Les Copains

Breestraat 8 2611 RG Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Les Copains

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Meer informatie over restaurant Les Copains

9,3

Jouw recensie over het restaurant Les Copains

Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten elke gang die werd voorgezet was voortreffelijk klaar gemaak. De bediening is uiterst vriendelijk.wij gaan hier zeker terug komen.
Robert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een goede ervaring, in een prachtig en sfeervol restaurant. We hadden het 5-gangen menu en gerechtjes smaakten goed en zagen er mooi en verzorgd uit. Ook de combinatie met de wijnen was prima.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Top bediening.
Charlene S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Exzellent präsentiert and Services.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben genoten van het jubileum menu, werkelijk fantastisch lekker! Coquille, zalm, skrei en griet passeerden de revue gecombineerd met erg lekker dingen zoals avocado, tomaat, chili mayonaise of linzen met een stuke coppa di parma. Allemaal erg mooi opgemaakt en gewoon erg lekker! Ook het toetje was bijzonder, met een kruidig smaakje en bloedsinaasappel ijs. Mijn tafelgenoten waren vol lof over het wijn arrangement met bijzondere wijen. Heerlijk eten, prettige bediening, goed gezelschap! Wat wil een mens nog meer!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat zijn we weer verwend! Les Copains is een "must" voor iedere visliefhebber. En ook als je niet zo snel vis op het menu neemt dan kun je hier ervaren hoe heerlijk vis kan smaken. Elke gang van het lustrum menu was top! Een ster waardig.
Didier S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het was prima! Echt waar. Ik kan het niet beter zeggen. Zeer hoge niveau. Een top adres voor een leuke avond met vrienden of familie
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Kan over de prijs niks zeggen, hadden nl kadobon.
Natasha S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jullie zijn hartelijke mensen en we komen vlgd jaar zeker weer!!! Bedankt voor het heerlijke eten.
Sébastien B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was een leuk avond en wij hebben heerlijk gegeten. "The place" in Delft om visgerechten te genieten. Of course met een goede wijnkelder !
Otto R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hier tref je een perfecte balans tussen exclusiviteit en gemoedelijkheid. Kleine gerechten, met zorg bereid: je eet heerlijk en wordt niet overvoerd. Grote wijnkaart. Wijnarrangement is mogelijk, maar wel behoorlijk aan de prijs ( € 7,00 per glas).
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben genoten van het zeer uitgebalanceerde 5 gangen van Jubileum menu ter ere van het 15 jarig bestaan van dit voortreffelijke visrestaurants. Ieder gerechtje of gerecht wat uit de keuken kwam was een traktatie van het hoogste niveau. Samen met de mooie wijnen en de attente bediening hadden wij een topavond en wensen het Copains team nog vele mooie jaren.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het is altijd een feest om er te komen. De ontvangst is warm en hartelijk. We voelen ons er altijd enorm verwend. Zowel het eten als de bijbehorende wijnen zijn top!
Ludo T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Overheerlijke visgerechten die prachtig opgemaakt zijn. De inrichting is al aangepakt maar wat ons betreft mogen de vaasjes met bloem erin van de muur. Het is nu to much van hetzelfde. Een groot tegeltableau of een mooi schilderij over vissen past beter bij de nieuw ingeslagen weg van de restyling. Dus wat minder romantisch-klassiek , maar wat hipper en artistieker.
Meubels en indeling goed.
Renze J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance. Menu van verrassende verschillende smaken met daarbij een mooi wijnarrangement, welke het menu goed aanvulde. Het was een topavond.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
gezellig restaurant alleen jammer van bepaalde mensen die zo'n harde stem hebben. Ik hoef niet te horen dat iemand afgevallen is in ziekenhuis!
Winfried F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heel goed eten voor een goede prijs
Klaus F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was een perfecte avond. wij kenden Les Copains al langer en wij zullen zondermeer weer terugkomen. Uitstekend gegeten, goed wijnarrangement, wij wensen Les Copains nog vele succesvolle jaren toe.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk visrestaurant waar men nog tijd voor je heeft. Er is aandacht en veel en duidelijke uitleg over de gerechten. Verrukkelijke amuses en gerechten en een leuke sfeer! We hebben genoten!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Les Copains. Ditmaal het jubileummenu met 5 gerechten. Alles zag er mooi, verzorgd en zeer smakelijk uit. Culinaire hoogstandjes van de kok. Ook de bediening was goed op de hoogte van wat er geserveerd werd. Een heerlijk avondje uit in Delft. Aanrader!