Lent Plaza

7,2

Jouw recensie over het restaurant Lent Plaza

Quinta L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben gisteren met z'n vieren genoten van een goed en rijk geschakeerd buffet. Er was een overdaad aan gerechten en allemaal heerlijk van smaak.
De bediening was bijzonder vriendelijk.
De nieuwe eigenaresse vertelde dat zij en haar man de zaak pas een paar maanden geleden overgenomen hadden. Die overname betekent dat Lent en wijde omgeving een fijn en prettig restaurant rijker is geworden.
We zullen vast nog vaker gaan genieten van al het heerlijks dat Plaza Lent te bieden heeft.
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik ben gisteren hier geweest met mijn man. Sinds enkele maanden zit er een nieuwe eigenaar in.
Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk. Ik kom hier zeker nog terug.
Hillie H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij nieuwe eigenaars.
Bij binnen komst heel gastvrij ontvangen.
Bestelden een rijsttafel voor twee personen.
Terwijl wij wachten werden we verwend met hapjes vooraf kortom een aanrader voor een ieder.
Bedankt en graag tot ziens.

H Huizinga enW Loonstra.
Hendrik W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Eergister hier gegeten en wat een verrassing stond ons te wachten! Heerlijk gegeten en heel er van welkom geheten door de aardige werknemers, de beef tariyaki is zeker een aanrader!
Stanley R. H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij, Ned.-indischen die weten wat lekker Aziatisch eten is, zijn op 9 maart 2017 speciaal vanaf Elst naar Lent gereden. Wat een gezellige mensen, prima eten en mooi restaurant. Het eten was meer dan voldoende voor een zeer schappelijke prijs.
Dit restaurant heeft nog een persoonlijke bediening aan tafel; toen wij er waren geen wok of buffet, wat goed beviel.
Dit restaurant heeft vanaf 1 januari nieuwe eigenaren. Het echtpaar is enorm enthousiast en wil het u helemaal naar uw zin maken.
Overigens: er is ook een mogelijkheid om eten af te halen of eten te laten bezorgen.
Voor grote groepen (tot zo'n 50) personen is naast het restaurant nog een semi-gesloten ruimte.
Stanley en Bernadette Hercules
charelse M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten een van de betere chinese restaurants in deze omgeving bediening zeer goed eten prima kwaliteit vriendelijke bediening en uitstekende ambiance kortom een aan te bevelen eet gelegenheid.

