Meer informatie over restaurant LF Gouda

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Björn V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gevraagd om een tafeltje bij het raam, hierbij kregen wij de ronde tafel bij het grote raam! Een fijnere plek kan je jezelf niet indenken in de avond. Genoten van "De Kogel" een prachtig stukje vlees. Jammer dat je wel nog los friet hierbij moet bestellen. Het dessert "Helene komt te voorschijn" is erg leuk bedacht! Het inschenken van de warme saus dient alleen even verfijnd te worden. Als deze in een ster zou worden gegoten dan valt deze mooier open. Nu valt hij in elkaar wat een hoopje chocolade oplevert. Smaak verder HEERLIJK
Wilma G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Kort na de opening hier gegeten, wat niet zo goed beviel. nu een nieuwe poging om te zien of er iets is veranderd. Jammer, we lunchten met 6 personen, Italiaans. De tartaar van biefstuk leek meer op een natte paté. Bestelde toetje had een ander ingrediënt, aan herhaalde discussie werd dit toegegeven en werd het opgelost (niet in rekening gebracht).
De cannoli bij de toejes was erg hard. Veel moeite moeten doen om aandacht van personeel te trekken. Duurde allemaal ook erg lang. Jammer, was voor mijn verjaardag en dan verwacht je toch wat anders. Wij gaan hier niet meer eten.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De afgelopen maand weer twee keer gegeten bij dit restaurant. De eerste keer was teleurstellend, vandaar een tweede poging. Helaas was die tweede ervaring ook niet goed. Als regelmatige bezoeker zie ik met lede ogen het verval aan. De wisseling onder het bedienend personeel is erg groot, ondanks het feit dat ik hier vaak kom word ik dan ook niet herkend (wel door de kok). Maar dan het eten. De eerste keer had ik de 'short rib', een soort stoofvlees met bot. De smaak was niet bijzonder en bovendien was de hoeveelheid zeer matig en de presentatie zeer rommelig. Dan de tweede, recente ervaring. Ons gezelschap telde drie personen en wij bestelden ook drie verschillende hoofdgerechten. Om het kort te houden: de kogelbiefstuk was taai, het wild zwijn overgaar en de hamburger simpel en in het geheel niet volgens de beschrijving op de kaart. Echt een tegenvallende ervaring. Het is jammer dat dit restaurant met grootstedelijke uitstraling zo wegzakt in de middelmaat of zelfs daaronder. De prijs/kwaliteit verhouding is niet goed meer en voor mij reden om hier voorlopig niet meer te eten. Jammer want ik woon op steenworp afstand.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vanuit werk hebben we met 65 personen bij LF Gouda gegeten. Afstemming vooraf en ook op de avond zelf was alles goed geregeld. Eten werd vanuit verschillende plekken geserveerd, waardoor er geen lange rijen waren zoals bij "traditionele"buffetten. De gerechten waren smaakvol en orgineel met voor iedereen ruime keuze. Bediening speelde goed in op hoe laat alle gasten aanwezig waren en paste daarop vervolgens uitserveren van eten aan. Erg mooie locatie en zeker voor herhaling vatbaar.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een leuke kerstborrel gehad bij LF Gouda. De borrel vond plaats in de voormalige Revisie ruimte. We werden bediend door een leuke dame en heer en de hapjes waren heerlijk!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Grote of kleine porties mogelijk. Toetje (witte dame) was lekker maar.....jongens.....gebruik geen slagroom uit een spuitbus!!
Tjeerd B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Niet gereserveerd maar toch een klein plekje aan een hoge tafel kunnen bemachtigen. Om wille van de tijd een heerlijke hamburger besteld. Dat deze door een bekwaam chef was gemaakt was duidelijk te proeven.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met een grote groep 2-gangen a la carte gegeten op deze mooie locatie en met zeer attent personeel!
Naast de industriële, creatief innovatieve vormgeving, lekkere en smaakvolle eten, veel keus in vlees, vis (zoals zeeduivel en scholfilet), vegetarisch, heerlijke desserts vooral het Helene-perendessert en de Salt Caramel Cheesecake, viel de snelheid van de koks en vriendelijkheid van de verschillende personen in de bediening op. Zeer servicegericht en flexibel, hetgeen niet altijd makkelijk is met een grote groep.
Aanrader vind ik dit restaurant voor zowel een stelletje dat romantisch en lekker wil dineren als een grote groep vrienden die een gezellige avond willen hebben op een mooie locatie!
Hugootjoo .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Geluncht in de lichtfabriek.
Interessante lunchkaart met originele geïnspireerde gerechten tegen een prima prijs. Plat brood met provalone en prochiuto en rode ui compote. Heerlijk.
Prachtige entourage en vriendelijke bediening. En ook nog een prima espresso. Ik zeg; Top!
