Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Les 3 Seaux

Visliefhebbers zijn hier op het juiste adres! Aan 't Bassin in Maastricht zit visrestaurant Les 3 Seaux. Je krijgt hier alle denkbare vissoorten, heerlijk bereid voor jou. De beste kreeft, de lekkerste oesters, Hollandse mosselen of alles samen bij een Fruits de Mer. Kies waar jij zin in hebt.

Les 3 Seaux kijkt verder dan eigen bodem, want de beste Fish & Chips uit Maastricht vind je bij dit restaurant. Helemaal zoals het hoort, in een krant, geeft jou een echte Britse beleving. En dat aan de prachtige binnenhaven van Maastricht! Meer zin om het thuis op te eten? Dan kan je de Fish & Chips gewoon afhalen. Het restaurant zorgt dat het voor jou klaar staat.

Voel jij je als een vis in het water bij Les 3 Seaux? Reserveer dan nu.

Meer informatie over restaurant Les 3 Seaux

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Les 3 Seaux

Roland C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We waren er niet voor de eerste keer
Ook nu weer van voor- t/m nagerecht heerlijk gegeten (de oesters waren verrukkelijk, de fruit de mer en de zeetong prima
En ook nu weer de erg lekkere meursault erbij gedronken
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige bediening, zeer goede keuken! We komen hier zeker nog een keer terug.
marc E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
heerlijk visrestaurant waar we super lekker hebben gegeten hulde aan de keuken.
bediening was wat minder (kleine stubbelingen onderling)
Met 50% korting via iens reservering ben ik bang dat de kost niet verdient
kan worden.
komen graag nog een keer terug
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima !!! Komen hier zeker terug!
Marie-Josee S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
voorgerechten waren heerlijk, vis in hoofdgerecht te lang gekookt helaas. Bediening was te langzaam naar onze smaaak, zij het wel vriendelijk
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Superleuke en aardige bediening en heerlijk eten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben de "menu homard" gegeten en het was dik oké, lekker wijntje trouwens ook.
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Super restaurant ! Hele vriendelijke bediening en heerlijk eten. Mooie locatie bij het Bassin.
sylvain M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben zeer lekker gegeten . We komen zeker terug
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
uitstekend.
Sophieke N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten! Enorm uitgebreid fruits de mer plateau met kreeft en een bijpassende wijn, pure verwennerij. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Als we in Maastricht zijn komen we zeker terug!
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, lobster was iets te hard.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Zijn altijd weer graag gast in Le 3 Seaux!!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Hoog geprijsd en personeel matig gekleed. Afstandelijke bediening. Voorgerecht heerlijk. Hoofdgerecht viel tegen.
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij kozen voor de Fruits de Mer voor 2 personen, het is tenslotte een visrestaurant.. zeer teleurgesteld, de krab en de kreeft waren gewoon niet vers!
De Chef heeft het dan ook nog eens bevestigd dat zij alle producten ‘op voorhand’ bereiden en dan fris houden ????
Voor Eur 100 kunnen we veeeeeel beter eten dan hier, blij dat ik niet ziek was de dag nadien.
Tjeu B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ondanks de reservering die we gemaakt hadden moesten we wachten. We hebben gekozen voor een plate met schaal en schelpdieren en kreeft vooraf. Die was op zich prima. Het hoofdgerecht bestond echter eveneens uit koude schaal en schelpdieren en wat vis. Slechts 1 schaaltje gefrituurde vis/mossel en inktvis. De bediening was druk met van alles en nog wat, ondanks dat moesten wij en andere gasten lang wachten op ons eten. (Voorgerecht duurde meer dan een uur). Jammer. Ter compensatie kregen we de biertjes aan de bar van het huis. De 50% korting was niet verrekend.
Davey V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten, leuk restaurant op leuke locatie.
cor P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten, een gerookte vissalade en kreeftensoep vooraf, daarna sliptong en pittige mosselen.
Al met al een geslaagde avond.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voortreffelijk gegeten! We zijn gestart met chili-knoflook inktvis, daarna doorgegaan met 4-gangenmenu 'Proef de zee'. In het menu heb je bij elke gang twee keuzes en mijn partner en ik namen elke gang iets anders zodat we alles konden proeven. Daardoor kwam vanalles voorbij, fruit de mer, oesters, kreeftensoepje, tarbot, schol, kaas en zoetigheden. Heerlijke wijn tegen redelijke prijs. Bediening uitstekend. Wat vooral opviel was dat de vis, in alle gerechten tot in perfectie was bereid. We hebben echt genoten, een aanrader!
Godelieve V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Zonder korting best prijzig, maar wel erg goed.