Leuk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , English spoken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten8,3/10
Service8,6/10
Decor8,7/10
Bt123 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Super bediening! Heerlijk terras aan de straat en voor de kinderen meer dan genoeg speelgoed met oppas. Ook nog heerlijk eten. Echt geweldig!!
Globetrotter01 . Bourgondiër (4 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Inderdaad een heel Leuk! restaurant! Prijs/kwaliteit is wel redelijk uit balans, kleine porties (zowel vis; dorade, als vlees; lamsbout) en verder geen bijgerechten. We gingen dus helaas met honger naar huis. Onze kinderen vonden het wel erg leuk, ze zijn weliswaar nog te klein (bijna 3, 1,5 en een baby) om ze echt alleen te laten omdat je er als ouder geen zicht op hebt maar de oudste vond het hartstikke leuk in de bioscoop. Service liet op deze drukke zaterdagavond ook wel wat te wensen over, wel heel vriendelijk maar te weinig aandacht aan tafel. Wel voor herhaling vatbaar om met kinderen naar toe te gaan maar het zou nog leuker zijn als er iets meer eten wordt geserveerd..!
Beste gast, als eigenaar vind ik dit natuurlijk nooit leuk om te lezen :-( maar toevallig weet ik dat er deze zaterdag onderbezetting was qua bediening en als het goed is zou dat bij iedere gast gemeld zijn. Mocht dit bij u niet gebeurd zijn betreur ik dat. U beoordeeld ons eten met een 5 ? Ik hoop dat dit dan niet vanwege de smaak was maar de grote van de porties? Wij gaan in ons restaurant uit van 3-gangen en daar berekenen wij als ieder restaurant ons porties vlees en vis af. Mocht u nog extra garnituur willen is dat altijd zo geregeld. Ik was een weekendje weg dus helaas heb ik u niet gesproken maar een volgende keer gewoon even de bedrijfsleider aanspreken en we lossen dan alles goed op. Als altijd. Want zulke recensies wordt een eigenaar nooit vrolijk van en wij streven natuurlijk het doel na dat juist u ook tevreden bent. Wij hopen dat u gauw eens terugkomt en u dan met een beter gevoel naar huis gaat. En vraagt u even naar bennie of Frank dan komt het zeker goed :-)

Reactie van proever:

Wij waren helaas niet op de hoogte van de onderbezetting want anders hadden jullie zeker op begrip kunnen rekenen. Het cijfer is inderdaad gegeven op basis van de hoeveelheid eten en niet de smaak. Jullie snelle en nette reactie is voor ons zeker reden om nog een keer te komen eten!
Eline W. Fijnproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Restaurant LEUK is LEUK! Ook met vernieuwde kaart weer een avond genoten! Kind blij met de mega speelkelder, het knotsgekke personeel en toverdrank. Extra leuke bijkomstigheid is dat er tegenwoordig een Kinderzwerfboek-station in waar je je boeken in kunt leveren en weer iets anders mee kunt pakken om te lezen.
Al met al weer een hele ervaring!
TastyFred . Fijnproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Leuk is primair gericht op ouders met kinderen en dat doen ze geweldig goed. Niet alleen krijgt het kind alle aandacht en is er een uitgebreide kinderkaart, maar er is ook een volledig ingericht souterrain waar de kinderen onder professionele begeleiding zich uitstekend vermaken met een brede keur aan entertainment, spelletjes en speelgoed. Mooie formule, want zo kunnen de ouders heel relaxed genieten van een prima diner. Het eten is echt prima, pretentieloos, maar goed klaargemaakt en een brede keuze. Aanrader!
Emilie P. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vrijdag weer geweldig gegeten bij Leuk en de kinderen hebben genoten van de goochelaar, het heerlijke eten en de geweldige speelkelder! Aanrader als je ècht lekker en relaxed met de kinderen uit eten wilt. Het personeel begrijpt hoe je met kinderen moet omgaan en de sfeer is top! Wanneer openen jullie een vestiging in Utrecht?
