Leuk!

Nieuwe Laagzijde 11 1741 GE Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Leuk!

9,2

Jouw recensie over het restaurant Leuk!

Kathleen H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wat een enig restaurantje. Echt een huiskamergevoel. Komt ook door het eten: heerlijk hollands zonder poespas. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader!!!
Antoinette Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten. Prima kwaliteit. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Sla op een grappige manier uit conservenblik geserveerd, maar hele uitdaging om deze zonder knoeien op je bord te krijgen.
Fijn dat de vegetarier niet vast zat aan de eeuwige geitenkaas die andere restaurateurs standaard in hun menu hebben. Het kaas-tomaat taartje was erg lekker. Ik heb alleen een tweede warme keuze als vegetarisch hoofdgerecht gemist. De maaltijdsalade zal zeer zeker heerlijk zijn, maar voor mij persoonlijk eerder een lunch of zomer diner gerecht.
Ik vermoed dat het echter geen enkel probleem zou hebben gegeven als ik bij de reservering gevraagd had om een ander gerecht. 'Leuk!' is zeker een restaurant waar ze ook in dat opzicht zeer klantvriendelijk zouden reageren.
dcdegroot .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zaten heerlijk en gezellig aan de ronde tafel, we hebben erg lekker gegeten en de sfeer was super.
Goede uitleg over alles wat op tafel komt. Wil er graag nog een keer eten.
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Biefstuk was erg taai, bediening goed, aankleding heel leuk echt woonkamer gevoel prijs kwaliteit slecht
PierraG .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben een ontzettende LEUKE avond gehad in Restaurant LEUK! Goede ontvangst, veel aandacht voor alle gasten, ontzettend lekker eten, leuk geserveerd, genoeg keuze. De 6 leuke voorgerechten (6 kleine voorgerechtjes op een plank) en ook de 5 leuke nagerechtjes een ontzettende aanrader!!! Wij hebben een TOP avond gehad!
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk geheten
3 gangen verrassing menu besteld.
Erg lekker
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Super inrichting, tuin met een grote boom met lampjes, bediening is ontzettend vriendelijk, snelle bediening. Binnen ziet het er ook geweldig mooi uit
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie eetgelegenheid. Leuk ingericht en lekker eten.
Minder punt was de bediening. We moesten heel lang wachten op een eerste drankje en de kaart en ook daarna duurde het ontzettend lang voordat we drankjes en gerechten kregen. Er werd nauwelijks aandacht aan ons besteed; we moesten overal om vragen. Dit was echt een domper. Aanrader qua eten, maar zorg ervoor dat je veel tijd en geduld hebt.
Elles J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Steekwoorden: inrichting top. Open , gezellig, superbediening, huisgemaakte gerechten, speciale wensen geen probleem, superlocatie voor de hele familie maar ook om even lekker te lunchen/brunchen met z'n tweeën!

Aspergesoep heerlijk. Speciaal voor de kids: huisgemaakte tomatensoep die er rap 'in ging' En dat is ook wat waard! LEUK hoor.
Suus S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Onwijs gastvrij, lekker eten en een sfeervol restaurant! Dit geldt voor de high tea/brunch en lunch maar ook voor het diner.. kwaliteit staat voorop. Dus zeker een aanrader!
Suus S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Een lekker, sfeervol en 'leuk' restaurant !Lunch, diner maar daarnaast ook high tea of een brunch is een grote aanrader! Dit kan voor grote groepen maar ook samen met een vriend(in). In de zomer hebben ze ook een mooie tuin waar je kan zitten.. Personeel erg gastvrij en klantvriendelijk, dus kortom zeker een aanrader!! Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10!
a M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
goeie sfeer hier. leuke bediening. als voorafje de 6 verrassingen gedeeld. hoofdgerecht de zalm en de eend en als toetje de appel met ijs. perfect, we komen hier vaker.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op 18 november op de bonnefooi binnen gelopen en we hadden geluk. Er was nog 1 tafel voor 2 personen vrij. En het restaurant doet zijn naam eer aan. Het was erg leuk. Spontane, vriendelijke bediening bij wie de lach niet van het gezicht verdween. Ook over het eten niets te klagen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker brood met allerlei smakelijke dingen vooraf en uitstekende hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Toch een kritiekpuntje. We moesten steeds om drinken vragen. Dat werd niet goed in de gaten gehouden door het bedienend personeel. Maar verder dus zeer tevreden en redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Vanessa G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten!!!! Geweldige sfeer top eten. Leuke gezellige bediening
De carameltofees bij de koffie zijn to die for. Daar zou ik heel graag het recept van willen hebben..... pretty please
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Sfeervolle plek met een huiselijk sfeertje. Attente bediening, verzorgde aankleding. Wij genoten van een uitgebreide high tea. Veel zoets en een beetje hartigs, alles van prima kwaliteit, volgens mij alles huisgemaakt. Zeker een aanrader in Schagen, ook leuk als cadeau-idee.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nadat we hier al eerder goed hadden geluncht, hebben we nu gedineerd bij Leuk. Geweldig! Leuk is allereerst een uitermate gezellig ingericht restaurant met een aangenaam terras. De bediening is zonder meer uitstekend - de mevrouw die ons bediende bleek hier haar laatste stage-avond te hebben. Het is te hopen voor Leuk dat ze terug zal komen; een geweldige kracht. Het eten was erg goed en verrassend: na erg originele geitenkaas-loempia en zeer smakelijke paprikasoep het beste buikspek ooit en buitengewoon goede zeewolf. Een dessert lukte daarna niet meer. Moet wachten tot een volgende keer!
Aletta S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Je mag niet Schagen verlaten zonder bij Leuk zo'n heerlijke zelfgemaakte taart te eten.
De bokkepootjestaart is hemels!
Leuke ambiance en vriendelijk bediening. Hier word je echt verwend.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Ik heb wel 3 keer gezegd: wat een leuk eettentje. Dus de naam is goed gekozen. Zeer vriendelijke, vrolijke dames in de bediening. Ze hebben er echt lol in. Gezellige ongedwongen sfeer. Huiskamer idee. Goede koffie, ruime keuze thee, lekkere sauvignon blanc. We kozen beide een maaltijdsalade. Ruime portie met brood erbij. Lekker verse en knapperige carpaccio salade met smakelijke dressing. Prijsstelling prima.
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Een super gezellig restaurant waar je met gezelligheid en ontspannen sfeer wordt ontvangen!
Het eten is heerlijk! Ze gebruiken veel streekproducten een aanrader is de geitenkaas vooraf..Het wordt mooi geserveerd op je bord..En als toetje de over heerlijke lolly huisgemaakt!
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gelunched met mijn vriendin. Allebei een broodje Leuk! . Drie broodjes, 1 belegd met heerlijke tonijn salade , 1 belegd met een heerlijk kroketje en een met kipvlees met een heerlijke saus. Mosterd erbij en een schattig schaaltje en sla ed erbij. Allebei twee keer thee ( de champagne thee is heerlijk) en daarbij een stukje boterkoek en een likeurtje met slagroom ..
Super porties en heerlijk, puur eten. Wel een echt vrouwenrestaurant ( komt door de inrichting) . En dan reken je af.... 21,50....met zijn tweetjes...
Ja... Dat is LEUK
Wederom geweldig... Ik blijf daar lunchen!