Leuk

Kapelstraat 32-34 1404 HZ Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Leuk

Een restaurant voor ouder en kind! Heerlijk uit eten en de kinderen vermaken zich in een 100m2 grote speelruimte met oppas! Onbezorgd uit eten met de kinderen, het kan bij LEUK!

Meer informatie over restaurant Leuk

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage Brink

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben echt genoten, wat een leuke sfeer hangt daar, en zo leuk voor de kinderen, iedereen word persoonlijk welkom geheten, ik raad iedereen leuk aan.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Genoten van een vaderdagsluch, kwalitatief erg goed eten, mooie presentatie. Bijzonder vriendelijke bediening met een speciaal oog voor de kinderen. Wachttijden tussen te gangen te lang in een relatief rustig restaurant.
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
????
bjsnl .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Perfecte plek voor met kinderen. Kindermenu komt op balonnen, erg leuk gedaan. Je hoeft ze niet zelf uit de speelkelder te halen voor het eten, dat doen ze voor je.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Héérlijk dat er een plek was voor de kids om zich te vermaken! Bediening was echt top, erg leuke en vlotte mannen :) En uiteraard was het eten gewoon erg lekker. Absolute aanrader als je met kinderen en keer lekker wilt tafelen
Stemerdink .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ik vind dat restaurant LEUK een fantastische formule heeft, goed uitgewerkt, op allerlei manieren wordt hier met name voor de kinderen een bijzondere avond gemaakt. Dampende limonade door even wat ijskoud vloeibare stikstof erop te gieten, geweldig; het kindermenu op een ballon die je eerst even moet opblazen om te kunnenn kiezen... Goede bediening en een voldoende gevarieerde kaart voor de volwassenen. Niet goedkoop, niet te duur, maar daarvoor krijg je ook een volledige speelkelder met oppas erbij!
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De medewerkers zijn vriendelijk en heel kind vriendelijk ook.
De kinderen werden overal bij betrokken. Ze konden heerlijk spelen beneden en wanneer het eten kwam werden de kinderen door het personeel naar boven gehaald. Zo heb je als ouder rust en kun je gezamenlijk genieten van het heerlijke eten.
Van mijn zoon is dit nu zijn favoriete restaurant.
Proeven52 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voor de kids super!!
Personeel onwijs aardig.

Kaart en keuze volwassenen minder, kwaliteit en smaak Prijs kloppen niet.
Beste bezoeker,
Allereerst dank voor uw feedback. Wij stellen dit zeer op prijs. Alleen is onze verbazing groot als u ons eten met een 4 beoordeeld? Wij vinden het vreemd dat u de service met een 10 weet te waarderen maar schijnbaar ons deze avond niet uw ongenoegen kenbaar heeft gemaakt. Dat hadden we graag van u zelf gehoord deze avond. De keuze uit de kaart is misschien niet heel erg groot maar gezien het concept is dat niet haalbaar, onze keuken draait op piekniveau aangezien iedereen rond zelfde tijd komt en weer naar huis wil. Wij geloven in ons concept en staan 100% achter onze kwaliteit en smaak. Uw beleving bevestigt maar weer eens dat we helaas niet kunnen koken naar alle monden. Ik hoop dat u nog even contact met mij wil opnemen via de mail, mijn naam is Bennie (eigenaar) , zodat ik persoonlijk van u kan horen wat we kunnen verbeteren voor u en anderen in de toekomst. Met vriendelijke groet Bennie
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij komen al enkele jaren bij Leuk en blijven het een fijn restaurant vinden, met name omdat de kinderen zich prima vermaken, het eten gewoon lekker is en de bediening goed. Wel missen wij wat meer keuze en variatie op de menukaart. Met name de vleesgerechten vinden wij beperkt en sommige gerechten blijven op de menukaart staan waardoor er voor ons nog minder keuze is. Wij vinden het namelijk prettig nieuwe gerechten te proberen. Verder een super concept!
Ike N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een geweldig concept kinderen vermaken zich bij de oppas. En de googelaar aan tafel (vrijdag avond) maakt het echt een top avond voor zowel ouders als kinderen
MAtthieu J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima restaurant als je met kinderen wilt eten. Leuke speelruimte voor hen beneden. Kwaliteit van het eten was in orde. Personeel was vriendelijk, een foutje werd snel opgelost
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij waren op eerste paasdag met 5 volwassenen 3 kinderen in gevarieerde leeftijd en een baby in Restaurant Leuk.
Alles was top geregeld. Het eten was erg lekker ook het kindermenu gaf voldoende keus en de kinderen hebben zich in de speelkamer uitstekend vermaakt. Het was het ritje vanuit Amstelveen drie bubbel waard.
wietskevdb .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
wat heerlijk om zo onstpannen geholpen te worden. Top tent waar je je echt welkom voelt, ook met kinderen. Maar ook zonder is het ontzettend prettige sfeer. Eten is prima, en de kinderkaart helemaal goed. Niks verrassends, maar daar kom je ook niet voor naar Leuk.
Bernd L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Super leuk. Lenker wren met viel plezier vor de kinderen. Ijsfondue was prachtig.
Toverdrankjes, speelkamer en cadeau am het eind. Aanraader.
F V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wat een ontzettend LEUKe beleving was het bij LEUK. Onverwachte leuke dingen voor de kids, het personeel dat daar helemaal op inspeelt. De speelkelder die voor de kids fantastisch is (wel jammer dat we ze daardoor te weinig zagen) en ook nog lekker en betaalbaar eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een heerlijke avond gehad bij restaurant Leuk. We zijn een tijd geleden geweest, maar toen was de bediening en het eten niet optimaal.
De binnenkomst was deze keer weer erg rommelig, maar toen we eenmaal aan tafel zaten ging alles perfect.

De jassen werden keurig aangenomen en er werd gelijk een drankje opgenomen. Het eten was lekker, de porties waren groter en de borden waren mooi opgemaakt. Volgens mij een andere chef dan de vorige keer. We zijn bediend door een enig Thais meisje. Ze was attent, vrolijk en vooral erg lief voor de kindjes. Oma kreeg bij het dessert vuurwerk, wat een leuke verrassing ze vond het geweldig.

De kinderen hebben genoten van de toverdrankjes, speelruimte en gekke ober Frankie. Al met al een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker weer terug!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was prettig te eten terwijl de kinderen zich vermaakten in de speelkelder.
Het was dus leuk in leuk.
Echt een aanrader voor jonge gezinnen.
Mercedes T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heel erg leuk. Ideaal concept. Toetjes lekker, hoofdgerechten vielen een beetje tegen.
Beetje karige porties. De bediening is fantastisch.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen hier wel vaker en wederom een prima avond gehad! Eten was lekker, kinderen hebben zich prima vermaakt en ook de bediening top! Tot de volgende keer!
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eten bij Leuk is helaas vooral voor de kinderen leuk. De prijs-kwaliteit verhouding ligt hier gewoonweg te ver uit elkaar. De porties zijn te klein, het eten is niet bijzonder en de prijzen zijn echt te hoog voor wat er geserveerd wordt. Zo jammer. Ons advies zou zijn: denk ook eens aan de ouders. Serveer écht eten, tegen eerlijke prijzen. In plaats van drie keer per jaar accepteren dat je met honger naar huis gaat, komen wij dan in elk geval veel vaker. Aan de ambiance, bediening, speelruimte en goochelaar ligt het namelijk zeker niet!