Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Les 3 Seaux

Het culinaire epicentrum van Nederland

De stad waar bourgondiërs graag samenkomen om te genieten van delicatessen uit de omgeving. De stad waar culinaire klasse hoog in het vaandel staat, waar gezellig eten hand in hand gaat met het onderhouden van sociale contacten. Die stad is Maastricht. De echte fijnproevers weten dat dit de plek is waar wijn en spijs zo harmonieus in elkaar overlopen dat het voor ware smaakexplosies in je mond zorgt. Bij Les Trois Seaux hebben ze dat concept ook maar al te goed begrepen. Hier zit je als koning te rijk en zal het je aan niets ontbreken. Neem plaats en geniet!

Meer informatie over restaurant Les 3 Seaux

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Les 3 Seaux

Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Wij hebben hier echt een geweldige avond gehad!!! Het eten was echt extreem goed en lekker, mooi op smaak, mooie combinaties van ingredienten en super vriendelijke en gastvrije bediening!!! Ik zou hier elke dag van de week wel willen eten :)
upatamby .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Betaalbaar gegeten via Social Deal. Smakelijk voorgerecht (salade met verschillende soorten gerookte vis). Als hoofdgerecht had ik nek van livar. Twee taaie, droge lappen die dreven in een poel vet. De tafelgenoten die voor schol gekozen hadden waren overigens wel heel tevreden met hun hoofdgerecht.
Het nagerecht bestond uit een glazen beker met een kwak ijs, daarover een scheut chocomel en daarbovenop een dot slagroom. Dat werd geserveerd onder de naam "Dame Blanche".
Mij zullen ze hier niet gauw meer terugzien, en zeker niet voor de volle prijs. Maar voor een visliefhebber is dit wellicht wel een aanrader.

De ligging is overigens prachtig aan het bassin. Jammer dat het interieur daar niet echt op aansluit: beetje rommelig en weinig uitstraling.

De bediening was ok.
Willeke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
4 juni 2017
Heerlijk gegeten, in boter gebakken tarbot met puree en spinazie. Zoals het hoort. Plateau fruits de mer was uitstekend. Geen tierelantijnen, heel smakelijk. Vriendelijk en vlotte bediening.
Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
supergoede plateau Fruits de Mer gegeten .Alle aanwezige schaal en schelpdieren waren supervers.
Plateau kan zich qua prijs en hoeveelheid echt meten met de plateaus die je in frankrijk langs de kust eet.
EEN ZEER AANGENAME VERRASSING

plate
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Goede viscuisine, keurig bereide oesters! Vriendelijk oplettend personeel. Eetkamer mist sfeer in de avond, ongunstig lichtgebruik.
Pucci .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat doe je, als eigenaar of bedrijfsleider, als de bediening per ongeluk twee glazen bier over een van je gasten laat vallen?
Juist, dan ga je even naar die tafel toe en biedt je je excuses aan. Dit is helaas niet gebeurd. De correctheid was ver te zoeken.
Bij het betalen van de rekening werd nog even naar het voorval gerefereerd. De eigenaar gaf aan dat hij wel iets zou regelen. Dit was echter niet het geval. De rekening werd gepresenteerd en was het volle bedrag. Geen drankje van het huis, niks. Het gaat hier niet om het geld, maar om het gebaar. Vervolgens werd er door de eigenaar gezegd: " weet je wat, als je volgende keer komt krijg je van mij een aperitief". Uh pardon, volgende keer?? Je denkt toch zeker niet dat ik hier nog een keer terugkom. Zakelijkheid zit niet het vocabulaire van de beste man. Hij heeft het helaas niet helemaal begrepen hoe het werkt. Jammer!

Over zakelijk gesproken. Het gros van ons gezelschap had een menu van 24,95. Een aantal heeft geen dessert genomen, maar koffie. Voor deze personen werd toch de volle prijs voor het menu gerekend PLUS nog eens de koffie.

