Li's Palace

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Li's Palace

desiree D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
we hebben net het menu 242 gehaald en vond het erg tegenvallen,kleine bakjes allemaal ,er staat bij een grote portie bami of nasi erbij maar dat was niet zo helaas,niet voor herhaling vatbaar,
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
hier het all inclusive concept gegeten. Het eten was goed, bediening erg vriendelijk. alleen jammer dat we al de rekening kregen terwijl we nog thee en koffie wilden bestellen. Dit hebben we wel gewoon besteld en gekregen.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Eten is het restaurant is super goed en netjes geholpen door het personeel. Afhalen kan je hier ook, dat is ook erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Met een groepje mensen is het goed eten bij Li's, heel gezellig aan een draaiende tafel met heerlijke gerechten uit de keuken van deze chinees.
Veel variaties in gerechten en goed van smaak, de 'betere" chinees
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Door verhuizing bij Li's Palace belandt. van de buitenkant het beeld van een al jaren bestaande chinees, van binnen behoorlijk modern met fraaie sanitaire voorziening (let op de kranen!).
De Chinese tomatensoep was ouderwets lekker qua smaak. Ook de nader soepen waren ok. De thaise keuken wordt geen geweld aan gedaan, en apart was de schotel met op 3 wijzen gemaakte babi pangang. Kortom, goed eten voor een redelijke prijs
Vriendelijke en correcte bediening.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Voor het eerst hier gegeten met 6 personen (ondanks de slechte recensies). Erg rustig voor een vrijdagavond. Eten was perfect! Heerlijke dimsum, pangsit en sate vooraf. De verschillende hoofdgerechten waren ook prima. Super malse ossenhaas, knapperige pekingeend en smaakvolle bijgerechten. Ook de fles rode wijn (Merlot, 17,50 euro) was goed. Prijzen liggen iets hoger dan in gemiddeld chinees restaurant, maar dat is het waard! We komen hier zeker terug! Eigenaar bedient zelf. Zit hier al 23 jaar.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Gisteravond een snelle hap gedaan. We hadden allebei een bord met van alles erop. Ik had bami en mijn man nasi rames. Het smaakte erg lekker. Binnen ziet het er gezellig uit met mooie gele tafelkleden. Mevrouw was aardig maar nadat ze de borden neer had gezet was ze weg. Er zat verder ook niemand in het restaurant, erg jammer. Goedkoop is het er niet, voor 2 borden eten en ieder een glas wijn moesten we 35 euro afrekenen. Misschien komen we er nog eens terug.