Brianbunnik .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een prachtige locatie blijft het toch! Heerlijke lunch gegeten tijdens de Italiaanse weken. De door de bediening geadviseerde witte Italiaanse wijn was heerlijk! Bediening was zeer vriendelijk en professioneel.
marijkeotto .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik heb zelden zo smakeloos gegeten voor zo veel geld... Ik verwachtte van een bietenburger van 17 euro + 4 euro friet meer dan een wit zacht bolletje met wat kale sla en een enorm droge bietenburger. Oja, de seizoensgroenten waren wat kale sla en een paar paprika'tjes. Ook bij het kindermenu.
Ze vergaten de appelmoes en onze kids van 1 en 3 mochten uiteindelijk de nagebrachte appelmoes veel te laat als toetje eten met alleen een vork. De bestelde biertjes kwamen niet, ik heb uiteindelijk uit ellende zelf de pepermolen uit hun kast gehaald en ga zo maar door.
Absoluut nooit meer!
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Afgelopen vrijdag bij LF gegeten, benieuwd naar de gerechten op de nieuwe zomerkaart. We werden aan met zijn tweeen aan een klein tafeltje in een hoekje gezet en toen wij verzochten elders te zitten werd ons verteld dat de ronde tafels vrijgehouden werden voor eventuele grotere gezelschappen. Die kwamen dus niet... Toen het hoofdgerecht werd gebracht kregen we het verkeerde eten. Snel werd het juiste gerecht gebracht. De bijbesteld frites kwamen pas toen het vlees al op was. Er zat geen groenten bij het vleesgerecht en bij de vis zaten een paar blaadjes sla met een lepeltje dressing en dat was het. De boter waarin de dikke schol was gebakken was te heet geworden en daardoor was de onderkant van de vis zwartig ipv goudbruin. De vis was vrij smaakloos.
Het dessert, cheesecake, was een heel klein karig stukje, wel overheerlijk.
De bediening was over het algemeen niet alert.
We hadden vaker bij LF gegeten, meestal naar tevredenheid, maar afgelopen vrijdag viel echt tegen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Iedereen prima gegeten. Ambiance prima. Service idem dito. Wijn goed. Eten redelijk met als hoogtepunt het Steak Tartaar zelf bouwpakket. Gemiste kans voor de kok.
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik kende deze prachtige locatie al van binnen, maar afgelopen zondag voor het eerst buiten gegeten op het tijdelijke stadstrandje van de LF. Wat een feest! Met blote voeten in het zand, met de geur van zelfgebakken pizza in de kleine buitenovens. Wat een creatief idee.
Zelf hebben we van de kaart gegeten. We waren met z'n drieen en hebben alle drie heerlijk gegeten. En het goddelijke nagerecht 'Helene komt naar buiten', maakte het helemaal af.
Bediening heel vriendelijk en attent. Ga zo door!
EelcoK .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Bij binnenkomst vlot ontvangen ondanks dat ik niet had gereserveerd toch een mooi plekje.
Hele aardige jongen in de bediening ,nette uitleg bij de kaart.
Mooie frisse gerechten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede wijn combo op de kaart.
En een hele mooie ambiance kortom een hele gezellige avond.
Ze gaan mij zeker terug zien
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heel gezellige locatie, supervriendelijke bediening. Eten was lekker, maar bevatte nauwelijks groente. We hadden beiden liever meer groente en minder vlees/vis gehad. Verder helemaal prima, ik zou er zo weer heen gaan.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Prachtige locatie, zeer decoratief ingericht. Door de hoge ramen had 'de overkant' wel de zon vol in het gezicht. Bediening is prettig, vriendelijk en professioneel.
Het diner begon met een amuse van het huis, lekker! Mandje brood: vers, lekker en leuk geserveerd in een papieren zak.
De sweet potatosoep vervolgens is een plezierige verrassing: vol van smaak en mooi opgemaakt. De kabeljauw was te droog en in overleg met de bediening werd er een nieuw geserveerd die beter was maar hij mag nóg iets korter in de pan. Als excuus werd de koffie van het huis geserveerd. Frietjes zijn prima, lekker knapperig en bruin.
MarloesSchie .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met een grote groep lekker, gezellig bourgondisch gegeten. En wat een mooie locatie met die industriële inrichting maar toch een persoonlijke touch. Een aanrader!
Lexvangemeren .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afgelopen vrijdag bij de lichtfabriek gegeten met zes personen kinderen erg gelukkig met de hamburger heerlijk mals vlees wij waren zelf uiterst te spreken over ambiance en service kabeljauw erg mooie haring en de dressing bij lente topper zeer verfijnd van smaakkomen zeker terug
Marrianne S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden.
Alle gerechten zijn origineel en zeer smakelijk.
Bediening heel vriendelijk.
Heerlijke soep.de biefstuk was zeer mals en de frites heel knapperig en lekker gekruid.
Ook de nagerechten erg lekker en ook weer origineel.
Zeker een aanrader .
Wij gaan nog eens eten bij LF Gouda