Leuk!

Nieuwe Laagzijde 11 1741 GE Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Leuk!

Voordelig
Im H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op 18 november op de bonnefooi binnen gelopen en we hadden geluk. Er was nog 1 tafel voor 2 personen vrij. En het restaurant doet zijn naam eer aan. Het was erg leuk. Spontane, vriendelijke bediening bij wie de lach niet van het gezicht verdween. Ook over het eten niets te klagen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker brood met allerlei smakelijke dingen vooraf en uitstekende hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Toch een kritiekpuntje. We moesten steeds om drinken vragen. Dat werd niet goed in de gaten gehouden door het bedienend personeel. Maar verder dus zeer tevreden en redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Vanessa G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten!!!! Geweldige sfeer top eten. Leuke gezellige bediening
De carameltofees bij de koffie zijn to die for. Daar zou ik heel graag het recept van willen hebben..... pretty please
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Sfeervolle plek met een huiselijk sfeertje. Attente bediening, verzorgde aankleding. Wij genoten van een uitgebreide high tea. Veel zoets en een beetje hartigs, alles van prima kwaliteit, volgens mij alles huisgemaakt. Zeker een aanrader in Schagen, ook leuk als cadeau-idee.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nadat we hier al eerder goed hadden geluncht, hebben we nu gedineerd bij Leuk. Geweldig! Leuk is allereerst een uitermate gezellig ingericht restaurant met een aangenaam terras. De bediening is zonder meer uitstekend - de mevrouw die ons bediende bleek hier haar laatste stage-avond te hebben. Het is te hopen voor Leuk dat ze terug zal komen; een geweldige kracht. Het eten was erg goed en verrassend: na erg originele geitenkaas-loempia en zeer smakelijke paprikasoep het beste buikspek ooit en buitengewoon goede zeewolf. Een dessert lukte daarna niet meer. Moet wachten tot een volgende keer!
Aletta54 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Je mag niet Schagen verlaten zonder bij Leuk zo'n heerlijke zelfgemaakte taart te eten.
De bokkepootjestaart is hemels!
Leuke ambiance en vriendelijk bediening. Hier word je echt verwend.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Ik heb wel 3 keer gezegd: wat een leuk eettentje. Dus de naam is goed gekozen. Zeer vriendelijke, vrolijke dames in de bediening. Ze hebben er echt lol in. Gezellige ongedwongen sfeer. Huiskamer idee. Goede koffie, ruime keuze thee, lekkere sauvignon blanc. We kozen beide een maaltijdsalade. Ruime portie met brood erbij. Lekker verse en knapperige carpaccio salade met smakelijke dressing. Prijsstelling prima.
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Een super gezellig restaurant waar je met gezelligheid en ontspannen sfeer wordt ontvangen!
Het eten is heerlijk! Ze gebruiken veel streekproducten een aanrader is de geitenkaas vooraf..Het wordt mooi geserveerd op je bord..En als toetje de over heerlijke lolly huisgemaakt!
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gelunched met mijn vriendin. Allebei een broodje Leuk! . Drie broodjes, 1 belegd met heerlijke tonijn salade , 1 belegd met een heerlijk kroketje en een met kipvlees met een heerlijke saus. Mosterd erbij en een schattig schaaltje en sla ed erbij. Allebei twee keer thee ( de champagne thee is heerlijk) en daarbij een stukje boterkoek en een likeurtje met slagroom ..
Super porties en heerlijk, puur eten. Wel een echt vrouwenrestaurant ( komt door de inrichting) . En dan reken je af.... 21,50....met zijn tweetjes...
Ja... Dat is LEUK
Wederom geweldig... Ik blijf daar lunchen!
Danker .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Een erg LEUKe gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke en zeer smaakvolle gerechten en prachtig opgemaakte borden.
Wij hebben hier zeker van genoten.Een perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Leuk mag je beslist niet missen als je in Schagen bent.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Een ongedwongen en gezellig restaurant. Uitstekend bedienend personeel.prijs/ kwaliteit 8.
Mooie en erg lekkere maaltijden.
De zeewolf, mooi opgemaakt heerlijke smaak, krokant.
De aangeklede koffie, zeer aam
n te raden. doet niet onder voor een goed dessert.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Op de bonnefooi langs gegaan bij leuk eten en drinken .
Eerste indruk was een gezellig ingericht restaurant waar het lekker druk was,gelukkig was er nog plaats vrij.
Zeer vriendelijk personeel die vriendelijk en Adequaat te werk gingen.
Het eten was heerlijk en ruim voldoende zelfs schoonmoeder 87 at alles heerlijk op.
dus zeker voor herhaling vatbaar.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wat is 'Leuk' leuk!!! Zeer sfeervol restaurant dat op de dag dat ik er was met name gericht was op high tea. Zelf lekker geluncht, maar miste net dat beetje extra wat zo goed tot z'n recht had gekomen in dit prachtige zaakje. Ik kom zeker nog een keer terug om eens het diner te ondervinden.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vrijdagavond heerlijk gegeten met collega's bij Leuk! De zaak zat helemaal vol, dus reserveren is wel een must. Een onwijs gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht smaakte allemaal even lekker. Goede patat met huisgemaakte mayo krijg je erbij, de salade is goed op smaak én er wordt goede wijn geschonken. De heerlijke thee aan het einde met lekkers die je erbij krijgt maakte het helemaal compleet.
Ik ga zeker weer terug!
Lilianvaneeden .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Afgelopen donderdag de lekkerste tomatensoep (met West-Friese rookworst) ooit gegeten bij restaurant Leuk! in Schagen. Het restaurant doet zijn naam alle eer aan, want ook de entourage is geweldig. Er wordt gewerkt en gekookt met plezier en passie, en dat proef en zie je. Een pareltje! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten, die is eigenlijk te laag voor deze kwaliteit. Op donderdag pak je ook gelijk de marktdag in Schagen mee, eveneens een aanrader.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Tijdens de drukke folklore markt, de lunch genuttigd bij Leuk.
Wij zaten buiten in de heerlijke, gezellige tuin. Bediening erg vriendelijk, broodjes prima belegd. Kleine, maar voor wat wils lunchkaart. Ook binnen een prachtige zaak
Echoes .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Gezellig restaurant met fijne bediening.
We hebben er heerlijk vis en vlees gegeten.
Allebei goed bereid en lekker op smaak gebracht.
Als toetje buiten de kaart om een Crème brûlée gevraagd. Dit was geen probleem.

