Leuk! Den Helder

Meer informatie over restaurant Leuk! Den Helder

Jouw recensie over het restaurant Leuk! Den Helder

rian.bok .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het gezellig samenzijn werd mede door de bediening een geweldig gezellig gebeuren. Voor herhaling vatbaar! Het eten was goed, zag er aantrekkelijk uit en werd correct geserveerd. Chapeau.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goede sfeer aanbevelend resauran
rwoutering .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke avond gehad mede door het gezelschap maar zeker ook door de entourage en het vriendelijke personeel, vlotte bediening
sjaan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met twee vriendinnen heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We vonden het heerlijk en de bediening is heel vriendelijk.
1 min puntje ik vond de plek waar we zaten met onze grote groep niet echt sfeervol zoals in het restaurant zelf .
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een uitstekende service. Moesten alleen soms lang wachten, maar dat is niet raar op een drukke zaterdagavond.
Abigael G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Altijd weer gezellig. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben lekker gegeten ????
Een tip, de sla als garnituur in een blikje serveren is onhandig en ziet er niet smakelijk uit. Liever in een schaaltje.
hemelrijk2815 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben weer heerlijk het diner gebruikt de ambiance is er prima en de gastvrijheid is tip top de keuken is prima en verrassend graag tot de volgende keer.
Bertha R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig gezeten en heerlijk gegeten!Alleen hoe kom je aan yums?Dat wisten ze in het restaurant ook niet!MAAR HET PERSONEEL WAS VRIENDELIJK HOOR,
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel gezellig met zeer vriendelijke bediening en heerlijke maaltijd. Je zit wel dicht op de andere gasten en ons tafeltje stond krap in een hoek.
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was heerlijk en veel! Ook leuk dat de kok het eten zelf kwam brengen. Ook hele leuke aankleding met servies enz. Voor herhaling vatbaar :)
T S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gelunchd met een grotere groep. De kwaliteit is zeer goed. De bediening had iets actiever de tafel mogen bedienen. Al met al aan te bevelen
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke knusse tent met goed eten en vlot personeel. Achterin staan de tafeltjes wel wat dicht op elkaar zodat je het gevoel hebt bij elkaar aan tafel te zitten. Als we in Den Helder uit eten gaan, gaan we 9 van de 10 keer naar Leuk!
hwdsk .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was erg gezellig, LEUK. Eten was goed................;……….................................................................
leoniedehaan .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten! Keuze op de kaart en het varrassingsmenu was goed. De tijd tussen de gerechten was iets te lang.
Ditta V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten met prima bediening, alleen een beetje overvol ingericht.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
In een ontzettend sfeervolle omgeving voor een zeer redelijke prijs fantastisch gegeten !
Bediening correct en vrolijk. 'Leuk' is een goed gekozen naam.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke lunch gegeten gisteren! Porties zijn royaal en alles smaakt lekker vers. Prijs kwaliteit verhouding is prima! we komen zeker nog een ker terug voor de lunch.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op zondag 18 juni gingen wij (oma, zusjes en moeder) hier high teaen, omdat mijn moeder en ik dit aan mijn oma hadden gegeven voor haar verjaardag. Het zit op een prachtige plek en het restaurant is leuk en netjes ingedeeld. Genoeg zitplekken voor ieder en je had geen last van anderen als je er langs wilde. Toen wij binnenkwamen, moesten wij even wachten voor wij te horen kregen waar wij moesten zitten. Het duurde vrij lang voor het koffielikeurtje en een stukje boterkoek kwam. Na 5 minuten wachten kregen wij dan de hapjes voor de high tea. Echt een verrassend assortiment. Gewoon heerlijk. Wij kregen: monchou taartje, bokkepoot taartje, broodje met gerookte kipfilet en brie met een heerlijke dressing, eiersalade in een glaasje met daarop seranoham en paprika met stukje komkommer, trifle van fruit en bakkersroom, spinazie taartje, zwanensoesjes en scones met daarbij aardbeienjam of abrikozenjam met een botertje en een soort van zure room. Alles was overheerlijk, al vonden mijn 2 zusjes dit niet zo, maar mijn moeder, oma en ik waren het eens met elkaar dat alles goed smaakte. Het duurde vrij lang voor wij heet water kregen voor de thee. Wij hebben er op een gegeven moment om moeten vragen. Toen was het hete water er na 5 minuten. Daarna werd er regelmatig gekeken of er nog genoeg heet water in de theekan zat en of het nog heet genoeg was. Dat vonden wij erg netjes. Wij hebben een ontzettend gezellige dag gehad.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een goed restaurant waar men rekening houdt met jouw speciale wensen. Het eten is voortreffelijk en de bediening zeer attent zonder opdringerig te worden. De inrichting is gezellig en de historische trekken komen terug in het interieur.