Leopold

6,9
7,1
Siefh .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eerste keer dat ik hier op het terras zat voor een brownie en een cappuccino. Nou.... wat zal ik er van zeggen... de cappuccino was net niet koud en de brownie was geen brownie. Er zat een soort weeïge biersmaak aan en was eigenlijk echt gewoon niet te eten. Erg jammer. Maar weer een bevestiging dat je voor goed eten en drinken niet in het centrum van Den Haag moet zijn, maar gewoon in de kleine tentjes in de echt leuke wijken van Den Haag!
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Voor een simpele café-hap is het een prima tent, maar meer moet je er ook niet van verwachten. Op een donderdag avond op het terras gegeten. Ondanks de drukte werden we zeer snel geholpen en ook ons eten kwam binnen no time. We hebben kipsaté gegeten en daar was niks mis mee, de frieten waren stevig en niet te zacht of te zout en de kip was lekker mals.
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
In een lawaaiig decor even een hamburger pakken tijdens de vrijdagmiddagborrel, meer moet je er niet van willen maken. Sparrenbos zijn ok, maar wat droog, hamburger is redelijk, maar niet zo goed als bij Luden een paar deuren verder. Al met al is het eten best redelijk en de bediening vriendelijk. Of het concept nog aansluit bij 2015 kan je je afvragen, maar daar heeft zo'n beetje iedere tent aan het Plein in Den Haag last van. Een beetje ondernemer uit Amsterdam zou hier hoge ogen gooien.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Bruin Belgisch café met veel verschillende soorten bier op tap. Het eten is van het kaliber pubfood. Zelf deelde ik met een tafelgenoot de XXL burger (die ook wel voor 2 personen bedoeld is). De burger was, zoals beloofd, groot en erg lekker. Andere mensen hadden steak (lekker en goed klaargemaakt) en saté (teruggestuurd omdat hij droog was met smakeloze saus). Het personeel reageerde goed op de klacht en de saté stond dan ook ook niet op de rekening. Leuke tip: Bierproeverijtjes, 3 kleine glaasjes van wisselende soorten bieren. Al met al een leuke avond en ik heb zelf goed gegeten.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Ik heb hier met een groep van 10 man (voornamelijk internationale studenten) gegeten. We hadden vooraf gereserveerd; hoewel het druk was op een zonnige donderdagavond was er zo toch ruimte voor ons op het terras vrij gehouden. De hoofdgerechten waren van goede kwaliteit, werden redelijk op 't zelfde moment geleverd en waren goed warm. We waren niet de makkelijkste groep, maar het personeel ging daar heel goed en geduldig mee om!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Op het terras is het prima toeven bij dit café aan het PLEIN. De borrelhapjes smaken naar verwachting. Bediening was (vandaag) adequaat.
Ieeks .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Heerlijk in de zon op het terras gegeten op bevrijdingsdag met vriendinnen. Omdat we zo heerlijk in de zon zaten besloten om meteen een hapje te eten. Helaas pakte dat niet goed uit. 3 van ons hadden een maaltijdsalade waar zelfs de slankste meiden niet genoeg aan hadden. Het was eigenlijk alleen sla met 4 cherrytomaten en 4 olijven, erg onder de maat. Toen we dit hebben aangegeven bij de bediening werd er niet gereageerd en liep ze gewoon weg met de borden. De hamburger was wel goed op smaak en voldoende, maar een maaltijdsalade moet toch wel genoeg bieden om een volwaardige maaltijd te kunnen zijn. Voortaan dus gewoon van de zon genieten met een drankje en ergens anders gaan eten, jammer...
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Restaurant midden op het bekende Plein in Den Haag. Leuk terras voor en op het plein zelf. Binnen is het vrij donker, met eerst een grote bar en drinkgelegenheid en achter een restaurantgedeelte. Je kan er kiezen uit biefstuk, varkenshaas, salade(s), versgemaakte hamburgers enz. We waren met 8 personen en al het eten werd lekker bevonden. Ik vroeg naar een salade die ze eigenlijk niet voorradig hadden, maar ze stelden mij voor iets lekkers en soortgelijks voor me te maken. Ik vond wat ik kreeg heel smakelijk en superaardig dat ze moeite deden om dit voor mij speciaal te maken. En dat ook nog voor slechts 9 euro. Het is een aanrader om hier te eten: zomers op het terras en in de winter lekker binnen.