Les Grands Buffets

Statenstraat 6 6211 TB Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Les Grands Buffets

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De bediening was prima. Arrangement van 2.5 uur waar je 32.50 pp voor betaald, daar verwacht je dan heel wat voor. Echter niets is minder waar. Naar iets meer dan een uur stonden we weer zeer teleurgesteld buiten en een illusie armer. Het duurde lang voordat je eten op de bakplaat klaar was, ook het wokken duurde veel te lang. Sate uit de grill was te lang gegrild en het biefstuk en de ossehaas was niet lekker en was naar mijn gevoel 3e rangs vlees. Pastinaak en worteltjes was wel lekker net als de sushi. Mijn schoonouders wilde hier met Kerst a 42.50 pp gaan eten, maar heb hun dit afgeraden omdat het veel te duur is voor wat je krijgt. Ik zal hier niet meer terug komen. Veel te duur voor hetgeen je krijgt.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Mijn vader en ik hebben hier prima gegeten voor een prima prijs. Er is voor elk wat wils (van koud tot warm, van Aziatisch tot Italiaans) en je kunt (niet-alcoholisch) drinken zoveel je wilt.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
1e keer in Les Grands Buffets wezen eten.
Om eerlijker zijn vond ik het een koude bedoeling. Eten van het buffet was al afgekoeld als je bij je tafel aan kwam, veel te veel mensen in veel te kleine plaatsen bij het eten.

Er is veel vis beschikbaar!

Het "wokken" kun je meer frituren noemen. Ze frituren het vlees en gooien het daarna in de wok? Raar!

De biefstuk maken ze BV met boter en olie. Te veel van het goede dus.
Bediening was overigens snel,vlot en zeer vriendelijk. Maar de 28,- die wij er voor betaald hebben vind ik het niet waard.
Jabrel .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Aanrader!
Heerlijk hier gegeten met onze kinderen. Zij waren vooral te spreken voor het Italiaanse aanbod met verse pizza's maar ook de pasta en sateetjes op grill vielen bij hun in de smaak. Toen ze klaar waren met eten kregen ze een kleurplaat en kleurtjes waardoor ze zich aan tafel konden amuseren.
Aanbod is zeer gevarieerd en vers, er eigenlijk te veel om op 1 avond te proberen.
Echt een aanrader.

N.B in een reactie van een paar maanden geleden wordt gesuggereerd dat het eten eerst gefrituurd wordt voordat het in de wok gaat. Het wordt eerst kort gekookt, mogelijk dat het gebruik van een zeef voor verwarring heeft gezorgd.
Andre-anita .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wederom goed gegeten, zeer vriendelijke bediening. Speciale sushi's gemaakt voor ons TOP.
Wij prijzen deze wereldkeuken aan bij vrienden en kennissen die van sushi houden en kreeft.
Wij zijn zelf visliefhebbers.
Bibisi .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zelfbedieningsrestaurant met zeer diverse gerechten uit de Japanse, Chinese en Italiaanse keuken. Heerlijke sushi gegeten, de rauwe tonijn was van goede kwaliteit. Ook Chinese kool klaargemaakt op Koreaanse wijze, al lang niet meer gehad. Garnalen en ossenhaas teppanyaki super. De kinderen hebben genoten van spareribs, pizza, sushi en de verschillende toetjes. Bediening en koks zijn super vriendelijk en attent. Het grote pand is mooi ingericht, prettig dat ze verschillende ruimtes ingericht hebben i.p.v. Een grote zaal. Prijs/ kwaliteit is prima in orde. Wij gaan zeker terug.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij vonden het eten klasse de bediening prima en zeer mooie locatie niks mis mee wij gaan zeker nog een keer terug heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
Eetrecensie .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Mooi zelfbedieningsrestaurant dat best lastig onder te verdelen is in een categorie het is soort wereldkeuken. De decoraties van gerechten was goed verzorgd vooral de fruits de mer sprong er qua decoratie uit. Wel hadden wij het gevoel dat niet alles dagvers is. Wij zijn er 3 keer geweest maar het weekend was het duidelijk beter, de pizzeria heeft voor ons geen toegevoegde waarde. Er is een ruim aanbod aan antipasti. De bediening is vriendelijk terwijl wij bij binnenkomst het idee hebben dat we bij een theater een kaartje kopen. Wat ons enorm tegenvalt dat er met veel nepmaterialen gewerkt is veel dingen goedkoop uit China geïmporteerd veelal plastic en gefineerd. Dit restaurant zou veel meer sfeer hebben als er een goede interierurarchitect bij was gehaald de verlichting is koud en kil. Het mist op veel vlakken sfeer terwijl dat wij dit wel verwachten als je op high level eten aanbied. Wat enorm tegenvalt dat er geen enkele tafel ingedekt is met glaswerk dit is een kleine moeite en zal sfeer en omzetverhogend werken. De meisjes in de bediening zijn slecht gekleed lopen op gympen en hebben weinig feelings met horeca, dit kan ik een zelfbedieningsrestaurant veel beter. Verder zijn wij van mening dat je in zo'n bedrijf niet met postmix moet werken. Al met al Les Grand Buffet heeft het nog net niet