Li's Garden

6,8
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik eet hier al jaren.
Het afhalen is zeker de beste van de omgeving.
Als ik hier eet neem ik meestal onbeperkt sushi.
En ik heb nooit iets te klagen tis nooit echt lang wachten en de bediening komt ook vaak vragen of alles okee is.
Verder is de bediening echt super aardig
Na alle jaren dat ik hier kom kennen ze me ondertussen.
Het decor is wel wat verouderd maar niet dat verpest sfeer van het eten niet
LindaHsluis .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
voor het 1 jarig jubileum van de relatie met mijn vriend hier gegeten,
eten opzich prima, niks op aan te merken, het is echter wel erg jammer dat er 'af en toe een schaaltje word gedropt' en niet gewoon alles tegelijk komt. op deze manier heb je geen overzicht of alles er uberhaupt is en bleken we eind van de avond nog wat dingen te missen..

Verder mooi restaurant, genoeg parkeerruimte en 80 procent van het personeel is ook klantvriendelijk en beleefd!
Patricver .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
deze week in dit restaurant gegeten (al minstens 10 jaar klant) .Na telefonisch gereserveerd te hebben en aangegeven dat we met een kinderwagen kwamen werden we naar een tafeltje gebracht .Dit tafeltje was iets in het looppad maar personeel ging hier super mee om. Tot dat de eigenaresse tegen de kinderwagen aan liep met twee kommen hete soep waar de baby in lag!!!na geirriteerd achterom hebben gekeken zonder excuus of wat dan ook verschoof ze de kinderwagen. Het arrogante en klant onvriendelijke gedrag van de eigenaresse gebeurd vaker ! maar dit was de druppel. Ze kan van haar personeel qua vriendelijkheid nog veel leren. We gingen hier regelmatig eten omdat het makkelijk was dicht bij ,eten niet super gewoon een snelle hap. Na 10 jaar ons geld hier te hebben gebracht en zo onklantvriendelijk te worden geholpen gaan we hier niet meer heen.

Inge D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Erg lang geleden dat wij hier gegeten hebben, toen was het alleen nog een Chinees restaurant en was het een begrip in Hellevoetsluis. Vanavond wilden we er eens sushi gaan eten maar wat een teleurstelling! We waren maar met ons tweeën en de zaak was nog niet eens voor helft vol....maar wat werden we slecht bediend! We kregen gelijk een tafel en het drinken werd vrijwel direct geserveerd, en toen werd het stil. En terwijl wij allang onze eerste sushi bestelling hadden doorgeven....het bleef maar stil! En uiteindelijk na 3 kwartier wachten kwam er eindelijk wat: 1 bordje met 3 sushi's, terwijl we zo'n 10 soorten sushi hadden besteld!! Maar heel langzaamaan kwamen alle gerechtjes één voor één op tafel terecht, ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt! Voor ons gevoel duurde alles eindeloos, zelfs vragen om wasabi was kennelijk te veel, want deze kwam ook pas veel later! Na drie "rondes" (en bijna 3 uur verder!) hebben we het opgegeven en zijn we gegaan, jammer! Li's Garden wil en kan kennelijk niet achterblijven met de nieuwe trend "All You Can Eat" én wokken én ook nog "A la carte"....maar dit alles bij elkaar is voor hen duidelijk teveel, ze kunnen zich beter richten op één concept en daar alle aandacht aan geven. Wij komen hier (voorlopig) niet meer terug!
Elisa J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
29/03/2015 geweest voor "All you can eat". Dit was voor ons de eerste keer na tijden dat wij weer bij Li's Garden kwamen, hadden hiervoor negatieve ervaringen gehad met het eten. Wij werden begeleid naar ons tafeltje en de bestelling voor het drinken werd meteen opgenomen, alleen een eventuele uitleg over het briefje etc. kon er niet vanaf. Dus zelf een beetje om ons heen gekeken hoe de rest dit deed, uiteindelijk besteld en kregen na half uurtje de eerste dingetjes. Het was wel jammer dat inderdaad niet alles in één keer kwam per "ronde" (de bami kwam voor de hoofdgerechten". Het restaurant zat bijna helemaal vol maar hier verder geen slechte ervaring door gehad. Eten was echt goed warm en vers. Verder hebben wij niet te klagen gehad..
Roco909 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Ik ben daar zondag 22maart 2015 geweest met 4 personen, met de keuze äll you can eat". Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt.
Je mocht per persoon 5 dingen tegelijk kiezen, je verwacht dan dat alles ongeveer tegelijk gebracht wordt, maar helaas ze kwamen af en toe een schaaltje brengen en na ongeveer een uur was nog niet alles gebracht. Bij de 2de ronde ging het weer precies eender en dus na 2uur waren we het echt zat. En we kwamen erachter dat nopg niet eens alles van de 1ste ronde gebracht was. Ik heb natuurlijk mijn beklag gedaan en als antwoord en excuus kreeg ik te horen dat het kwam omdat het erg druk was. Ik keek de zaal rond en zag de de zaak niet eens half vol zat, dan wil ik daar zeker niet zitten als het echt vol is want dan komt er helemaal niets meer van terecht denk ik.
Dit is de eerste en laatste keer dat ik daar gegeten heb en zal volgende keer naar een echt restaurant gaan.
CarlaHollander .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Beste Lezer, wij zijn een zeer regelmatige haler bij Li ' s ( 1 maal per 2 weken ) normaal is het eten prima.
Maar afgelopen avond was het echt bedroevend slecht ,vet druipt er uit en een verkeerd geregd er bij en een missend geregd.
Als je dan belt met de insteek van kan gebeuren los het volgende keer maar op wordt je behandeld of je gek ben en het niet snap, erg jammer was de laatste maal gelijk dat we hier wat gehaald hebben.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Na jaren weereens in hellevoetsluis gegeten bij Li's garden. Echte nostalgie, vroeger was het een hoogwaardige chinees. Inmiddels is de tent omgeturnd in 3 concepten. Wokken, all you can eat sushi en chinees a la carte. Het heeft niet meer de hoogwaardigheid van vrieger en is de allure wel kwijt. Na het bestellen duurde het maar liefst anderhalf uur voordat het kwam, ook ieder drankje duurde een kwartier. De kroepoek werd geleverd nadat het eten al weg was en zelfs de rekening duurde bijna een half uur. Met afruimen begonnen ze echter al wel terwijl de helft van het gezelschap nog aan t eten was.Personeel was niet vriendelijk en maakte heel veel fouten. Kortom zeker geen aanrader, giedkop concept met dito sfeer en beleving
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Wat een heerlijk sushi restaurant! Heerlijke sushi en originele bijgerechten die het totaal compleet maken. We werden snel geholpen, ook omdat er weinig andere gasten waren. Leuke decoratie en warm ingericht. Zeker een aanrader!
J H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Wat een afknapper !

