Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MarieAntoinette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke plek om met kinderen heen te gaan. Bediening is goed op kinderen afgestemd en door de kinderactiviteiten kan je als volwassenen ook lekker aan elkaar toekomen. Het is uiteraard wat rumoerig door de vele kinderen. Wellicht zouden er wat meer dempende materialen in de inrichting toegepast kunnen worden. Dat zou een hoop schelen.
Eten en drinken en bediening zijn top!
maaikevanbree .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer ontspannen sfeer, fijn restaurant om met kinderen te eten. Bediening geeft hen alle aandacht zonder focus te verliezen op lekker eten en goede service. Zekere aanrader!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima kwaliteit m.b.t. de gerechten, maar kleine porties. Grotere eters hebben hier niet genoeg aan.
Bediening was niet uitnodigend, jammer.
Oppas dame in de game ruimte was super leuk.
Theeclub .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag zijn we met de kinderen, kleinkinderen, broer en schoonzus bij restaurant Leuk geweest. De kleinkinderen vonden het meteen geweldig omdat ze niet verplicht aan tafel moesten zitten. Ze gingen meteen naar beneden om de gamezaal te bekijken en werden omgeroepen als er eten voor ze klaar stond. Het eten was erg lekker en Bennie een gezellige man die ons samen met Frank en de andere medewerkers goed hebben verzorgd deze avond. Mijn oudste kleinzoon zei na afloop dat dit het LEUKSTE restaurant was waar hij ooit had gegeten en graag nog een keer terug wil komen.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het is n gezellig en zeer kind vriendelijk restaurant, kwaliteit en prijs verhouding is prima.
Kinderen kunnen zich er prima vermaken in n speelkelder waardoor je ontspannen als volwassenen kunt eten.
Krista M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Geweldige ervaring met kinderen. Zij worden vermaakt, terwijl je als ouders rustig en ook erg lekker kunt eten. Wij komen zeker nog eens vaker terug.
jacintha K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hele geslaagde avond gehad. Fijne bediening en geen kind aan de kinderen gehad. Goed eten, maar wel prijzig. We waren met een grote groep (11 personen) maar dat was geen probleem, iedereen kreeg alles tegelijk en op een fijn tempo.
Mrb1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier al meermaals gegeten en altijd naar volle tevredenheid. Dit was echter de eerste keer dat het op meerdere punten wat tegenviel. Bediening was wat slordig qua uitleveren, meermaals om drankjes moeten vragen die niet kwamen. Daarnaast leek het eten qua kwaliteit ook wat minder te zijn dan eerder. De proeverij van zalm was wat vlak van smaak en de ossenhaassaté was eerder altijd malser en consistenter klaar gemaakt. Nu hadden sommigen aan tafel een goed stuk en bij anderen te rood. Als er niet naar de bereiding gevraagd wordt dan mag je verwachten dat het eerder medium tot well done is dan rood. De sfeer is echter altijd weer goed en kinderen vermaken zich uitstekend. We komen er zeker weer terug, hopelijk is het eten dan weer op het niveau dat het eerder altijd was.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben een fijne avond gehad met een wat grotere groep. Heerlijk eten en speciale aandacht voor de kinderen.
Vriendelijk personeel en alles top geregeld!
Romana33 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben heerlijk ontspannend gedineerd bij restaurant Leuk met drie volwassenen en vier kinderen. De kinderen vonden het geweldig en wij als volwassenen hebben heerlijk gegeten. Het personeel was aardig en er kwam een goochelaar aan tafel voor de kinderen.
Het was een top avond!
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Supertrendy tent en tegelijkertijd heel kindvriendelijk! Wij hebben hier met ons gezin gegeten en het was ontzettend ‘leuk’! Een speelkelder met toezicht, voorzien van een duplotafel, én een aparte TV-kamer. Is je kind gek op coole goocheltrucs? Iedere vrijdagavond zal goochelaar Mojo Magic de kinderen met zijn kunsten verrassen.
Wij vonden de kaart uitgebreid en onze kinderen vonden de obers grappig!
jet_vahl .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was gemiddeld, daarentegen sfeer en vooral bediening van de mannelijke obers formidabel. Kids hebben we niet of nauwelijks aan tafel gezien, 4 in de leeftijd van 3-12 jaar, zo leuk vonden ze t beneden in de speelruimte waar wij ze met gerust hart lieten spelen. Ook omdat daar een toezicht rondliep die op de kinderen lette. Mannelijke obers waren vooral grappig, zowel naar kids als rest van t gezelschap.
André S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een hele leuke avond. Veel aandacht voor de kinderen. Sinterklaas was ook super. Een aanrader om hier met kinderen te eten.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een heel leuke avond gehad met het gezin waarbij zelfs Sinterklaas en de Pieten langskwamen. Het was heel goed georganiseerd en het eten was heerlijk!
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super enthousiaste en vriendelijke ontvangst. Daarnaast heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het was een feest om bij "Leuk" te zijn, de kinderen wilden eigenlijk niet naar huis, dus we komen zeker snel terug!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super concept voor ouders met kinderen. Kinderen spelen in de kelder en eten hun hoofdgerecht als de ouders hun voorgerecht krijgen. Kinderen krijgen verder toverdrankjes en worden geëntertaind. Door het kadootje op bij vertrek willen ze gelukkig nog mee naar huis. Eten is goed, niet heel culinair en niet heel goedkoop. Bediening is top!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Echt fantastisch gegeten En echt leuk ingericht voor de kinderen beneden.
En de oppas beneden was ook een leuke spontane meid. Ga zo door
Victor1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten terwijl de kinderen in de kelder aan het spelen waren.
We konden heerlijk lang genieten van de heerlijke gerechten.
Bediening was allemaal even vrolijk een aardig.
Aanrader voor iedereen met kinderen die wel weer eens wil genieten van het uiteten gaan, zonder je druk te maken om de kinderen.
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heel vrolijk restaurant met dito ontvangst, bijzonder aardige mensen. Prachtige speelkelder voor de kids, met Wii PlayStations bioscoopje airhockey enz, en een oppas erbij! Het eten was ook gewoon erg goed, vers, knapperig, mooie sauzen, mooi vlees. Wij komen zeker terug!
Janouschka V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top restaurant! Vaker geweest en blijven terug komen!
Vrolijke bediening, goede communicatie en een prettige sfeer
Niet voor niets de meest markante ondernemer 16/17