Over het restaurant Levant

De verfijnde Turkse keuken

Gelegen in een prachtig herenhuis aan de Weteringschans in hartje centrum. Je maakt er kennis met de authentieke, verfijnde Turkse keuken. Mezze om je vingers bij af te likken, kruidig vlees tot in perfectie gegrild, heerlijke vis en creatieve vegetarische schotels. Alsof je even in het bruisende, cosmopolitische Istanbul bent.

Meer informatie over restaurant Levant

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
9,2

Jouw recensie over het restaurant Levant

Avni B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Super lekker gegeten en super onopvallende maar zeer vriendelijk personeel.Met mooi weer is het terras en aanrader en oase in het levendige Amsterdam
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Koffie verkeerd is AUTOMATENKOFFIE uit een zakje! Erg gericht op toeristen met een zeer agressieve verkooptechniek. Als je vraagt om water krijg je spa blauw.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk plekje buiten aan het water van de Lijnbaansgracht. Uitstekende kwaliteit van het eten, leuke manier om de voorgerechten te presenteren aan tafel. Aanrader!
fairvalue .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Verfijnde Turkse keuken in een fraai restaurant. Ik hoop op een mooie zomerse dag een keer op het terras aan het water te kunnen eten. De mezze waren heerlijk, volgende keer maak ik er misschien wel een complete maaltijd van, maar hoofdgerechten zeker de moeite waard. Iets duurder segment. Professionele en vriendelijke bediening (eigenaar).
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Matig tot prima eten. Prima voor toeristen.
Alphons D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Ook mijn gasten waren erg tevreden over de voortreffelijke, pure gerechten en de gezellige atmosfeer op deze zwoele zomeravond. Aanrader!
Jakob K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten EN gedronken in een sfeervolle ambiance. Was voor ons de tweede maal. Onthouden van de vorige keer. Aan te raden.
William S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk mezze's & ossenhaas gehad! Leuk terras aan 't water & vriendelijke bediening. Efes biertjes mogen van mij iets kouder ;) Ietwat aan de prijs maar was een heerlijke avond!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ruime keus uit heerlijke mezzes. Dorade was goed bereid. Simpel en nog sappig. Ik vond de portie gegrilde aardappels wel iets te klein. De bediening is enthousiast, gastvrij en vriendelijk. We waren wat aan de late kant met reserveren. Er was eigenlijk geen plek meer, maar dat werd gewoon opgelost met een extra tafeltje. Top!
Funda L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was oké, maar ben zelf Turkse dus ben daardoor kritischer waarschijnlijk. Het kan er mee door in ieder geval.
Lilka N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Een ideale restaurant als je ongestoord langdurig wil aan tafel zitten en kletsen, eten en drunken tussendoor. Bediening is heel vriendelijk. Ze hebben oog op je maar laten je volledig met rust. Het is een ruime restaurant, licht en toch gezellig. Eten is uitstekend: puur, eerlijk, goed voorbereid. Wij hebben een leuke avond gehad. Dank je wel!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
prima eten, voor mij onbekende elementen als gestoofde amandelen. Heerlijk! Ook de anderen hadden heerlijk gegeten. De wijnen waren ook prima. Levant is echt een aanrader!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk Turks restaurant, waanzinnige Mezze's. Echt genoten!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een prima en luxe Turks restaurant met verrassende gerechten uit de vermaarde Turkse keuken. We hebben heerlijk gegeten in een fijne gastvrije sfeer!
Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima restaurant, mooi interieur, vriendelijke bediening, met uitzondering van de toetjes (te zoet) lekker gegeten.
odile V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
fijne huiselijke sfeer, vriendelijke eigenaar, voorgerechtjes vond ik wat tegenvallen, hoofdgerecht was heerlijk, min-puntje voor gebrek aan karaf kraanwater (was niet mogelijk).
helma W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Een heerlijke en eerlijke keuken. Vooral de mezzes waren heerlijk.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zoals altijd, heerlijk eten maar het 100% volgeboekt zodat de bediening iets langzamer was dan normaal. Hele vriendelijke mensen die echt hun best doen en daarom niet storend. Heelijk eten, een prachtige locatie en hele mooie gedekte tafels, echt 'n avond uit. Aanrader !
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mezzes zijn heerlijk. Hoofdgerechten gelaten voor wat ze zijn. We hadden genoeg aan 4 koude en 2 warme mezzes. Er zijn ook gerechten buiten de kaart! Zo hadden wij heerlijke inktvispoten, zeer verrassend. Ook de lever was heerlijk. De bediening was super. Fijne tijd in een fijne tent. Een aanrader.
Shirley L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zoals altijd werden wij zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst, verschillende mezzes werden snel geserveerd, heerlijke smaken.
Hoofdgerechten waren allemaal overheerlijk (zelf had ik de eendenborst) en op tijd geserveerd, service was zeer aangenaam, we hebben echt een hele fijne en gezellige avond beleefd!