Leuk

Meer informatie over restaurant Leuk

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

Kwaliteitsfreak .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben heel lekker buiten gegeten bij Leuk. Vers stokbrood met tapenades vooraf, lekkere pasta met salade en stokbrood en een lekker toetje met donuts, ijs en aardbeien. Grote porties. De bediening is vriendelijk en vraagt steeds of alles naar wens is. Een tafelgenoot vroeg of een ingrediënt vervangen mocht worden voor iets anders en dat was geen probleem. Voor herhaling vatbaar.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Een heerlijke tomatensoep en salade met kip genuttigd.
Voor de lunch een goed adres, alleen de inrichting vonden we wat minder Leuk (wat saai en eenvoudig), maar das een kwestie van smaak.
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Veel keuze in voor- en hoofgerecht. De geitenkaas loempia's proeven erg vers en zijn zeer smakelijk. Als hoofdgerecht de burger van de dag met advocado, ei en bacon was heerlijk. Enige minpunt waren de Franse frietjes, maar dat is een kwestie van smaak aangezien ik meer van de dikke zelfgemaakte frieten houd. Maar zelfgemaakte friet zou zeker iets zijn wat bij dit restaurant zou passen.
Mireille274 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met een paar vrienden gegeten. Het eten is erg lekker. Ik had als hoofdgerecht een dagmenu en als toetje een brownie. Het vlees was mals en de brownie was erg lekker. De porties van het eten zijn redelijk groot, dus ik heb hier goed gegeten. Verder is de bediening vriendelijk en de sfeer knus. Een echte aanrader.
Kiiim .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Klein restaurantje dat volgens mij altijd vol zit! Komt denk ik door het lekkere eten, royale porties en goede bediening. Zeker voor die prijs is het een top restaurant!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk genoten van royale porties! Flink stuk Angus Beef en een lekkere eendenborstfilet. Mooi vol bord! Prima bediening en gewoon een LEUK tentje!
Argelino .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Prima pretentieloos restaurantje, eenvoudig interieur, dito kaart maar wel prima bereid en smaakvol. Attent en vriendelijk personeel. Zeer betaalbaar, absolute aanrader.
Nica V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met vriendinnen bij Leuk wezen lunchen. Heerlijk grote broodjes. Ik had een broodje met rosbief en truffelmayonaise. Heerlijke franse frietjes bij besteld. Leuke spontane bediening. Echt een zaak waar je snel en makkelijk een hapje eet.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We hebben hier met z'n tienen gegeten, we hadden vooraf gereserveerd en toen we aankwamen stond er een mooi gedekte tafel klaar. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. Als voorafje hadden we stokbrood met tapenade, smaakte erg goed. Als hoofdgerecht hadden we een aantal verschillende gerechten. De porties waren groot, en de meeste gerechten werden geserveerd met friet of gepofte aardappel, en een goedgevulde salade. Al met al een erg geslaagde avond met lekker eten en goede wijn.
Leonoor D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Klein restaurantje in het centrum van Den Haag. Ik ben hier samen met een vriendin gaan eten en we hebben hier beiden de kalkoen met camembert gekozen. De kalkoen was enorm mals en de borden zijn zeer ruim gevuld. We hebben allebei de borden niet leeg gekregen wat jammer was, want het was heel lekker. De bediening is heel vriendelijk en ze zijn heel vlot. Ik raad Leuk aan iedereen aan, alleen raad wel aan te reserveren omdat ze snel vol zitten.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vanmiddag hier geluncht. Lekker onder de terrasverwarmer. Bruin broodje verse Filet American en een wit broodje Carpaccio. Absoluut beide aan te raden. Heerlijk vers en dat proef je. Heerlijke pesto, olijven, rucola, tomaten en komkommer op je boord erbij. Bediening is jong en super vriendelijk. Leuk is echt Leuk. Mooi plekje zo in de stad.
Kurkuma .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We verwachtten (en mikten op) een goeie eetcafé-hap. Onze verwachtingen werden op alle fronten overtroffen. De porties zijn enorm, maar de maaltijden zo goed dat zelfs de kleine eter het bord haast aflikte. Varkenshaas perfect gebakken, uitstekende patat en erg veel goed bereide groenten. De toetjes zouden misschien met een disclaimer moeten komen, want zijn zo royaal dat je ze misschien niet op krijgt na zo'n maal. Heel fijn dat ze geserveerd worden met een grote berg fruit. De brownies waren erg zoet overigens, maar met aardbeien, druiven, ananas, watermeloen en sinaasappel (!) was dat juist wel lekker.

De bediening is voortreffelijk. Informeel maar niet jolig en ze denken met je mee als je een allergie hebt of simpelweg niet kunt kiezen uit het aanbod.
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wat een ontdekking! Hartelijke, goedlachse bediening, en heel lekker eten in royale porties. Niet duur, en het vlees was goed mals. De keuken doet ook niet zuinig met de vitaminen: veel sla bij het hoofdgerecht en veel fruit bij het nagerecht. De naam van dit restaurant is een understatement!
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vriendelijke bediening, lekker eten en royale porties. De carpaccio vond ik wel erg zout, maar de burger was echt top. De prijzen zijn, m.i. ietwat aan de hoge kant.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Wij waren met 3 personen om hier te lunchen. Het was mooi weer, dus konden wij op het terras gaan zitten.

Ik had een broodje tonijn met kaas (warm). Deze combinatie had ik niet eerder gegeten en ik kan zeggen, dat het voor herhaling vatbaar is. De hoeveelheid was royaal. Ik hoorde van mijn lunchgenoten dat hun gerechten ook erg lekker waren. De hoeveelheid ook prima.

De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Een ruim voldoende hoeveelheid voor een betaalbare prijs.

De bediening is vlot en werd vriendelijk.

Zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We waten op weg naar een ander restaurant toen we restaurant Leuk zagen.
Naam is een goede omschrijving voor het restaurant. Leuke bediening, leuke sfeer op het terras. Leuke prijs voor het eten wat best goed was. We hadden heetlijk malse eendenborts en kalkoenfilet. Kortom Leuk!
A M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Werkelijk waar: 't was, is en blijft gewoon LEUK om hier te lunchen; want de kwaliteit is hoog, de porties royaal, de bediening ontzettend aardig en attent, en de locatie is zeker niet verkeerd. Echt een toppertje in de Haagse binnenstad !!
Laura .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
De naam zegt het al, leuk! Echt super leuk! Gezellige ingericht en goede sfeer. Ideaal gelegen in het centrum. Het eten is 'normaal' maar daarom niet minder lekker. De saté is echt een aanrader. Er staat jong personeel, die soms iets te druk zijn met elkaar dan met de gast, maar dat is dan ook het enige puntje van kritiek.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Leuk is leuk! Al eerder hier iets gedronken, maar nog nooit eerder gegeten. Wel geprobeerd om eerder te reserveren, maar dan zaten ze vol! Afgelopen zaterdag op het terras buiten gegeten en wat een prima restaurant is dit! De gerechten zijn allemaal erg goed en overdadig. Ze stralen de sfeer uit dat alles kan en niks is te veel. En als dan ook nog de prijs/kwaliteit goed is, dan ben ik een fan. Ik ga hier vaker terugkomen.
Greyfer .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
LEUK doet zijn naam eer aan !!!
Leuk terrasje, leuke vlotte attente bediening, heerlijk gegeten, goed klaargemaakt, waar voor je geld, gezellig terras.