Leuk! Den Helder

Willemsoord 60A 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Leuk! Den Helder

Restaurant Leuk! in Den Helder serveert een heerlijke en populaire high tea. Zin in? Reserveer dan snel een plekje. Let wel op: minimaal 1 dag van tevoren reserveren en de high tea kan tot max. 17:00u genuttigd worden. Daarna moet er plaats gemaakt worden voor het heerlijke diner.

------------------------------------------------

Bij restaurant Leuk! in Den Helder kun je rekenen op een warm onthaal en een huiselijke sfeer. Dagelijks worden verse streekproducten en biologische ingrediënten gebruikt voor overheerlijke gerechten. Zo wordt er rekening gehouden met het welzijn van dier en natuur en kun je toch een gezellige avond hebben met een heerlijk diner.

Geniet van een verrassend 2- of 3-gangen proeverij menu, een leuke brunch vanaf 2 personen, een high tea met veel lekkernijen of gewoon een à-la-carte diner met heerlijke gerechten!

Proef de fijne, gezellige en vooral ook leuke sfeer en verse streekproducten bij restaurant Leuk! in Den Helder.

Meer informatie over restaurant Leuk! Den Helder

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Leuk! Den Helder

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gezellige tent en vrolijke mensen werken daar. Het eten is prima, lekker vers en de verhouding prijs-kwaliteit klopt gewoon.
H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
heerlijk genoten van een lekkere high tea. wel heel veel zoete dingen waar je van moet houden. misschien wat meer variatie met wat hartige hapjes. verder een prima service en gastvrij. prijs - kwaliteit verhouding is ook erg goed, kortom voor herhaling vatbaar
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader: kies voor de proeverij, heerlijk verrassingen!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten met een stel vrienden. Prettige attente bediening in een mooie ambiance.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Bijzonder goed en gezellig gegeten. Vriendelijke en deskundig personeel.
Het P&P diner is een aanrader. We hebben ons laten verrassen.
Jan-Hein B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prima en gezellige eetgelegenheid met een betaalbare en verrassende menukaart. Bediening met gevoel voor humor. Heerlijk terras aan het water met zicht op historische boten. Binnen een gezellig rommelige inrichting die een ongedwongen sfeer in de hand werkt.
N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuk restaurant op een mooie plek in Den Helder. Lekker en veelzijdig eten en een goeie bediening! We waren er met de lunch en heb lekker lang gezeten.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
"Proosten en proeven" is een echte aanrader. Uitzonderingen en toevoegingen aan het vaste menu zijn mogelijk. Echt heel goed en gezellig.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed eten, vrij lange wachttijden, deze mogen iets korter. Een glas met stickerresten? er nog op. Voor het voorgerecht een wijntje besteld, welke samen met een glas bier naar ons toe kwam. De inhoud van het glas bier viel op de grond, deels over mij heen, samen met enkele druppels wijn. Het glas wijn werd zonder af te vegen op tafel gezet, dus bij het drinken van de wijn druppelde er nog meer wijn, Toen bij het afruimen van het hoofdgerecht ik opnieuw onder de druppels kwam (van de schalen af) en ik mijn kleding schoon moest maken, werd er niets van gezegd. Hierna hebben we besloten om zonder nagerecht te nemen, te vertrekken. Gezien onze eerdere ervaringen met Leuk! zijn we zeker van plan om hier terug te komen en bovenstaand incident te vergeten.
Elma K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een heerlijke 'highest' tea gehad in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening, lekkere gerechtjes. (alleen de scones waren erg klein en hard) Doen we daar nog eens!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Perfect eten in een gezellig restaurant
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
beetje krap zitten
Rob .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Ik denk namens het team, goede en gezellige aanwezigheid. Bijzonder leuke bediening , goede uitleg van de diversiteit en wijnen! Was goed geregeld, komen zeker terug!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving!
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Laatste tijd als ik in Leuk! wat ga eten of drinken duurt het erg lang tot ik geholpen word. Het is al eens voorgekomen dat ik met mijn gezelschap weg ben gegaan omdat we maar niet geholpeb werden. Als er wat van wordt gezegd, reageerd het personeel snauwerig. Dit keer duurde het ook erg lang, zelfs het water koken voor de thee duurde langer dan al het eten voor de high tea te brengen en te presenteren. Ook toen we allemaal compleet waren, ben ik uiteindelijk maar opgestaan om aan te kondigen dat we er allemaal waren, want ik dacht dat ze dat misschien niet hadden gezien. Halverwege mijn zin werd ik onderbroken met een kortaf: we zijn al met u bezig. Ik vind het jammer dat de service zo onwijs is achteruit gegaan, vroeger kwam ik er héél graag en werd ik altijd vriendelijk geholpen. Dat is nu zeker wel anders.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ik ben eerder een paar keer bij leuk geweest. Ik vond toen de bediening slecht, eten absoluut goed. Ik heb hen nu een compliment gegeven dat de bediening zo vooruit is gegaan, vele malen beter, eten nog steeds heel goed, zeker een aanrader, ik vind zeker de prijs/kwaliteit verhouding heel goed. Dikke thumbs up.
marciafrinks .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Al meerdere malen zelf en nu mijn dochter(14) een high tea gedaan. Super enthousiast personeel. Heerlijke hapjes en heerlijke thee. De inrichting is gezellig en huiselijk.
De proeven en proosten kan ik ook aanraden. Echt leuk om met een groepje vriendinnen te doen.
Heerlijk! Ga zo door!!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Alles was top!!!
V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij zijn voor "Proeven en Proosten" gegaan en dat was uitstekend. In 3 gangen was vis verwerkt, waar wij wel liefhebber van zijn, maar iemand die dat niet wil, zal dat even kort moeten sluiten met de bediening.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het is een mooi tent met heel lekker eten.