Leuk Amsterdam

Meer informatie over restaurant Leuk Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Leuk Amsterdam

Denise D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt heel fijn voor kinderen, mooie speelhoek en lekker eten
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het idee is dan dat je hier met kinderen toch goed kan eten. Voor kinderen is er inderdaad van alles. Maar het eten voor de grote mensen is matig en prijzig. Plus dat het eten voor de kinderen pas een tijdje na dat van de volwassenen kwam. De bediening was wel heel vriendelijk, we kregen wat gratis automatenkoffie. Volgende keer weer gewoon een pannenkoekenhuis.
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wij hebben hier afgelopen zaterdag het kinderfeestje van onze dochter gevierd. Met een groepje van 10 kids werden er eerst cupcakes versierd en gegeten, vervolgens was er ruimte voor het geven van de cadeautjes. Als hoogtepunt van de dag 'je eigen pizza maken' met kok Bennie! Wat doet hij het ontzettend leuk! Alles was top geregeld en de kinderfeestjes zijn dan ook zeker een aanrader! Daarnaast kun je er heerlijk met je kids eten, goed menu voor zowel ouders als kids. Fijn dat er een speelruimte mét nanny is, zodat je als ouders ook even rustig kunt eten en genieten!
Bennie bedankt voor je enthousiasme, onze dochter en ook alle vriendjes en vriendinnetjes hebben enorm genoten!
Koen R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Via een tip van iemand op zondagmiddag geweest met 3 kinderen. Ontvangst was echt top kids meteen op hun gemak en lekker de speelhoek in. Bediening was vlot en eten was ook goed. Al met al een goede ervaring en komen zeker terug.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
vol verwachting liepen wij het restaurant binnen, maar merkten het gelijk: te weinig personeel. We werden niet verwelkomt, te lang op ons eerste drankje moeten wachten en te vaak het bedienend personeel (die echt hun best deed) moeten herinneren aan beloftes (menukaart, magische toevoeging aan het drankje voor de kids, 2e drankje, etc). Jammer, want de kids hadden het perfect naar hun zin in de speelkamer, maar als ook zij 2 keer langskomen om te vragen wanneer we nu eindelijk gaan eten, duurt het gewoon te lang. Het eten was uiteindelijk prima, de bediening deed wat het kon en dus geven we Leuk graag nog een tweede kans.
Jolijn K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het enige restaurant in Amsterdam met een aparte, supergrote, en mooie speelruimte voor de kinderen, met prachtige speelmogelijkheden zoals bakken met Duplo, winkeltje, race auto’s en tafelvoetbal.
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Kids zijn hier echt welkom en worden heel fijn aangesproken. Eten is heerlijk en sfeer is ontspannen en gezellig. Een aanrader!
Thea U.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Bediening moet nog veel leren. Duurde lang voordat drankje/eten kwam. Je gasten verwelkomen met hi guysssss is niet aan mij besteed. Lunch was simpel en niet heel erg warm.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Super voor kinderen en ouders.
Tjeerd de Jong .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een Leuk & sfeervol restaurant!! Voor het eerst gegeten in Amsterdam op een drukke zaterdagavond met de kinderen en die waren helemaal dol !! Bediening gaf een fijn ontvangst en er was een mooie tafel voor ons gereserveerd. Lekker gezellige drukte maar wat wil je met allemaal gezinnen..
Gerechten waren heerlijk! Voorgerecht kwam vrij snel op tafel met een mooie opmaak. Buikspek (goed gegaard) en coquille als voorgerecht voor mij en voor mijn vrouw kwam er een heerlijke eendenborst op tafel. Als hoofdgerecht een heerlijke diamanthaas en super lekkere curry met vis & schelpdieren. We wilden net het bordje niet leeg likken maar deze curry was zeker goed! Wij als echte bourgondiërs houden van een mooie wijn bij het eten en deze werd ook keurig geserveerd. Vriendelijk personeel en eerlijk is eerlijk ik had niet het idee dat ik in een kinderrestaurant was beland.. En de kinderen vroegen buiten al : "wanneer gaan we weer" ! Dat is toch een mooi compliment! Wij kenden het concept uit Bussum, vaker geweest, maar in Amsterdam hebben ze er echt een toplocatie bij! En ondanks dat het druk is, personeel hard loopt is er altijd even tijd voor de kinderen dat siert ze! we kwamen al graag, zijn groot fan maar nu hebben we er een adresje bij! Fam de Jong
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Geweldig leuke, gezellige plek om te eten met kinderen. Speelgelegenheid voor de kids en zeer vriendelijke en attente medewerkers. Lekker eten en uiteraard een uitstekende menu kaart voor de kinderen.. Als afsluiter was de ICE fondue een groot succes.
Wianda W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten viel helaas erg tegen... werd wel goed opgevangen door de bediening
Koud eten, voelde opgewarmd. Heel jammer, onze dochters vonden de speelruimte geweldig en we waren graag teruggekomen, wellicht proberen we het weer als we betere recensies lezen over het eten, want daar kom je voor uiteindelijk toch....
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Sfeer is leuk, eten prima maar echt te weinig personeel in de bediening waardoor ze te druk waren en gestresst. Dat benadeelt de beleving. Zeker met locatie naast het theater oog hebben voor de snellere eters.