Les Copains

Breestraat 8 2611 RG Delft Nederland Kaart

Over restaurant Les Copains

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Meer informatie over restaurant Les Copains

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
David D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug. Heerlijk avondje uit ! We komen zeker nog een keer terug.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een prettig restaurant in het gezellige Delft. We beperkten ons tot een voorgerecht, lekkere coquilles met eendenlever, en een hoofdgerecht, zeebaars. Dat weerspiegelt de kaart, bijna alleen vis. Heerlijk!
Errol D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk vis gegeten. Bediening met kennis van zaken ! Menu`s ook te combineren, alles is mogelijk en voor ieder wat wils. Aanrader !
Maya K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk, gezellig, gastvrij, lekkere wijn, top
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk 10 daagse menu gehad. Uitstekende vis gerechten, amuse, eigen gemaakt brood, perfecte huiswijn. Bedienen was erg goed een aanrader voor Delft.
Debelgenvandelft .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Fantastische ontvangst en service. Ook voor vegetariers aan te raden. Vijf gangen diner genomen met heerlijke wijn erbij.
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij maakten gebruik van het 4-gangen arrangement in restaurant Les Copains. Alhoewel de website, het exterieur en de naam ons niet deden vermoeden dat het hier om een mooi en gespecialiseerd visrestaurant gaat, werden wij zeer blij verrast. Zonder het arrangement waren wij helaas vast aan het pand voorbij gelopen. Maar wat een heerlijke, fijne gerechten en zeer goed bereid. Als vervente visliefhebbers vonden wij dit zeer de moeite waard. Goed gepresenteerd, vriendelijke bediening en echt smullen van begin tot de gerechten van het dessert op het eind. Zeker een aanrader! Wat een aangename verrassing was dat!!! Wij komen absoluut terug.
Dennisvanweverberg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op de laatste moment gereserveerd maar hartelijk onthaald!
Super kwaliteit, vriendelijkheid en bediening!
Groetjes van de belgen!
Nelbernardon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fantastisch gegeten in een gezellig restaurant. Van amuse tot nagerecht helemaal top. Het doorkijkje naar de keuken geeft de sfeer goed aan als je ziet hoe het personeel respectvol met elkaar omgaat. Alles is goed georganiseerd en schoon.
De scholfilet op de huid gebakken was een prima verrassing. Als toetje kreeg ik een kaasplankje. Er werd steeds duidelijk verteld wat het allemaal was. Er staat een enthousiaste brigade in de keuken. De bediening was super. Alle ingrediënten waren vers en de hapjes bij de koffie allemaal zelf bereid. Dit restaurant is een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het is de tweede keer dat we hier met een vriendengroep van 5 hebben gegeten.
Ik was een beetje bang dat we teleur gesteld zouden zijn omdat de vorige keer zo geweldig was.
Maar die angst bleek onterecht, alles was minstens net zo goed als de vorige keer.
Een aanraders voor iedereen want wij komen zeker terug.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten van het 3-gangen menu, mooi wijn arrangement erbij en een vlotte en attente bediening. Prima deal via IENS!
KellyB .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk menu, met geweldige service! Les Copains is een leuk klein restaurant, met een goede sfeer en ambiance. Je voelt je bij binnenkomst al direct welkom. De tafels zijn goed gedekt en er wordt gebruik gemaakt van mooi servies en glazen.
De gerechten waren heerlijk, de mosselen zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Je krijgt er een lekker vers gebakken broodje erbij, ze komen zelfs langs voor een twee rondje.
Al met al een geweldige avond uit, met heerlijk eten! We gaan hier zeker vaker heen
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Le Copains blinkt uit in vis. Het Iens menu was zijn geld waard. De gerechten waren zeker niet uit de categorie simpel, snel klaar maar met zorg bereid.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Via een iensdeal hier gegeten en het was hartstikke lekker. Van de amuse tot het nagerecht heerlijk genoten, maar de mosselen bereidt met onder andere spaanse peper was echt top! En hoewel ik een gluten- en lactose intollerantie heb, kan ik hier onbezorgd eten. Zelfs het toetje was aangepast, super!
Les Copains is voor iedere visliefhebber een aanrader.
Jeroenvanhoof82 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Via Iens-deal hier gegeten en qua prijs/kwaliteit was dat zeker de moeite waard. Weinig op aan te merken, maar ook geen uitschieter. Ik ben ervan overtuigd dat dit restaurant zijn volle potentieel (nog) niet benut. Presentatie op de borden is mooi maar naar mijn smaak kon alles iets beter afgekruid.
Een van de beste restaurants in Delft, dat zeker wel!
André T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Eten bij les Copains altijd een feestje. De vier gangen van iens diner deals plus extra gang half kreeft waren lekker. Vooral de kreeft was een topper. Vriendelijke en snelle bediening. Top restaurant, een aanrader!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016

Gastvrije ontvangst, geen gehaast eerst een lekker glas wijn met iets te "knabbelen" terwijl het menu nog eens werd doorgenomen
Het viergangen iensmenu is heel mooi in balans en alle gerechten waren werkelijk heerlijk en mooi gepresenteerd en de tijd tussen de verschillende gangen is perfect.
Goed servies en glaswerk, mooi linnen.
De bediening is zeer gastgericht en vriendelijk, vanaf binnenkomst tot vertrek voel je je te gast.
We hebben een heerlijke avond gehad bij Les Copains en zullen hier zeker nog vaker terugkomen

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het restaurant is stijlvol. De bediening is professioneel en persoonlijk. De amuse beperkte zich niet tot een stukje nieuwe haring maar ook werd zalm en tonijn met brood geserveerd. Het voorgerecht bestond uit heerlijke in pesto gekookte mosselen. De op de huid gebakken schol vormde het uitstekende hoofdgerecht. De Griekse yoghurt met vruchtenijs sloot de maaltijd af. Alles werd op een zeer artistieke wijze opgediend. De droge huiswijn was uitstekend. Kortom een uitstekend 4-gangen menu voor een alleszins redelijke prijs. We gaan zeker terug.
Igor_veendrick .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Goed eten, mooie tent in het centrum van Delft. Service proberen ze erg goed maar als je iets wil uitstralen moet je dat ook op gebied van service waarmaken, daar schieten ze helaas iets tekort. Al met al goed restaurant.
Mar-go .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
met de Iens Dinerdeal samen met vrienden gegeten; heerlijk menu'tje met visgerechten, samen met een heerlijke fles Grüner Vertliner genoten van een avond goed eten!
alle gerechten zijn met zorg klaargemaakt, de bediening was vriendelijk; kortom een fijne ontdekking!