Lestari Indonesisch Restaurant

Nieuwstraat 50 6811 HX Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

Authentiek Indonesisch in Arnhem

Wat ooit begon als een afhaalzaak is uitgegroeid tot een stijlvolle zaak waar je heerlijk lang kunt tafelen. Het streven is immer perfectie en authenticiteit. Je proeft het echte Indonesië en waant je binnen no time in een hangmatje op het strand van Bali.

Meer informatie over restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Lestari Indonesisch Restaurant

jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Wel wat aan de prijzige kant voor het buffet (vergelijk het met een sushi tent waar je geserveerd wordt). Van alles bij het buffet te proberen, keurig. Had met verheugd op de sate ajam, maar die was behoorlijk zwart gebakken/gegrild waardoor ik het maar heb overgeslagen. Fruit en spekkoek als dessert. Ik vond de kipkluifjes in kerrie wat aan de kleffe kant, misschien hoort dat zo maar vind krokant iets lekkerder. Eigen variant van de nasi goreng van de standaard Chinees. Wel veel zoete gerechten, moet je van houden.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed. Mw. gaf met veel plezier en passie uitleg over de gerechten. Een echte aanrader!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De ruimte is aan de krappe kant
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lekker gegeten en prima service
frank P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Redelijke prijs.
Elco U.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellig met mijn familie hier gegeten, we werden vriendelijk ontvangen en naar een fijne plek verwezen. Mini Loempia's en vervolgens een soepje vooraf smaakte goed. Het buffet was uitgebreid met veel lekkere gerechten ik heb van alles wat gegeten. maar helaas vond ik de meeste vlees gerechten wat tegenvallen met name de smoor de nootmuskaat overheersde en een aantal stukjes vlees waren wat taai. Maar er waren genoeg andere gerechten die wel erg lekker waren en de kipsaté was ook prima. En lekker tropisch fruit is fijn om zelf als dessert te nemen.

De bediening was vriendelijk een aantal kwam alleen een beetje onervaren over maar ze deden ons zeker niet te kort. Me familie hebben het naar hun zin gehad dus alles bij elkaar een prima avond gehad!
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijke autentieke gerechten "zoals alleen oma dat kan". Genieten met een hoofdletter.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ambiance buiten gewoon goed
Vriendelijk en behulpzaam
Rex F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer een heel goede rijsttafel gehad. Uitmuntend! Ook iets nieuws geprobeerd, gebakken dorade. Erg lekker.. Ga zo door Johannes, als beste indo in de regio.
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel vriendelijke ontvangst
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het buffet stond eerder tegen de muur. Nu in het midden en dat is een vooruitgang. Het buffet had wel iets warmer gekund. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Alleen de baas die altijd lacht ging maar bij één tafeltje een praatje maken en verdween daarna. De anderen zag hij denk niet
Opvallend was op een zondagavond dat het zo stil was. Hooguit vijf tafeltjes waren bezet. Misschien door weg wegwerkzaamheden? Wij waren zelf met de bus want dan kan je ook een biertje nuttigen
Als cijfer zou ik een 8 willen geven.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik raad iedereen aan om bij Lestari te eten. Het eten is altijd heerlijk en de gastvrijheid is enorm. Een gezellig plekje om met vrienden en familie te genieten van Indonesisch eten, voor ieder wat wils en met gastheren en gastdames die met een mooie dosis humor bijdragen aan een heerlijke en vrolijke avond. Dank jullie wel lieve mensen van Lestari, ook namens mijn familie voor weer een heerlijke avond en tot snel ziens oftewel terima kasih banyak dan sampei ketemu lagi!
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekkere en verse ingrediënten. Wens om niet pittige gerechten te serveren, wordt ter plekke rekening mee gehouden.
Jurrien W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gewoon top
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Lestari, het was gezellig druk en dar geeft een extra leuke sfeer. Ook als het druk is is het geweldig eten bii Lestari. Wij hebben het indonesisch buffet gebruikt en dat was wederom subliem. Alles goed op voorraad, heerlijk vers en op tijd aangevuld ook als er dus grote groepen zijn. De bediening was ook vanavond geweldig. Lestari is en blijft een aanrader voor wie van de echte indonesische keuken houdt.
RM D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We waren daar met 4 man weNamen daar het buffet en het was heerlijk en de bediening was ook goed .
We komen er zeker nog een keer terug
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ook vanavond was het weer geweldig bij Lestari. Het buffet is een aanrader, het is elke keer dat we hier eten echt genieten. Goed en aardig personeel een echt indische ambiance en geweldig eten. We komen gauw weer
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke en leuke bediening. Komen er zeker terug.
mary B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
heerlijk, gastheer moest enorm lachen en was erg vrolijk omdat het voor ons zweten was omdat de gerechten zo pittig waren. vriendelijke bediening en prijs kwaliteit prima.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was heerlijk en fijne bediening