c.j.meijer
cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
overheelrijk gegeten, prachtsfeer en ook nog goeie service. Tof restaurant, ik zou het zeker aanraden. ook niet te duur en geen lange wachttijd
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vandaag heerlijk gegeten van het lopende buffet. Heerlijke ossenhaas en andere lekkere gerechten. De mihoen is ook een echte aanrader.
Mansur P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heel lekker gegeten. De sushi was ook uitstekend! De bediening was vriendelijk en stond de hele tijd klaar voor hulp. Al met al een geslaagde avond!
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vreselijk restaurant!
We hebben hier vandaag gegeten. We kwamen om 17 uur binnen en waren de eersten die dag. Om 18.30 uur kregen we onze eerste ronde (1,5 uur gewacht omdat ze ons briefje kwijtgeraakt waren!). En om 19.30 uur werd de tweede ronde gebracht. Het eten was weinig smaakvol. Het personeel was erg gestrest. Je zag dat ze het niet aan konden. Er werden continu de verkeerde gerechten naar de verkeerde tafel gebracht, alsof je in een lachfilm was beland. Op ronde drie hebben we niet meer gewacht, we zijn naar huis gegaan.
Heb mijn ongenoegen aangegeven bij het personeel. Zij vertelden me dat het kwam doordat veel mensen niet reserveren. Zo kunnen ze niet inschatten hoe druk het wordt. De kok was op vakantie en het was extra druk door de vakantietijd. Tja...
Wing H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bonnen aangeschaft via Groupon. Nadat we de eerste ronde hadden besteld, kregen we aanvullende voorwaarden te horen. We mochten niet zoals in de actie stond 'onbeperkt eten', maar slechts 2 rondes bestellen en de rest alleen van het buffet gebruik maken. Schan-dalig!
Op mijn argument dat deze voorwaarden niet in de actie stonden werd alleen boos gereageerd. Geen gesprek mogelijk.
NOOIT MEER!
R. P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het lijkt wel of er ieder halfjaar een nieuwe naam op de gevel staat en dat het restaurant de hele familie rond gaat.
Een jaar of 8 geleden hebben wij er heerlijk gegeten. Daarna is het bergafwaarts gegaan ondanks nieuwe namen en eigenaren.
Het lijkt wel of geld verdienen met drankjes niet nodig is want je moet er zelf achteraan.
Bediening is matig evenals het eten.
De zalm zit vol met graten en dat kan echt niet!
Je wordt aangespoord om kant-en-klaar gerechten op de scheppen. Dat is waarschijnlijk makkelijker dan bestellingen van de kaar. Maar dan kan je net zo goed naar de afhaal Chinees.
De smaken van het kant-en-klaar eten zijn in orde maar het staat uren in bakken te pruttelen en is niet warm genoeg en het wordt duidelijk te weinig doorgeroerd(liever lui dan moe). Het wordt ook slecht bijgevuld. En daardoor weer onsmakelijk.
Toetjes zijn er amper en de sushi is zeer matig en de belangrijkste(sake-zalm op rijst) ontbreekt zelfs helemaal.
Sorry, we hebben het nog tweemaal een kans gegeven maar het is erg verslechterd en het wordt vast niet meer beter!
Alleen het tapbier is goed.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het eten was koud, bij het doen van onze klacht gaf mevrouw aan dat de andere pannen lekker warm waren, oftewel hadden we dat maar moeten nemen. Er liep een meisje in de bediening en die was onwijs vriendelijk en deed haar best er wat van te maken. Over de rest van de collega's hebben we niets goeds te zeggen. Als klapper op de vuurpijl zagen we de MANAGER in de keuken staan roken, op onze opmerking daarover kregen we te horen dat mevrouw de rokende meneer al naar huis had gestuurd. Ik heb al heel wat dingen meegemaakt in de horeca, maar dit was het meest afschuwelijke half uur ooit.
jan1956 G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Restaurant ziet er mooi en ruim uit. Uitleg ontvangen over buffet en het all you can eat concept met de hapjes. Voor de eerste ronde wat gerechtjes aangekruist op de invullijst. Er kwam een schaaltje kip. Deze was erg bleek, net gaar, maar met weinig smaak. Na een tijdje gevraagd waar de andere gerechtjes bleven. Antwoord: Die moet je zelf pakken bij het buffet. Dat was jammer, zet het dan niet op de invullijst en vertel het bij de uitleg. Overige gerechtjes waren redelijk, maar zeker niet bijzonder te noemen. Meestal de keuze uit het zelfde gerecht, maar dan met 5 verschillende sausjes bereid, zo kom je wel aan 60 gerechten.
Het buffet was een aanfluiting. Heel weinig op de schalen en wat er lag was verdroogt, zoals de pindasaus met scheuren in de saus. Andere hapjes waren slap en alles was afgekoeld. Behalve de salades, die waren juist te warm.
De tomatensoep was mierzoet en niet eetbaar.
Soep was dan wel te zoet, maar dat zou de kok niet aannemen van het personeel, dus of wij dat persoonlijk wilden mededelen, of dit op een briefje schrijven. Bij deze dan!
Dat het buffet niet warm was werd glashard ontkent. Voel maar, bakjes zijn warm!
Tja de bakjes misschien wel, maar de inhoud niet!
We mochten gedurende 2 uur kiezen uit 5 rondes, we zijn na de tweede opgestapt. Niet voor herhaling vatbaar.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Concept is buffet en tapas. Vaste prijs voor 2 1/2 uur excl drinken. Tapas is 5 rondes van max. 3 gerechten per ronde. Kunt van beide gebruik maken.
Wij waren met 4 personen. Systeem van bestellen was niet feilloos .
Als er twee dezelfde gerechtjes werden bestelt kwam er maar ?én. Werd wel nagedacht. Dit gebeurde 3 keer.

Personeel was vriendelijk. Eten smaakte voortreffelijk.

Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hebben lekker en royaal gegeten in een aangename ambiance. De fijne, vriendelijke bediening maakt het geheel compleet.
Opmerkelijk was de lekkere en zachte, niet overheersende smaak van de Fou Yong Hai. Dat tref je niet overal.
Lent Plaza bedankt!
Nico_Baten .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eindelijk weer een goeie Chinees in Lent!
Ik geef toe, ik was wat sceptisch na Fusion en New Fusion. Maar van mijn bezoek aan het nieuwe Lent Plaza heb ik geen seconde spijt gehad. Gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel in een ruim opgezet, mooi ingericht restaurant. Ook het concept met de Chinese tapas mag er zijn: in 5 rondes kies je per ronde en per persoon telkens 3 gerechtjes. Met 4 personen aan tafel en samen delen komt er dan een grote hoeveelheid aan smaken voorbij. Heerlijk! En het allerbelangrijkst: eindelijk weer een kok die zijn vak verstaat. Smaakvolle gerechten , goed bereid vlees, knapperige groentes. Het deed ons denken aan de beginjaren van de Chinees in Lent toen er op zaterdag nog live muziek was en de schotels werden opgesmukt met uit wortel gesneden kunstwerkjes.
Mevrouw Chen en collega’s, bedankt! Uw bemoeienis met het restaurant is een aanwinst voor het dorp.