Marianne S. Fijnproever (5 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
8e verjaardag van onze dochter gevierd! Heerlijk gegeten, leuke bruis drankjes, zeer kindvriendelijk personeel, fantastische speel kelder met oppas erbij! Kortom: top ervaring!
Willy D. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We hebben een high tea gedaan ,heel goed , meer dan voldoende, ook voor de kinderen leuk mochten cupcakes versieren en speelgelegenheid daar heel goed met begeleiding. Was zo relaxed voor zowel de ouders en de kinderen , voor herhaling top
Frank_aalsmeer . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De gerechten, het decor, de sfeer en het personeel, alles heeft de verwachtingen overtroffen.
In vergelijkbare restaurants voor kinderen heb je voor de ouders alleen droge saté of een taai biefstukje, hier heerlijk gegeten.
De kinderen konden lekker spelen, het personeel gaat perfect om met de kinderen (en volwassenen). Je wordt geholpen door horeca personeel met passie voor de zaak, en niet door luie studenten.
De speelkamer is top voor jong en oud, inclusief begeleiding!

Wij komen graag nog een keer, het was het half uurtje rijden dubbel en dwars waard!!!
Judith L. Gastronoom (24 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
'Leuk' is een bijzonder leuk restaurant voor kinderen én ouders. Kinderen kunnen beneden, onder het toeziend oog van een aardige begeleider, spelen en films kijken, terwijl ouders op de begane grond uitstekend kunnen eten en rustig kunnen praten. De ideale combinatie. Een (iets té aanwezige) goochelaar deed indrukwekkende, vingervlugge trucs aan tafel. De menukaart bood een ruim en aansprekend aanbod gerechten, óók voor kinderen. De 'toverdrank' sprak tot de verbeelding. Hoewel het door het personeel iets te overdreven werd gepromoot om 'volgende week weer te komen', zullen we vast nog eens terugkomen bij Leuk.
Volgende week? Meestal zeggen wij " tot morgen" :-) fijn om te horen dat u het naar de zin heeft gehad! Wij zien u graag de volgende keer weer aan tafel. En die goochelaar tja die staat vaak voor groot publiek. Dus luide stem... sorry.
Feline V. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vanmiddag heerlijk gegeten bij LEUK onder het genot van een goede chardonnay
Relaxte bediening en lekker eten. Uitgebreide lunch- en borrelkaart. Even lekker een middag er op uit, zonder zorgen.
Esper V. Bourgondiër (2 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We gingen met grote verwachtingen naar restaurant Leuk. Toen we binnenkwamen duurde het even tot we geholpen werden, kan gebeuren het was immers lekker druk. We hadden gekozen om meteen een hoofdgerecht te bestellen. tussen het bestellen en het serveren zat maar 15 minuten,absoluut niet vervelend maar wel een beetje vreemd. We hadden gekozen voor de eend en ossenhaassate. De eend was erg droog en de portie erg klein, had het idee dat er een combi-steamer werd gebruikt. Onze zoon heeft het erg naar zijn zin gehad in de speelkelder. Dit is allemaal erg goed verzorgd. Drankjes werden geserveerd zonder schoon glas. heb een icetea, een cola en een glas water in hetzelfde glas moeten drinken. Toen we klaar waren met eten hebben we ruim 30 minuten moeten wachten tot de borden werden opgehaald. Ik had het idee dat de bediening geen oogcontact durfde te maken. We hebben dan ook maar na al deze ervaringen besloten om het dessert over te slaan. Mooi concept helaas wat minder qua uitvoering. Prijs kwaliteit verhouding is zwaar uit balans. Helaas niet voor herhaling vatbaar
