Over het restaurant Lenartz

De grens over

Soms moet je het “randje” eens opzoeken. Bij Lenartz staat een jong ambitieus team voor je klaar om je een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer. Veel van de avonden zorgen ze voor muzikaal vermaak en ook de bediening weet je een boel te vertellen over de gerechten en de wijn. Probeer ook vooral hun verrassingsmenu, je zult positief verrast worden!

Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lenartz

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats. Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Lenartz

Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben geboekt met AH dinerbonnen. De gerechten waren karig, zo niet klein. De Pavlova was slecht.
Na het diner hebben we van de honger nog een patatje gehaald bij de plaatselijke friteszaak.
J B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,leuke bediening .Zeker voor herhaling vatbaar . Zal het restaurant zeker aanbevelen bij vrienden .
arnoud.schepens .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ook deze keer was het fantastisch, heerlijke gerechten alweer mooie plaatjes op je bord.
Het was een zeer geslaagde avond, we waren voor de 3de keer bij Lenartz.
Komen zeker terug. Bedankt.
j.E. P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Serveerster erg vriendelijk maar sprak zacht , het toetje pavlova zou nog lekkerder geweest zijn zonder de appel te zuur. Verder voortreffelijk gegeten.
Ook vroegen we om een huiswijn en het was een heerlijk huiswijn en ook de wijn tip voor bij de vis was voortreffelijk.
Coen G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Er was betrekkelijk weinig keuze binnen de AH restaurant actie. Ook het enige, niet al te comfortabele hoge tafeltje waar we aan geplaatst werden voelde een beetje als sluitpost. Het eten was verder lekker en goed van hoeveelheid. Jammer dat we erg lang op ons standaard koude nagerecht moesten wachten.
Als je wil dat mensen via een dergelijke actie kennis maken met je restaurant zou ik ze een meer welkom gevoel proberen te geven. Dat ontbrak nu een beetje.
ajv.verhoef .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten met ah restaurantactie. Ook bediening was prettig. Prijsstelling is erg gunstig. Dit was de 3e keer dat wij hier hebben gegeten en alle keren was het uitstekend.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten werden erg creatief en smaakvol opgediend. De roggevleugel was heel apart en lekker. Het was voldoende.
rina V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wat gepresenteerd werd zag er prachtig uit, goed uitgebalanceerde producten. Porties niet te groot, maar zeker ook niet te klein voor een vrouw met een gezonde eetlust. De moeite waard om eens te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heel tevreden over dit restaurant. De aankleding binnen verraste ons. Het terras buiten ligt namelijk niet zo heel gunstig en had misschien daarom minder uitstraling. Toen we binnen kwamen viel dit geheel weg: een smaakvol interieur en een hele vriendelijke bediening. het eten was heel goed en de prijs kwaliteit verhouding van dien aard, dat we graag nog eens terug komen. een aanrader dus!
Jupiter68 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heerlijk genoten van een culinair diner. gezellige sfeer en de bediening was correct. Wat ons betreft een echte aanrader. TOP!
Thera en Francien.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hoofdgerecht viel erg tegen en 5,50 voor een platwatertje is erg duur. Desert slechts 1 keuze binnen het menu en erg zoet, zodat bijbetalen voor ander keuze desert nodig was.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Verrassende, smakelijke mooi opgediende gerechten met een indonesisch tintje! Bediening was vriendelijk en gaven goede uitleg over de gerechten.
Tip: tafellinnen op de tafels zou een meerwaarde geven in het geheel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisterenavond met mijn vrouw en drie tienerdochters bij Lenartz gedineerd. Het was onze eerste ervaring bij dit restaurant, we kunnen het van harte aanbevelen! De medewerkers van de bediening zijn zeer vriendelijk, bekwaam en snel. We kozen voor een viergangenmenu, prijs/kwaliteit is top! De gerechten waren mooi opgemaakt, de smaakcombinaties waren fantastisch. Chef-kok Dirk Bullens is zeer creatief. Voor ons een van de beste restaurants van Oisterwijk, we komen zeker terug!
marlies L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Alles smaakte goed behalve de roggevleugel , viel tegen. flinke graten wat ik niet had verwacht.
Verder keus uit 2 gerechten ( iens actie) en dat was prima.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Prima gerechten en erg vriendelijke bediening; gaan we zeker herhalen. We kozen voor het verrassingsmenu en dat was ook verrrassend.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima restaurant aan wat drukke straat.
AH-keuze relatief beperkt, maar smaakvolle gerechten geven keurig voldaan gevoel.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een gezellige avond, in een mooi en schoon restaurant, waar de bediening perfect was., parkeren was even zoeken omdat wij daar niet bekend waren.
guus47guu .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mooi restaurant, prima bediening, lekker gerechten.
Helaas waren de porties aan de kleine kant. Vonden ook mijn tafelgenoten.
Jammer!
Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prima etentje gehad. Gerechten verrassend van smaak en opmaak. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Uitstekende bediening. Voor een meisje alleen deed ze het geweldig terwijl het restaurant aardig gevuld was. Had aandacht voor iedereen.
LJM V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gerechten zijn zeer minimaal met exquise onderdelen, maar te klein om er echt van te kunnen proeven. Gelukkig is er veel brood en frites, zodat je toch voldoende vol gevoel het restaurant verlaat. TIP 1 een must!!!! : royalere porties TIP 2 : doe iets aan de uitstraling buiten van het restaurant