Leuk! Den Helder

Meer informatie over restaurant Leuk! Den Helder

Jouw recensie over het restaurant Leuk! Den Helder

Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
In een ontzettend sfeervolle omgeving voor een zeer redelijke prijs fantastisch gegeten !
Bediening correct en vrolijk. 'Leuk' is een goed gekozen naam.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke lunch gegeten gisteren! Porties zijn royaal en alles smaakt lekker vers. Prijs kwaliteit verhouding is prima! we komen zeker nog een ker terug voor de lunch.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op zondag 18 juni gingen wij (oma, zusjes en moeder) hier high teaen, omdat mijn moeder en ik dit aan mijn oma hadden gegeven voor haar verjaardag. Het zit op een prachtige plek en het restaurant is leuk en netjes ingedeeld. Genoeg zitplekken voor ieder en je had geen last van anderen als je er langs wilde. Toen wij binnenkwamen, moesten wij even wachten voor wij te horen kregen waar wij moesten zitten. Het duurde vrij lang voor het koffielikeurtje en een stukje boterkoek kwam. Na 5 minuten wachten kregen wij dan de hapjes voor de high tea. Echt een verrassend assortiment. Gewoon heerlijk. Wij kregen: monchou taartje, bokkepoot taartje, broodje met gerookte kipfilet en brie met een heerlijke dressing, eiersalade in een glaasje met daarop seranoham en paprika met stukje komkommer, trifle van fruit en bakkersroom, spinazie taartje, zwanensoesjes en scones met daarbij aardbeienjam of abrikozenjam met een botertje en een soort van zure room. Alles was overheerlijk, al vonden mijn 2 zusjes dit niet zo, maar mijn moeder, oma en ik waren het eens met elkaar dat alles goed smaakte. Het duurde vrij lang voor wij heet water kregen voor de thee. Wij hebben er op een gegeven moment om moeten vragen. Toen was het hete water er na 5 minuten. Daarna werd er regelmatig gekeken of er nog genoeg heet water in de theekan zat en of het nog heet genoeg was. Dat vonden wij erg netjes. Wij hebben een ontzettend gezellige dag gehad.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een goed restaurant waar men rekening houdt met jouw speciale wensen. Het eten is voortreffelijk en de bediening zeer attent zonder opdringerig te worden. De inrichting is gezellig en de historische trekken komen terug in het interieur.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Hier 's middags met 16 collega's een lunch genoten. Ze hadden voor ons een mooie afgescheiden ruimte. Ze hebben het restaurant sfeervol ingericht en deels in dezelfde stijl als Leuk! Schagen. Het grote verschil is dat ze hier veel meer ruimte hebben. Vriendelijke vlotte bediening. Eten was niet heel bijzonder maar wel gewoon goed en leuk opgemaakt.