Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eten bij Leuk is helaas vooral voor de kinderen leuk. De prijs-kwaliteit verhouding ligt hier gewoonweg te ver uit elkaar. De porties zijn te klein, het eten is niet bijzonder en de prijzen zijn echt te hoog voor wat er geserveerd wordt. Zo jammer. Ons advies zou zijn: denk ook eens aan de ouders. Serveer écht eten, tegen eerlijke prijzen. In plaats van drie keer per jaar accepteren dat je met honger naar huis gaat, komen wij dan in elk geval veel vaker. Aan de ambiance, bediening, speelruimte en goochelaar ligt het namelijk zeker niet!
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, kindermenu's hadden iets meer frietjes bij gemogen. Leuke ambiance en vrolijke bediening.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor 8 man gereserveerd, 2 extra was geen probleem. Eten was heeerlijk. En de kinderen genoten van hun heerlijk eten en de uitgebreide speelmogelijkheden. Personeel werkt vlot, heeft alles in de smiezen en zijn ook zeer lief voor de kindjes. Mocht u kinderen hebben en een zeer kindvriendelijk restaurant zoeken. LEUK is echt LEUK!!!
Wijnanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuk restaurant om met je kinderen heen te gaan. Ze kunnen zich daar prima vermaken terwijl jij even rustig kan eten. Bediening erg vriendelijk en ook helemaal gericht op de kinderen.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Onwijs leuk restaurant, super goede service, heerlijk eten en fantastisch voor de kids! Wij komen zeker nog eens terug en zullen het ook zeker aanbevelen!
Dank jullie wel team!

Gr Marieke Hanekamp en co ????
BerryE .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Weer eens heerlijk gegeten hier. Het chef menu -de eendenborst- was een perfecte keuze en ook de sliptong was prima. Kids vermaakten zich kostelijk in de speelkelder en de bediening was even vrolijk en servicegericht als altijd.
Tobie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na Googlen op kindvriendelijk restaurant kwam ik Leuk tegen. Dit was precies wat ik zocht om mijn jongens van 3, 6 en 9 mee te nemen. De verwachtingen werden waargemaakt. De kids konden heerlijk spelen. Er was mooi speelgoed, alles was heel én er was zelfs oppas aanwezig. Mijn vrouw en ik konden daardoor lekker rustig eten. Het eten mocht er ook zijn. Voorafje en hoofdgerecht. Sommige keuzes in het gerecht snapte ik niet helemaal, maar het was echt wel lekker.
De bediening is heel vriendelijk en iedereen is, zoals je mag verwachten, heel lief voor de kinderen. Je moet hier ook niet heen gaan als je met z'n tweetjes romantisch wilt dineren. Tenzij je dan wilt fantaseren hoe het is om kindjes te hebben. Dit is echt een restaurant voor de mensen die mét hun kinderen uiteten willen. Een plek waar je kids lekker heen en weer kunnen lopen, leuk kunnen spelen en waardoor je als stel, zonder je opgelaten hoeft te voelen, lekker even met z'n tweeën kunt bijpraten en lekker eten en drinken.

Eén opmerking. Als speciaal bier liefhebber had ik graag meer inzicht willen hebben in wat er geschonken wordt.
Janny F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een goed concept en wat een leuke bediening.
Een aanrader voor jonge gezinnen.
Wij hebben ons prima vermaakt en de kleintjes ook!
AG S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Topavond gehad! De kids kregen alle aandacht (wij ook hoor) en geen moeilijk gedoe met eten. Ze hebben heerlijk gespeeld in de kelder en voelde zich veilig en ontspannen door de aanwezige oppas en alle leuke dingen. Wij hebben boven verwachting heerlijk gegeten en een hele leuke avondgehad. Lekker puur eten vol smaak. Over de goochelaar zijn we nog steeds niet uitgepraat... Kortom: topavond! Bedankt!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten en ons erg geamuseerd. Goochelaar was als extra erg leuk voor de kinderen en de speelruimte in de kelder al helemaal. Iedereen komt aan zijn trekken. DE kinderen lekker spelen en de ouders rustig genieten. Restaurant is geheel ingericht naar het kindvriendelijk concept, van speelruimte tot kinderleuningen bij de trap.
