bij de scones kregen we 3 heel kleine bakjes met jam/ lemoncurd en clotted cream. De smaak was goed, maar de hoeveelheid te weinig voor 2 personen.

We kregen nog een kopje thee en daarna hebben we heel lang op nog een derde kopje moeten wachten. We hebben meer dan een half uur met lege kopjes gezeten. We zijn beide geen enorme eters, maar na alles te hebben opgegeten hadden we eigenlijk nog trek.

+ Positief was dat de serveersters hun best deden en er netjes uitzien en dat er live muziek was.

Uiteindelijk 82,- euro betaald voor een zeer matige high tea en 2 glaasjes Moet champagne.. Ik ben echt niet een grote zeur en ik heb al op veel verschillende plekken van heerlijke high tea's genoten, maar van een klassehotel als the Grand mag je toch meer verwachten. Wij gingen erg teleurgesteld weer naar huis..
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Samen met vrienden hier de champagne afternoon tea genomen. Jaren geleden hadden we eens afternoon tea bij het Amstel gehad en omdat beide hotels qua prijs en uitstraling wel aardig te vergelijken zijn, waren onze verwachtingen ook ongeveer op dat niveau. Dat werd helaas bij lange na niet gehaald; de bediening was vriendelijk maar te familiair, sommige scones waren te klein en te droog, ook vond ik de selectie sandwiches, scones, eclairs wat gewoon. Op dit niveau verwacht ik wat meer spektakel. De hoeveelheden marmalade, lemon curd en clotted cream waren ook niet voldoende. Wel waren de tea's goed afgestemd op de smaak van de hapjes. Ook zaten we heerlijk in de binnentuin van the Grand; een oase van rust in de hectiek op de wallen. Ten slotte vind ik 17,50 euro voor een extra glas champagne wel aan de prijs. Laten we het wel leuk houden.