Letting

Woensdag t/m Zondag 08:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We kwamen voor de high tea, deze was voor herhaling vatbaar. Begonnen met een linzensoepje, daarna een etagaire met heerlijke broodjes en gebak, het zag er ook erg verzorgd uit, een potje thee erbij, met keuze uit verschillende theetjes. Wat ik wel jammer vond waren de tijdschriften in de vensterbank, de beschadigde tafeltjes en de rommel op de vloer, in het toilet zat de wc bril los. Jammer met een kleine investering zou dit tentje net even wat meer uitstraling hebben.
Mae S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Ik heb hier samen met 2 dames van een heerlijke high tea genoten. Er was zeer veel aandacht besteed aan de smaak. Ook de presentatie op de welkbekende etagere was prima. Zowel de hartige hapjes als de zoete stukjes taart, waren erg smakelijk. Er zijn wat indiase invloeden, die maken dat de sandwiches net wat aparter zijn dan bij een 'normale' high tea. Service was prima, er werd voor ons een extra tafel vrijgemaakt om alle lekkere hapjes op uit te stallen. Aandachtspuntjes zijn de tafeltjes, die zijn soms wat wiebelig en ik ben zelf niet zo n fan van de radio aan. Maar goed, dat zijn kleine dingen. Ik kom zeker nog eens terug om te lunchen.
Kray .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Ontbijt- en lunchroom Letting in de Jordaan oogt in het voorbijlopen uitnodigend, en we besluiten ter plekke te gaan lunchen. We zijn hier al eens eerder geweest, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Deze vroeger zo Hollandse lunchroom vertoont qua kaart en personeel inmiddels ook Indiase kenmerken; we zijn benieuwd.

Bij binnenkomst wens ik de ober vriendelijk een goede middag, wat genegeerd wordt. Even later verschijnt hij bij ons tafeltje en blaft, terwijl hij de andere kant op kijkt, “Ja?”. Ik zeg nogmaals goedemiddag en wacht af. Uiteindelijk kan er een summiere begroeting van af, al worden wij nog steeds niet aangekeken. Over een eventuele glimlach gaan we het niet eens hebben.

We bestellen wat te drinken en werpen een blik op de kaart, die een ruime, smakelijk aandoende selectie biedt. Zoals gezegd zijn er ook een aantal Indiase gerechten die voor wat extra variatie zorgen. We maken allebei een keuze uit de uitgebreide lijst met club sandwiches.

Ondanks het feit dat de andere bezette tafeltjes al van eten voorzien zijn duurt het erg lang voordat onze bestelling op tafel komt. En dat terwijl de twee dames in het open keukentje de hele tijd druk bezig schijnen zijn. Waarmee dan, vraag je je af.

De ober zit in de tussentijd op een stoel in de hoek voor zich uit te staren. Diverse lege tafeltjes staan nog vol vieze borden en glazen, en blijven dat tijdens ons bezoek ook. Op het terras zien wij tot twee keer toe mensen gaan zitten en uiteindelijk weer weglopen. Ik acht het onmogelijk dat de ober ze niet gezien heeft.

Onze club sandwiches zijn lekker en vers. Echt iets om voor terug te komen, maar er straalt dermate veel tegenzin van de ober af dat je gewoonweg niet lekker zit, en eigenlijk liever weg wilt. Als dan ook nog blijkt dat de toiletten ronduit smerig zijn is het genoeg geweest. Snel dat broodje wegslikken, afrekenen en wegwezen. Jammer van die lekkere broodjes, maar op deze manier hoeft het voor ons niet.

Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Bij Letting genoten van de super 'Royal High Tea'!
Eten was erg lekker, als het potje thee leeg was kregen we nieuwe en ook het glas champagne wat we kregen was goed!
Zeker een aanrader als je in Amsterdam op zoek bent naar een leuk plekje voor een high tea.
Accomodatie is klein waardoor ik een beetje krap zat en dicht bij de deur die regelmatig open ging wat niet echt heel fijn is terwijl het buiten vriest, maar de lekkere hapjes maakte dit meer dan goed!