Bediening zeer attent en ook voor de kinderen.
Een zeer geslaagde avond.
MarieAntoinette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke plek om met kinderen heen te gaan. Bediening is goed op kinderen afgestemd en door de kinderactiviteiten kan je als volwassenen ook lekker aan elkaar toekomen. Het is uiteraard wat rumoerig door de vele kinderen. Wellicht zouden er wat meer dempende materialen in de inrichting toegepast kunnen worden. Dat zou een hoop schelen.
Eten en drinken en bediening zijn top!
maaikevanbree .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer ontspannen sfeer, fijn restaurant om met kinderen te eten. Bediening geeft hen alle aandacht zonder focus te verliezen op lekker eten en goede service. Zekere aanrader!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima kwaliteit m.b.t. de gerechten, maar kleine porties. Grotere eters hebben hier niet genoeg aan.
Bediening was niet uitnodigend, jammer.
Oppas dame in de game ruimte was super leuk.
Theeclub .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2e kerstdag zijn we met de kinderen, kleinkinderen, broer en schoonzus bij restaurant Leuk geweest. De kleinkinderen vonden het meteen geweldig omdat ze niet verplicht aan tafel moesten zitten. Ze gingen meteen naar beneden om de gamezaal te bekijken en werden omgeroepen als er eten voor ze klaar stond. Het eten was erg lekker en Bennie een gezellige man die ons samen met Frank en de andere medewerkers goed hebben verzorgd deze avond. Mijn oudste kleinzoon zei na afloop dat dit het LEUKSTE restaurant was waar hij ooit had gegeten en graag nog een keer terug wil komen.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
het is n gezellig en zeer kind vriendelijk restaurant, kwaliteit en prijs verhouding is prima.
Kinderen kunnen zich er prima vermaken in n speelkelder waardoor je ontspannen als volwassenen kunt eten.
Krista M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Geweldige ervaring met kinderen. Zij worden vermaakt, terwijl je als ouders rustig en ook erg lekker kunt eten. Wij komen zeker nog eens vaker terug.
jacintha K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hele geslaagde avond gehad. Fijne bediening en geen kind aan de kinderen gehad. Goed eten, maar wel prijzig. We waren met een grote groep (11 personen) maar dat was geen probleem, iedereen kreeg alles tegelijk en op een fijn tempo.
Mrb1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hier al meermaals gegeten en altijd naar volle tevredenheid. Dit was echter de eerste keer dat het op meerdere punten wat tegenviel. Bediening was wat slordig qua uitleveren, meermaals om drankjes moeten vragen die niet kwamen. Daarnaast leek het eten qua kwaliteit ook wat minder te zijn dan eerder. De proeverij van zalm was wat vlak van smaak en de ossenhaassaté was eerder altijd malser en consistenter klaar gemaakt. Nu hadden sommigen aan tafel een goed stuk en bij anderen te rood. Als er niet naar de bereiding gevraagd wordt dan mag je verwachten dat het eerder medium tot well done is dan rood. De sfeer is echter altijd weer goed en kinderen vermaken zich uitstekend. We komen er zeker weer terug, hopelijk is het eten dan weer op het niveau dat het eerder altijd was.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben een fijne avond gehad met een wat grotere groep. Heerlijk eten en speciale aandacht voor de kinderen.
Vriendelijk personeel en alles top geregeld!
Romana33 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben heerlijk ontspannend gedineerd bij restaurant Leuk met drie volwassenen en vier kinderen. De kinderen vonden het geweldig en wij als volwassenen hebben heerlijk gegeten. Het personeel was aardig en er kwam een goochelaar aan tafel voor de kinderen.
Het was een top avond!