Lenartz

Joannes Lenartzstraat 4 5061 HR Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Lenartz

De grens over

Soms moet je het “randje” eens opzoeken. Bij Lenartz staat een jong ambitieus team voor je klaar om je een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer. Veel van de avonden zorgen ze voor muzikaal vermaak en ook de bediening weet je een boel te vertellen over de gerechten en de wijn. Probeer ook vooral hun verrassingsmenu, je zult positief verrast worden!

Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lenartz

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats. Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Bij Lenartz geweest via Heerlijk. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Dat was ook echt een verrassing. Lekker afwisselend, mooie smaakcombinaties. Bediening is ook heel goed en uitermate vriendelijk.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Geweldig gegeten, culinair, zeer goede en gezellige bediening.
Borden mooi opgemaakt, amuses vooraf en tussendoor.
Koffie met veel lekkernijen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lunch via ah restaurantactie geboekt. Het was erg rustig, bijna leeg. Het eten was van goede kwaliteit maar de 2 gangen waren niet vullend. Kleine porties. Voor het geld dat we betaald hebben zou een extra dessertgang netjes zijn geweest. Bediening was correct maar weinig persoonlijk.
jenuhinsen .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Prachtig opgemaakte gerechten met uitleg. Prijs - kwaliteit zeer goed. Was rustig in de zaak, logisch op dinsdagavond. Vanuit onze ervaring: een aanrader om heerlkjk te eten!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk eten. Mooi opgediend.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gisteren van een 5 gangen diner genoten, de amuse was een leuke verrassing .
De bediening was attent en zeer vriendelijk.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Voor de tweede maal Lenartz bezocht. Bleek dat wanneer je via hun website van tevoren aangeeft dat je het 5 gangen diner wil dat je dan korting krijgt. Ik had dit kennelijk niet gedaan dus werd gevraagd of ik dat menu dan toch wilde tegen een meerprijs. Beetje vreemd. Dit verwacht je bij een WOK restaurant wanneer je de bon uit het krantje niet hebt uitges Het 5 gangen menu besteld en het zo maar gelaten. Het getuigt van kruideniersmentaliteit dit zo te doen
Bediening is kundig en vriendelijk. Het 5 gangen menu viel tegen. Zeer kleine porties die een regelrechte verwijzing zijn naar de haute cuisine begin jaren negentig vorige eeuw. Het menu was oké, maar niets bijzonders. Het was heel erg weinig. We hadden gewoon nog honger toen we weg gingen. Te lange wachttijd tussen derde en vierde gang.
Juist omdat we vorig jaar een goede ervaring hadden tijdens de AH restaurantweken waren we nu teruggekomen. Jammer, de komende tijd slaan we dit restaurant over. Misschien over een paar jaar dat we het nog eens proberen.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Lekker gedineerd en rustige en ontspannen sfeer, vriendelijke en correcte bediening.
Aanrader!!.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Top service, lekker rustige locatie.

Kwaliteit, rustige bediening, open keuken. Personeel in de keuken neemt de tijd maar is toch snel met uitleveren. Zelden zo'n rust gezien bij de bereiding.
Niks koud, alle smaken top.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en attent met steeds uitleg over de gerechten, die erg mooi opgemaakt en lekker waren; de ambiance gezellig en levendig
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten hier. De porties zijn niet zo groot, maar de smaken zijn echt overheerlijk. De borden zijn echt plaatjes. De bediening was heel vriendelijk en netjes en de sfeer was prettig. We waren hier met een AH-bon, en dat menu was prima. Echt lekker gegeten voor een mooi bedrag. Aanrader!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met 5 personen gegeten. Wat me op viel was de zeer jonge bediening, wat ik juist wel leuk en eigens vond. Bediening was prima! Gerechten vielen bij ons allemaal in de smaak. Echt verassende gerechten, die je niet vaak voorbij ziet komen. Heerlijk!
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Als voorgerecht werd gamba rilette of eend mambre geserveerd. Beiden waren voortreffelijk. Het was een kleurrijk palet.
Als hoofdgerecht kozen wij beiden voor het Livar kloostervarken. Dit, met toebehoren, smaakte voortreffelijk.
De merengue met appelcompot en kaneelroom als nagerecht was een goede afsluiting.
Dit is een restaurant wat wij zeker weer zullen bezoeken.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker... en het nagerecht was overheerlijk met vriendelijk personeel,alleen een beetje rumoerig
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Jammer dat we gekozen hadden voor een 4 gangen menu. Die 5e gang werd node gemist. Robbin& Dirk blijven ons keer op keer verrassen met een heerlijk pallet van smaken. Onze bediening was wederom top en we zien nu al weer uit naar een volgende keer.
W S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede bediening en verrassend eten. Alle gerechten waren met de grootste zorg klaargemaakt. Een aanrader voor iedereen die culinair wil genieten.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Restaurant moet er voor waken dat porties niet te klein worden. Verder mag bedienend personeel wat alerter zijn. Men komt nadat het gerecht op is wel vragen of het gesmaakt heeft maar tijdens het eten mag ook wel gevraagd worden of alles naar wens is. Met name kunnen dan de lege glazen gevuld worden en kunnen er al dan niet opmerkingen gemaakt worden over het eten. Verder duurde de pauzes tussen de gerechten veel te lang. Verder was ons hoofdgerecht al op toen ze nog met de te lang gebakken friet aan kwamen. Friet was eigenlijk niet te eten, te lang gebakken dus !!
Nagerecht was geen verrassing had weinig smaak en niet uitdagend,
Zijn wat puntjes om te verbeteren als dat niet gebeurd zakken ze wat mij betreft toch een beetje weg, zou jammer zijn want wij zi n er al vaak gaan eten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Top restaurant! Goed en culinair eten, fijne bediening met verstand van hetgeen wat je eet en een hele sfeervolle en warme inrichting. Echt een aanrader!
willemvink .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit. Het eten was geweldig goed en de bediening was uitmuntend. De gerechten waren stuk voor stuk van hoog niveau. De wijn was er lekker bij gekozen door de sommelier. De dame van de bediening was een top vrouw. Perfect gewoon. Een echte aanrader.
Pleuni V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heel goed gegeten, perfecte service en een goed glas wijn! Tip voor het restaurant: laat professionele sfeerfoto's maken van het restaurant en plaats deze op je website. De inrichting viel me op de website heel erg tegen en hield me bijna tegen om er te gaan eten terwijl de sfeer in werkelijkheid erg gezellig was.