We hadden een fijne avond en komen zeker weer terug!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Zondag 8 december met de familie gegeten bij restaurant leuk! Goed ontvangen door zeer vriendelijke bediening. En al kijkend in de kaart begonnen met heerlijke broodjes met goede smeersels.

Nadat we onze keuze hadden doorgegeven kwamen de voorgerechten snel op tafel. Alles was mooi op tijd en netje gepresenteerd. En smaakte erg goed.

De hoofdgerechten met name de vis gerechten vielen erg tegen. De vis was veel te lang gebakken waardoor de vis te gaar was en dus erg droog, zonde. Ook de groente garnituren bij de vis vond ik niet erg bijpassend.

Na het hoofdgerecht aan de koffie met een lolly van fudge, leuke friandise! De mensen die geen koffie namen hadden baileys, dit werd geserveerd in een klein sherry glas waar ook weinig baileys inzat. Erg jammer om zo'n lekker drankje in een sherry glas te serveren en dan ook nog veel te weinig er in te doen.

De bediening was de hele avond zeer attent en als je glas wijn leeg werd en vrij snel gevraagd of je nog wat drinken wou. Af en toe lieten ze een steekje vallen door een bestelling te vergeten en je wat langer om je drinken of koffie moest wachten.
Marlot .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Na goed verhalen besloten bij "Leuk" te gaan eten. Bij binnenkomst warm ontvangen. Gestart met wijn/fris en water. De Sauvignon Blanc (Goedkoopste droge witte wijn) is prima, niet bijzonder, maar ook absoluut niet slecht. Goed prijs-kwaliteit. Vooraf (zeker voldoende) brood met lekkere dips van het huis. De voorgerechten zagen er prachtig uit, en smaakte prima. De hoofdgerechten waren (bijna) allemaal goed bereid. Helaas was de vis wat droog en de frites wat blank. Toe koffie en thee met lekkers van het huis (leuk!). Leuk is een restaurant met een prima prijs kwaliteiten verhouden. Geen speciale gerechten maar gewoon "Leuk" . Ontzettend attente bediening, en een gezellige huiselijke sfeer.
Amles J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Heerlijk gegeten bij leuk. Goede bediening. Lekkere broodjes vooraf. Prima verrassing menu. Daarna koffie met allerlei extrs' s erbij.lekkere wijn.komen zeker terug.
Maus W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Zaterdagavond 5oktober2013 gegeten met onze hardloopgroep Sportrijk uit Ommen met 13 personen. Prima2 gangen menu. Zeer betaalbaar en met een uitstekende service. Een van ons moet glutenvrij eten, prima opgelost.
Uitstekende service en een gezellige locatie