Level

- Bar 15:00 - 02:00
- Bar 15:00 - 01:00

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voor mijn verjaardag hier gegeten. Altijd een van mijn favorieten in rotterdam! Helaas gaat deze mooie zaak na 10 jaar sluiten. Level we gaan jullie missen! Jullie heerlijk pornstar cocktail, vegaburgers en jullie gastvrijheid! ????
Marianka B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was niet warm. Het was erg flauw en we moesten erg lang wachten op het eten en drinken.
Ook was het erg rumoerig
Eva Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voorgerecht een meat pie waarbij ik bijna stikte in een botsplinter maar de smaak was redelijk. Hoofdgerecht ckicken skewer niet bijzonder en veel te veel sojasaus waar je op te duur misselijk van werdt. Wisselende bediending aan de tafel en doordat de muziek zo hard staat zijn ze niet te verstaan. En helaas drie keer een halfvol glas van tafel gepakt en wel zodanig snel dat je niet kon reageren. Zonde en helaas niet voor herhaling. Enige positieve is de leuke locatie en inrichting van Level.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Altijd gezellig en lekker eten. Zo jammer dat het plaats moet maken voor een nieuw concept. Ik ga de Levelburger en vooral de cocktails enorm missen want die waren goddelijk.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heerlijke ontspannen avond met heerlijk eten en een goeie chardonnay , voor de volgende keer een aanrader.
Komen we zeker terug
Isabelle L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kom hier nu al een behoorlijke tijd en het valt nooit tegen. Altijd heel lekker eten, vooral de Level burger is een aanrader. Ook lekkere cocktails en het personeel is erg vriendelijk en altijd vrolijk bij binnenkomst.
Rox75 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Personeel is vriendelijk en attent. Eten is lekker en wordt mooi gepresenteerd. Toetjes en milkshakes zijn heerlijk. De aankleding is prima, maar ik houd van wat meer kleur....het zou al verbeteren als ze wat gekleurde kussens op de bank plaatsen....kom hier zeker terug, want ook de cocktails zijn heerlijk!!!
taartenvanamparo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Level. We hebben dorade en chicken skewer besteld. De cocktails zijn uiteraard top en erg vriendelijk personeel!
Isabellavm .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten en de drankjes zijn erg lekker. Ik koos voor een vis en mijn partner voor een stuk kip. Gerechten waren goed bereid en er zat veel smaak aan. Borden worden leuk geserveerd. Het personeel komt wat arrogant over en ze zijn totaal niet behulpzaam. Een lachje kan er niet vanaf en je moet zelf telkens vragen of je bediend kan worden. Door deze service zou ik niet nog een keer eten bij dit restaurant en dat is zonde, want het eten is echt lekker.
hanziehermans .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Drukke avond, werd niet echt goed verwelkomt (groep van 6 man). Niet alle bediening even vrolijk. De drankjes kwamen in plukjes. Eten was zeker niet slecht, koffie kan zeker beter. Goed prijs/kwaliteitsverhouding.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellige drukte bij Level. Voor de bediening, keuken en barmannen wat te druk, moesten zowel op ons eten als op onze drankjes net iets te lang wachten. Eten was ok, maar niet top. Vlees te doorbakken, te veel puree en garnituurtjes, maar prijs is ok. Stokbrood met smeersels is wel een aanrader!
EelcoPH24 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Lekker gegeten, ook erg lekkere cocktails met een ruime selectie. Ik vind service altijd erg belangrijk in mijn beslissing om ergens nog eens terug te komen. Service is top en er werken leuke mensen
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
De gerechten zijn bijzonder lekker bij Level! Ook net even anders als de standaard gerechten die je overal kunt krijgen. Het restaurant zit op een leuke plek, net buiten het gebied waar je als bezoeker alleen maar komt, in een rustige straat. Bediening was wat chaotisch en hyper.
BW91 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Al vaak geweest en keer op keer super lekker gegeten tegen een goede prijs. Dat er, naast aan de smaak, ook veel aandacht aan opmaak van het bord wordt besteed kan ik erg waraderen. Daarnaast een zeer uitgebreid en lekker cocktail arrangement. Een absolute aanrader!
kloostermop2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
prima service en gastheerschap, goed tempo van bediening
voorgerechten: vega optie uitstekend, zwaardvis iets minder.
hoofdgerechten: prima, vega optie heerlijk, entrecote een beetje zenig; kan gebeuren.
desserts:goed.

nooit teleurstellend, altijd mooi gepresenteerd en lekker eten.
liever bij level dan fancy sterren eten.
tot ziens!
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten! En afgesloten met heerlijke cocktails! Bediening is erg vriendelijk en enthousiast. Zeker de moeite waard!
Mevrouwjonker .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Superlekker eten! Vooral de desserts! Jammer dat de vrouwelijke bediening er niet zo veel zin in had, haar enhousiasme was ver te zoeken.
A E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met een groepje wat gaan eten. Levelburger was zeer smakelijk, lekker mals en vol van smaak. Goede frietjes erbij, 1 van de beste van Rotterdam. Cocktails waren ok, bediening zeer kortaf, onvriendelijk en nauwelijks aanspreekbaar. Als je een flesje water omgooit is het netjes een nieuwe aan te bieden en je te verontschuldigen, dat zat er niet in. Dit zal vast bij het 'hippe clubconcept' horen maar zou niet zo moeten zijn...
Diede V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben een hele gezellige en leuke avond gehad bij level. Het eten was heerlijk en de cocktails ook! Bediening was ok, maar had iets attenter gemogen.
annemieke_tempelaars .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellige sfeer, hele lekkere cocktails, level burger is een aanrader. Nieuwe cocktailkaart, maar niet echt overzichtelijk.