Leuk Amsterdam

Danzigerkade 8 1013 AP Amsterdam Nederland Kaart
31-202374331

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Bus 48 en 22
  • Kom je met de auto?
    Volg Theater Amsterdam
  • : Parkeergarage Minervahaven

Maandag en dinsdag gesloten. Rest van de week open vanaf 11.00 voor lunch & diner

Jouw recensie over het restaurant Leuk Amsterdam

Charlottejansen78 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Echt slecht eten, met maagzuur en buikpijn thuis gekomen. Geen smaak, slecht bereid, alles kwam op een ander moment, eten was koud en weinig. Dit mag de naam restaurant niet hebben.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Onze keuzen voor Restaurant was gebaseerd op de aanwezigheid van de indoor speelgelegenheid voor de kinderen. Wat dat betreft was het een schot in de roos. We hebben de kinderen (behalve tijdens het eten) niet gezien en dus rustig ons eigen eten kunnen opeten. Voor de kinderen was het ideeal - leuk kindermenu, ijsje na afloop en tussendoor eindeloos spelen onder begeleiding van de (heel lieve) oppas. Het eten is zelf goed, wat je ongeveer mag verwachten voor de prijs. Wij eten geen vlees - maar er is genoeg keuze aan vis en vegetarisch op de kaart. De Pad Thai was erg lekker, de tonijn steak een beetje aan de zoute kant. Het enige minpunt aan het restaurant is de (ogenschinlijke) onderbezetting van bedienend personeel. Ze zijn erg druk en hebben eigenlijk geen tijd om vragen te beantwoorden. In ons geval waren ze ook vergeten o het hoofdgerecht te serveren - maar dat is later keurig goedgemaakt met een kop koffie. Om positief te eindigen: Het dessert (dame blanche) is zeker een aanrader.
Xandra P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima eten voor een prima prijs. Bediening gezellig. Alleen toetje; koffie /thee met wat lekkers erbij dit viel tegen
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Teleurstellend eten. Fantasie loos en smakeloos. Geen aanrader
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker relaxte sfeer, prima gegeten, maar dit keer werden we een beetje over het hoofd gezien tot we er iets van zeiden. Vorige keer was de service overigens geweldig, dus het kan wel echt! Voor kinderen ook echt een paradijs! Wij komen zeker terug hoor.
Laura Van Van B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Fijne plek en fijne bediening.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben een heerlijk avond gehad met onze twee kinderen van 4 en 7 jaar. Zij konden naast een hapje eten, nog erg leuk spelen in de naastgelegen speeluimte met toezicht. Eten was prima in de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goed gegeten en weer lekker rustig kunnen bijkletsen.

