Over het restaurant Les Copains

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Meer informatie over restaurant Les Copains

9,2

Jouw recensie over het restaurant Les Copains

Piet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een restaurantkeuze van míjn man, heerlijk gegeten in ontspannende sfeer, zeker aanrader. Jubileum menu was echt lekker, vooraf werd gevraagd of er dingen waren die we echt niet lusten. Klasse!
inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Leuke plek i Delft, vriendelijke bediening, goede service, wat te eenzijdig menu ( 4 x vis van de 5) en mag wat meer uitgesproken qua smaak, het smaakte een beetje van hetzelfde. Prijs kwaliteit perfect. Wel wat noisy.
Janco V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Algehele ambiance was prettig, maar het eten verdient meer aandacht en verfijning. Eerste gang (tonijntartaar op een tortilla) was te hoog om zout gekookt. De drie hoofdingrediënten bij de tweede gang (gamba's, gekonfijte zuurkool en babygem) waren lekker, maar de combinatie voegde niets toe. De gegrilde griet had een onaangename grilgeur (het rook verbrand). Positief: het toetje was een verrassende combinatie die erg lekker was. Nog een pluspunt: heerlijke witte wijnen, en een hele goede opbouw van smaken.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bijzondere gerechten, heel smakelijk, prompte bediening. Alles straalt uit dat je welkom bent en dat ze je graag willen verwennen. Mooie avond gehad!
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Erg lekker, prima service, mooie presentatie.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eerlijk eten, goede amuses, bediening was vriendelijk maar chaotisch.
samantha D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke gerechten op heel gaaf servies. Lekkere wijnen gedronken. Vriendelijke attente bediening. Top avond!
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd hebben we ook nu weer genoten van een voortreffelijk 5-gangen diner bij ons favoriete restaurant. Gerechten zijn steeds weer creatief en verrassend van smaak en mooi gepresenteerd. Aan de vriendelijke bediening bemerk je niets van eventuele stress door de drukte, altijd even hartelijk. De wachttijd tussen de gangen is zoals het hoort.
Voor ons is het altijd weer een feest om naar Les Copains te gaan waar alles, inclusief de inrichting, tot in de puntjes verzorgd is!
Pujo B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was, zoals altijd, weer heel erg lekker. We hadden een menuutje (zeg maar menu). Aangezien dat een verrassing is ga ik niet zeggen wat we allemaal kregen, maar alles was even heerlijk. Ook de wijnen die we erbij geserveerd kregen waren super.
sommelingdelft K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
vriendelijke mensen, bediening zeer goed. Heel erg lekker eten, klasse!
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke avond gehad, smaakvolle gevarieerde gerechten met goede bijpassende wijnen. Prima service: vriendelijk en professioneel, echt een aanrader.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
zoals gebruikelijk werd er ook gisteravond bij Les Copains op hoog niveau gekookt. Alle tafelgenoten hebben bijzonder genoten.
M82 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteren genoten van het najaarsarrangement. Naast heerlijke visgerechten ook erg lekkere bijpassende wijnen. De service was fijn, het tempo precies goed. Voor de visliefhebbers een aanrader!
Caroliena .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten ! Goede bediening en sfeer
Goede menu kaart met heerlijke gerechten , die aanpasbaar zijn naar mijn lactose allergie
Een feestje om daar te mogen eten .
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
fijne sfeer, zeer attente en vriendelijke bediening - maar dat eten !! heerlijk !!! zeer verse oesters, en een heerlijke gegrilde kreeft met knoflook/peper en pasta - we kom graag terug ! Topper in Delft
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer aan te bevelen.
aningro .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk genoten van het zomermenu all in. Borden waren schitterend opgemaakt. Alle gerechten smaakten heerlijk. Personeel is erg vriendelijk. Kortom een restaurant voor een heerlijk avondje uit. Wij komen dan ook met enige regelmaat vanuit Schiedam om hier te genieten.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten.elk gerecht met zorg bereid
Passende wijnen bij ek gerecht.
Een aanrader dus....zeker icm een aanbieding
Aria V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Was zalig! Warme en gezellige aandacht van de gastvrouw. Wij komen terug !!
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een geweldig restaurant is Les Copains in Delft, vrijdagavond wederom heerlijk gegeten. Nu een 6-gangenmenu (social deal) met z'n viertjes. Lekker rustig tafelen met een topbediening en dito gerechten. De gebakken schol met artisjokkecreme en kreeftenschuim was voor ons het toppertje van de avond, zeker ook door de overheerlijke bijpassende wijn.