Enorme wachttijd voor het 'all you can eat' Japanse stijl eten.
Van bestellen tot 1e ronde duurde ruim een uur en met veel aandachtvragerij het gepresteerd om voor die tojd 1 rondje drinken te bemachtigen.

Toen het eten eindelijk begon te komen duurde het ruim 30 minuten voordat de 20 hapjes (4 personen x 5 hapjes) arriveerden in etappes.

Al met al was dit bezoek geen gode beurt voor dit restaurant in onze optiek.

Jacqueline, Michelle, Lucien en Joost
Aggybaby .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We hebben lekker gegeten all you can eat, vooral de gebakken bami is heel lekker. De bediening was goed en vlot en ze zijn vriendelijk. We komen er zeker nog een keer terug.

Fam van Ast en Haas
Sjimmie10 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Het is een mooi gelegen restaurant in een mooi ruim pand met veel parkeerplaats. Echter de kwaliteit van het eten haalt het echt en totaal niet bij de entourage. Wat een bagger. De babi pangang heeft een half gestolde saus (het leek uit een pakje o.i.d.) en lijkt nog het meest op gelei.. (!?) Voor het gemak zit op elk ander gerecht dezelfde "saus". walgelijk.
Scar38 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Afhaalbestelling 4 pers peking kregen een totaal ander menu mee en hiervoor veel teveel berekend, nadat we gebeld hadden en er nog niet van hadden gegeten zei men sorry en vertelde men ons dat ze niet terug konden nemen, wat een teleurstelling !!!
Ricardo P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Goede ligging met voldoende parkeer ruimte en leuk decor. Eten is er altijd goed. De laatste tijd holt het achteruit met de bediening. Er was niemand om je naar je tafel te brengen, het duurde een halfuur voor dat de bestelling voor het eerste rondje drinken werd opgenomen na dat we de bediening zelf ergens vandaan gehaald hadden. Na 2 uur komt 1 schoteltje van de 2de gang voor 9 personen. Belachelijk officieel heb je 2,5 uur voor 4 gangen. We zijn weggegaan met honger we waren het zat continu te moeten vragen waar het bleef en dan is het alleen sorry maar vervolgens gebeurde er niks. Het is voor ons nu de derde of vierde keer achter elkaar dat alles zo traag gaat. Wij gaan niet meer. Jammer goed eten maar de bediening is bar slecht en het eten komt traag en mondjes maat.
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Hier verschillende keren gegeten. Tot zover nooit slecht gegeten en zeker de laatste keer was erg goed (all you can eat). De bediening was niet erg snel, en het bestellen van een drankje kost erg veel moeite en tijd. Ook eerder meegemaakt dat het buffet niet werd aangevuld, zodat de keuze zeer beperkt bleef.
Voor het eten zelf wel aan te raden, voor goede service moet je verder zoeken.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
hier gegeten de bekende formule all you can eat sushi met 12 personen wat een slechte zaak is dit personeel wat er duidelijk geen zin in heeft om drinken moet je bijna bedelen wat er besteld is komt niet of er komen gerechten van andere tafels eten gewoon niet lekker inktvisringen zijn olieringen echt slecht , hier ga ik niet meer eten zonde van het geld en om over de smerige toiletten maar te zwijgen .. eens maar nooit meer
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
De laatste keer dat ik hier ben wezen eten was een teleurstelling.
Het lopend buffet was bijna leeg, de bakken werden niet goed bijgevuld, waardoor je steeds misgreep. Sommige gerechten zagen er zelfs uitgedroogd uit. Gerechten van de grill/wok zijn overigens wel goed.
Het bestellen van drankjes kost enige moeite. Eer je besteld hebt ben je even verder, en dan gaat er nog enige tijd overheen voor je uiteindelijk je drankje hebt.