Over het restaurant Levant

De verfijnde Turkse keuken

Gelegen in een prachtig herenhuis aan de Weteringschans in hartje centrum. Je maakt er kennis met de authentieke, verfijnde Turkse keuken. Mezze om je vingers bij af te likken, kruidig vlees tot in perfectie gegrild, heerlijke vis en creatieve vegetarische schotels. Alsof je even in het bruisende, cosmopolitische Istanbul bent.

Meer informatie over restaurant Levant

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Levant

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prijzig...maar wel heerlijk eten
bella D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Meerdere keren bij Levant gegeten: altijd heerlijk eten, lieve mensen en fijne entourage. Kan dit restaurant zeker aanbevelen
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Levant. Verrassende smaken, waaronder heerlijke mezzes, De spinazie was subliem evenals de zeebaars in mosterdsaus. Van de warme mezzes heb ik heel erg genoten van de gamba’s. De huiswijn (wit in ons geval) was heerlijk! Tel daarbij op nog een super vriendelijke bediening en een prachtige zaak.
Kseniia R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Very tasty ) personal ????????????????????????????????????????
Mea V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heerlijke stoofschotel gegeten , vooraf 2 mezzes gegeten.
aanrader! goede sfeer.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Amazing
Sil F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ik vind het advies/uitleg mbt de Mezzes onvoldoende. Ze komen met een schaal en niet eerst vertellen wat het allemaal is of duidelijk uitleggen dat je ook een paar zou kunnen kiezen. Dan vragen wat handig is mbt de hoofdgerechten; krijg je geen eerlijk of goed advies, het kipgerecht voor een kind van 8 is zonder te overdrijven bijna een halve kilo kip. Eerlijk advies zou zijn dat je hier bijna met 3 volwassene (veel vrouwen in de groep) van kunt eten en zo waren bep porties groot en zoals de kotelet klein. We hadden makkelijk met 2 hoofdgerechten minder gekund helemaal na de 12 mezzes...
Avni B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Super lekker gegeten en super onopvallende maar zeer vriendelijk personeel.Met mooi weer is het terras en aanrader en oase in het levendige Amsterdam
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Koffie verkeerd is AUTOMATENKOFFIE uit een zakje! Erg gericht op toeristen met een zeer agressieve verkooptechniek. Als je vraagt om water krijg je spa blauw.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk plekje buiten aan het water van de Lijnbaansgracht. Uitstekende kwaliteit van het eten, leuke manier om de voorgerechten te presenteren aan tafel. Aanrader!
fairvalue .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Verfijnde Turkse keuken in een fraai restaurant. Ik hoop op een mooie zomerse dag een keer op het terras aan het water te kunnen eten. De mezze waren heerlijk, volgende keer maak ik er misschien wel een complete maaltijd van, maar hoofdgerechten zeker de moeite waard. Iets duurder segment. Professionele en vriendelijke bediening (eigenaar).
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Matig tot prima eten. Prima voor toeristen.
Alphons D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Ook mijn gasten waren erg tevreden over de voortreffelijke, pure gerechten en de gezellige atmosfeer op deze zwoele zomeravond. Aanrader!
Jakob K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten EN gedronken in een sfeervolle ambiance. Was voor ons de tweede maal. Onthouden van de vorige keer. Aan te raden.
William S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk mezze's & ossenhaas gehad! Leuk terras aan 't water & vriendelijke bediening. Efes biertjes mogen van mij iets kouder ;) Ietwat aan de prijs maar was een heerlijke avond!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ruime keus uit heerlijke mezzes. Dorade was goed bereid. Simpel en nog sappig. Ik vond de portie gegrilde aardappels wel iets te klein. De bediening is enthousiast, gastvrij en vriendelijk. We waren wat aan de late kant met reserveren. Er was eigenlijk geen plek meer, maar dat werd gewoon opgelost met een extra tafeltje. Top!
Funda L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was oké, maar ben zelf Turkse dus ben daardoor kritischer waarschijnlijk. Het kan er mee door in ieder geval.
Lilka N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een ideale restaurant als je ongestoord langdurig wil aan tafel zitten en kletsen, eten en drunken tussendoor. Bediening is heel vriendelijk. Ze hebben oog op je maar laten je volledig met rust. Het is een ruime restaurant, licht en toch gezellig. Eten is uitstekend: puur, eerlijk, goed voorbereid. Wij hebben een leuke avond gehad. Dank je wel!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
prima eten, voor mij onbekende elementen als gestoofde amandelen. Heerlijk! Ook de anderen hadden heerlijk gegeten. De wijnen waren ook prima. Levant is echt een aanrader!