Leuk Amsterdam

Meer informatie over restaurant Leuk Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Leuk Amsterdam

Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Geweldig leuke, gezellige plek om te eten met kinderen. Speelgelegenheid voor de kids en zeer vriendelijke en attente medewerkers. Lekker eten en uiteraard een uitstekende menu kaart voor de kinderen.. Als afsluiter was de ICE fondue een groot succes.
Wianda W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten viel helaas erg tegen... werd wel goed opgevangen door de bediening
Koud eten, voelde opgewarmd. Heel jammer, onze dochters vonden de speelruimte geweldig en we waren graag teruggekomen, wellicht proberen we het weer als we betere recensies lezen over het eten, want daar kom je voor uiteindelijk toch....
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Sfeer is leuk, eten prima maar echt te weinig personeel in de bediening waardoor ze te druk waren en gestresst. Dat benadeelt de beleving. Zeker met locatie naast het theater oog hebben voor de snellere eters.