Li's Garden

Middenmolenplein 4 2807 GZ Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Li's Garden

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Jokine .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bas Bal, 2 juli 2009 .. ik sluit me volledig aan bij deze positieve recentie. Zeven jaar later kan iedereen deze uitdaging nog steeds aangaan. Leftovers gingen terug in de schalen bij het buffet. De kip was slijmerig en kleverig. Koekjes zacht en taai. Inderdaad gaat alles in dezelfde pan met water, wij hebben geen tweede keer genomen.
Gratis parkeren.
David B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Op een druilerige vrijdagmiddag worden we hartelijke verwelkomd in dit vrij traditioneel ingerichte restaurant in het winkelcentrum.
De service is snel en attent, de menukaart overzichtelijk en duidelijk - en wel aan vernieuwing toe: beide exemplaren op onze tafel zien er verfrommeld uit en er zijn her en der handmatige wijzigingen in de kaart.
Gelukkig staat mijn lievelingsgerecht op de kaart: 'lo hon chai' (daar zijn er veel schrijfwijzen voor) - tofu met groenten, veelal een zogenaamde 'stoofpot'.
De dranken komen bijna onmiddellijk, samen met een bakje verse kroepoek (ik heb al te vaak oude, ranzige kroepoek gekregen in andere restaurants) en de royaal geportioneerde gerechten volgen in rap tempo.
We hebben een rustig hoekje en kunnen ons gesprek makkelijk voeren - een teken dat het anders alom aanwezige 'muzikaal behang' hier op een heel acceptabel niveau staat.
We hebben genoten van de maaltijd. Ook de prijzen zijn heel schappelijk. Voorbeeld: mijn gerecht kost €12 (voor een grote portie) terwijl ik al te vaak elders ruim €15 voor minder betaal. Mijn vriend neemt een 'doggy bag' mee.
65nico .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
wij komen hier regelmatig en vinden dit het beste wok restaurant maar ook kun je hier van de kaart fantastisch eten. De prijzen zijn prima en bediening is goed.
Dit restaurant is top ! = je kunt hier ook makkelijk parkeren. Ook afhalen is hier vlot en goed !!
Skylar .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Gegeten bij Li's Garden vanavond, samen met mijn grootouders. In eerste instantie uitgekozen omdat het de enige mogelijkheid op loopafstand was, en toen ik de recensies hier zag schrok ik wel.
... het eten was echt achterlijk lekker.
Ik eet graag en behoorlijk vaak uit de aziatische keuken, en ik moet zeggen dat dit één van de beste is dat ik tot nu toe heb gegeten. Niet te zout, niet te zoet, niet te vet, niet teveel rijst en te weinig saus, en de groenten en kip waren precies goed gaar.
Bediening was misschien niet heel professioneel, maar wel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken werd vrij snel gebracht, koude cola (geen half glas ijs) en de warme gerechten waren warm (niet net opgewarmd ofzo, gewoon 'vers')
De rekening was, in verhouding met de hoeveelheid en de kwaliteit van het eten, spotgoedkoop.

Waren overigens gerechten van de kaart, de wok heb ik geen idee van.
Ichiban .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Laatst hier gegeten op een zaterdag. Het restaurant zag er mooi uit, mooie vazen en beelden zoals je in andere chinese restaurants ook wel eens tegenkomt. en uiteraard een grote aquarium met een paar mooie vissen. Er was voldoende keus bij het wokmenu, zowel het warm als koud buffet. Eten werd snel en lekker gewokt. Genoeg saus keuzes.. Enig minpuntje was dat een van de obers gebrekkig Nederlands sprak, maar dat kom je wel vaker tegen in een chinese restaurants.
Marion72 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Prima wokrestaurant met heel vriendelijke bediening . Het eten was vers en goed klaargemaakt en voldoende keuze. Het was rustig door het mooie weer, maar ook als het drukker is is het niet zo massaal.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Met een groep mensen hebben we gewokt.
Dat was een bijzondere ervaring om te zien hoe ze dat doen.

Eerst loop je langs een rijk gesorteerd buffet waar je de groenten, vlees en vis op je bord legt. Vervolgens sluit je achteraan in de rij. De kok kiept je bord in één grote pan met bruin water en kookt daar de gehele avond voor alle gasten alle ingrediënten in; dus de groente, het vlees, de kip én de vis.
Ik heb altijd gedacht dat bij de bereiding van de maaltijd er in de keuken speciaal gekleurde snijplanken worden gebruikt voor kip, vlees, vis en groente om te voorkomen dat er kruisoverdracht van bacteriën e.d. plaatsvindt. Hier dus niet.

Zodra alles 2 minuutjes heeft gekookt in het 'slootwater', wordt het in een wok gekieperd en samen met de uitgekozen saus gewokt. Daarna schept de kok de brei uit de wok en kiept dat weer op een bord en wenst je smakelijk eten.

De meegewokte saus gaf nog enigszins smaak aan het eten, want als je alles in één pan kookt voor je gasten, smaakt ook alles naar elkaar, dus per saldo naar niks.

Ondanks dat de kok na iedere bereide maaltijd de wok schoonschrobt en droog maakt, vind ik de gehele gang van zaken vrij ranzig.

De bediening was zeer vriendelijk en vlot.

Het decor is zoals bij elke Chinees; lampionnen en een aquarium met grote vissen. Deze kregen gedurende de avond regelmatig te eten. (de left-overs van de gasten?)

Voor de deur is een grote parkeerplaats waar je gratis kunt parkeren.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Wat een toprestaurant!! Eten is heerlijk, service is goed en vriendelijk personeel. Toen ik zeiknat geregend binnenkwam heb ik een bodywarmer gekregen en is mijn blouse droog gestreken. Met mijn verjaardag een karaokeliedje voor me gezongen en een cadeautje gekregen. Super!!
VisJanssens .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Wij waren wat aan de late kant maar werden op vriendelijke wijze ontvangen. Het was tamelijk druk met 'buffet-gasten' maar dat heeft niet onze voorkeur. Vervolgens kregen wij een tafel in een rustig deel van het restaurant. Keurig gedaan. In ons land zijn veel chinese restaurants en zij vertonen een grote gelijkenis. Netjes chiness decor, niets bijzonders. Met drie mensen bestelden wij het Peking-eend menu. De gerechten werden op vlotte wijze op tafel gebracht. De bediening is vriendelijk maar niet erg professioneel. De kwaliteit van de maaltijd was alleszins redelijk. Gewoon een gemiddeld chinees restaurant waar men tegen redelijke prijzen kan eten. Vooral voor mensen die geen uren aan tafel willen zitten.