Over het restaurant Les Copains

Het beste uit de zee

Al bij de amuse wordt duidelijk waarom dit restaurant in het historische centrum van Delft zo hoog staat aangeschreven. Op meesterlijke wijze bereiden ze hier al bijna tien jaar vis, schaal- en schelpdieren volgens de klassiek Franse school. Les Copains is echt een must voor wie gek is op al het lekkers uit de zee.

Meer informatie over restaurant Les Copains

9,3

Jouw recensie over het restaurant Les Copains

Tomislav T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een unieke restaurant in Delft, de perfecte combi van heerlijke op vis gebaseerde maaltijden, een mooie wijnkaart en fijne bediening!
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Genoten van een overheerlijk 5 gangen menu met bijpassend wijn arrangement. Borden waren mooi opgemaakt en de geselecteerde wijnen waren een goede match!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wederom erg goed gegeten in dit sfeervolle visrestaurant. Goed samengesteld menu met mooie uitbreiding. Enig minpunt is het witte brood. Graag ook bruin aanbieden
Rudi D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Zeer lekker eten!!! Prima bediening en een gezellige avond gehad.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zoals altijd staat de bezoeker van restaurant Les Copains centraal bij de ontvangst en tijdens het verblijf, tijdens welke de service onovertroffen is. Chef-kok Eric en zijn tweede man toveren iedere keer weer de verrukkelijkste gerechten tevoorschijn. Het is er smullen.
Boi J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Prima, maar aan de prijs.
Maren W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zoals altijd was het weer een geweldige avond. De gerechten, de wijnen, de bediening, de sfeer; het klopt gewoon allemaal. We hebben genoten.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We zijn hier ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw met onze kinderen en aanhang wezen eten. Net als voorgaande keren was het weer een hele positieve ervaring. Wij hebben gebruik gemaakt van het All-in 4-gangen menu en dat was voortreffelijk. Met name de “pittige” mosselen en de daaropvolgende scholfilet smaakten ons bijzonder goed. Bediening is attent en vriendelijk, precies zoals het hoort. Kortom: we zijn nog steeds niet uitgekeken op Les Copains en bij een eerstvolgende gelegenheid gaan we hier weer lekker eten.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastisch lekker gegeten met een enthousiaste en vriendelijke, correcte bediening en nette verzorging van de gerechten. We voelden ons met oprechte aandacht en lekker eten met hapje vooraf, amuse en heerlijkheden bij de koffie super verwend.
David S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldig genoten van het vijf gangen menu wat uitstekend was samengesteld. De sommelier adviseerde ons een geweldig lekkere en goed combinerende wijn. We hebben genoten!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zeer lekker gegeten en gastvrije bediening! Leuke en gezellige avond gehad.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten elke gang die werd voorgezet was voortreffelijk klaar gemaak. De bediening is uiterst vriendelijk.wij gaan hier zeker terug komen.
Robert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een goede ervaring, in een prachtig en sfeervol restaurant. We hadden het 5-gangen menu en gerechtjes smaakten goed en zagen er mooi en verzorgd uit. Ook de combinatie met de wijnen was prima.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Top bediening.
Charlene S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Exzellent präsentiert and Services.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben genoten van het jubileum menu, werkelijk fantastisch lekker! Coquille, zalm, skrei en griet passeerden de revue gecombineerd met erg lekker dingen zoals avocado, tomaat, chili mayonaise of linzen met een stuke coppa di parma. Allemaal erg mooi opgemaakt en gewoon erg lekker! Ook het toetje was bijzonder, met een kruidig smaakje en bloedsinaasappel ijs. Mijn tafelgenoten waren vol lof over het wijn arrangement met bijzondere wijen. Heerlijk eten, prettige bediening, goed gezelschap! Wat wil een mens nog meer!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat zijn we weer verwend! Les Copains is een "must" voor iedere visliefhebber. En ook als je niet zo snel vis op het menu neemt dan kun je hier ervaren hoe heerlijk vis kan smaken. Elke gang van het lustrum menu was top! Een ster waardig.
Didier S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het was prima! Echt waar. Ik kan het niet beter zeggen. Zeer hoge niveau. Een top adres voor een leuke avond met vrienden of familie
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Kan over de prijs niks zeggen, hadden nl kadobon.
Natasha S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Jullie zijn hartelijke mensen en we komen vlgd jaar zeker weer!!! Bedankt voor het heerlijke eten.