Lent Plaza

Zondag vanaf 16:30
Erg lang
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het eten was koud, bij het doen van onze klacht gaf mevrouw aan dat de andere pannen lekker warm waren, oftewel hadden we dat maar moeten nemen. Er liep een meisje in de bediening en die was onwijs vriendelijk en deed haar best er wat van te maken. Over de rest van de collega's hebben we niets goeds te zeggen. Als klapper op de vuurpijl zagen we de MANAGER in de keuken staan roken, op onze opmerking daarover kregen we te horen dat mevrouw de rokende meneer al naar huis had gestuurd. Ik heb al heel wat dingen meegemaakt in de horeca, maar dit was het meest afschuwelijke half uur ooit.
Jan1956 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Restaurant ziet er mooi en ruim uit. Uitleg ontvangen over buffet en het all you can eat concept met de hapjes. Voor de eerste ronde wat gerechtjes aangekruist op de invullijst. Er kwam een schaaltje kip. Deze was erg bleek, net gaar, maar met weinig smaak. Na een tijdje gevraagd waar de andere gerechtjes bleven. Antwoord: Die moet je zelf pakken bij het buffet. Dat was jammer, zet het dan niet op de invullijst en vertel het bij de uitleg. Overige gerechtjes waren redelijk, maar zeker niet bijzonder te noemen. Meestal de keuze uit het zelfde gerecht, maar dan met 5 verschillende sausjes bereid, zo kom je wel aan 60 gerechten.
Het buffet was een aanfluiting. Heel weinig op de schalen en wat er lag was verdroogt, zoals de pindasaus met scheuren in de saus. Andere hapjes waren slap en alles was afgekoeld. Behalve de salades, die waren juist te warm.
De tomatensoep was mierzoet en niet eetbaar.
Soep was dan wel te zoet, maar dat zou de kok niet aannemen van het personeel, dus of wij dat persoonlijk wilden mededelen, of dit op een briefje schrijven. Bij deze dan!
Dat het buffet niet warm was werd glashard ontkent. Voel maar, bakjes zijn warm!
Tja de bakjes misschien wel, maar de inhoud niet!
We mochten gedurende 2 uur kiezen uit 5 rondes, we zijn na de tweede opgestapt. Niet voor herhaling vatbaar.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Concept is buffet en tapas. Vaste prijs voor 2 1/2 uur excl drinken. Tapas is 5 rondes van max. 3 gerechten per ronde. Kunt van beide gebruik maken.
Wij waren met 4 personen. Systeem van bestellen was niet feilloos .
Als er twee dezelfde gerechtjes werden bestelt kwam er maar ?én. Werd wel nagedacht. Dit gebeurde 3 keer.

Personeel was vriendelijk. Eten smaakte voortreffelijk.

Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
We hebben lekker en royaal gegeten in een aangename ambiance. De fijne, vriendelijke bediening maakt het geheel compleet.
Opmerkelijk was de lekkere en zachte, niet overheersende smaak van de Fou Yong Hai. Dat tref je niet overal.
Lent Plaza bedankt!
Nico_Baten .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eindelijk weer een goeie Chinees in Lent!
Ik geef toe, ik was wat sceptisch na Fusion en New Fusion. Maar van mijn bezoek aan het nieuwe Lent Plaza heb ik geen seconde spijt gehad. Gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel in een ruim opgezet, mooi ingericht restaurant. Ook het concept met de Chinese tapas mag er zijn: in 5 rondes kies je per ronde en per persoon telkens 3 gerechtjes. Met 4 personen aan tafel en samen delen komt er dan een grote hoeveelheid aan smaken voorbij. Heerlijk! En het allerbelangrijkst: eindelijk weer een kok die zijn vak verstaat. Smaakvolle gerechten , goed bereid vlees, knapperige groentes. Het deed ons denken aan de beginjaren van de Chinees in Lent toen er op zaterdag nog live muziek was en de schotels werden opgesmukt met uit wortel gesneden kunstwerkjes.
Mevrouw Chen en collega’s, bedankt! Uw bemoeienis met het restaurant is een aanwinst voor het dorp.