Leuk!

Nieuwe Laagzijde 11 1741 GE Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Leuk!

Restaurant Leuk! in Schagen serveert een heerlijke en populaire high tea. Op zaterdag kan deze uitsluitend gereserveerd worden van 11:30u tot 14:00u en om 14:30u. Let op: reserveren voor de high tea minimaal 1 dag van tevoren en wees je ervan bewust dat de high tea maar tot max. 17:00u kan duren. Daarna moet er plaats gemaakt worden voor het heerlijke diner.

------------------------------------

Bij Restaurant Leuk! in Schagen kun je rekenen op een warm onthaal en een huiselijke sfeer. Geniet van huisgemaakte producten en mooie gerechten, die tot stand zijn gekomen met producten uit de nabije omgeving. Restaurant Leuk! houdt altijd rekening met het welzijn van dier en natuur en maakt zoveel mogelijk gebruik van biologische ingrediënten.

Ook zin om zorgeloos te genieten bij dit gemoedelijke restaurant? Reserveer direct online een tafel bij Restaurant Leuk! in Schagen. Makkelijk, online en direct bevestigd.

Meer informatie over restaurant Leuk!

Jouw recensie over het restaurant Leuk!

V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Leuk restaurant dat zijn naam alle eer aan doet Leuk ! Hartelijke ontvangst. Goede hulp bij het maken van de menukeuzes. Meer dan voortreffelijk diner, mooi geserveerd op een originele manier. Hulde aan de keuken. We hebben genoten, echt een avondje uit.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Uitstekend lactosevrije verrassingsmenu, totaal geen probleem voor dit restaurant ! Bediening zeer vriendelijk en gastvrij! Wij komen zeker een keer terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij vinden het altijd erg leuk om bij leuk te eten, maar de tafeltjes staan wel heel dicht opelkaar.
ik denk dat wij de volgende keer ergens anders gaan lunchen om die reden.
het eten was erg lekker!!!
HMA V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Met buurvrouw heerlijk gezeten en lekker bijgekletst. De tijd vloog om. de Hightea was zeer goed verzorgd. Bij binnenkomst moesten we door het hele restaurant naar de bar lopen in de aangrenzende ruimte om te zeggen dat we er waren Dat voelde iets minder welkom. DAt werd ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijke bediening.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Onze high-tea bij Leuk! was echt een feestje! Heerlijke, origninele hapjes, een lust voor het oog en verrukkelijk van smaak!
Claudio B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Niet bijzonder, wel gewoon leuk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mooie proeverij vooraf, prima biefstuk met stroganoff saus en schorsenerenpuree en van Bolke Hendrik een leuke kaasplank.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk samen een Higher Tea gedaan,lekkere theesoorten .Vlotte en vriendelijke bediening.
Keurig uitgelegd wat we te eten kregen
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Onwijs tof hoe jullie de high thea verzorgd hadden voor mijn dochter van 3,5 en mij. Zij kreeg een aangepaste high thea terwijl ik er niet eens om gevraagd had. Er is dus mee gedacht dat heet service!!! Wij komen snel weer!!!
J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is top ! Zeer vriendelijk en behulpzaam.... toppertjes en restaurant echt een aanrader.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuk is echt een aanrader. Ik ben er al vele keren geweest en werd nog nooit teleurgesteld. Wel krijgt men geen brood meer gratis vooraf. Dat vind ik wel jammer . Dat was een extra servive en die mis ik nu. Alsnog kom ik altijd graag terug.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het was weer gezellig. Vriendelijke mensen, goede service . En dit keer vooral het verrassende toetje voor ons 40e jarige huwelijk. Dank jullie wel!
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekkere gerechten, leuke presentatie en een goede kaart. Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen wel wat snel na elkaar. Het restaurant heeft een gezellige, ongedwongen sfeer. Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig, absoluut voor herhaling vatbaar! We hebben genoten van een heerlijke en uitgebreide lunch. De stoelen zaten heerlijk en het personeel bijzonder vriendelijk en ervaren.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Was allemaal prima in orde; alleen klein verbeterpunt is de wachttijd. Er werd erg kort op elkaar uitgeserveerd, en de wachttijden kunnen iets meer oplopen. Voor de rest allemaal prima in orde en zeker een aanrader !
Annalies P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
we lieten ons deze keer verrassen, het was heerlijk. hadden we anders nooit genomen.
volgende keer gaan we hier weer voor.
Kathleen H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wat een enig restaurantje. Echt een huiskamergevoel. Komt ook door het eten: heerlijk hollands zonder poespas. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader!!!
Antoinette Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten. Prima kwaliteit. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Sla op een grappige manier uit conservenblik geserveerd, maar hele uitdaging om deze zonder knoeien op je bord te krijgen.
Fijn dat de vegetarier niet vast zat aan de eeuwige geitenkaas die andere restaurateurs standaard in hun menu hebben. Het kaas-tomaat taartje was erg lekker. Ik heb alleen een tweede warme keuze als vegetarisch hoofdgerecht gemist. De maaltijdsalade zal zeer zeker heerlijk zijn, maar voor mij persoonlijk eerder een lunch of zomer diner gerecht.
Ik vermoed dat het echter geen enkel probleem zou hebben gegeven als ik bij de reservering gevraagd had om een ander gerecht. 'Leuk!' is zeker een restaurant waar ze ook in dat opzicht zeer klantvriendelijk zouden reageren.
dcdegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zaten heerlijk en gezellig aan de ronde tafel, we hebben erg lekker gegeten en de sfeer was super.
Goede uitleg over alles wat op tafel komt. Wil er graag nog een keer eten.
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Biefstuk was erg taai, bediening goed, aankleding heel leuk echt woonkamer gevoel prijs kwaliteit slecht