Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jet_vahl .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was gemiddeld, daarentegen sfeer en vooral bediening van de mannelijke obers formidabel. Kids hebben we niet of nauwelijks aan tafel gezien, 4 in de leeftijd van 3-12 jaar, zo leuk vonden ze t beneden in de speelruimte waar wij ze met gerust hart lieten spelen. Ook omdat daar een toezicht rondliep die op de kinderen lette. Mannelijke obers waren vooral grappig, zowel naar kids als rest van t gezelschap.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben een heel leuke avond gehad met het gezin waarbij zelfs Sinterklaas en de Pieten langskwamen. Het was heel goed georganiseerd en het eten was heerlijk!
André S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een hele leuke avond. Veel aandacht voor de kinderen. Sinterklaas was ook super. Een aanrader om hier met kinderen te eten.
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super enthousiaste en vriendelijke ontvangst. Daarnaast heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het was een feest om bij "Leuk" te zijn, de kinderen wilden eigenlijk niet naar huis, dus we komen zeker snel terug!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super concept voor ouders met kinderen. Kinderen spelen in de kelder en eten hun hoofdgerecht als de ouders hun voorgerecht krijgen. Kinderen krijgen verder toverdrankjes en worden geëntertaind. Door het kadootje op bij vertrek willen ze gelukkig nog mee naar huis. Eten is goed, niet heel culinair en niet heel goedkoop. Bediening is top!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Echt fantastisch gegeten En echt leuk ingericht voor de kinderen beneden.
En de oppas beneden was ook een leuke spontane meid. Ga zo door
Victor1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten terwijl de kinderen in de kelder aan het spelen waren.
We konden heerlijk lang genieten van de heerlijke gerechten.
Bediening was allemaal even vrolijk een aardig.
Aanrader voor iedereen met kinderen die wel weer eens wil genieten van het uiteten gaan, zonder je druk te maken om de kinderen.
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heel vrolijk restaurant met dito ontvangst, bijzonder aardige mensen. Prachtige speelkelder voor de kids, met Wii PlayStations bioscoopje airhockey enz, en een oppas erbij! Het eten was ook gewoon erg goed, vers, knapperig, mooie sauzen, mooi vlees. Wij komen zeker terug!
Janouschka V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Top restaurant! Vaker geweest en blijven terug komen!
Vrolijke bediening, goede communicatie en een prettige sfeer
Niet voor niets de meest markante ondernemer 16/17
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij de reservering aangegeven dat een van ons jarig was. Bij het dessert kwamen ze met mooi vuurwerk. Altijd leuk als een restaurant daar zelf aan denkt, zonder dat wij het hebben gevraagd.
Stefanie J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Net thuis van een avondje eten met vriendin, zonder kinderen. Er was live muziek met songfestival toppers Franklin brown en maxime, hierdoor het gevoel alsof je bij een dinner show was. Ontzettend gezellig, geluid niet te hard waardoor je ook gewoon kon kletsen en goed vermaakt werd.. eten was heerlijk en ook het personeel uiterst vriendelijk! Dit gaan we zeker vaker doen op de donderdag avond, echt meer dan gezellig was het.
Gewoonmiranda .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Leuk is een understatement voor wat Bennie en zijn team neerzetten. We hebben gegeten met een groep van totaal 36 mensen in de leeftijd van 1,5 tot 69 jaar. Iedereen heeft een waanzinnige avond gehad. De kinderen hebben goed gegeten aan hun eigen tafel en heerlijk gespeeld in de kelder. De volwassenen hebben kunnen kletsen en genoten van een heerlijke maaltijd. Dit is echt een aanrader om zorgeloos te kunnen eten met kinderen en heerlijk te eten i.p.v. de pannenkoekenhuizen etc. Bennie & team bedankt voor de topavond!!!
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Vond het voor de kinderen heel erg leuk maar het eten zeeer slecht
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten met deze keer daarbij -live!- zangeres Meike van der Veer. Wat ons betreft een geslaagd idee van eigenaar Bennie en zeker voor herhaling vatbaar. Ook zonder kinderen is Leuk dus een aanrader. Topwijn en de iconische cheesecake als afsluiting..superavond gehad!!
