Lestaurant

Vrijdag t/m Zondag Gesloten

• Toegankelijk voor rolstoelen
Marjavangool .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Super lekker gegeten en genoten van de leerlingen!
Echt top, een aanrader.
Ook ontzettend leuk om te zien hoe alles geleerd wordt aan de leerlingen. Complimenten!
Janth .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Hoewel kerst nog even op zich laat wachten hebben wij gisteren genoten van het "'kerstdiner"' in het lesrestaurant. Wij hebben een bijzonder leuke avond gehad, werkelijk heerlijk gegeten van mooie ""schilderijtjes"' en genoten van de ontwapenend ontspannen bediening van n.b. een 15 jarige. Zij liet ons telkens weten wat er op ons bord lag en of alles naar wens was. Ook het wijnarrangement was verrassend. Een hele leuke ervaring hoe leerlingen in het vak worden opgeleid.De docent keek daarbij over hun schouder mee, maar dat was eigenlijk nauwelijks nodig.
wij komen graag nogmaals..als er tenminste plaats is. Mr J.Th. Alessie
Dodcom .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
De ontvangt in Lestauran is aller vriendelijkst, zeer behulpzaam en beleefd. Lotte stelde zich aan ons voor en heeft ons op vriendelijke en keurige wijze bediend gedurende het diner. Het is een genot om de leerlingen aan het werk te zien met veel enthousiasme. Mijn complimenten gelden ook voor het leidinggeven door de heer Krop. Ik kom met veel plezier terug voor een fjne avond tijdens een heerlijk diner.
Geert Jan Doddema
Marjan_S .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Heerlijk gegeten en dat voor een klein prijsje. Heel leuk om lleerlingen in de bediening en de keuken aan het werk te zien. Soms nog wat onzeker maar vol enthousiasme en erg netjes en beleefd! Absoluut een aanrader!