Beste Esper wat vervelend om te horen dat jullie bezoek aan LEUK niet naar verwachting was. Helaas was ik zelf deze avond niet aanwezig om u te spreken. Jammer dat u op de avond zelf niet even de bedrijfsleider heeft aangesproken dan hadden we er wat aan kunnen doen. Nu is het helaas te laat en lees ik het via deze weg. Zoals u kunt lezen bij andere recensies is uw beleving niet wat doorgaans de ervaring is. Dat u de drankjes uit een zelfde glas moet drinken is natuurlijk niet hoe wij werken. Wij hebben de bediening hierop aangesproken. Drinkt u steeds hetzelfde dan wisselen we niet altijd het glas maar wel als u wisselt van drank. Dit is niet goed gezien waarvoor onze excuses. Nogmaals jammer dat het zo is gelopen, u uw ongenoegen niet meteen aan tafel heeft gemeld dan hadden we er misschien nog wat aan kunnen doen. Want wij streven er altijd naar het voor iedereen naar de zin te maken. Bij u is dat ons niet gelukt. Dat betreuren wij. Mocht u nog contact met mij als eigenaar willen vraag ik u even te mailen naar info@restaurantleuk.nl
Singh27 . Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Ideaal voor kleine kinderen die zonder in zicht van hun ouders kunnen spelen. Combinatie van normaal eten voor ouders die tussendoor even rustig kunnen eten zonder dat kinderen hun storen. Erg leuke faciliteiten beneden voor kinderen voor alle leeftijden.
MisjaV . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Top restaurant. Prettige sfeer en alles en iedereen staat in teken van het kind. De kaart voor de kinderen is goed gevarieerd, niet zo'n standaard kindermenu. En voor de volwassenen is een prima kaart samen gesteld die zeer smakelijk is. Kinderen kunnen heerlijk hun eigen gang gaan in de zeer ruime speelkamer, voor elke leeftijd wat, zodat de ouders ook wat tijd met elkaar kunnen hebben. Top concept met zeer kindvriendelijk personeel. Prettige entourage.
Judith J. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren waren mijn man & ik 12,5 jaar getrouwd. Wij hebben dit bij Leuk gevierd. Onze goede vrienden en familie (incl.kids) uitgenodigd en van 13.00 tot 16.00 een soort receptie hier gegeven. Het was van begin tot eind fantastisch. De kids hebben zich perfect vermaakt beneden in de speelkelder. We hadden voor hun frietjes, en de bediening zorgde ervoor dat alle kids op tijd boven waren om er heerlijk van te smullen. Wij zelf hadden heerlijk de rust en ruimte om te genieten van onze vrienden/familie. Het linkerdeel van het restaurant was voor ons gereserveerd, waardoor we gezellig samen waren. En andere gasten geen 'last' van ons hadden. We hadden heerlijke hapjes (Bruschetta's en bittergarnituur) waar iedereen vol lof over was. Kortom een geweldige middag!!! Aansluitend zijn mijn man, ik en mijn kids heerlijk blijven eten. Ook dit was voortreffelijk!! Wij kunnen iedereen aanraden om hun receptie/verjaardag/feestje hier te vieren. Vooraf was alles goed overlegd, alle wensen die we hadden werden gehonoreerd en achteraf kunnen we op een fantastische middag terug kijken!!
RenevanSanten . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ik heb zo lekker gegeten dat ik het jammer vond dat het op was. De speelkelder voor de kinderen is ook te gek. Ideaal om je geen zorgen te maken over de kinderen en lekker ontspannen te eten en praten.
