Leuk Amsterdam

Danzigerkade 8 1013 AP Amsterdam Nederland Kaart
31-202374331

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Bus 48 en 22
  • Kom je met de auto?
    Volg Theater Amsterdam
  • : Parkeergarage Minervahaven

Maandag en dinsdag gesloten. Rest van de week open vanaf 11.00 voor lunch & diner

Jouw recensie over het restaurant Leuk Amsterdam

Siegfried H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
LEUK! is een topconcept! Het eten is gewoon goed. Toch merk je wel dat ze in Amsterdam wat moeite hebben om grote hoeveelheden mensen te verwerken. Best wat langere wachttijden en (drank) bestellingen die onvolledig worden geleverd. Dat lijkt in Bussum beter geregeld te zijn. Wel heen gaan, hoor, want zoals gezegd is het concept top (en voor de kids is de speelruimte fantastisch!).
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Voor kinderen (alle leeftijden) is het fantastisch! Een grote speelkamer met veel speelgoed en een oppas. In het restaurant zijn ze ook goed ingericht op kinderen dus het was een gezellige en kindvriendelijke avond. Wij zijn kritische eters, dus helaas komen we voor het avondeten niet terug. Als de gerechten qua bereiding verbeteren komen we zeker vaker terug, want fijn met kids.
Ro P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fddddffffcdfghhhjfdfhjjgftjjjbgffffddjhnhgffffgfgffgggvvvvvvc Fddddffffcdfghhhjfdfhjjgftjjjbgffffddjhnhgffffgfgffgggvvvvvvc Fddddffffcdfghhhjfdfhjjgftjjjbgffffddjhnhgffffgfgffgggvvvvvvc Fddddffffcdfghhhjfdfhjjgftjjjbgffffddjhnhgffffgfgffgggvvvvvvc
Swenne G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Leuk restaurant met live muziek!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Onze keuzen voor Restaurant was gebaseerd op de aanwezigheid van de indoor speelgelegenheid voor de kinderen. Wat dat betreft was het een schot in de roos. We hebben de kinderen (behalve tijdens het eten) niet gezien en dus rustig ons eigen eten kunnen opeten. Voor de kinderen was het ideeal - leuk kindermenu, ijsje na afloop en tussendoor eindeloos spelen onder begeleiding van de (heel lieve) oppas. Het eten is zelf goed, wat je ongeveer mag verwachten voor de prijs. Wij eten geen vlees - maar er is genoeg keuze aan vis en vegetarisch op de kaart. De Pad Thai was erg lekker, de tonijn steak een beetje aan de zoute kant. Het enige minpunt aan het restaurant is de (ogenschinlijke) onderbezetting van bedienend personeel. Ze zijn erg druk en hebben eigenlijk geen tijd om vragen te beantwoorden. In ons geval waren ze ook vergeten o het hoofdgerecht te serveren - maar dat is later keurig goedgemaakt met een kop koffie. Om positief te eindigen: Het dessert (dame blanche) is zeker een aanrader.
Hallo Marc,

dank voor je bezoek en de recensie. Het personeelsprobleem zijn we ons wel degelijk van bewust en we zoeken nog steeds met man en macht naar mensen! Maar helaas is het op het moment erg moeilijk in de horeca om personeel te vinden. We hebben niet veel reserve dus bij ziekte staan we snel onderbemand. Ook merken we dat er veel mensen komen zonder reserveren waardoor we soms onverwacht meer mensen in de zaak hebben, gezien ons kinderconcept is mensen dan aan de deur weigeren erg moeilijk :-( maar dat kun je vast begrijpen als ouder. Maar we werken eraan geloof me! tot de volgende keer!
Xandra P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima eten voor een prima prijs. Bediening gezellig. Alleen toetje; koffie /thee met wat lekkers erbij dit viel tegen
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Teleurstellend eten. Fantasie loos en smakeloos. Geen aanrader
Hallo Bas, wat jammer om dit zo te moeten lezen.. Misschien heb je het wel of niet aangegeven op de avond zelf maar meestal lossen we onze problemen altijd naar tevredenheid op. Want deze recensies zijn helaas niet de recensies die we willen lezen... gelukkig doen we het ook vaak goed!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker relaxte sfeer, prima gegeten, maar dit keer werden we een beetje over het hoofd gezien tot we er iets van zeiden. Vorige keer was de service overigens geweldig, dus het kan wel echt! Voor kinderen ook echt een paradijs! Wij komen zeker terug hoor.
Laura Van Den B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijne plek en fijne bediening.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben een heerlijk avond gehad met onze twee kinderen van 4 en 7 jaar. Zij konden naast een hapje eten, nog erg leuk spelen in de naastgelegen speeluimte met toezicht. Eten was prima in de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed gegeten en weer lekker rustig kunnen bijkletsen.

