Over het restaurant Leuk

Een restaurant voor ouder en kind! Heerlijk uit eten en de kinderen vermaken zich in een 100m2 grote speelruimte met oppas! Onbezorgd uit eten met de kinderen, het kan bij LEUK!

Meer informatie over restaurant Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage Brink

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

De tafel van Joke T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een ideaal restaurant als je met jonge kinderen toch lekker en ontspannen wilt eten.
Het eten is prima, de bediening is top. De grote speelkelder is een kinderparadijs. Ze hebben bijna geen tijd om te eten. Ook voor de vegetariër is er keus. Kortom ; een aanrader.
Aline R.
Was wel raar dat wij lampje wat feller hadden gedraaid en dat deze zonder overleg door bediening werd teruggedraaid. Beetje donker aan tafel daardoor. Eten was verrassend lekker en speelkelder heel erg leuk voor de kinderen.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
gericht op kinderen en dat doen ze super! alles is gericht op het vermaak van kinderen waardoor je als volwassenen 'rustig' kan eten
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gemotiveerd personeel, verzorgde borden enz. Vegetarische gerechten OK. Kinderen heerlijk gespeeld. Moest dit keer iets langer op eten wachten dan ik hier gewend ben. Restaurant zat ook wel helemaal vol
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Grote plus:
de kinderen (5 en 7) vinden het hier fantastisch

Grote min:
als vegetarier kom ik hier beslist niet aan mijn trekken. Meestal 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart, in de categorie truffelpasta of gegrilde tomaat/courgette/paprika met mozzarella (helaas de standaard keuze voor restaurants met een voor vegetariers fantasieloze kaart). Dus soms eet ik vooraf thuis
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontzettend leuk restaurant. Er wordt goed op de kids gelet (er is een babysitter aanwezig), en het eten is gewoon goed en interessant - dat zie je niet vaak in een kids restaurant. Echt voor iedereen een leuke avond uit. Het goochelen op vrijdag avond is voor de kids echt een geweldig element.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijn restaurant om met kinderen te gaan eten. Je komt echt ook nog zelf aan een gesprek toe omdat ze lekker hun gang kunnen gaan.
De tafel van Judith K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Relaxte bediening, mooie gerechten waarbij de ijsfondue erg gewaardeerd werd door onze dochter.
Familie K.
Een goede ontvangst, personeel die aandacht voor je heeft. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, en een geweldig toetje.
Voor de kinderen een LEUKE zaak. Een echte aanrader.
M D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima avond, werd goed geinformeerd over wat gaande was, kreeg koffie/thee voor de 'overlast'. Werd zorgvuldig mee omgegaan. Complimenten!
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben echt genoten, wat een leuke sfeer hangt daar, en zo leuk voor de kinderen, iedereen word persoonlijk welkom geheten, ik raad iedereen leuk aan.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Genoten van een vaderdagsluch, kwalitatief erg goed eten, mooie presentatie. Bijzonder vriendelijke bediening met een speciaal oog voor de kinderen. Wachttijden tussen te gangen te lang in een relatief rustig restaurant.
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
????
bjsnl .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Perfecte plek voor met kinderen. Kindermenu komt op balonnen, erg leuk gedaan. Je hoeft ze niet zelf uit de speelkelder te halen voor het eten, dat doen ze voor je.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Héérlijk dat er een plek was voor de kids om zich te vermaken! Bediening was echt top, erg leuke en vlotte mannen :) En uiteraard was het eten gewoon erg lekker. Absolute aanrader als je met kinderen en keer lekker wilt tafelen
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ik vind dat restaurant LEUK een fantastische formule heeft, goed uitgewerkt, op allerlei manieren wordt hier met name voor de kinderen een bijzondere avond gemaakt. Dampende limonade door even wat ijskoud vloeibare stikstof erop te gieten, geweldig; het kindermenu op een ballon die je eerst even moet opblazen om te kunnenn kiezen... Goede bediening en een voldoende gevarieerde kaart voor de volwassenen. Niet goedkoop, niet te duur, maar daarvoor krijg je ook een volledige speelkelder met oppas erbij!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De medewerkers zijn vriendelijk en heel kind vriendelijk ook.
De kinderen werden overal bij betrokken. Ze konden heerlijk spelen beneden en wanneer het eten kwam werden de kinderen door het personeel naar boven gehaald. Zo heb je als ouder rust en kun je gezamenlijk genieten van het heerlijke eten.
Van mijn zoon is dit nu zijn favoriete restaurant.
Proeven52 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voor de kids super!!
Personeel onwijs aardig.

Kaart en keuze volwassenen minder, kwaliteit en smaak Prijs kloppen niet.
Beste bezoeker,
Allereerst dank voor uw feedback. Wij stellen dit zeer op prijs. Alleen is onze verbazing groot als u ons eten met een 4 beoordeeld? Wij vinden het vreemd dat u de service met een 10 weet te waarderen maar schijnbaar ons deze avond niet uw ongenoegen kenbaar heeft gemaakt. Dat hadden we graag van u zelf gehoord deze avond. De keuze uit de kaart is misschien niet heel erg groot maar gezien het concept is dat niet haalbaar, onze keuken draait op piekniveau aangezien iedereen rond zelfde tijd komt en weer naar huis wil. Wij geloven in ons concept en staan 100% achter onze kwaliteit en smaak. Uw beleving bevestigt maar weer eens dat we helaas niet kunnen koken naar alle monden. Ik hoop dat u nog even contact met mij wil opnemen via de mail, mijn naam is Bennie (eigenaar) , zodat ik persoonlijk van u kan horen wat we kunnen verbeteren voor u en anderen in de toekomst. Met vriendelijke groet Bennie
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij komen al enkele jaren bij Leuk en blijven het een fijn restaurant vinden, met name omdat de kinderen zich prima vermaken, het eten gewoon lekker is en de bediening goed. Wel missen wij wat meer keuze en variatie op de menukaart. Met name de vleesgerechten vinden wij beperkt en sommige gerechten blijven op de menukaart staan waardoor er voor ons nog minder keuze is. Wij vinden het namelijk prettig nieuwe gerechten te proberen. Verder een super concept!
MAtthieu J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima restaurant als je met kinderen wilt eten. Leuke speelruimte voor hen beneden. Kwaliteit van het eten was in orde. Personeel was vriendelijk, een foutje werd snel opgelost
Ike N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een geweldig concept kinderen vermaken zich bij de oppas. En de googelaar aan tafel (vrijdag avond) maakt het echt een top avond voor zowel ouders als kinderen
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij waren op eerste paasdag met 5 volwassenen 3 kinderen in gevarieerde leeftijd en een baby in Restaurant Leuk.
Alles was top geregeld. Het eten was erg lekker ook het kindermenu gaf voldoende keus en de kinderen hebben zich in de speelkamer uitstekend vermaakt. Het was het ritje vanuit Amstelveen drie bubbel waard.