Over het restaurant Levant

De verfijnde Turkse keuken

Gelegen in een prachtig herenhuis aan de Weteringschans in hartje centrum. Je maakt er kennis met de authentieke, verfijnde Turkse keuken. Mezze om je vingers bij af te likken, kruidig vlees tot in perfectie gegrild, heerlijke vis en creatieve vegetarische schotels. Alsof je even in het bruisende, cosmopolitische Istanbul bent.

Meer informatie over restaurant Levant

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Levant

Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima restaurant, mooi interieur, vriendelijke bediening, met uitzondering van de toetjes (te zoet) lekker gegeten.
Odile V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
fijne huiselijke sfeer, vriendelijke eigenaar, voorgerechtjes vond ik wat tegenvallen, hoofdgerecht was heerlijk, min-puntje voor gebrek aan karaf kraanwater (was niet mogelijk).
helma W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Een heerlijke en eerlijke keuken. Vooral de mezzes waren heerlijk.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zoals altijd, heerlijk eten maar het 100% volgeboekt zodat de bediening iets langzamer was dan normaal. Hele vriendelijke mensen die echt hun best doen en daarom niet storend. Heelijk eten, een prachtige locatie en hele mooie gedekte tafels, echt 'n avond uit. Aanrader !
chris P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mezzes zijn heerlijk. Hoofdgerechten gelaten voor wat ze zijn. We hadden genoeg aan 4 koude en 2 warme mezzes. Er zijn ook gerechten buiten de kaart! Zo hadden wij heerlijke inktvispoten, zeer verrassend. Ook de lever was heerlijk. De bediening was super. Fijne tijd in een fijne tent. Een aanrader.
Shirley L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zoals altijd werden wij zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst, verschillende mezzes werden snel geserveerd, heerlijke smaken.
Hoofdgerechten waren allemaal overheerlijk (zelf had ik de eendenborst) en op tijd geserveerd, service was zeer aangenaam, we hebben echt een hele fijne en gezellige avond beleefd!
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zo lekker gegetenen , super bediening , erg gezellig en mooi uitzicht op rijksmuseum en prijstechnisch prijs kwaliteit echt top
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Áltijd uitstekend en eten vol smaak!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg goed gegeten bij Levant, een aanrader!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ontvangst was allerhartelijkst, Eten was snel en heerlijk. Goeie fooi gegeven! De eetzaal is gewoon de oude huiskamer van dit pand aan de Weteringschans wat een intieme sfeer geeft. We komen weer terug!
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De ontvangst was heel hartelijk. De verschillende mezze waren heel goed, maar het hoofdgerecht liet wat te wensen over. Sommige groente was niet goed gaar en het gehakt was erg droog.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We aten buiten op een prachtig terras aan het water. De mezze vooral zijn verrukkelijk, maar net aan de prijs.
De hoofdgerechten, zowel vis als vlees waren heerlijk. De Turkse huiswijn is zeer behoorlijk en niet te duur.
We hebben zeer goed gegeten.
Veronique M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijke mezes en een uitstekend gegrilde zeebaars gegeten! al meer dan 20 jaar een goed restaurant.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een voor mij nieuw restaurant dat ik graag toevoeg aan de lijst van favorieten in Amsterdam. Een heerlijke keus uit de zeer gevarieerde Turkse keuken was beschikbaar en het smaakte allemaal uitstekend. Het enige "nadeel" is dat ik gewoon te veel heb gegeten. De service was uitstekend en persoonlijk in een echt Amsterdams decor met Turkse accenten, een mooie combinatie.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
uitstekende locatie om prettig buiten te eten met goede gerechten en prima Turkse wijnen
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het restaurant heeft een prachtig terras aan het water. En heerlijk Efes bier. De service was niet erg gastvrij. Moesten zelf naar de (vrije) plaats lopen, na 10 minuten (met 6 tafels) werd de menukaart op onze tafel gelegd. Specials werden niet uitgelegd. Qua eten de zeebaars, lekker. Garnituur heel standaard zoals je in Griekenland een salade krijgt, goedkoop. Vegetarische optie was er een, gegrilde groente. Was prima. Mooie plek, maar te weinig oog voor service om nog een keer terug te komen.
Joachim F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Buitengewoon vriendelijke bediening in een zeer relaxte en huiskamer-achtige omgeving, waar je na een drukke dag helemaal tot jezelf kan komen en een goed gesprek kan voeren met je tafelgenoten. De mezze waren erg lekker, de hoofdgerechten stelden een beetje teleur, maar de algehele ervaring was zeer goed.
johannes S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
heerlijk gegeten, en zeer gastvrij personeel. Kortom aanrader. Het is wel verstandig om te reserveren
Evert P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Al twee keer gegeten bij Levant. Heerlijk eten. Koude mezzes als voorafje zijn een super begin. Vis bouillabaisse is heerlijk. We vonden ook de Baklava met turkse koffie als nagerecht een aanrader.