Over het restaurant Lenartz

De grens over

Soms moet je het “randje” eens opzoeken. Bij Lenartz staat een jong ambitieus team voor je klaar om je een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer. Veel van de avonden zorgen ze voor muzikaal vermaak en ook de bediening weet je een boel te vertellen over de gerechten en de wijn. Probeer ook vooral hun verrassingsmenu, je zult positief verrast worden!

Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lenartz

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats. Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Lenartz

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende, smakelijke mooi opgediende gerechten met een indonesisch tintje! Bediening was vriendelijk en gaven goede uitleg over de gerechten.
Tip: tafellinnen op de tafels zou een meerwaarde geven in het geheel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisterenavond met mijn vrouw en drie tienerdochters bij Lenartz gedineerd. Het was onze eerste ervaring bij dit restaurant, we kunnen het van harte aanbevelen! De medewerkers van de bediening zijn zeer vriendelijk, bekwaam en snel. We kozen voor een viergangenmenu, prijs/kwaliteit is top! De gerechten waren mooi opgemaakt, de smaakcombinaties waren fantastisch. Chef-kok Dirk Bullens is zeer creatief. Voor ons een van de beste restaurants van Oisterwijk, we komen zeker terug!
marlies L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Alles smaakte goed behalve de roggevleugel , viel tegen. flinke graten wat ik niet had verwacht.
Verder keus uit 2 gerechten ( iens actie) en dat was prima.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prima gerechten en erg vriendelijke bediening; gaan we zeker herhalen. We kozen voor het verrassingsmenu en dat was ook verrrassend.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant aan wat drukke straat.
AH-keuze relatief beperkt, maar smaakvolle gerechten geven keurig voldaan gevoel.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een gezellige avond, in een mooi en schoon restaurant, waar de bediening perfect was., parkeren was even zoeken omdat wij daar niet bekend waren.
guus47guu .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mooi restaurant, prima bediening, lekker gerechten.
Helaas waren de porties aan de kleine kant. Vonden ook mijn tafelgenoten.
Jammer!
Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima etentje gehad. Gerechten verrassend van smaak en opmaak. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Uitstekende bediening. Voor een meisje alleen deed ze het geweldig terwijl het restaurant aardig gevuld was. Had aandacht voor iedereen.
LJM V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gerechten zijn zeer minimaal met exquise onderdelen, maar te klein om er echt van te kunnen proeven. Gelukkig is er veel brood en frites, zodat je toch voldoende vol gevoel het restaurant verlaat. TIP 1 een must!!!! : royalere porties TIP 2 : doe iets aan de uitstraling buiten van het restaurant
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De gerechten zijn een plaatje om te zien, de smaken niet alledaags en overheerlijk in balans.
De bediening is correct en vriendelijk.
Kortom erg lekker gegeten.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Verrassend hoge kwaliteit van geraffineerd samengestelde gerechten. Uitermate vriendelijke bediening en plezierige ambiance. Klein minpuntje is dat het terrasje aan de voorzijde aan een straatje met veel verkeer ligt.
Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. We komen hier zeker nog eens terug.
Aarti H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten was heerlijk, gastvrije en vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten en een leuke avond beleefd. Voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kleine hapjes maar van goede kwaliteit. Wel lange zit. Van 19.00 uur tot 22.30 voor een drie-gangen menu vind ik te lang.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met de AH-kaart hier gegeten. Gerechten heel fraai opgemaakt, en wat minstens zo belangrijk is, lekker.
Eindelijk een restaurant dat voor AH-klanten geen aangepaste kaart heeft; je krijgt de keuze uit 2 gerechten per gang vanuit de normale kaart. Voor "grote" eters zal het 3 gangen menu wat weinig zijn, want porties zijn niet groot. Een tussengerecht biedt daarvoor een oplossing.
Heel prettig is het bijpassend wijnarrangement, dat ook in de vorm van halve-hoeveelheid te bestellen is.
Ook de bediening is prettig.
Al met al zeer geslaagd, en aan te bevelen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vanavond eindelijk eens bij Lenartz gegeten. Al lang in het vizier maar door 'grandcafe' uitstraling lang uitgesteld. Wat heb ik daar een spijt van. Intens genieten van elke hap! In plaats van een dessert kozen we voor een tussengerecht. En dat bleek een goede keuze! Lang geleden dat ik zo'n fantastisch gerecht heb geproefd ( langoustine).
Schrijf nooit een recensie maar vind dat de scores dit restaurant geen recht doen. Helaas het gevolg van het publiek dat wordt aangetrokken door de diverse acties. Dit is qua smaaksensaties met stip het beste restaurant in Oisterwijk.
Charles K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prachtige kwaliteit en afwerking
Porties mogen wel wat groter
Carly T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Met veel plezier en zeer smakelijk gegeten.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Rustig ingericht en de bediening is zeer vriendelijk!
Het eten ziet er erg smakelijk uit. In eerste instantie oogt het als weinig eten, maar later blijkt het zeker voldoende te zijn.
Veel verschillende smaken, binnen 1 gerecht. Het was een smaak sensatie!
paulgorp .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening en jonge keukenbrigade die het prima doet! Gezien de prijsstelling en de kaart een goede gelegenheid om gezellig een hapje te eten.
Bernhard S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Er wordt hier lekker gekookt. Kleine kaart met smakelijke keuzes. Enig minpuntje is dat de porties wat klein zijn, zoals anderen ook al hebben aangegeven. Ondanks dat een prima zaak.