Lestari Indonesisch Restaurant

Nieuwstraat 50 6811 HX Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

Authentiek Indonesisch in Arnhem

Wat ooit begon als een afhaalzaak is uitgegroeid tot een stijlvolle zaak waar je heerlijk lang kunt tafelen. Het streven is immer perfectie en authenticiteit. Je proeft het echte Indonesië en waant je binnen no time in een hangmatje op het strand van Bali.

Meer informatie over restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben de rijsttafel besteld. Dat bestond uit 3 voorgerechten, het hoofdgerecht en een klein toetje na. De voorgerechten kwamen met een heel hoog tempo na elkaar. Ik was de laatste hap nog aan het kauwen en mijn bord werd al weggehaald. Twee minuten later stond het volgende voorgerecht al op tafel. Na de 3 voorgerechten (loempia, soep en sate) zaten we al redelijk vol. Snel na de voorgerechten kwam het hoofdgerecht. De kwaliteit van de gerechten van de rijsttafel is wisselend. Sommige zijn om te smullen, andere vlak van smaak. We konden ongeveer een derde op krijgen. Mijn advies voor dit restaurant: een minder uitgebreid voorgerecht en meer tijd tussen de gerechten. We waren een avondje uit, maar we stonden eigenlijk al vrij snel weer buiten. Het personeel is heel vriendelijk. Wel jammer dat niemand "tot ziens" zei toen we eenmaal betaald hadden...
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Echt zeer gastvrij.
Heerlijk gegeten.
Zelfs de overvoedige restjes in een doggy-bag meegekregen!
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goede service, heerlijk eten! We komen hier geregeld terug.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer lekker eten hier. Het was een gokje maar toen we vele mensen van Indonesische afkomst zagen zitten wisten we al dat het met de kwaliteit wel goed zou zitten. En het eten was prima, pittig genoeg, voldoende keuze, en vooral ook veel. De kliekjes smaakten een paar dagen later nog prima. Een aanrader.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sfeervol, ruim opgezet restaurant, enorm gastvrije ontvangst, alles even warm, vriendelijk en correct. We aten van het rijkgevulde buffet waar ook veel groentegerechten en vers fruit te vinden waren, top dus! In alles een restaurant om snel weer eens naar toe te gaan.
jeffry K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker gegeten keuken en personeel goed en hartelijk
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heb er heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk en er hing een hele gezellige sfeer.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Toch wat beperkt buffet, met name op het gebied van bereide gerechten. Aan sommige gerechten zit te weinig smaak. Vooral de sambal goreng telor, de eieren in een pittige tomatensausje was een echte tegenvaller. En er zit te weinig smaak aan de sateh. Langer marineren. De sajur loden moet een meer krachtige smaak hebben. Ik heb zelf als hobby Indonesisch koken vandaar dat ik kritisch ben. Mijn avondje uit met partner is echt niet verpest overigens. Ik raad hen alleen aan om serieus aan kwaliteitsverbetering te doen.
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke Indonesische gerechten, smaakvol opgediend in een gezellige omgeving.
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ik heb hier afgelopen week met een aantal vrienden gegeten, degelijk restaurant, lekker eten en goede sfeer :) De maaltijden zijn van prima formaat en er is niks te klagen.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk! Zoals veel Indonesische restaurant natuurlijk weer veel te veel gegeten, maar wat was het toch heerlijk. En dat voor een kleine prijs
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op basis van recensies gereserveerd. Lekker gegeten voor een kleine prijs! De saté kambing absoluut bestellen, die is fantastisch.
Rex F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Na bijna 2 jaar niet meer bij de beste indo in arnhem te hebben gegeten werd het weer eens tijd. Met een van mijn beste klanten hier op een woensdag in oktober een rijsttafel voor 2 pers genomen. Ik ben behoorlijk kritisch weet ik, maar ik heb daar als halve indo 'recht'op. Ik kook zelf ook veel aziatisch en best redelijk, maar dit niveau kom ik in de verste verten niet aan. Geweldige kambing (met volgens johannes de eigenaar, de haas van de geit..), goede soto (wel betere kommetjes met een dunne rand, zo'n koffiekopje drinkt niet lekker weg...) en authentieke smaken bij de telor, smoor, rendang etc. De kenner weet het wel ... Zeer ruime porties, we moesten veel laten staan, helaas. Geen verrassende gerechten, dat zou nog net wat spannender kunnen.. Wel allemaal vers bereide boemboes, niks uit pakjes. En gewoon goede gado gado, vaak een ramp, ook bij indo's. Ik probeer veel tokos en kleine Indo-restaurants uit (zeker 10 per jaar), maar kom meestal altijd uit in Den Haag voor de betere. Daar doe je Lestari tekort mee. Echt goed! Tot snel Johannes.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een echte aanrader. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bediening en eigenaresse super vriendelijk. Gaan zeker weer terug!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Prima eten en gastvrije ontvangst. Jammer dat ze ook een buffet hebben, wat het naar mijn mening een beetje goedkoop maakt.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijke rijsttafel Lestari speciaal. Drie heerlijke voorgerechten, waarvan de Soto ayam een topper was. Daarna veel verschillende gerechten van lekker mild naar licht pittig. Als nagerecht koffie met een heerlijk stukje spekkoek.
De dames in de bediening waren heel vriendelijk en gaven duidelijke uitleg over de gerechten.
Het decor was gezellig en warm niet overdreven Indonesisch.
Dit restaurant is een echte aanrader.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Mijn schoonfamilie is Indinsch en voor mijn mans verjaardag heb ik hun mee uit eten genomen. Uiteraard kennen wij de Indische keuken al, wat wil je met zo'n familie. Dus we hadden er erg zin in. Alle goede recenties zijn helemaal waar. Wat hebben wij heerlijk gegeten, rijsttafel = 10 verschillende gerechtjes. Alles werd keurig vermeld wat het was en hoe pittig. Personeel zeer vriendelijk. Qua prijs kwaliteit vond ik het ook helemaal in orde. Komen hier zeker terug!
Malu_88 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een paar maanden geleden hebben we voor het eerst bij Lestari gegeten. Omdat we het ZO lekker en goed vonden, besloten we om weer eens te gaan. Wat ontzettend leuk dat we zelfs werden herkend door één van de eigenaren. We voelden ons vereerd. Dat is nog eens klantenservice & klantenbinding. Het eten was uiteraard weer voortreffelijk. Een echte aanrader!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Lange tijd in Indonesië verbleven en bij Lestari proefde ik weer eens de authentieke smaken van dit prachtige land. Heerlijk gegeten, veel variëteit in vlees, vis en vegetarisch. Ze schenken een goede wijn en zeer gastvrij en vriendelijk. Kortom aanrader!!!
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na een dagje Randstad weer gekozen voor Lestari in Arnhem. We waren hier al vaker geweest. Wat ons iedere keer weer opviel was dat de smaak niet continue hetzelfde was. Deze keer was het naar ons idee helemaal mis. We kozen voor het buffet, de loempia en de soep waren goed. Het buffet zelf viel tegen. Het rundvlees had te lang gekookt, in de sayur lodeh ontbrak de kool en was vervangen door veel rebung, ook ontbrak de typische kokossmaak, in de tumis sayur zat een smaak, die ik niet herkende. Over de sayur lodeh en de tumis sayur in gesprek gegaan met de eigenaresse van de zaak. De uitleg was duidelijk maar jammer dat de echte Indonesische gerechten verloren gaan en steeds meer een Chinese smaak krijgen. We zullen op zoek moeten gaan naar een ander Indonesisch restaurant.