Over het restaurant Libero

Oog voor detail

De kracht van eenvoud: dat hebben de Italianen altijd al goed begrepen. De vaste kaart bevat klassieke gerechten die simpelweg perfect smaken. Daarnaast weet Libero ook te verrassen met het afwisselende weekmenu. Een restaurant om vaker terug te komen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Libero

Tram 12 ,25 en 4

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Libero

Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Geweldige keuken en ontzettend attente bediening
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heel gezellig en
Lekker gegeten
Alleen het is zo gehorig in de zaak moesten ons best doen om elkaar te verstaan
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Gezellige locatie, prima wijn (Nero d'Avola DOC 31 euro, Napolitaanse pizza en prima bediening.
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk Italiaans. Enige minpuntje is de Nederlandse tomaten in de gerechten, maar je moet als kritische hobbykok wel een minpunt signaleren. Verder een prima Italiaan met twee leuke meiden uit Napels in de bediening die Italiaans zorgen voor een goede sfeer.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heel lekker Napolitaanse eten met erg vriendelijke personeel. Wat meer heb je nodig?
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke Napolitaanse keuken, forse porties en vriendelijke mensen. Puntje van kritiek was toch wel dat er op deze zaterdagavond, toen het restaurant bomvol zat, te weinig personeel was, waardoor het soms lang duurde voor je aandacht kreeg. Dat doet dan toch wel af aan de ervaring.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
de in de recensies genoteerde superlatieven betreffende gepresenteerde eten komt niet overeen met onze beoordeling. de bediening is wel vriendelijk.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Op 12 januari waren ze over de telefoon nog tot 3 januari afwezig en konden we dus telefonisch geen tafel reserveren. Misschien waren er nu te veel gasten om ze allemaal stipt te bedienen. Het eten was wel zeer italiaans lekker!
max R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima plek. Comfortabele stoelen! en goed eten. Rustige achtergrondmuziek en een glaasje Limoncello van het huis bij de de koffie.
Voldoende (betaald) parkeergelegenheid.
Aanrader.
José V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten en attent personeel. Een aanrader!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. We waren hier al eerder geweest. Heel attent schaaltje met lekkers vooraf. Voorgerecht carpaccio was heerlijk. Hoofdgerechten allemaal super bereid, je proeft dat het vers is. Maar dan het toetje.....ik had tiramisu. Zo lekker at ik hem nog nooit! Een aanrader. We kregen limoncello van de zaak als afsluiter. Bediening behulpzaam en netjes. We komen nog zeker eens terug.
jadranka M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
een leuke uitstapje zoals altijd mijn favoriet LIBERO restaurant
Susan H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel fijn restaurant met heerlijk eten. Ik had trek in een andere droge wijn dan de pinot grigio, dat was er helaas niet. Limoncello van het huis ontvangen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gingen eten voor 50% promotie. Lekker gegeten, goede service, flink gedronken (goede wijn) maar bij afrekening geen korting.
Triest en jammer voor personeel die fooi hadden verdiend.
Frans
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk puur en vers eten, eenvoudig en smaakvol.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was goed. De prijs wat hoog. Er liepen 3 serveersters en er waren 4 tafels bezet en toch moesten we bedelen om een drankje of de rekening.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gegeten hier met de familie ter gelegenheid van mijn verjaardag. De gerechten waren heerlijk, pasta vongole o.a.. Vriendelijke bediening en de tent zat lekker vol, wat een goed teken is.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eerlijke zaak, voelt alsof je in Italie zit. We moesten uiteraard de vitello tonnato nemen, nadat deze in het Parool als beste uit de test kwam. De verwachtingen werden waargemaakt, anderen aan tafel namen de bruschette, naar tevredenheid en ook proefden we de raviolo met spek en saffraan en ricotta-spinazievulling. Heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de straccetti, heerlijk gerecht, alsof je een stuk of 10 stukjes scalopine eet, perfect vlees, mooie saus. Wat de anderen hadden, een kleine ribeye en de risotto van de week (met truffel) beviel ook goed, af te leiden uit het gekreun aan die kant van de tafel. We komen zeker terug
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een fijn restaurant, goede en zeer vriendelijke bediening, lekker eten, een aanrader
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Laat ik het zo zeggen, ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar, we hebben uiteraard de kaart
zeker nog niet volledig kunnen uit proberen. Daar hebben wij nog wel een aantal bezoekjes voor nodig!!
m.vr.gr. Hans Haverkamp