Kids hebben zich perfect vermaakt in de speelruimte
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een super concept als je (kleine) kinderen hebt! Er is een oppas aanwezig en genoeg keuze op de speciale kindermenukaart. Helaas was mijn ossenhaassaté doorbakken, overigens werd er niet gevraagd tijdens het bestellen hoe ik de ossenhaas wilde hebben, dus dat was wel een minpuntje. Ook kost een kinderijsje €2,75 ongeacht welke er gekozen wordt. Beide kids kwamen met een raketje aan, dus dat vind ik persoonlijk wel erg prijzig. Verder lekker gegeten en geen probleem om iets af te wijken van het menu i.v.m. een zwangere.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker gegeten, helaas waren de voorgerechten iets te ‘tropisch’ voor de kinderen. Gelukkig mochten ze ook daarvoor in de plaats wat brood. Gelukkig aten we met een AH actie en was het menu voor 3 personen gratis en hadden we 100,00 korting, anders was het echt wel aan de prijs!
Jana K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij ( 4 personen ) hebben hier gegeten met de ah actie. Wij hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht terwijl het keuze menu zeer klein is en het restaurant zowat leeg was. Keuze menu is ook anders dan op de site. Daarnaast waren het allen koude voorgerechten wat zeer makkelijk te maken moest zijn. Ook heeft er niemand in dat uur gevraagd of we nog een extra drankje wouden bestellen. Het voorgerecht ( tartaar ) had niet veel smaak. Het hoofdgerecht was lekker ( saté ) , wel vonden wij 1 stokje wat weinig. Het dessert ( Crème brûlée ) was mierzoet en niet te eten ( hebben we ook laten staan ). Ook hebben we dit aangegeven maar er werdt niks mee gedaan. Al met al vonden wij het veel geld voor wat je krijgt. We zouden het dan ook niemand aanbevelen en dan ook niet meer terug komen.
Jana K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij hebben hier met vrienden gegeten met de ah actie ( totaal 4 personen ) . Wij hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht terwijl het keuze menu zeer klein is en het restaurant zowat leeg was. Keuze menu is ook anders dan op de site. Daarnaast waren het allen koude voorgerechten wat zeer makkelijk te maken moest zijn. Ook heeft er niemand in dat uur gevraagd of we nog een extra drankje wouden bestellen. Het voorgerecht ( tartaar ) had niet veel smaak. Het hoofdgerecht was lekker ( saté ) , wel vonden wij 1 stokje wat weinig. Het dessert ( Crème brûlée ) was mierzoet en niet te eten ( hebben we ook laten staan ). Ook hebben we dit aangegeven maar er werdt niks mee gedaan. Al met al vonden wij het veel geld voor wat je krijgt. We zouden het dan ook niemand aanbevelen en dan ook niet meer terug komen.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Aangebrande pannenkoek voor mijn dochter! Na melding werd hier niets mee gedaan...
Kindvriendelijk restaurant, maar slechts 1 (naturel) pannenkoek op de kaart.
Mooie speelruimte.
Hallo Marjolein helaas lees ik je recensie en ervaring welke niet de ervaring is van de vele bezoekers per jaar. Wij kunnen echt wel een pannenkoek bakken hoor en als deze is aangebrand hoort er gewoon een nieuwe te komen. Dus waarom dat niet is gebeurd wordt door mij intern besproken. Wij hebben inderdaad geen grote keuze uit pannenkoeken omdat we geen pannenkoekenrestaurant zijn. We hebben een zeer uitgebreide kinderkaart met alle P's en extra's waarover we al 8 jaar geen klachten hebben gehad. Dus nogmaals vervelend dat uw klacht niet is gehoord ik ga er werk van maken.
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Goed eten, niet te ingewikkeld en lekker klaargemaakt. Kids hebben zich heerlijk vermaakt in de speelruimte..
Maite M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Top voor de kinderen , echt super ingericht en aan de kinderen gedacht.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het terras is somber en de stoelen mogen van mij beter kwaliteit zijn . Zit comfort is zeker niet goed zeker voor mij ( klein ) dus de stoel was te laag voor mij .
Suggestie een heerlijk kussen in doen maar wel wasbaar en dat zal zeker mensen waarderen .
Niet meer klagen want de rest was goed .
Vriendelijke groetjes ,
Ina
Bodil B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening. Ideaal voor als je kinderen hebt.
Daarnaast zijn ze erg flexibel, ondanks het setmenu. We wilden allebei een ander dessert, dit was geen probleem. Ze brachten er ook geen extra kosten voor in rekening. Een aanrader!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We waren hier met vrienden via de AH dineraktie!!!! Heerlijk gegeten!!!! Met een aangepast 3 gangen menu, maar daar kon, in overleg, van alles aan veranderd worden!!! Vriendelijk personeel! De eigenaar legde zijn concept uit; ouders, grootouders met kinderen en kleinkinderen zijn hier van harte welkom! Erg kindvriendelijk .... speciale kinder speelruimte waardoor de (groot)ouders lekker rustig kunnen eten! Dit is zijn tweede, net geopende, restaurant omdat dit concept in Bussum een groot succes is! Een groot terras met dit weer heerlijk !!! Een aanrader!!!
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt heel fijn voor kinderen, mooie speelhoek en lekker eten
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het idee is dan dat je hier met kinderen toch goed kan eten. Voor kinderen is er inderdaad van alles. Maar het eten voor de grote mensen is matig en prijzig. Plus dat het eten voor de kinderen pas een tijdje na dat van de volwassenen kwam. De bediening was wel heel vriendelijk, we kregen wat gratis automatenkoffie. Volgende keer weer gewoon een pannenkoekenhuis.
Beste Casper onze excuses voor het verloop van het etentje. Wij hebben in de keuken , in tegenstelling tot andere restaurants, twee afdelingen namelijk grote mensen en kleine mensen. Soms kan het voorkomen dat de kinderkant iets achter komt te lopen op de volwassenen, dan kiezen we ervoor toch het eten voor de volwassenen op tafel te zetten aangezien we het niet onder een lamp willen laten staan, dan gaat namelijk de kwaliteit achteruit. Wij willen dit graag altijd goed maken en bieden dan een kopje koffie aan van het huis...maar wij hebben echt geen automaten koffie. Dus dat vind ik niet eerlijk om te schrijven. Wij hebben een zeer mooie Faema 2-groeps machine staan, een Roll-royce onder de koffieautomaten.