Les Cayes

Plesmanlaan 178 2497 CC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Les Cayes

Elke smaak komt tot zijn recht

In dit fusion restaurant vind je altijd gerechten waar je van houdt. Voor een vast bedrag geniet je onbeperkt van de lekkerste gerechten uit verschillende keukens. Een warm en koud buffet is voor groot en klein een feest. Geniet van de specialiteiten van het huis, die je van de kaart bestelt. Een avond vol mogelijkheden, ideaal voor lekkerbekken én moeilijke eters.

Meer informatie over restaurant Les Cayes

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

9,1
S S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede fusion Chinese en Japanse gerechten
Veel keuze uit vis gerechten.
Sommige sauzen zijn een beetje aan de zoete kant. Mag meer met verse kruiden en specerijen .
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vanavond in dit kleinschalige restaurant gegeten en we zijn aangenaam verrast. De kwaliteit van de producten was veel beter dan je in een al you can wat restaurant kunt verwachten en ook heel smakelijk bereid.
Je proeft dat alle gerechten met zorg zijn gemaakt . Er zijn geen grote buffetten waar het eten lang in staat maar alles wordt zeer regelmatig wordt aangevuld wat zeker de kwaliteit van de sushi's ten goede komt.
De bediening is heel vriendelijk en servicegericht. We zullen hier zeker terugkomen.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Recent gegeten, we snappen de eerdere beoordelingen niet. Sushi taai, gefrituurde gerechten in oud vet gebakken en lauw en de rest niet vers. Ook een beetje raar concept met weinig vd kaart en veel buffet wat dus niet lekker was. Personeel wel heel vriendelijk maar we hadden veel liever lekker eten gehad. Er zijn betere alternatieven voor all you can eat Japans in de buurt te vinden.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Lekker buffet en zeer vers en goede hoofdgerechten. Je hoeft niet lang te wachten en het personeel is erg vriendelijk. Een aanrader voor liefhebbers van de Japanse en oosterse keuken.
Toeke .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vanavond echt heerlijk gegeten! Erg vriendelijk personeel. Gastvrij ontvangen. De sushi is buitengewoon lekker!!! We komen zeker weer een keer terug. :)
Nikki H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag voor het eerst naar dit restaurant geweest. We hebben heerlijk gegeten! Wat een vriendelijke service.. en wat een heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar. En de gastvrouw ook zeer vriendelijk en gastvrij.
Remon B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Beter als vorige eigenaar, kwaliteit uit de keuken goed en gevarieerd. Buffet kan iets uitgebreider. Sushi goed en vers bereid.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gastvrije ontvangst, zeer veel keus van zowel het buffet als van de kaart (alles viel onder dezelfde 'all you can eat'). Goede kwaliteit: probeer vooral de paling!
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Les Cayes. Voor ons de eerste keer bij deze nieuwe eigenaars. Grote verbetering in vergelijking met de vorige eigenaar (Lin's). Eten is uitstekend en grote variatie. Uitgebreid buffet met veel heerlijke voor- en hoofdgerechten. Daarnaast een uitgebreide kaart waarvan je onbeperkt kunt blijven bestellen. Van spiesjes tot halve kreeft en coquilles. Heerlijk vlees en vis. Ook het dessertbuffet is uitbundig en prima. Veel fruit, gebak, ijs, spekkoek etc.
We komen zeker terug want voor deze vriendelijke prijs kun je zelden zo lekker eten. Ook de bediening is keurig en vriendelijk.
Alexandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Super lekker en vers bereide gerechten. Met een leuk concept. Je kan zowel onbeperkt van het buffet gebruik maken als van de kaart aan tafel. Het personeel vult constant het buffet aan met verse gerechten, dat zeker de kwaliteit van de gerechten ten goede komt. Lekker dessert buffet met ruime keus van ijs, zoette lekkernijen tot vers fruit toe. Kortom keuze genoeg. Zeer vriendelijk personeel en absuluut niet opdringerig wat betreft aanbieden van consumpties. En zeker geen "vreet" schuur. In een woord top, echt een aanrader!!
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Van tevoren gereserveerd, en dat was maar goed ook, het was best druk zo op eerste paasdag. We werden netjes en vriendelijk ontvangen, daar is niets op aan te merken. Het eten zag er zeker erg verzorgd uit, alles werd keurig aangevuld. Kiezen van buffet en kaart. Ik nam een halve kreeft, gewoon omdat het erop stond. Jammer genoeg was hij vreselijk droog, en kreeg je er ook geen bestek bij om de kreeft te lijf te gaan. Dus met de hand de schaar gebroken, toen naar toilet om handen te wassen. Erg onhandig, buiten het feit dat hij gewoon niet lekker was. Verder nam ik sushi van het buffet, de rijst was erg lekker, niet droog. Maar de vis erop ( zalm en tonijn) was niet echt lekker. Zeker geen sushikwaliteit. Net als de sashimi. Maar laten we niet vergeten dat het een al you can eat is, en geen dure Japanner.
Verder nam ik van het buffet gebakken gamba's. Die vond ik erg lekker, niets op aan te merken. Het zoetzuur was lekker, en de verschillende koude garnaal en rivierkreeftjes ook. Maar toch blijft het gevoel dat het veel beter zou moeten kunnen. Al met al niet echt een restaurant voor mij om nog eens terug te gaan, maar te zien aan de drukte kan het ook gewoon aan mijn smaak liggen.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Een absolute aanrader. Fris en naturel van smaak, ieder a la card gerecht (20 soorten) behoudt zijn eigen specifieke karakter. Mooi en vriendelijk geserveerd. Ruime keuze uit steeds vers gemaakte shusi, Japans Cinese en Franse keuken. En ook het nagerecht buffet biedt een gemêleerde keuze. Al you can eat in een stylvol restaurant en een echte fushion kook beleving. Komen hier zeker terug.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten,bediening zeer vriendelijk , sushi heerlijk vers.Ruime keuze wat eten betreft.
Zeer zeker een aanrader voor iedereen .
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De bediening is uitstekend. De soep de zalm, en van het hoofdgerecht zag alles er heel verzorgd uit en het smaakte prima. Dat ga ook voor de desserts. Er was en voor iedereen wat en meer dan genoeg.
Eveline D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijke gerechten. Voor ieder wat wils. Sushi wordt vers bereid. Ruime keus wat betreft warme gerechten die ook in kleine porties vers worden klaargemaakt.
Vriendelijke bediening!
Veel beter dan zijn voorganger Lin's! Wij komen zeker terug.
CEROS .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hebben hier al verschillende keren gegeten en blijven het het beste restaurant van Ypenburg vinden. De sushi's smaken voortreffelijk en de keuze is heel gevarieerd. Naast de overbekende combinaties zijn er ook heel verassende nieuwe smaak combinaties te krijgen. Onze kinderen vinden het er ook steeds weer een feest om hier te eten. Ze krijgen de vrijheid om kleine porties op te scheppen en steeds weer iets nieuws uit te proberen. De sfeer in het restaurant is prettig, bediening prima. Een aanrader om dit restaurant eens uit te proberen.