Over het restaurant Levant

De verfijnde Turkse keuken

Gelegen in een prachtig herenhuis aan de Weteringschans in hartje centrum. Je maakt er kennis met de authentieke, verfijnde Turkse keuken. Mezze om je vingers bij af te likken, kruidig vlees tot in perfectie gegrild, heerlijke vis en creatieve vegetarische schotels. Alsof je even in het bruisende, cosmopolitische Istanbul bent.

Meer informatie over restaurant Levant

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Levant

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ruime keus uit heerlijke mezzes. Dorade was goed bereid. Simpel en nog sappig. Ik vond de portie gegrilde aardappels wel iets te klein. De bediening is enthousiast, gastvrij en vriendelijk. We waren wat aan de late kant met reserveren. Er was eigenlijk geen plek meer, maar dat werd gewoon opgelost met een extra tafeltje. Top!
Funda L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was oké, maar ben zelf Turkse dus ben daardoor kritischer waarschijnlijk. Het kan er mee door in ieder geval.
Lilka N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een ideale restaurant als je ongestoord langdurig wil aan tafel zitten en kletsen, eten en drunken tussendoor. Bediening is heel vriendelijk. Ze hebben oog op je maar laten je volledig met rust. Het is een ruime restaurant, licht en toch gezellig. Eten is uitstekend: puur, eerlijk, goed voorbereid. Wij hebben een leuke avond gehad. Dank je wel!
jaap D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
prima eten, voor mij onbekende elementen als gestoofde amandelen. Heerlijk! Ook de anderen hadden heerlijk gegeten. De wijnen waren ook prima. Levant is echt een aanrader!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk Turks restaurant, waanzinnige Mezze's. Echt genoten!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een prima en luxe Turks restaurant met verrassende gerechten uit de vermaarde Turkse keuken. We hebben heerlijk gegeten in een fijne gastvrije sfeer!
Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima restaurant, mooi interieur, vriendelijke bediening, met uitzondering van de toetjes (te zoet) lekker gegeten.
odile V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
fijne huiselijke sfeer, vriendelijke eigenaar, voorgerechtjes vond ik wat tegenvallen, hoofdgerecht was heerlijk, min-puntje voor gebrek aan karaf kraanwater (was niet mogelijk).
helma W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Een heerlijke en eerlijke keuken. Vooral de mezzes waren heerlijk.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zoals altijd, heerlijk eten maar het 100% volgeboekt zodat de bediening iets langzamer was dan normaal. Hele vriendelijke mensen die echt hun best doen en daarom niet storend. Heelijk eten, een prachtige locatie en hele mooie gedekte tafels, echt 'n avond uit. Aanrader !
chris P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mezzes zijn heerlijk. Hoofdgerechten gelaten voor wat ze zijn. We hadden genoeg aan 4 koude en 2 warme mezzes. Er zijn ook gerechten buiten de kaart! Zo hadden wij heerlijke inktvispoten, zeer verrassend. Ook de lever was heerlijk. De bediening was super. Fijne tijd in een fijne tent. Een aanrader.
Shirley L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zoals altijd werden wij zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst, verschillende mezzes werden snel geserveerd, heerlijke smaken.
Hoofdgerechten waren allemaal overheerlijk (zelf had ik de eendenborst) en op tijd geserveerd, service was zeer aangenaam, we hebben echt een hele fijne en gezellige avond beleefd!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zo lekker gegetenen , super bediening , erg gezellig en mooi uitzicht op rijksmuseum en prijstechnisch prijs kwaliteit echt top
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Áltijd uitstekend en eten vol smaak!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg goed gegeten bij Levant, een aanrader!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ontvangst was allerhartelijkst, Eten was snel en heerlijk. Goeie fooi gegeven! De eetzaal is gewoon de oude huiskamer van dit pand aan de Weteringschans wat een intieme sfeer geeft. We komen weer terug!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De ontvangst was heel hartelijk. De verschillende mezze waren heel goed, maar het hoofdgerecht liet wat te wensen over. Sommige groente was niet goed gaar en het gehakt was erg droog.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We aten buiten op een prachtig terras aan het water. De mezze vooral zijn verrukkelijk, maar net aan de prijs.
De hoofdgerechten, zowel vis als vlees waren heerlijk. De Turkse huiswijn is zeer behoorlijk en niet te duur.
We hebben zeer goed gegeten.
Veronique M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijke mezes en een uitstekend gegrilde zeebaars gegeten! al meer dan 20 jaar een goed restaurant.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een voor mij nieuw restaurant dat ik graag toevoeg aan de lijst van favorieten in Amsterdam. Een heerlijke keus uit de zeer gevarieerde Turkse keuken was beschikbaar en het smaakte allemaal uitstekend. Het enige "nadeel" is dat ik gewoon te veel heb gegeten. De service was uitstekend en persoonlijk in een echt Amsterdams decor met Turkse accenten, een mooie combinatie.