Leyali

Speciale deals

-50% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Leyali

Een restaurant waar je Arabische en Italiaanse gerechten kunt eten. Het een is wat herkenbaarder dan het ander maar het is de bedoeling dat je kennismaakt met nieuwe gerechten en smaken. De meeste Arabische gerechten worden op Iraakse wijze bereid en zijn door de vele kruiden heel erg smaakvol. Kom genieten van een warme gastvrijheid en een vriendelijke ambiance waarbij je de lekkerste gerechten kunt proberen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Leyali