Leuk!

Nieuwe Laagzijde 11 1741 GE Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Leuk!

Judith B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie eetgelegenheid. Leuk ingericht en lekker eten.
Minder punt was de bediening. We moesten heel lang wachten op een eerste drankje en de kaart en ook daarna duurde het ontzettend lang voordat we drankjes en gerechten kregen. Er werd nauwelijks aandacht aan ons besteed; we moesten overal om vragen. Dit was echt een domper. Aanrader qua eten, maar zorg ervoor dat je veel tijd en geduld hebt.
Elles J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Steekwoorden: inrichting top. Open , gezellig, superbediening, huisgemaakte gerechten, speciale wensen geen probleem, superlocatie voor de hele familie maar ook om even lekker te lunchen/brunchen met z'n tweeën!

Aspergesoep heerlijk. Speciaal voor de kids: huisgemaakte tomatensoep die er rap 'in ging' En dat is ook wat waard! LEUK hoor.
Suus S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Onwijs gastvrij, lekker eten en een sfeervol restaurant! Dit geldt voor de high tea/brunch en lunch maar ook voor het diner.. kwaliteit staat voorop. Dus zeker een aanrader!
Suus S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Een lekker, sfeervol en 'leuk' restaurant !Lunch, diner maar daarnaast ook high tea of een brunch is een grote aanrader! Dit kan voor grote groepen maar ook samen met een vriend(in). In de zomer hebben ze ook een mooie tuin waar je kan zitten.. Personeel erg gastvrij en klantvriendelijk, dus kortom zeker een aanrader!! Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10!
a M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
goeie sfeer hier. leuke bediening. als voorafje de 6 verrassingen gedeeld. hoofdgerecht de zalm en de eend en als toetje de appel met ijs. perfect, we komen hier vaker.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op 18 november op de bonnefooi binnen gelopen en we hadden geluk. Er was nog 1 tafel voor 2 personen vrij. En het restaurant doet zijn naam eer aan. Het was erg leuk. Spontane, vriendelijke bediening bij wie de lach niet van het gezicht verdween. Ook over het eten niets te klagen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Lekker brood met allerlei smakelijke dingen vooraf en uitstekende hertenbiefstuk als hoofdgerecht. Toch een kritiekpuntje. We moesten steeds om drinken vragen. Dat werd niet goed in de gaten gehouden door het bedienend personeel. Maar verder dus zeer tevreden en redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Vanessa G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten!!!! Geweldige sfeer top eten. Leuke gezellige bediening
De carameltofees bij de koffie zijn to die for. Daar zou ik heel graag het recept van willen hebben..... pretty please
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Sfeervolle plek met een huiselijk sfeertje. Attente bediening, verzorgde aankleding. Wij genoten van een uitgebreide high tea. Veel zoets en een beetje hartigs, alles van prima kwaliteit, volgens mij alles huisgemaakt. Zeker een aanrader in Schagen, ook leuk als cadeau-idee.
jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nadat we hier al eerder goed hadden geluncht, hebben we nu gedineerd bij Leuk. Geweldig! Leuk is allereerst een uitermate gezellig ingericht restaurant met een aangenaam terras. De bediening is zonder meer uitstekend - de mevrouw die ons bediende bleek hier haar laatste stage-avond te hebben. Het is te hopen voor Leuk dat ze terug zal komen; een geweldige kracht. Het eten was erg goed en verrassend: na erg originele geitenkaas-loempia en zeer smakelijke paprikasoep het beste buikspek ooit en buitengewoon goede zeewolf. Een dessert lukte daarna niet meer. Moet wachten tot een volgende keer!
Aletta54 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Je mag niet Schagen verlaten zonder bij Leuk zo'n heerlijke zelfgemaakte taart te eten.
De bokkepootjestaart is hemels!
