Libero

Vrijheidslaan 77 1079 KG Amsterdam Nederland Kaart
31-206610637

Over het restaurant Libero

Oog voor detail

De kracht van eenvoud: dat hebben de Italianen altijd al goed begrepen. De vaste kaart bevat klassieke gerechten die simpelweg perfect smaken. Daarnaast weet Libero ook te verrassen met het afwisselende weekmenu. Een restaurant om vaker terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Libero

Tram 12 ,25 en 4

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Libero

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Ruime keus, smakelijk eten, geweldige nagerechten! En lekkere wijnen!
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Bij binnenkomst was het restaurant op 2 gasten na leeg. Toch kregen we plaats in een hoek aangewezen. Na 45 min kwam er voor ons een gezin van 7 mensen met kleine kinderen zitten. Het restaurant was verder leeg. Treurig dat ze ons dan geen p[lek zelf laten uitzoeken. Het toppunt kwam met de rekening. We hadden gereserveerd met yums. De twee bedienden wisten het niet. Ze gingen met mijn telefoon met de bevestiging overal naar toe om de manager te zoeken, o.a. naar de keuken en beneden naar de kelder. Uiteindelijk kwam er een man die zich presenteerde als de manager(later bleek uit e-mail dat hij de chef was) Hij zei wij doen geen zaken met Iens we hebben dit meerdere keren laten weten. Ze weigerde de yums toe te passen. We gingen niet akkoord en uiteindelijk paste ze het na een hoop heisa wel toe. 15 minuten nadat ik uit het restaurant was kreeg ik een e-mail van de eigenaar dat de chef zei dat er problemen met loyaliteitskorting en dat de twee bedienden niet goed geïnformeerd waren. Opmerkelijk want het was de chef die gehaald werd die zei dat ze niet met Iens werkten en dat ze dit meerdere keren had laten weten aan Iens. De e-mail was vanwege een andere aspect nog opmerkelijker. De desbetreffende eigenaar was namelijk aanwezig in het restaurant die avond.
PC V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
De kwaliteit van het eten is gelukkig altijd goed. Vanavond was de bediening minimaal bezet en dat was jammer. Lang wachten en bij herhaling vragen en wachten op bv een koeler vd wijn. Desondanks een prima prijs kwaliteit en zeer goed eten.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Altijd (kind-) vriendelijk en attent.
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerl
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Ik moest echt even wachten voordat ik besloot nagerecht te nemen, zo vol was ik van het goede voedsel. Maar ik had er geen spijt van, ook nagerecht was heel lekker!
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Service was prima. Eten was ook ok, maar niets bijzonders
Micha W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed eten, betaalbaar en super vriendelijk personeel. De ambiance is perfect voor een casual maar ook romantisch diner. Hier kom ik zeker terug!
Indiana B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten bij Libero was lekker, maar de service kon zeker beter.
Misschien was het een drukke avond of was er niet genoeg bediening voor buiten (waar wij zaten), maar het was frustrerend continu lang op service te wachten. We deelden de gemengde antipasti maar kregen geen aparte borden om van te eten. Helaas was er niemand in de buurt om dit aan te vragen.
Leuke toevoeging was het bordje met Pettole (er werd niet verteld wat het was, dit is wat ik op Google vond) vooraf aan het voorgerecht. De rest van het eten was ook erg lekker (antipasti en pasta's) en er was een uitgebreide wijnkaart. We hebben geen dessert besteld vanwege de lange wachttijd.
PC V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Italië in Amsterdam. Het alternatief voor het veel duurdere Toscanini. Hier veel Italië en waar voor je geld. Wij komen snel terug. Fantastisch
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, vooraf de bruschetta, caprese salade, vitello tonate en de melanzane. Als hoofd 2 keer pizza salami en pasta bolognese en eigenlijk was alles even lekker.
De dames in de bediening waren heel vriendelijk, decor van de zaak is wel wat gedateerd. Maar prima Italiaan, en kan ik dan ook zeker aanbevelen.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat prijzig maar dat is mn te wijten aan de overheerlijke rode wijn: blend Barone en Valpolicella. Gezellig en heerlijk gedineerd.
Patrice P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben genoten van heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening in een leuke ambiance. Ondanks de drukte wist de bediening zich prima te redden!
Pepino .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Mooie producten, goede bediening en Bruno de Chef die heeft altijd wel iets wat er geproeft moet worden! We komen hier al jaren en dat vele uit de buurt want het is altijd druk!
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldige keuken en ontzettend attente bediening
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel gezellig en
Lekker gegeten
Alleen het is zo gehorig in de zaak moesten ons best doen om elkaar te verstaan
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gezellige locatie, prima wijn (Nero d'Avola DOC 31 euro, Napolitaanse pizza en prima bediening.
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk Italiaans. Enige minpuntje is de Nederlandse tomaten in de gerechten, maar je moet als kritische hobbykok wel een minpunt signaleren. Verder een prima Italiaan met twee leuke meiden uit Napels in de bediening die Italiaans zorgen voor een goede sfeer.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heel lekker Napolitaanse eten met erg vriendelijke personeel. Wat meer heb je nodig?
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke Napolitaanse keuken, forse porties en vriendelijke mensen. Puntje van kritiek was toch wel dat er op deze zaterdagavond, toen het restaurant bomvol zat, te weinig personeel was, waardoor het soms lang duurde voor je aandacht kreeg. Dat doet dan toch wel af aan de ervaring.