Les Cayes

Plesmanlaan 178 2497 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Les Cayes

Elke smaak komt tot zijn recht

In dit fusion restaurant vind je altijd gerechten waar je van houdt. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van de lekkerste gerechten uit verschillende keukens. Een warm en koud buffet is voor groot en klein een feest. Geniet van de specialiteiten van het huis, die je van de kaart bestelt. Een avond vol mogelijkheden, ideaal voor lekkerbekken én moeilijke eters.

Meer informatie over restaurant Les Cayes

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten is goed. Buffet ruim aan voorgerechten zoals sushi en nagerechten. Warm gerechten voldoende maar wat minder keuze zodat je al gauw het menu incl menukaart neemt, zeker als je dan kan upgraden met € 6 voor onbeperkt drank. De warme snacks waren niet altijd super warm en dan is bijv babi pangang spek niet krokant. We bestelden van de menukaart maar het duurde ruim een uur voordat deze eerste bestelling kwam. Je hebt 2 1/2 uur de tijd en dus hebben we daar wel lang op moeten wachten. En we wilden ons niet vol eten in de tussentijd. De communicatie van bediening en keuken liep niet goed en ook die van bediening en bar niet. Zo kwam een spa rood niet en op een bepaald moment dubbel. We hebben maar afgerekend en toen op de koffie gewacht. De gerechten van de menukaart zijn soms iets minder dan afgebeeld. Bijv 2 coquilles werd 1 (een doormidden gesneden, dus dunne platte die overigens wel lekker was). De halve kleine kreeft is geen aanrader, zielig voor de kreeft want veel te lang gekookt en dus taai. De tafels zijn echt te krap, je zit met ellebogen tegen elkaar. Terwijl restaurant ruim genoeg is en de afstand tot je buren voldoende is. Al met al een heel leuk restaurant dat vooral op de bediening steken liet vallen.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Leuke combinatie van sushi-bar (erg vers), lopend buffet voor de voorgerechten, nagerechten en bijgerechten, en aan tafel geserveerde menukeuzes van kleine porties, waardoor veel te proeven valt.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. De service is prima en vriendelijk. Alles wordt goed uitgelegd. Het buffet heeft een ruime keus, zowel warm als koud Vond de gerechten van het buffet erg lekker. Maar aangezien het niet zo druk was bleven sommige gerechten te lang liggen en dit komt de kwaliteit niet ten goede. Met name de nasi was rond 20.30 uur behoorlijk droog geworden. Tegen 21.30 waren er een paar schalen leeg bij het warme buffet en deze werden niet meer bijgevuld, dat is wel jammer. De gerechten van de kaart zijn van goede kwaliteit, goed van smaak en goed op temperatuur. Bij het dessertbuffet is het voor de klant wel handig als de smaken van het ijs vermeld staan, nu is het gissen wat voor smaak je opschept. Het dessertbuffet is ruim van keus dus voor ieder wat wils. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, hier kom ik zeker terug.
Ĺeo D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Alleen een opmerking, het gemis van een bordje voor het bestek
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor het eerst geweest, en is erg goed bevallen. Alles werd netjes uitgelegd. Vooral de sushi en sashimi bij het buffet vond ik erg lekker, maar de gerechtjes die je van de kaart kon bestellen waren ook zeker erg lekker. Het warme buffet vond ik iets minder, het was erg rustig daardoor bleven de producten lang liggen en dat gaat niet ten goede van de kwaliteit. De tempura garnalen die bij het buffet lagen, lagen er echt te lang, ze waren lauw en taai. Vooral tempura hoort lekker knapperig te zijn, wellicht kunnen ze dit gerecht beter ook op de menu kaart zetten, dat het meteen geserveerd wordt na het bakken ipv in het buffet. Dessert buffet was ruim, veel keus aan gebakjes en ijs. Lekker gegeten.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor de 2e keer. Uit mijn ervaring weet ik dat als de 1e keer heel goed was het de 2e keer vaak tegenvalt, maar niets is minderwaar! Wat een geweldig fijne avond. Fijne bediening en zeer goed eten. Vers lopend buffet, echt goede sushi en a la cart gerechten zijn om je vingers bij af te smullen. Vooral nr 7 ( eendenborstfilet) is echt subliem!
sunny N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijk gegeten, we komen bijna elke week met onze dochter, vers eten erg goed bereid, goede kwaliteit , lieve en aardige bediening. sushi en de ala carte gerechten zijn heerlijk,
Robbert N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten bij Les Cayes is iedere keer weer een klein feestje. Niet in de laatste plaats door de enorm vriendelijke bediening van mevrouw Wang en haar personeel, maar toch vooral om de kwaliteit van het eten dat wordt geserveerd. Alhoewel het restaurant een all-you-can-eat (and drink) concept hanteert hoef je niet constant van een buffet gebruik te maken, maar kan je ook a la carte bestellen. Je krijgt dan de heerlijkste vlees of vis gerechten voor je neus (zelf ben ik helemaal weg van de Beef Teriyaki). Ze hebben ook de heerlijkste sushi en voor kinderen is er altijd wel patat met frikandel of kipnuggets te krijgen. Dit restaurant is het bewijs dat goede service en lekker en gezellig eten samen gaan en niet duur hoeft te zijn.
