Over het restaurant Leuk

Een restaurant voor ouder en kind! Heerlijk uit eten en de kinderen vermaken zich in een 100m2 grote speelruimte met oppas! Onbezorgd uit eten met de kinderen, het kan bij LEUK!

Meer informatie over restaurant Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage Brink

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Leuk

Sebastiaan D.
Restaurant Leuk is zowel Leuk maar serveert ook heerlijk eten
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima restaurant om te gaan eten met (jonge) kinderen. Het personeel is uitermate vriendelijk en op kinderen ingesteld. Het eten is uitstekend en niet de "standaard hap" zoals je bij andere "kindvriendelijke" gelegenheden aantreft.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het favoriete toetje van de kleinkinderen was er niet (met stikstof). Dat was een teleurstelling. Het eten was vrij duur voor een betrekkelijk gewone maaltijd.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Best lang moeten wachten op ons eten,niet zo gunstig als je met vier jonge kinderen ben gaan eten.
Eten was lauw jammer.
Zou niet snel meer gaan eten,ook omdat ik het eten flink aan de prijs vind.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Fantastisch restaurant om met kinderen te gaan eten! De speelkelder is absoluut favoriet van onze kids. Bediening is ook helemaal ingesteld op kinderen. En ook nog heerlijk eten, kortom ideaal voor gezinnen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Personeel was niet echt geïnteresseerd. Kostte erg veel moeite om hun aandacht te krijgen. Verder totaal geen uitleg over heksendrank of speelruimte. Eten voor volwassenen is behoorlijk aan de prijs.
Geetha Q.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ideaal restaurant met kinderen. Hun lekker spelen en wij lekker op ons gemak eten. Mooi zacht vlees gegeten. Leuk opgediend. Kinderen konden doormiddel van een ballon uitkiezen wat zij wilde eten. Die hadden een heerlijke verse pizza. Er was voor de kinderen deze keer een ballonnen gochelaar. Dat maakte het etentje extra compleet.
M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het eten kan beter. Is net te simpel voor de prijs die je ervoor betaald.
Kan ook worden gekeken naar smaken en subtiliteit. Maar de speelkelder en de service die erbij hoort, maakt alles goed!
marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ouder en kindvriendelijk restaurant! Goede combinatie van ontspannen en lekker eten. Op vrijdag met goochelaar aan tafel! En altijd een fijne speelkelder met oppas!
Dries B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Fijn restaurant als je met kinderen gaat eten. Prijzen zijn wel fors hoger dan eerder. Prijs/kwaliteit staat daarmee onder druk.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima locatie voor een etentje met kinderen, Top!
Willemijn R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg goede service! Gezellige relaxte sfeer. Personeel gaat erg leuk om met alle kinderen.
mvanzalinge V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben vanmiddag met elf volwassenen en tien kinderen bij Leuk geluncht. Knap werk! De kinderen hebben zich prima vermaakt en lekker gegeten. De volwassenen doen daar niet voor onder. Gezellige en vriendelijke bediening. Alles was mogelijk. Complimenten voor LEUK, ga zo door! Dank voor jullie gastvrijheid.
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Hier moet je echt een keer eten als je kinderen hebt! Super leuk voor groot en klein!
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was leuk gezellig, goed eten, nette bediening ,schoon,leuke kinderen oppas, zeker het aanraden waard. Opa was jarig, kinderen en kleinkinderen in een leuke omgeving gegeten , met de speelruimte voor de kinderen onder toezicht van een ouder persoon.
Carry K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Leuk restaurant, prima eten en inderdaad erg leuk voor de kinderen.
Lisette M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Leuke plek en de combinatie van goed eten en meer dan voldoende aandacht voor de kinderen is erg leuk. Prijs/kwaliteit wel uit verhouding. (Ik denk dat onze kinderen voor niet meer dan 5 euro gegeten hebben maar daarvoor betaal je wel € 17,50). Ook wel een beetje het gevoel dat de swift gewoon zo snel mogelijk gedraaid moest worden. We hebben het goed gehad maar gaan denk ik niet nog een keer terug. Voor grotere kinderen is het wel een topplek!
Hallo Lisette,
Nou hadden we zo een leuke kerst en dan lezen we deze recensie :-(
Wij betreuren het ten zeerste dat u teleurgesteld bent in hetgeen wij u hebben geboden. Dat u voor de kinderen een 3-gangen kerstmenu had voor € 17,50 was u echter bekend bij reserveren. Ook hebben we voor uw kinderen nog op de avond zelf speciaal pannenkoeken gebakken om aan uw wensen te voldoen. Dan hebben uw kinderen keurig het voorgerecht gekregen en het kerstdessert inclusief leuke verrassing. Dat u vervolgens schrijft dat uw kinderen voor hoogstens 5 euro hebben gegeten vind ik daarom spijtig om te lezen en geheel onterecht. Wij hebben met kerst zowel een lunch als diner gehad en werken niet met shifts. Wel hebben we deze dagen 120-140 gasten per keer met een 5-gangen diner dus onze keuken is er goed op voorbereid, maar misschien is het u te snel gegaan. Wij vinden het jammer dat we u niet meer terug zien maar als we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen heb ik daar alle begrip voor. met vr gr de bedrijfsleiding
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het eten was op zich goed. de gerechten hadden wel wat warmer gekund! We hebben diverse hoofdgerechten teruggestuurd om wat warmer te laten maken.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik had in de reservering aangegeven dat we de verjaardag van 2 familieleden kwamen vieren, maar helaas hebben ze daar niks over gezegd. De speelkamer zit beneden, waar de kinderen telkens van een trap af moesten, wat een beetje eng was. beetje vervallen speelkamer was het.

Ik had in Amsterdam gereserveerd, maar hij kwam met onverklaarbare reden in Bussum uit. Het personeel in Amsterdam hebben me heel netjes door verwezen naar Bussum, goede service, maar toen we in Bussum aankwamen werd er niks over gezegd, was netjes geweest, als ze even hadden gezegd, wat vervelend, maar we gaan zorgen dat u een leuke avond krijgt of zelf een drankje van het huis, maar helemaal niks.
Hallo Michelle,
Wij vinden het heel vervelend hoe het gegaan is maar om deze recensie te lezen is echter ook niet zo leuk voor ons. Wij hebben de avond zelf nog gekeken waar het fout is gegaan, maar u heeft toch echt zelf de reservering gemaakt bij Restaurant LEUK Bussum en niet in Amsterdam. Natuurlijk is het heel vervelend om daar dan op zo'n moment achter te komen dat begrijpen we heel goed.
Wij gaan kijken hoe we eventuele verwarring in de toekomst kunnen verbeteren. Dat wij niks met de verjaardagen hebben gedaan is slordig en waarschijnlijk door de kerstdrukte vergeten. Wij kunnen niet meer dan onze excuses hiervoor aanbieden maar hopen ook op een beetje begrip. Wij hopen dat we u bij een volgende bezoek toch dat kopje koffie kunnen aanbieden! Dat doen we graag! Fijne dagen nog en alvast een gelukkig nieuwjaar!
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Leuk concept. Kids hebben zich vermaakt terwijl papa en mama rustig hebben kunnen eten. het eten an sich was voldoende. Niet echt heel goed