Over het restaurant Leuk

Een restaurant voor ouder en kind! Heerlijk uit eten en de kinderen vermaken zich in een 100m2 grote speelruimte met oppas! Onbezorgd uit eten met de kinderen, het kan bij LEUK!

Meer informatie over restaurant Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage Brink

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Leuk

Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was een groot succes voor het hele gezelschap! De zes volwassenen konden eindelijk weer eens een rustig tafelgesprek voeren en de vier kinderen hadden het reuze naar hun zin!
Llus N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed restaurant, perfect met kinderen.

Ee is altijd een verbeterpunt: uitbreiding vd menukaart. Nu is de keuze vrij beperkt.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super goede formule , echt LEUK voor kinderen en dus ook LEUK voor de volwassenen ????????
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Echt een restaurant om MET kinderen te eten! Op vrijdag een goochelaar aan tafel. Eten een goede mix van wat de kinderen lusten en lekker eten voor de ouders. Aanrader
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het restaurant doet niet alleen zijn naam eer aan, maar het eten is ook goed! Ontzettend leuk en vriendelijk personeel. Men doet echt zijn/haar best om het de klant naar de zin te maken. De kelder met oppas is ook ideaal, alhoewel ik mijn kindje van 2 nog wel heb "begeleid". Als het eten wordt geserveerd, geeft de bediening aan dat ze je kindjes uit de kelder kunnen halen. Het muntje dat je kind bij betalen van de rekening krijgt voor het uitzoeken van een cadeautje bij de ballenautomaat, maakt het helemaal compleet!
marir-Jolie B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer LEUK met kinderen en ook nog lekker!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten, en zo gezellig om een verjaardag te vieren. Grote tafel met 10 kindjes, tafeltje ernaast voor de ouders, het was perfect. Kids genoten, wij genoten!????
Veel dank!!
Dieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik heb een fantastische Avond bij jullie gehad. We vierden een feestje met 20 personen. Top service, lekker eten en de kids hadden het enorm naar hun zin.
Heel erg bedankt.
Groetjes Dieter
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hele fijne avond gehad met onze dochters van 7 en 9, enige minpunt waren de frietjes bij hoofdgerecht, allemaal (te) kleine (te)donkere (te) knapperige frietjes , echt het restje uit de frituurpan. Mijn man had duidelijk uit de nieuwe lichting/ pan, mooie goudgele hele frieten. Zou hier meer aandacht aan besteden.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ondanks dat we de enige gasten waren (het hele dorp leek overigens wel uitgestorven), hebben we weer genoten van een gezellige en lekkere lunch met vrienden. De kids hebben zich, zoals altijd, prima vermaakt in de speelkelder, zodat wij echt goed konden bijpraten. De jongen in de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Top!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ideaal met kinderen!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Dit restaurant doet zijn naam echt meer dan eer aan. Wat een top restaurant om met kinderen naartoe te gaan, heerlijk genieten!!
De tafel van Joke T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een ideaal restaurant als je met jonge kinderen toch lekker en ontspannen wilt eten.
Het eten is prima, de bediening is top. De grote speelkelder is een kinderparadijs. Ze hebben bijna geen tijd om te eten. Ook voor de vegetariër is er keus. Kortom ; een aanrader.
Aline R.
Was wel raar dat wij lampje wat feller hadden gedraaid en dat deze zonder overleg door bediening werd teruggedraaid. Beetje donker aan tafel daardoor. Eten was verrassend lekker en speelkelder heel erg leuk voor de kinderen.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
gericht op kinderen en dat doen ze super! alles is gericht op het vermaak van kinderen waardoor je als volwassenen 'rustig' kan eten
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gemotiveerd personeel, verzorgde borden enz. Vegetarische gerechten OK. Kinderen heerlijk gespeeld. Moest dit keer iets langer op eten wachten dan ik hier gewend ben. Restaurant zat ook wel helemaal vol
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Grote plus:
de kinderen (5 en 7) vinden het hier fantastisch

Grote min:
als vegetarier kom ik hier beslist niet aan mijn trekken. Meestal 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart, in de categorie truffelpasta of gegrilde tomaat/courgette/paprika met mozzarella (helaas de standaard keuze voor restaurants met een voor vegetariers fantasieloze kaart). Dus soms eet ik vooraf thuis
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontzettend leuk restaurant. Er wordt goed op de kids gelet (er is een babysitter aanwezig), en het eten is gewoon goed en interessant - dat zie je niet vaak in een kids restaurant. Echt voor iedereen een leuke avond uit. Het goochelen op vrijdag avond is voor de kids echt een geweldig element.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijn restaurant om met kinderen te gaan eten. Je komt echt ook nog zelf aan een gesprek toe omdat ze lekker hun gang kunnen gaan.
De tafel van Judith K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Relaxte bediening, mooie gerechten waarbij de ijsfondue erg gewaardeerd werd door onze dochter.
Familie K.
Een goede ontvangst, personeel die aandacht voor je heeft. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, en een geweldig toetje.
Voor de kinderen een LEUKE zaak. Een echte aanrader.
M D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima avond, werd goed geinformeerd over wat gaande was, kreeg koffie/thee voor de 'overlast'. Werd zorgvuldig mee omgegaan. Complimenten!