Bt123 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Super bediening! Heerlijk terras aan de straat en voor de kinderen meer dan genoeg speelgoed met oppas. Ook nog heerlijk eten. Echt geweldig!!
Globetrotter01 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Inderdaad een heel Leuk! restaurant! Prijs/kwaliteit is wel redelijk uit balans, kleine porties (zowel vis; dorade, als vlees; lamsbout) en verder geen bijgerechten. We gingen dus helaas met honger naar huis. Onze kinderen vonden het wel erg leuk, ze zijn weliswaar nog te klein (bijna 3, 1,5 en een baby) om ze echt alleen te laten omdat je er als ouder geen zicht op hebt maar de oudste vond het hartstikke leuk in de bioscoop. Service liet op deze drukke zaterdagavond ook wel wat te wensen over, wel heel vriendelijk maar te weinig aandacht aan tafel. Wel voor herhaling vatbaar om met kinderen naar toe te gaan maar het zou nog leuker zijn als er iets meer eten wordt geserveerd..!
Beste gast, als eigenaar vind ik dit natuurlijk nooit leuk om te lezen :-( maar toevallig weet ik dat er deze zaterdag onderbezetting was qua bediening en als het goed is zou dat bij iedere gast gemeld zijn. Mocht dit bij u niet gebeurd zijn betreur ik dat. U beoordeeld ons eten met een 5 ? Ik hoop dat dit dan niet vanwege de smaak was maar de grote van de porties? Wij gaan in ons restaurant uit van 3-gangen en daar berekenen wij als ieder restaurant ons porties vlees en vis af. Mocht u nog extra garnituur willen is dat altijd zo geregeld. Ik was een weekendje weg dus helaas heb ik u niet gesproken maar een volgende keer gewoon even de bedrijfsleider aanspreken en we lossen dan alles goed op. Als altijd. Want zulke recensies wordt een eigenaar nooit vrolijk van en wij streven natuurlijk het doel na dat juist u ook tevreden bent. Wij hopen dat u gauw eens terugkomt en u dan met een beter gevoel naar huis gaat. En vraagt u even naar bennie of Frank dan komt het zeker goed :-)

Reactie van proever:

Wij waren helaas niet op de hoogte van de onderbezetting want anders hadden jullie zeker op begrip kunnen rekenen. Het cijfer is inderdaad gegeven op basis van de hoeveelheid eten en niet de smaak. Jullie snelle en nette reactie is voor ons zeker reden om nog een keer te komen eten!
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Restaurant LEUK is LEUK! Ook met vernieuwde kaart weer een avond genoten! Kind blij met de mega speelkelder, het knotsgekke personeel en toverdrank. Extra leuke bijkomstigheid is dat er tegenwoordig een Kinderzwerfboek-station in waar je je boeken in kunt leveren en weer iets anders mee kunt pakken om te lezen.
Al met al weer een hele ervaring!
TastyFred .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Leuk is primair gericht op ouders met kinderen en dat doen ze geweldig goed. Niet alleen krijgt het kind alle aandacht en is er een uitgebreide kinderkaart, maar er is ook een volledig ingericht souterrain waar de kinderen onder professionele begeleiding zich uitstekend vermaken met een brede keur aan entertainment, spelletjes en speelgoed. Mooie formule, want zo kunnen de ouders heel relaxed genieten van een prima diner. Het eten is echt prima, pretentieloos, maar goed klaargemaakt en een brede keuze. Aanrader!
Emilie P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Vrijdag weer geweldig gegeten bij Leuk en de kinderen hebben genoten van de goochelaar, het heerlijke eten en de geweldige speelkelder! Aanrader als je ècht lekker en relaxed met de kinderen uit eten wilt. Het personeel begrijpt hoe je met kinderen moet omgaan en de sfeer is top! Wanneer openen jullie een vestiging in Utrecht?
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
8e verjaardag van onze dochter gevierd! Heerlijk gegeten, leuke bruis drankjes, zeer kindvriendelijk personeel, fantastische speel kelder met oppas erbij! Kortom: top ervaring!