Kids hebben zich perfect vermaakt in de speelruimte
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een super concept als je (kleine) kinderen hebt! Er is een oppas aanwezig en genoeg keuze op de speciale kindermenukaart. Helaas was mijn ossenhaassaté doorbakken, overigens werd er niet gevraagd tijdens het bestellen hoe ik de ossenhaas wilde hebben, dus dat was wel een minpuntje. Ook kost een kinderijsje €2,75 ongeacht welke er gekozen wordt. Beide kids kwamen met een raketje aan, dus dat vind ik persoonlijk wel erg prijzig. Verder lekker gegeten en geen probleem om iets af te wijken van het menu i.v.m. een zwangere.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker gegeten, helaas waren de voorgerechten iets te ‘tropisch’ voor de kinderen. Gelukkig mochten ze ook daarvoor in de plaats wat brood. Gelukkig aten we met een AH actie en was het menu voor 3 personen gratis en hadden we 100,00 korting, anders was het echt wel aan de prijs!
Jana K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij ( 4 personen ) hebben hier gegeten met de ah actie. Wij hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht terwijl het keuze menu zeer klein is en het restaurant zowat leeg was. Keuze menu is ook anders dan op de site. Daarnaast waren het allen koude voorgerechten wat zeer makkelijk te maken moest zijn. Ook heeft er niemand in dat uur gevraagd of we nog een extra drankje wouden bestellen. Het voorgerecht ( tartaar ) had niet veel smaak. Het hoofdgerecht was lekker ( saté ) , wel vonden wij 1 stokje wat weinig. Het dessert ( Crème brûlée ) was mierzoet en niet te eten ( hebben we ook laten staan ). Ook hebben we dit aangegeven maar er werdt niks mee gedaan. Al met al vonden wij het veel geld voor wat je krijgt. We zouden het dan ook niemand aanbevelen en dan ook niet meer terug komen.
Jana K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier met vrienden gegeten met de ah actie ( totaal 4 personen ) . Wij hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht terwijl het keuze menu zeer klein is en het restaurant zowat leeg was. Keuze menu is ook anders dan op de site. Daarnaast waren het allen koude voorgerechten wat zeer makkelijk te maken moest zijn. Ook heeft er niemand in dat uur gevraagd of we nog een extra drankje wouden bestellen. Het voorgerecht ( tartaar ) had niet veel smaak. Het hoofdgerecht was lekker ( saté ) , wel vonden wij 1 stokje wat weinig. Het dessert ( Crème brûlée ) was mierzoet en niet te eten ( hebben we ook laten staan ). Ook hebben we dit aangegeven maar er werdt niks mee gedaan. Al met al vonden wij het veel geld voor wat je krijgt. We zouden het dan ook niemand aanbevelen en dan ook niet meer terug komen.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Aangebrande pannenkoek voor mijn dochter! Na melding werd hier niets mee gedaan...
Kindvriendelijk restaurant, maar slechts 1 (naturel) pannenkoek op de kaart.
Mooie speelruimte.
Hallo Marjolein helaas lees ik je recensie en ervaring welke niet de ervaring is van de vele bezoekers per jaar. Wij kunnen echt wel een pannenkoek bakken hoor en als deze is aangebrand hoort er gewoon een nieuwe te komen. Dus waarom dat niet is gebeurd wordt door mij intern besproken. Wij hebben inderdaad geen grote keuze uit pannenkoeken omdat we geen pannenkoekenrestaurant zijn. We hebben een zeer uitgebreide kinderkaart met alle P's en extra's waarover we al 8 jaar geen klachten hebben gehad. Dus nogmaals vervelend dat uw klacht niet is gehoord ik ga er werk van maken.
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed eten, niet te ingewikkeld en lekker klaargemaakt. Kids hebben zich heerlijk vermaakt in de speelruimte..
Maite M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Top voor de kinderen , echt super ingericht en aan de kinderen gedacht.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het terras is somber en de stoelen mogen van mij beter kwaliteit zijn . Zit comfort is zeker niet goed zeker voor mij ( klein ) dus de stoel was te laag voor mij .
Suggestie een heerlijk kussen in doen maar wel wasbaar en dat zal zeker mensen waarderen .
Niet meer klagen want de rest was goed .
Vriendelijke groetjes ,
Ina
Bodil B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening. Ideaal voor als je kinderen hebt.
Daarnaast zijn ze erg flexibel, ondanks het setmenu. We wilden allebei een ander dessert, dit was geen probleem. Ze brachten er ook geen extra kosten voor in rekening. Een aanrader!