Leziz

31-645312059

Meer informatie over restaurant Leziz

Feyza K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bedieners kijken je totaal niet aan, dus je kan niet even om drinken vragen. Verder ben ik gewend bij restaurants dat ze na 5 minuten van het brengen van het eten vragen of alles naar wens is... dit werd ook niet gevraagd. Te lang gewacht voor alles..
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We belandden hier een keer toevallig. Een aangename toevalligheid. Leziz is zeer vriendelijk Turks restaurant in Osdorp. Entourage keurig en gezellig Turks. Personeel zeer vriendelijk. Eten prima. Prima prijs/ kwaliteitverhouding. Kortom: als je van Turks eten houdt een keer proberen.
Cuminda .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Mixed grill niet bijzonder voor de prijs die ze ervoor vragen.
Een gerecht met yoghurt en vlees ook te prijzig aangezien het gerecht heel weinig vlees bevat en stukjes brood, de yoghurt en tomatensaus in overvloed was.
Yveqia .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Dit is nou een mooi net restaurant. Het eten is super lekker (adana kebab en manti zijn mijn favoriet) en goed geprijsd. Vriendelijk personeel. Enig min puntje is dat het personeel niet echt oplet of de gasten nog iets nodig hebben, vandaar een puntje minder voor de service. Voor de rest is het perfect
J_harchaoui .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Bij binnenkomst word je aangestaard, maar er wordt niets tegen je gezegd. Zelfs een hallo lijkt te veel gevraagd. Na lang ongemakkelijk aangestaard te zijn, heb ik maar besloten om zelf te vragen of hier kunnen eten. Nadat de man achter de kassa gevraagd heeft of wij het willen meenemen en ons antwoord nee was, konden we eindelijk zitten. Daar bleef het ook lang bij. Na lange tijd, kwam een dame (volgens mij Marokkaans) aarzelend vragen of we al besteld hadden. Deze dame was niet in het restaurant toen wij binnenkwamen en gingen zitten. De service die wij van haar hebben gekregen was super goed.
Bij vertrek hebben wij bij een meneer betaald, nou wat een chagrijn zeg. Een fijne avond kwam er niet uit. Ook al was het eten OK en te duur voor wat je krijgt, Ik kom hier nooit meer terug. Het is niet een tent waar je een gezellige avond met je partner kan hebben. Het lijkt het zelfs te verzieken.
IngeCM .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Ook al liet de bediening te wensen over, toch blijft het eten hier lekker. Ik waan me in een Turkse Kebabzaak of Lokanta. Meze zijn lekker, mixed grill is lekker, Adana Kebab, Kofte en de Pides zijn lekker. Dan neem ik die slordige bediening wel op de koop toe.
Ertugrul Duzagac Y.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Normaal gesproken wasss ik altijd tevreden met de bediening en gerechten van dit restaurant. Jammer genoeg zijn de medewerkers (obers) verandert en de koks ook. Het eten is niet te eten en ik heb het voor een groot deel laten staan 3/4 als het niet meer is. ik ben er afgelopen dinsdag naartoe geweest. ontzettend jammer. zo'n leuke gezellige restaurant met top gerechten is in één woord verpest!!! ik zal er nooit en te nimmer meer naartoe gaan tenzij de oude team er weer werkt.
Baders .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
1e kerstdag hier geweest. Bij binnenkomst had men geen oog voor ons. Nadat we vertelden dat we gereserveerd hadden kreeg ik sterk de indruk dat men hier geen rekening mee had gehouden. Dit bleek te kloppen toen we met zn vijven een gedekte tafel voor twee kregen. Duurde lang voor we de kaart kregen en konden bestellen. 4 man kreeg voorgerecht, 5e moest ruim 15 min wachten. Toen ook pas de drankjes gekregen ( heeft 40 min geduurd).Tafel naast ons met 9 man waren ook ontevreden en moesten lang wachten op hun drankje. Tijdens de laatste happen van ons voorgerecht kregen we al het hoofdgerecht voorgeschoteld. Personeel komt gestrest en niet bekwaam over.
Al met al jammer want denk dat dit restaurant potentie heeft mits men beter getraind personeel inzet. Was voor ons in ieder geval de laatste keer.
Patricial- .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Tegenvaller. Bediening leek totaal niet geïnteresseerd in de klanten. Wij moesten erg lang wachten op onze drankjes.. waar we het de hele avond mee moesten doen. Was een drukke zaterdag, maar ging erg ongeorganiseerd. Bestellingen bij de verkeerde tafels en ons hoofd en voorgerecht kwam tegelijkertijd. Eten was oke. Maar nee, hier kom ik niet snel terug.
Michiell .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Gisteren hier op het terras mezze gegeten en daar wilden we een biertje bij bestellen, maar ze schenken geen alcohol -- geen man overboord, ook met een Sprite en Tonic zijn wij tevreden. Gekozen voor de 6 verschillende koude mezze en twee warme (köfte en een 'feta kaasstengel'). De koude mezze waren niet bijzonder, gewoon OK. De twee warme waren echter uitstekend, zodanig goed zelfs dat we extra hebben besteld om ook aan de thuisblijvers te laten proeven! Prima brood erbij, snelle service, normale prijzen, en dat op een van de weinige terrassen met avondzon in Osdorp! Zeker het proberen waard.
Zahir .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
strak modern interieur, vriendelijke bediening heb schotel kebab met rijs en salade , goed aangemaakt bord lekker mals vlees met ayran drankje , rijst pudding was ook lekker van smaak , baklawa met turks tea maakt het geheel compleet fijn
Dave R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Leuke zaak, vriendelijke werknemers, goed en snel eten..
Turks grill restaurant met de geijkte specialiteiten zoals een shoarma een kebab en gegrild lams en kippen vlees. Daarnaast elke dag enkele ovenschotels. Altijd een schotel brood gratis. lekker om de hoek en een gezellige atmosfeer..