Meer informatie over restaurant Level

- Bar 15:00 - 02:00
- Bar 15:00 - 01:00

Rox75 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Personeel is vriendelijk en attent. Eten is lekker en wordt mooi gepresenteerd. Toetjes en milkshakes zijn heerlijk. De aankleding is prima, maar ik houd van wat meer kleur....het zou al verbeteren als ze wat gekleurde kussens op de bank plaatsen....kom hier zeker terug, want ook de cocktails zijn heerlijk!!!
Taartenvanamparo .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Level. We hebben dorade en chicken skewer besteld. De cocktails zijn uiteraard top en erg vriendelijk personeel!
Isabellavm .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het eten en de drankjes zijn erg lekker. Ik koos voor een vis en mijn partner voor een stuk kip. Gerechten waren goed bereid en er zat veel smaak aan. Borden worden leuk geserveerd. Het personeel komt wat arrogant over en ze zijn totaal niet behulpzaam. Een lachje kan er niet vanaf en je moet zelf telkens vragen of je bediend kan worden. Door deze service zou ik niet nog een keer eten bij dit restaurant en dat is zonde, want het eten is echt lekker.
Hanziehermans .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Drukke avond, werd niet echt goed verwelkomt (groep van 6 man). Niet alle bediening even vrolijk. De drankjes kwamen in plukjes. Eten was zeker niet slecht, koffie kan zeker beter. Goed prijs/kwaliteitsverhouding.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellige drukte bij Level. Voor de bediening, keuken en barmannen wat te druk, moesten zowel op ons eten als op onze drankjes net iets te lang wachten. Eten was ok, maar niet top. Vlees te doorbakken, te veel puree en garnituurtjes, maar prijs is ok. Stokbrood met smeersels is wel een aanrader!
EelcoPH24 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Lekker gegeten, ook erg lekkere cocktails met een ruime selectie. Ik vind service altijd erg belangrijk in mijn beslissing om ergens nog eens terug te komen. Service is top en er werken leuke mensen
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
De gerechten zijn bijzonder lekker bij Level! Ook net even anders als de standaard gerechten die je overal kunt krijgen. Het restaurant zit op een leuke plek, net buiten het gebied waar je als bezoeker alleen maar komt, in een rustige straat. Bediening was wat chaotisch en hyper.
BW91 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Al vaak geweest en keer op keer super lekker gegeten tegen een goede prijs. Dat er, naast aan de smaak, ook veel aandacht aan opmaak van het bord wordt besteed kan ik erg waraderen. Daarnaast een zeer uitgebreid en lekker cocktail arrangement. Een absolute aanrader!
Kloostermop2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
prima service en gastheerschap, goed tempo van bediening
voorgerechten: vega optie uitstekend, zwaardvis iets minder.
hoofdgerechten: prima, vega optie heerlijk, entrecote een beetje zenig; kan gebeuren.
desserts:goed.

nooit teleurstellend, altijd mooi gepresenteerd en lekker eten.
liever bij level dan fancy sterren eten.
tot ziens!
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten! En afgesloten met heerlijke cocktails! Bediening is erg vriendelijk en enthousiast. Zeker de moeite waard!
Mevrouwjonker .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Superlekker eten! Vooral de desserts! Jammer dat de vrouwelijke bediening er niet zo veel zin in had, haar enhousiasme was ver te zoeken.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Met een groepje wat gaan eten. Levelburger was zeer smakelijk, lekker mals en vol van smaak. Goede frietjes erbij, 1 van de beste van Rotterdam. Cocktails waren ok, bediening zeer kortaf, onvriendelijk en nauwelijks aanspreekbaar. Als je een flesje water omgooit is het netjes een nieuwe aan te bieden en je te verontschuldigen, dat zat er niet in. Dit zal vast bij het 'hippe clubconcept' horen maar zou niet zo moeten zijn...
Diede V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben een hele gezellige en leuke avond gehad bij level. Het eten was heerlijk en de cocktails ook! Bediening was ok, maar had iets attenter gemogen.
Annemieke_tempelaars .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellige sfeer, hele lekkere cocktails, level burger is een aanrader. Nieuwe cocktailkaart, maar niet echt overzichtelijk.
CoraP .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Waanzinnige cocktails, uiterst vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Vooral de hamburgers zijn geweldig lekker.
Sfeer is er zeer ontspannen en goed. We zijn fan!!
L. E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Prima avond gehad bij Level. De cocktails zijn altijd geweldig hier, maar ook over het eten heb ik weinig te klagen. Hertenbiefstuk was mals en goed gebakken. Ik had graag wel wat meer groenten gehad, maar de smaak van het gerecht was prima. Zeker voor die prijs... Ook aan de service is volgens mij wat gedaan. Waar de service voorheen nog wel eens te wensen overliet, werden we deze keer hartelijk ontvangen en uiterst vriendelijk bediend. Al met al een goede ervaring. Ik kom nog wel eens terug.
Borro84 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hartstikke leuke tent, met heerlijk eten, hele aardige bediening en een top prijs! We komen hier zeker vaker terug. Dank voor een leuke Valentijnsavond :)
Wauter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk Bambie Biefstukje en wafel met zacht ijs na. Super gegeten. Personeel mag iets beter de drank op de tafel in de gaten houden. Als het hoofdgerecht op tafel komt en ik zit met een leeg glas mag je best vragen of ik iets wil drinken. Nu moesten we naar de bar lopen.
Famke B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij zijn met een groep van 11 man uit eten geweest. De bediening was erg vriendelijk en het eten en de cocktails waren heerlijk. Het rook er erg aangenaam! Een aanrader!
Evanderkroft .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Goede sfeer, prettige bediening, prima voor een lekkere Level-burger tussendoor. Het is geen toprestaurant, maar dat pretendeert het ook niet.