Oja, het eten was matig. Niet slecht, maar ook niet goed. Aan oesters kan niet heel veel fout gaan. De tongschar rolletjes leken rechtstreeks van de Sligro te komen.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
de meest verse Fish and chips die ik ooit in Maastricht heb gegeten. Lekkere saus, frieten en tafelzuur erbij plus een frisse salade. vlotte bediening en prima keuken.
PJaminon .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Hier gegeten met gebruik van SocialDeal bonnen, op basis van oesters als voorgerecht inclusief in de 'deal'. Daarvoor vooraf betaald.
Na binnenkomst werd een niet overeenkomende menukaart gepresenteerd waar op stond dat oesters p.p. 2,50 euro meerprijs waren, hetgeen ik vreemd vond, want ik had betaald voor het 3 gangen diner, zoals omschreven in de deal van SocialDeal (oesters INCLUSIEF).
Bij afrekenen stond 1 glas wijn teveel op de rekening en daarnaast stond er 2x€2,50 voor oesters als voorgerecht bij. Het glas wijn werd keurig van de rekening af gehaald. Echter, de eigenaresse van dit restaurant weigerde de extra kosten voor de oesters van de rekening af te halen. Uiterst oneerlijk en incorrect, want dit is NIET conform de deal zoals deze op SocialDeal gepresenteerd werd!
Ik heb toen op een nette manier aangegeven dat ik het hier niet mee eens was en ik het vreemd vond dat zij haar klanten voor 5 euro teleurgesteld de deur uit liet lopen.
Toen werd er door de eigenaresse en haar personeelslid gezegd dat wij niet kunnen lezen en wij geen fatsoenlijke baan zullen krijgen hierdoor. Tevens werd hardop in het restaurant door de eigenaresse gezegd: 'Jullie komen hier op bonnen van SocialDeal, omdat jullie niet á la carte kunnen betalen' en daarnaast: 'jullie zijn zielig omdat jullie een probleem maken om 5 euro'.

Een uiterst negatieve ervaring. Jammer, want het eten was erg goed en verder het personeel zeer vriendelijk. Het gaat mij niet om 5 euro, maar om het principe (de eigenaresse kon dit niet begrijpen....). Als kers op de taart konden wij zélf onze jassen bij de kapstok pakken en tijdens het naar buiten lopen werden we de zaak uit gelachen met de nodige uitjoelende opmerkingen. Hier wordt klaarblijkelijk níet eerlijk met klanten omgegaan en er wordt zeer stellig en bewust van hún probleem het probleem van de klant/gast gemaakt. Zúlke onbeschofte en slechte uiteindelijke klantvriendelijkheid is werkelijk grensoverschrijdend en heb ik elders nog nooit meegemaakt.

