Libero

Vrijheidslaan 77 1079 KG Amsterdam Nederland Kaart
31-206610637

Over het restaurant Libero

Oog voor detail

De kracht van eenvoud: dat hebben de Italianen altijd al goed begrepen. De vaste kaart bevat klassieke gerechten die simpelweg perfect smaken. Daarnaast weet Libero ook te verrassen met het afwisselende weekmenu. Een restaurant om vaker terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Libero

Tram 12 ,25 en 4

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Libero

Rein K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Ik moest echt even wachten voordat ik besloot nagerecht te nemen, zo vol was ik van het goede voedsel. Maar ik had er geen spijt van, ook nagerecht was heel lekker!
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Service was prima. Eten was ook ok, maar niets bijzonders
Micha W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed eten, betaalbaar en super vriendelijk personeel. De ambiance is perfect voor een casual maar ook romantisch diner. Hier kom ik zeker terug!
Indiana B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het eten bij Libero was lekker, maar de service kon zeker beter.
Misschien was het een drukke avond of was er niet genoeg bediening voor buiten (waar wij zaten), maar het was frustrerend continu lang op service te wachten. We deelden de gemengde antipasti maar kregen geen aparte borden om van te eten. Helaas was er niemand in de buurt om dit aan te vragen.
Leuke toevoeging was het bordje met Pettole (er werd niet verteld wat het was, dit is wat ik op Google vond) vooraf aan het voorgerecht. De rest van het eten was ook erg lekker (antipasti en pasta's) en er was een uitgebreide wijnkaart. We hebben geen dessert besteld vanwege de lange wachttijd.
PC V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Italië in Amsterdam. Het alternatief voor het veel duurdere Toscanini. Hier veel Italië en waar voor je geld. Wij komen snel terug. Fantastisch
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, vooraf de bruschetta, caprese salade, vitello tonate en de melanzane. Als hoofd 2 keer pizza salami en pasta bolognese en eigenlijk was alles even lekker.
De dames in de bediening waren heel vriendelijk, decor van de zaak is wel wat gedateerd. Maar prima Italiaan, en kan ik dan ook zeker aanbevelen.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat prijzig maar dat is mn te wijten aan de overheerlijke rode wijn: blend Barone en Valpolicella. Gezellig en heerlijk gedineerd.
Patrice P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben genoten van heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening in een leuke ambiance. Ondanks de drukte wist de bediening zich prima te redden!
Pepino .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Mooie producten, goede bediening en Bruno de Chef die heeft altijd wel iets wat er geproeft moet worden! We komen hier al jaren en dat vele uit de buurt want het is altijd druk!
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldige keuken en ontzettend attente bediening
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel gezellig en
Lekker gegeten
Alleen het is zo gehorig in de zaak moesten ons best doen om elkaar te verstaan
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gezellige locatie, prima wijn (Nero d'Avola DOC 31 euro, Napolitaanse pizza en prima bediening.
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk Italiaans. Enige minpuntje is de Nederlandse tomaten in de gerechten, maar je moet als kritische hobbykok wel een minpunt signaleren. Verder een prima Italiaan met twee leuke meiden uit Napels in de bediening die Italiaans zorgen voor een goede sfeer.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heel lekker Napolitaanse eten met erg vriendelijke personeel. Wat meer heb je nodig?
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke Napolitaanse keuken, forse porties en vriendelijke mensen. Puntje van kritiek was toch wel dat er op deze zaterdagavond, toen het restaurant bomvol zat, te weinig personeel was, waardoor het soms lang duurde voor je aandacht kreeg. Dat doet dan toch wel af aan de ervaring.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
de in de recensies genoteerde superlatieven betreffende gepresenteerde eten komt niet overeen met onze beoordeling. de bediening is wel vriendelijk.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Op 12 januari waren ze over de telefoon nog tot 3 januari afwezig en konden we dus telefonisch geen tafel reserveren. Misschien waren er nu te veel gasten om ze allemaal stipt te bedienen. Het eten was wel zeer italiaans lekker!
max R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima plek. Comfortabele stoelen! en goed eten. Rustige achtergrondmuziek en een glaasje Limoncello van het huis bij de de koffie.
Voldoende (betaald) parkeergelegenheid.
Aanrader.
José V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten en attent personeel. Een aanrader!