s S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede fusion Chinese en Japanse gerechten
Veel keuze uit vis gerechten.
Sommige sauzen zijn een beetje aan de zoete kant. Mag meer met verse kruiden en specerijen .
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vanavond in dit kleinschalige restaurant gegeten en we zijn aangenaam verrast. De kwaliteit van de producten was veel beter dan je in een al you can wat restaurant kunt verwachten en ook heel smakelijk bereid.
Je proeft dat alle gerechten met zorg zijn gemaakt . Er zijn geen grote buffetten waar het eten lang in staat maar alles wordt zeer regelmatig wordt aangevuld wat zeker de kwaliteit van de sushi's ten goede komt.
De bediening is heel vriendelijk en servicegericht. We zullen hier zeker terugkomen.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Recent gegeten, we snappen de eerdere beoordelingen niet. Sushi taai, gefrituurde gerechten in oud vet gebakken en lauw en de rest niet vers. Ook een beetje raar concept met weinig vd kaart en veel buffet wat dus niet lekker was. Personeel wel heel vriendelijk maar we hadden veel liever lekker eten gehad. Er zijn betere alternatieven voor all you can eat Japans in de buurt te vinden.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Lekker buffet en zeer vers en goede hoofdgerechten. Je hoeft niet lang te wachten en het personeel is erg vriendelijk. Een aanrader voor liefhebbers van de Japanse en oosterse keuken.
Toeke .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vanavond echt heerlijk gegeten! Erg vriendelijk personeel. Gastvrij ontvangen. De sushi is buitengewoon lekker!!! We komen zeker weer een keer terug. :)
Nikki H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag voor het eerst naar dit restaurant geweest. We hebben heerlijk gegeten! Wat een vriendelijke service.. en wat een heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar. En de gastvrouw ook zeer vriendelijk en gastvrij.
Remon B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Beter als vorige eigenaar, kwaliteit uit de keuken goed en gevarieerd. Buffet kan iets uitgebreider. Sushi goed en vers bereid.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gastvrije ontvangst, zeer veel keus van zowel het buffet als van de kaart (alles viel onder dezelfde 'all you can eat'). Goede kwaliteit: probeer vooral de paling!
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Les Cayes. Voor ons de eerste keer bij deze nieuwe eigenaars. Grote verbetering in vergelijking met de vorige eigenaar (Lin's). Eten is uitstekend en grote variatie. Uitgebreid buffet met veel heerlijke voor- en hoofdgerechten. Daarnaast een uitgebreide kaart waarvan je onbeperkt kunt blijven bestellen. Van spiesjes tot halve kreeft en coquilles. Heerlijk vlees en vis. Ook het dessertbuffet is uitbundig en prima. Veel fruit, gebak, ijs, spekkoek etc.
We komen zeker terug want voor deze vriendelijke prijs kun je zelden zo lekker eten. Ook de bediening is keurig en vriendelijk.
Alexandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Super lekker en vers bereide gerechten. Met een leuk concept. Je kan zowel onbeperkt van het buffet gebruik maken als van de kaart aan tafel. Het personeel vult constant het buffet aan met verse gerechten, dat zeker de kwaliteit van de gerechten ten goede komt. Lekker dessert buffet met ruime keus van ijs, zoette lekkernijen tot vers fruit toe. Kortom keuze genoeg. Zeer vriendelijk personeel en absuluut niet opdringerig wat betreft aanbieden van consumpties. En zeker geen "vreet" schuur. In een woord top, echt een aanrader!!
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Van tevoren gereserveerd, en dat was maar goed ook, het was best druk zo op eerste paasdag. We werden netjes en vriendelijk ontvangen, daar is niets op aan te merken. Het eten zag er zeker erg verzorgd uit, alles werd keurig aangevuld. Kiezen van buffet en kaart. Ik nam een halve kreeft, gewoon omdat het erop stond. Jammer genoeg was hij vreselijk droog, en kreeg je er ook geen bestek bij om de kreeft te lijf te gaan. Dus met de hand de schaar gebroken, toen naar toilet om handen te wassen. Erg onhandig, buiten het feit dat hij gewoon niet lekker was. Verder nam ik sushi van het buffet, de rijst was erg lekker, niet droog. Maar de vis erop ( zalm en tonijn) was niet echt lekker. Zeker geen sushikwaliteit. Net als de sashimi. Maar laten we niet vergeten dat het een al you can eat is, en geen dure Japanner.
Verder nam ik van het buffet gebakken gamba's. Die vond ik erg lekker, niets op aan te merken. Het zoetzuur was lekker, en de verschillende koude garnaal en rivierkreeftjes ook. Maar toch blijft het gevoel dat het veel beter zou moeten kunnen. Al met al niet echt een restaurant voor mij om nog eens terug te gaan, maar te zien aan de drukte kan het ook gewoon aan mijn smaak liggen.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Een absolute aanrader. Fris en naturel van smaak, ieder a la card gerecht (20 soorten) behoudt zijn eigen specifieke karakter. Mooi en vriendelijk geserveerd. Ruime keuze uit steeds vers gemaakte shusi, Japans Cinese en Franse keuken. En ook het nagerecht buffet biedt een gemêleerde keuze. Al you can eat in een stylvol restaurant en een echte fushion kook beleving. Komen hier zeker terug.