Lestari Indonesisch Restaurant

Nieuwstraat 50 6811 HX Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

Authentiek Indonesisch in Arnhem

Wat ooit begon als een afhaalzaak is uitgegroeid tot een stijlvolle zaak waar je heerlijk lang kunt tafelen. Het streven is immer perfectie en authenticiteit. Je proeft het echte Indonesië en waant je binnen no time in een hangmatje op het strand van Bali.

Meer informatie over restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik raad iedereen aan om bij Lestari te eten. Het eten is altijd heerlijk en de gastvrijheid is enorm. Een gezellig plekje om met vrienden en familie te genieten van Indonesisch eten, voor ieder wat wils en met gastheren en gastdames die met een mooie dosis humor bijdragen aan een heerlijke en vrolijke avond. Dank jullie wel lieve mensen van Lestari, ook namens mijn familie voor weer een heerlijke avond en tot snel ziens oftewel terima kasih banyak dan sampei ketemu lagi!
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekkere en verse ingrediënten. Wens om niet pittige gerechten te serveren, wordt ter plekke rekening mee gehouden.
Jurrien W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gewoon top
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Lestari, het was gezellig druk en dar geeft een extra leuke sfeer. Ook als het druk is is het geweldig eten bii Lestari. Wij hebben het indonesisch buffet gebruikt en dat was wederom subliem. Alles goed op voorraad, heerlijk vers en op tijd aangevuld ook als er dus grote groepen zijn. De bediening was ook vanavond geweldig. Lestari is en blijft een aanrader voor wie van de echte indonesische keuken houdt.
RM D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We waren daar met 4 man weNamen daar het buffet en het was heerlijk en de bediening was ook goed .
We komen er zeker nog een keer terug
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ook vanavond was het weer geweldig bij Lestari. Het buffet is een aanrader, het is elke keer dat we hier eten echt genieten. Goed en aardig personeel een echt indische ambiance en geweldig eten. We komen gauw weer
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke en leuke bediening. Komen er zeker terug.
mary B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
heerlijk, gastheer moest enorm lachen en was erg vrolijk omdat het voor ons zweten was omdat de gerechten zo pittig waren. vriendelijke bediening en prijs kwaliteit prima.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was heerlijk en fijne bediening
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben de rijsttafel besteld. Dat bestond uit 3 voorgerechten, het hoofdgerecht en een klein toetje na. De voorgerechten kwamen met een heel hoog tempo na elkaar. Ik was de laatste hap nog aan het kauwen en mijn bord werd al weggehaald. Twee minuten later stond het volgende voorgerecht al op tafel. Na de 3 voorgerechten (loempia, soep en sate) zaten we al redelijk vol. Snel na de voorgerechten kwam het hoofdgerecht. De kwaliteit van de gerechten van de rijsttafel is wisselend. Sommige zijn om te smullen, andere vlak van smaak. We konden ongeveer een derde op krijgen. Mijn advies voor dit restaurant: een minder uitgebreid voorgerecht en meer tijd tussen de gerechten. We waren een avondje uit, maar we stonden eigenlijk al vrij snel weer buiten. Het personeel is heel vriendelijk. Wel jammer dat niemand "tot ziens" zei toen we eenmaal betaald hadden...
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Echt zeer gastvrij.
Heerlijk gegeten.
Zelfs de overvoedige restjes in een doggy-bag meegekregen!
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede service, heerlijk eten! We komen hier geregeld terug.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer lekker eten hier. Het was een gokje maar toen we vele mensen van Indonesische afkomst zagen zitten wisten we al dat het met de kwaliteit wel goed zou zitten. En het eten was prima, pittig genoeg, voldoende keuze, en vooral ook veel. De kliekjes smaakten een paar dagen later nog prima. Een aanrader.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sfeervol, ruim opgezet restaurant, enorm gastvrije ontvangst, alles even warm, vriendelijk en correct. We aten van het rijkgevulde buffet waar ook veel groentegerechten en vers fruit te vinden waren, top dus! In alles een restaurant om snel weer eens naar toe te gaan.
jeffry K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten keuken en personeel goed en hartelijk
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heb er heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk en er hing een hele gezellige sfeer.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Toch wat beperkt buffet, met name op het gebied van bereide gerechten. Aan sommige gerechten zit te weinig smaak. Vooral de sambal goreng telor, de eieren in een pittige tomatensausje was een echte tegenvaller. En er zit te weinig smaak aan de sateh. Langer marineren. De sajur loden moet een meer krachtige smaak hebben. Ik heb zelf als hobby Indonesisch koken vandaar dat ik kritisch ben. Mijn avondje uit met partner is echt niet verpest overigens. Ik raad hen alleen aan om serieus aan kwaliteitsverbetering te doen.
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke Indonesische gerechten, smaakvol opgediend in een gezellige omgeving.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik heb hier afgelopen week met een aantal vrienden gegeten, degelijk restaurant, lekker eten en goede sfeer :) De maaltijden zijn van prima formaat en er is niks te klagen.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk! Zoals veel Indonesische restaurant natuurlijk weer veel te veel gegeten, maar wat was het toch heerlijk. En dat voor een kleine prijs