Leuke ambiance en vriendelijk bediening. Hier word je echt verwend.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Ik heb wel 3 keer gezegd: wat een leuk eettentje. Dus de naam is goed gekozen. Zeer vriendelijke, vrolijke dames in de bediening. Ze hebben er echt lol in. Gezellige ongedwongen sfeer. Huiskamer idee. Goede koffie, ruime keuze thee, lekkere sauvignon blanc. We kozen beide een maaltijdsalade. Ruime portie met brood erbij. Lekker verse en knapperige carpaccio salade met smakelijke dressing. Prijsstelling prima.
Marjon J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Een super gezellig restaurant waar je met gezelligheid en ontspannen sfeer wordt ontvangen!
Het eten is heerlijk! Ze gebruiken veel streekproducten een aanrader is de geitenkaas vooraf..Het wordt mooi geserveerd op je bord..En als toetje de over heerlijke lolly huisgemaakt!
Lekkereuiteters .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gelunched met mijn vriendin. Allebei een broodje Leuk! . Drie broodjes, 1 belegd met heerlijke tonijn salade , 1 belegd met een heerlijk kroketje en een met kipvlees met een heerlijke saus. Mosterd erbij en een schattig schaaltje en sla ed erbij. Allebei twee keer thee ( de champagne thee is heerlijk) en daarbij een stukje boterkoek en een likeurtje met slagroom ..
Super porties en heerlijk, puur eten. Wel een echt vrouwenrestaurant ( komt door de inrichting) . En dan reken je af.... 21,50....met zijn tweetjes...
Ja... Dat is LEUK
Wederom geweldig... Ik blijf daar lunchen!
Danker .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Een erg LEUKe gelegenheid met zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke en zeer smaakvolle gerechten en prachtig opgemaakte borden.
Wij hebben hier zeker van genoten.Een perfecte prijs kwaliteit verhouding.
Leuk mag je beslist niet missen als je in Schagen bent.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Een ongedwongen en gezellig restaurant. Uitstekend bedienend personeel.prijs/ kwaliteit 8.
Mooie en erg lekkere maaltijden.
De zeewolf, mooi opgemaakt heerlijke smaak, krokant.
De aangeklede koffie, zeer aam
n te raden. doet niet onder voor een goed dessert.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Op de bonnefooi langs gegaan bij leuk eten en drinken .
Eerste indruk was een gezellig ingericht restaurant waar het lekker druk was,gelukkig was er nog plaats vrij.
Zeer vriendelijk personeel die vriendelijk en Adequaat te werk gingen.
Het eten was heerlijk en ruim voldoende zelfs schoonmoeder 87 at alles heerlijk op.
dus zeker voor herhaling vatbaar.
s0njaa .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wat is 'Leuk' leuk!!! Zeer sfeervol restaurant dat op de dag dat ik er was met name gericht was op high tea. Zelf lekker geluncht, maar miste net dat beetje extra wat zo goed tot z'n recht had gekomen in dit prachtige zaakje. Ik kom zeker nog een keer terug om eens het diner te ondervinden.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vrijdagavond heerlijk gegeten met collega's bij Leuk! De zaak zat helemaal vol, dus reserveren is wel een must. Een onwijs gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht smaakte allemaal even lekker. Goede patat met huisgemaakte mayo krijg je erbij, de salade is goed op smaak én er wordt goede wijn geschonken. De heerlijke thee aan het einde met lekkers die je erbij krijgt maakte het helemaal compleet.
Ik ga zeker weer terug!
lilianvaneeden .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Afgelopen donderdag de lekkerste tomatensoep (met West-Friese rookworst) ooit gegeten bij restaurant Leuk! in Schagen. Het restaurant doet zijn naam alle eer aan, want ook de entourage is geweldig. Er wordt gewerkt en gekookt met plezier en passie, en dat proef en zie je. Een pareltje! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten, die is eigenlijk te laag voor deze kwaliteit. Op donderdag pak je ook gelijk de marktdag in Schagen mee, eveneens een aanrader.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Tijdens de drukke folklore markt, de lunch genuttigd bij Leuk.
Wij zaten buiten in de heerlijke, gezellige tuin. Bediening erg vriendelijk, broodjes prima belegd. Kleine, maar voor wat wils lunchkaart. Ook binnen een prachtige zaak