Leuk

Kapelstraat 32-34 1404 HZ Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Leuk

Een restaurant voor ouder en kind! Heerlijk uit eten en de kinderen vermaken zich in een 100m2 grote speelruimte met oppas! Onbezorgd uit eten met de kinderen, het kan bij LEUK!

Meer informatie over restaurant Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage Brink

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Leuk

Olav V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Superleuk team, 100% op kinderen gericht, speelkelder en mega kindvriendelijk publiek. Sfeer doet wel iets aan als een kinderdagverblijf of GGD kantoor. De combinatie van relatief "goed" eten en kindvriendelijke omgeving sprak aan op de website na middagje winkelen. Het eten was om eerlijk te zijn misselijkmakend (is ook gemeld). Pannenkoeken voor de kids (wie kan dat niet bakken) leek gefrituurd in oud vet (bij navragen in keuken, was het allemaal ok...). En tonijn met mie was in iets (denk ook oud vet) gebakken en was net iets kouder dan lauw.
De overige service, als je kind uit de speelkamer oproepen voor het eten is top, magische drankje met mist er op, supertop. Maar de letterlijke nasmaak en misselijk gevoel voor 3 van de 4 (4de kan nog niet praten) is eigenlijk best zorgelijk.
Het stomme is dat alles behalve goed eten wel was verwacht in een restaurant "voor kinderen".
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Met kinderen en ook voor kinderen is het een prima restaurant met een ongedwongen sfeer. De aandacht en zorg voor de kinderen is perfect. Het eten is goed. Je kunt met je gehele gezin prima tafelen.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Kom vaker hier, alleen deze keer was het ietwat rommelig qua service. Ook de gerechten waren niet zoals ze op de kaart stonden.Bijv. Ingredienten vergeten die essentieel zijn voor het gerecht. Verder lijkt de kinderkelder op sommige plekken wel aan vernieuwing toe. Air hockey tafel waar het paneel aan de zijkant los is en waar kinderen met hun handen aan de bedrading kunnen zitten. Niet zo fijn, lijkt me.
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuk voor ouders met kinderen.
Jasmijn W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Alweer gelachen en genoten van de gastvrijheid en kindvriendelijkheid bij Leuk!
Een echte aanrader voor mensen die naast een heerlijk hapje en drankje ook willen dat de kids zich vermaken.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk rustig eten met de volwassenen terwijl de kinderen beneden spelen en worden vermaakt.

Eten is goed van kwaliteit.
Bediening is subliem.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het was een heel gezellige avond met veel vrijheid voor de kinderen , lekker gegeten en fijne bediening . Voor herhaling vatbaar.
Karoy B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima eten. Heel erg leuk met kinderen
MC G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Dit keer helaas wat tegengevallen. Het duurde erg lang voor het eten kwam. Toen het eten (eindelijk) kwam kregen we het niet allemaal tegelijk. Erg jammer. Eerder al gegeten hier en toen ging het prima. Deze keer helaas niet...
Beste Familie G, wat spijtig om te lezen dat deze keer uw ervaring niet leuk was. Dat vinden we zeer spijtig en betreuren we. Hopelijk kunnen we de volgende keer weer laten zien wat we waard zijn en dit niet de normale gang van zaken is. Ook is het jammer om te lezen dat u ons in verhouding duur vindt. Wij houden van alle restaurants in de omgeving natuurlijk ook de prijzen in de gaten en daar weten we dat we zeker niet de duurste zijn maar wij wel een hele mooie, fijne extra service geven namelijk uw kinderen vermaken terwijl u eet met een mooie speelruimte inclusief oppas.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Restaurant LEUK is letterlijk en figuurlijk LEUK!!! Wat een paradijs voor de kinderen. Zij hebben de hele benedenverdieping tot hun beschikking. Er is werkelijk van alles te doen!! Voordat het eten op tafel komen, wat overigens ook erg LEKKER was, worden de kinderen geroepen en daarna kunnen ze weer fijn verder spelen. Wat een LEUK restaurant. De kinderen vonden het het LEUKSTE restaurant van Nederland.
lid .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
lekker gegeten door volwassenen en kinderen. Iedereen had het naar de zin. Perfecte oppas voor de kinderen.
Voor herhaling vatbaar!
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Weer een hele fijne avond doorgebracht. En heerlijk gegeten!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Echt super leuke avond gehad met twee gezinnetjes! Maar wel twee opmerkingen over het eten; pannekoek voor kind van 5 en kind van 8 was echt te weinig voedzaam. Kan beter. Twee van ons hadden Paasmenu, hoofdgerecht zou biefstuk zijn, maar dat was het zeker niet. Meer iets van sukade of zo. T was wel lekker. :-)
Een gebakken biefstukje van Polderlam zoals op het menu op tafel stond is inderdaad geen biefstuk maar wel lekker !
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wat een ideaal restaurant met kinderen. Lekker eten en eten wordt nog lekkerder als je het in alle rust op kunt eten! Wat is het ideaal dat de kinderen zich op hun eigen verdieping kunnen vermaken. Perfect! Hier gaan we vaker heen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Perfect restaurant om met kinderen naartoe te gaan. Terwijl de kinderen tussen de maaltijden heerlijk kunnen spelen, kunnen de ouders etc lekker bijpraten.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
kinderen hebben super genoten van de speelkelder, de ballonnen man, muntjes automaat, etc., en wij ook, eten was ook lekker! De dorade met geroosterde venkel en polenta vooral!
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Erg leuk restaurant voor ouders én kinderen. Lekker eten, heel aardige en attente bediening. Sommige gerechten duurden wat langer, maar daar werden we keurig over geïnformeerd waardoor het wachten geen probleem was. De kinderen vermaakten zich ondertussen prima, vooral de goochelaar aan tafel was een succes. Wij komen zeker terug!
De tafel van Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en echt lekker gegeten!
Eveline J.
Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening. Leuk voor kinderen.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk Thaise rode curry gegeten!
Super bediening. Kinderen vermaken zich uitstekend! Ice fondue is de topper van de avond!
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Erg leuk restaurant voor zowel kinderen als volwassenen. Enthousiaste en prettige sfeer, leuke aanpak en lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!