Leuk! Den Helder

Willemsoord 60A 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Leuk! Den Helder

Restaurant Leuk! in Den Helder serveert een heerlijke en populaire high tea. Zin in? Reserveer dan snel een plekje. Let wel op: minimaal 1 dag van tevoren reserveren en de high tea kan tot max. 17:00u genuttigd worden. Daarna moet er plaats gemaakt worden voor het heerlijke diner.

------------------------------------------------

Bij restaurant Leuk! in Den Helder kun je rekenen op een warm onthaal en een huiselijke sfeer. Dagelijks worden verse streekproducten en biologische ingrediënten gebruikt voor overheerlijke gerechten. Zo wordt er rekening gehouden met het welzijn van dier en natuur en kun je toch een gezellige avond hebben met een heerlijk diner.

Geniet van een verrassend 2- of 3-gangen proeverij menu, een leuke brunch vanaf 2 personen, een high tea met veel lekkernijen of gewoon een à-la-carte diner met heerlijke gerechten!

Proef de fijne, gezellige en vooral ook leuke sfeer en verse streekproducten bij restaurant Leuk! in Den Helder.

Meer informatie over restaurant Leuk! Den Helder

Jouw recensie over het restaurant Leuk! Den Helder

Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
De ontvangst het eten en de ambiance was weer prima
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
eten prima service snel. Alleen we bestelden chocomel met Baileys maar daar zat bijna geen baileys is dat viel tegen.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening, leuke inrichting en lekker eten.
marinatoet .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wij hebben weer heerlijk genoten van het "Valentijnsdiner"!
Het menu was goed samengesteld en werd prachtig opgediend!
De bediening was zoals altijd heel vriendelijk en relaxed, ze nemen echt de tijd voor je (altijd wel ff tijd voor een praatje)
Eten bij "Leuk" is dan ook zeker een aanrader voor mensen die gezellig een avondje uit willen
Het was een TOPavond! ????????
R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn partner en ik zijn reeds meerdere keren bij Leuk gaan eten, alsook met familie en vrienden.
We keren steeds terug wegens de goede en vriendelijke service alsook lekkere maaltijden. Leuk bevalt ons prima!
Paulauiteten .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was een tijdje geleden dat we hier gegeten hadden en het eten verraste ons zeer. Zeer goede kwaliteit, erg mooi opgediend. Het toetje was heel origineel vormgegeven. Complimenten aan de kok. Klein minpuntje: we moesten erg lang wachten op de kaart, daarna moesten we weer lang wachten tot we konden bestellen. Maar het eten vergoedde dat ruimschoots. De bediening was vriendelijk, maar had het denk ik te druk om goed op te letten.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik ben hier voor een high tea geweest, en nu ook voor een diner. Zo lekker allemaal en gezellig. De bediening.... TOP !!!
Rinske D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Bij binnenkomst vraagt de serveerster attent of we naar de voorstelling gaan van de naast gelegen schouwburg, dan kan ze daar namelijk rekening mee houden! Verrassingsmenu genomen, dat kun je bij Leuk! wel doen. Mooi opgemaakt bord met vier soorten vis! Zalig. Gevolgd door een bord met vier verschillende nagerechten! Een geweldige keuze. Als je niet kunt kiezen tussen al het lekkers op de kaart, is het verrassingsmenu zeer zeker aan te raden. Nog nooit teleurgesteld bij Leuk! Het is altijd lekker en gezellig met een uitstekende staf!
Heine V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellige sfeer met lekker eten! Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu: echt een aanrader!! Enthousiaste bediening!
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke avond gehad. Heerlijke stoel om op te zitten. Leuk personeel. vorige week ook geweest en nu was toch al de proeverij anders dan vorige week.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
moest steed de bediening roepen, als of ze ons waren vergeten. Daarna duurde het erg lang voordat je je bestelde drinken kreeg geserveerd
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prijs kwaliteit uitstekend!!
L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Door de weeks een keer gezellig met mijn vrouw wezen eten.
Bij binnenkomst goed ontvangen gezegd dat we besproken hadden ging verder allemaal goed, maar als je het nog beter wil doen zou je kunnen zeggen "Zal ik u jassen even aannemen"maakt het perfecter.(daarom en goed ipv zeer goed.
Een verrassingsmenu genomen met een glas wijn, een vrolijke dame bediende ons en gaf uitleg bij elk menu.
Eten was lekker en hoeveelheid genoeg.
Evelyn W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heel leuk ingericht restaurant waar je ook prima kan borrelen. (goeie borrelplank!) Eten was heerlijk.
Het was wel erg warm en lawaaierig. Gezellige en vriendelijke bediening!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heb er al regelmatig gegeten en het eten is er heerlijk. De lunch is er ook top! Daarbij zit je er heel gezellig! Aanrader
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wezen lunchen met mijn vrouw.
Goede service en bediening , uitstekend eten, was uit de kunst , echte aanrader!
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en.....er werd rekening gehouden met onze schouwburgtijd...
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Goede sfeer en zowel de bediening als de lunch was prima ,Wij komen komen zeker terug
Dien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het was fijn om er te zijn , ik heb genoten en heerlijk gegeten
Leuke bediening ????
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
LEUK is een gezellig restaurant, waar we graag komen. Het eten is lekker, de sfeer gezellig en de bediening en service prima. Het is zeker aan te bevelen.