Liber

Erg voordelig
Jakob D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Jakob Dees
Heerlijk gegeten hier! Porties zijn precies goed, zodat je nog ruimte over hebt voor het heerlijke desert. Kwalitatief zeer goed eten voor een nette prijs... Sfeervol ingericht.. aanrader!
LisaVH .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Een echte aanwinst voor het -steeds leuker wordende- Zeeheldenkwartier. Liber wordt gerund door twee dames die ons ons meteen lieten thuisvoelen. Ze serveren verschillende kleine gerechtjes die je kunt delen; wij hadden de flammkuche met ingelegde walnoten, geroosterde groenten met ricotta en salsa verde, coq au vin en een heerlijke zelfgemaakte ravioli. Heel lekker allemaal, alles op prachtige bordjes en heel goed betaalbaar. We komen snel een keer terug want de cocktail kaart zag er ook goed uit!
Martha A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Na een bezoek aan Panorama Mesdag: samen met nog 9 collega's heerlijk gedineerd in dit supergezellige restaurant in een prachtige buurt!
Heel verrassend: allerlei gerechten samen delen. Heerlijke, verfijnde smaken!!! Als ik volgende keer weer naar de Zeeheldenbuurt ga met heel veel vintage winkeltjes: ik ga hier zéker weer lunchen of dineren!! Een echte aanrader!!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier laatst gelunched. Lekkere koffie met een klein kaartje. Een heerlijk omeletje met bacon,paddestoeltjes en rucola. Boerenpate met pickles en lekker brood. Kortom een gezellig klein zaakje met huiskamersfeer gerund door 2 leuke dames. Kom snel terug voor de coctails en diner!