Felicia V. Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Bij binnenkomst gelijk prettig ontvangen. De jassen werden aangenomen en onze gereserveerde tafel werd aangewezen. Vrijwel direct hierna een drankje kunnen bestellen en daarbij de menukaart gekregen. Wij hadden het gerecht 'Kabeljauwfilet & Gamba's en de salade Leuk besteld. Voor de kinderen een kinderspies, welke bestond uit verschillende bittergarnituur en een pannekoek. De gerechten hadden een mooie opmaak, waar duidelijk aan te zien was dat hier tijd aan was besteed. Voorafgaand aan de gerechten kregen wij van het huis uit nog een stokbroodje, met aioli, boter en olijfolie geserveerd. Dit gebeurt tegenwoordig niet meer zo vaak en was dus ook zeker een plus punt. Ondanks de drukte, zijn wij op geen enkele manier iets te kort gekomen. Het is knap hoe het personeel zijn weg vindt tussen blije kinderen en ouders ondanks het volle restaurant. Kortom hebben wij een heerlijke avond gehad met lekker eten, waarvan prijs-kwaliteit goed is, en hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt.

Guzman09 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Geen ontvangst bij de deur. Zelf op een serveerster moeten aflopen om onze reservering kenbaar te maken en een tafel aangewezen te krijgen. Personeel oogt chaotisch. Alleen hoofdgerecht besteld eend en vis van dag a 23 euro en 22.50 maar het was erg weinig voor wat je ervoor betaald kan je elders veel lekkerder eten en tegen een normale hoeveelheid. Eend was taai...
Dessert maar overgeslagen en de rekening gevraagd. Eerste en laatste keer!
Beste Familie Guzman, wij vinden het vervelend om achteraf te lezen dat uw ervaring bij ons niet was wat u er van had verwacht. Wij doen er alles aan om het onze gasten naar de zin te maken en daarom hadden wij het fijner gevonden dat u dit met ons gedeeld had op het moment dat we vroegen of alles naar wens was geweest. Of meteen tijdens het diner dan hadden we er nog wat aan kunnen doen, nu is het achteraf. Wij hebben het idd erg druk als we diner draaien aangezien iedereen met kinderen een beetje rond dezelfde tijd komt, dus excuses voor het feit dat we u niet meteen te woord konden staan, en naar uw tafel konden begeleiden, wat wij normaal altijd doen. Dat het eten misschien niet de hoeveelheid was die u verwachte vinden we jammer, echter zijn al onze gerechten berekend op een 3-gangen diner qua porties en gewicht. Voor sommige eters is het dan idd soms wat weinig maar dat vullen we graag aan. Wij besteden veel zorg aan versheid, opmaak en smaak, maar helaas lezen we nu hier dat we het dus niet altijd goed kunnen doen. Jammer dat u niet weer zal komen want onze recensies liegen er toch echt niet om. Dus nogmaals excuus en jammer dat we op de avond zelf niet van de klachten wisten dan hadden we u hopelijk naar tevredenheid kunnen helpen.
Myrthe K. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Vanavond voor de 5e keer weer heerlijk gegeten bij Leuk. Het eten is erg goed en lekker. De kinderen zijn iedere keer weer blij en voelen zich er helemaal thuis. Vriendelijk en vrolijk personeel, ontspannen sfeer. Mooi concept, kinderen kunnen heerlijk spelen en wij lekker genieten. Echt een Restaurant waar we nog vaak zullen komen.
Dkarssemeijer . Gastronoom (17 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gisteravond onze eerste keer bij restaurant LEUK, maar zeer zeker niet de laatste. Wat een fijn restaurant, vriendelijke en zeer enthousiaste bediening, heerlijk eten en een speelkelder voor kinderen met aangrenzende bioscoopruimte met loungebanken. Kindermenu origineel op ballon gepresenteerd, toverlimonade, ice fondue, wat een feest voor de kids. Wij hebben erg smakelijk gegeten van de bisque en pizza van rösti, spinazie, feta en tomaat. Het was gezellig, ontspannen genieten en erg Leuk bij LEUK! Tot snel.
Nina J. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Super lekker gegeten! De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speelkelder terwijl wij vast genoten van een drankje. Ze worden gevraagd naar boven te gaan als het eten er is door de aanwezige oppas.
Het eten is van goede kwaliteit voor een normale prijs. De bediening is super en echt op kinderen gericht :)
Een super gezellige avond gehad!!
Groetjes Nina