Zacht uitgedruikt: geen aanrader.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Geregeld nemen wij een 'duik' in het prachtige Limburg. Maastricht is veruit favoriet; gezellige stad met prima kroegen en eetgelegenheden. Vandaag een pareltje ontdekt aan een binnenhaven net buiten het centrum. Genoten van oesters, salade met gerookte zalm. Ook eenvoudige vis als scholfilet wordt met een mosterdsaus, puree, haricots verts en prei een feestje. Voor niet visliefhebbers een uitstekend smaakvol vleesgerecht van het livarvarken. Het eten was heerlijk en is de bordenopmaak uiterst verzorgd. Met een heerlijke fles wijn hebben wij het eten gecombineerd. Het moet een genot zijn om op warme dagen aan de haven te genieten van andere visgerechten!
John L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Weer eens bij Percey gegeten ; de Chef had een heerlijk verrassingsmenu bereid begeleid door uitstekende bijpassende wijnen.De oesters Ostra Regall waren voortreffelijk en inderdaad zoals beloofd heel vol van vlees en zoet / ziltig van smaak.De heilbot was smakelijk bereid in een witte wijnsaus , zacht gegaard in de oven.De bediening was attent en kundig !We wachten met smart op mooi terrasweer om buiten van fruits de mer te kunnen genieten !!
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten, tja Maastricht ligt niet dichtbij Rotterdam helaas! Dan zouden we wel veel vaker hier genieten, van het super verse vis aanbod, het Homarium gevuld met de lekkerste en ook bijzonder Oesters niet alleen de Gillardeau (mijn favo) maar ook bijv de Marennes Oléron....bestel dus het Rolls Royce oester Plateau weet je zeker dat je verwend word met overheerlijke en bijzondte oesters.
Het menu Homard (zeer aan te bevelen) hadden we al een keer gehad, en door een late lunch was dit voor ons teveel.
Dus na de oesters de Scheermessen in een saus waar we nu nog over dromen! Licht, mooi op smaak met oa venkel en dragon Scheermessen perfect gegaard. En de Cocktail van kreeft en King Crab....ook zeer smakelijk.alleen voor 20,50 mag het wel iets meer zijn....kan natuurlijk ook komen omdat het zo smakelijk was.
Het hoofdgerecht, Heilbot met kokkels en zeewierboterjus....daar laat de Chef zien hoe kundig hij en zijn team met vis zijn!
Perfecte garing, (heilbot is delicaat) saus niet te hoog van smaak zodat je de Heilbot en de kokkels nog goed proeft, weer een top dish!
De halve gegrilde kreeft met knoflook ook top!
Chapeau Chef Percy en team, we komen zeker weer terug! Dan in de zomer om op jullie heerlijke terras aan het water te genieten.
michiel2504 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
geweldig visrestaurant waar je snel moet zijn om te reserveren.
Alle vis vers waarbij we altijd beginnen met oesters.
Menu Homard bevat eigenlijk alles wat het lekkerste is op visgebied.
Een geweldige chefkok en bediening in een fantastische entourage.
Een topper waar het je geld waard is.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op vrijdag 4 maart maakten we kennis met Les Trois Seaux op de prachtige locatie bij het Bassin.
Sfeervol en licht ingericht we kozen voor het menu dat keurig geserveerd werd.
Oesters van uitstekende kwaliteit, heerlijke bisque van kreeft en de geadviseerde begeleidende wijnen waren uitstekend. Complimenten voor de vriendelijke bediening en de gastvrijheid. Wij hebben genoten van een heerlijke avond.
Gnik1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
De gastvrijheid was bar en boos en deed de kwaliteit van de keuken helaas te niet. We werden letterlijk om 21:50 u de tent uit gekeken. Kaarsjes werden uitgeblazen, schotten alvast voor het raam en bediening had jas al aan om weg te gaan. Hopelijk hadden ze een slechte dag.
phmmulders .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016

Wij vonden het hoofdgerecht het beste. Het voorgerecht en het dessert was ook prima. De sfeer was goed en het personeel was zeer vriendelijk.
mildredf .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We gaan hier niet meer terug, ongezellig , personeel onvriendelijk . Waren hier door de ah actie dus moesten de helft betalen dat was ook wat het waard was. Geen aanrader.
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was heerlijk en gevarieerd. Zo had ieder gerecht bijvoorbeeld andere groenten die erbij hoorden. De meneer die ons bediende was fantastisch. Veel aandacht voor detail. Stond op het goede moment klaar met de juiste dingen. Bracht (heerlijk) extra brood toen het broodmandje leeg was, vulde het karafje water aan, enz. zonder dat we ook maar iets hoefden te vragen.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Kregen goed advies over de juiste wijn bij het gerecht. Het is ons zeer goed bevallen en komen zeker nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proeven.
chrit.schurgers .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Alles top. Gewoon lekker visrestaurant op een uniek plekje aan het water, en de juiste sfeer met gepaste Maastrichtse gezelligheid. Nog genoeg visspecialiteiten voor een volgende keer.
BabetteK .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
We hebben ontzettend lekker gegeten! We zijn hier wezen met de Albert Heijn actie en konden kiezen uit een keuzemenu. We hadden allebei de salade van gemarineerde zalm en als hoofdgerecht de poon en de schol. Het smaakte heerlijk! De eigenaar en de kok deden echt hun best, kwamen een praatje maken.
De serveerster had er duidelijk geen zin in, er kon geen lachje vanaf of vriendelijkheid. Was een beetje jammer, maar heeft onze avond zeker niet verpest!