Over het restaurant Les Copains

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Meer informatie over restaurant Les Copains

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vandaag heerlijk gegeten bij Les Copains na afloop van de bioscoop. Het restaurant ligt zeer dichtbij de bioscoop en bij het theater, waardoor het een geschikte lokatie is als je naar de film wilt of als je van de film vandaan komt. Hoewel je ook vlees kan eten is het toch echt een visrestaurant.
d.zoutendijk Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De chefkok weet van wanten mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten,bediening vakkundig en gezellig,
Goede koffie en lekker thee die in een prachtig setje word geserveerd.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht liet te wensen over. Vis was vrij smakeloos klaargemaakt, jammer!
Een ander minpuntje vonden wij de rioollucht die in het restaurant hing. Bediening en wijnen waren perfect.
Pujo B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Het jubileummenu is echt heerlijk! Echt super lekker gegeten weer. Gastvrouw is heel erg vriendelijk. Echt een aanrader.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met vrienden het jubileum vijf gangenmenu gegeten, in alle opzichten top ! We komen hier wel vaker maar ze weten je toch iedere keer weer te verrassen met heerlijke nieuwe smaken.
Adrie D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
super restaurant en een tien voor Delft.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een goeie ambiance en voortreffelojke gastvrijheid. Gerechten zijn mooi verzorgd en erg smakelijk. Hooguit iets meer groenten er bij, maar dat is persoonlijk.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
dagmenu gekozen, zeer mooie gerechtjes die ook goed smaakten. Wijn was top. Een mooie zaak met oog voor smaak en kwaliteit. Een absolute aanrader.
Irma Q.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij komen al jaren in dit restaurant en het niveau blijft even hoog. Probeer eens de kreeft met spaanse pepers of de fruits de mer. Fantastisch.
Ellen5 V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het restaurant zag er heel fintjes versierd voor Kerst eruit.
De bediening was vlot en aardig, en we werden met kleine attenties verrast!
Een aanrader!
David D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een prettig restaurant in het gezellige Delft. We beperkten ons tot een voorgerecht, lekkere coquilles met eendenlever, en een hoofdgerecht, zeebaars. Dat weerspiegelt de kaart, bijna alleen vis. Heerlijk!
Errol D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk vis gegeten. Bediening met kennis van zaken ! Menu`s ook te combineren, alles is mogelijk en voor ieder wat wils. Aanrader !
maya K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk, gezellig, gastvrij, lekkere wijn, top
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk 10 daagse menu gehad. Uitstekende vis gerechten, amuse, eigen gemaakt brood, perfecte huiswijn. Bedienen was erg goed een aanrader voor Delft.
debelgenvandelft .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Fantastische ontvangst en service. Ook voor vegetariers aan te raden. Vijf gangen diner genomen met heerlijke wijn erbij.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij maakten gebruik van het 4-gangen arrangement in restaurant Les Copains. Alhoewel de website, het exterieur en de naam ons niet deden vermoeden dat het hier om een mooi en gespecialiseerd visrestaurant gaat, werden wij zeer blij verrast. Zonder het arrangement waren wij helaas vast aan het pand voorbij gelopen. Maar wat een heerlijke, fijne gerechten en zeer goed bereid. Als vervente visliefhebbers vonden wij dit zeer de moeite waard. Goed gepresenteerd, vriendelijke bediening en echt smullen van begin tot de gerechten van het dessert op het eind. Zeker een aanrader! Wat een aangename verrassing was dat!!! Wij komen absoluut terug.
dennisvanweverberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op de laatste moment gereserveerd maar hartelijk onthaald!
Super kwaliteit, vriendelijkheid en bediening!
Groetjes van de belgen!
nelbernardon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fantastisch gegeten in een gezellig restaurant. Van amuse tot nagerecht helemaal top. Het doorkijkje naar de keuken geeft de sfeer goed aan als je ziet hoe het personeel respectvol met elkaar omgaat. Alles is goed georganiseerd en schoon.
De scholfilet op de huid gebakken was een prima verrassing. Als toetje kreeg ik een kaasplankje. Er werd steeds duidelijk verteld wat het allemaal was. Er staat een enthousiaste brigade in de keuken. De bediening was super. Alle ingrediënten waren vers en de hapjes bij de koffie allemaal zelf bereid. Dit restaurant is een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het is de tweede keer dat we hier met een vriendengroep van 5 hebben gegeten.
Ik was een beetje bang dat we teleur gesteld zouden zijn omdat de vorige keer zo geweldig was.
Maar die angst bleek onterecht, alles was minstens net zo goed als de vorige keer.
Een aanraders voor iedereen want wij komen zeker terug.