Over het restaurant Lenartz

De grens over

Soms moet je het “randje” eens opzoeken. Bij Lenartz staat een jong ambitieus team voor je klaar om je een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer. Veel van de avonden zorgen ze voor muzikaal vermaak en ook de bediening weet je een boel te vertellen over de gerechten en de wijn. Probeer ook vooral hun verrassingsmenu, je zult positief verrast worden!

Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lenartz

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats. Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ik heb niet het idee dat dit de norm is als ik zonder restaurantkaart van A.H. Kom eten want wij gingen met honger van tafel.Erg kleine porties en beperkt kiezen. Een half jaar geleden hebben we hier heel anders en goed gegeten en nu zou ik het iedereen afraden.Ook de rekening was fout....het gratis 2de menu stond er bij opgeteld!!!
dezorgmantel .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Francie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Je dient wel 4 gangen te nemen, porties zijn echt klein vonde wij.
En we hadden vis gekozen zag er erg mooi uit allemaal, maar het eet niet echt fijn uit een schaal, dat was jammer.
En ja toch best prijzig dus. Ondanks de zegeltjes kaart moest ik toch nog 75 , euro afrekenen. Dat kwam omdat wens dessert ieder nog een kaasplanken erbij hebben bestelt omdat we net niet genoeg hadden!
Mijn man dachtdat minder kregen omdat we mee Eden aan de aktie zegeltjes en dan was een 3gangen menu gratis? Als ik die zegel kaart niet had gehad, was het te duur geweest, navenant de grote van de porties, en lokatie
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wat een verrassing, zeer gastvrije ontvangst, iedereen heel vriendelijk, je voelt je welkom. Eten super goed verzorgd en erg lekker. Heel veel succes voor het jonge team wat dit bedrijf runt, echt een aanrader.
H H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vrijdag 14 juli met AH-restaurantactie hier voor de eerste keer geluncht.
De gastheer had er blijkbaar geen zin in! Niet gastvrij ontvangen en niet vriendelijk, wilde ons schijnbaar snel weer weg hebben. De vraag die wij stelde of wij die middag de enige gasten waren werd beantwoord met : GELUKKIG WEL!!!
Geen keus vlees/vis. de gerechtjes waren minuscuul, 2 kleine gerechtjes met samen een broodje.
Binnen was het koud, en geen prettige sfeer.
Daarna de koffie/dessert maar elders genuttigd.
Jammer want de recenties van de avond en schijnbaar andere bediening (meisje) wel optimaal. Wat een pech!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Samen met mijn vader heerlijk gegeten(met de AH-actie), vooral de persoonlijke benadering en uitleg is erg fijn. We komen heel graag terug!
Stijn J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Petje af voor de bediening ze heeft het geweldig goed gedaan in haar eentje vanavond.
Maar ook de rust die de keuken uitstraalt was top.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima gegeten, smaakvol bereide gerechten. Wel erg kleine porties. Jammer dat cappuccino zeer slecht was, ook koffie waterig, slap. Was het apparaat kapot? Slechts 1 meisje moest alle gasten bedienen, deed dat overigens uitstekend.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer smaakvolle gerechten. Het zijn gewoon kunstwerkjes. De smaken komen goed naar voren. Goede bediening! Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Mooie smaakcombinaties. Restaurant zat gezellig vol. De jonge bediening vond ik verrassend goed.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk opgemaakte gerechten.erg lekker.
De charmante dame die in haar eentje de hele zaak bediende, deed dat voortreffelijk.
Heel gezellige avond gehad, komen zeker een keertje terug.
M.C.C B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
AH menu gegeten dat prima is.
1 van ons is vegetarisch wat in reservering aangegeven was.
Helaas kwam men niet verder dan een risotto of een bietenalternatief. Het laatste gekozen. Bleek wat extra groente van het reguliere menu te zijn aangevuld met 2 champignons.
Niet echt een vegetarische keuken dus.
Rinie D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten alhoewel de porties aan de kleine kant zijn. Kun je wel compenseren met friet en brood, maar ja daar kom je niet voor. Soms tegenstrijdige info of wat vergeten en tussen hoofd en na een te lange wachttijd.
Heeft zeker de potentie om hoger te scoren .
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten, het restaurant gebruikt goede producten. De bediening is gastvrij en deskundig. Dit is voor herhaling vatbaar.
fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hadden een afspraak en wilde graag vooraf een fijne maaltijd. Nou dit was echt heel FIJN en Gaaf. Heerlijk en helemaal compleet. Iedereen heeft geweldig zijn best gedaan. Alles was tot in de puntje verzorg. We gaan binnenkort weer. We nemen dan ook nog een paar gasten mee. Wat is dit lekker en goed.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Gezellige ambiance. Opmaak van de gerechten zag er geweldig uit. De smaak was ook uitstekend. We hebben genoten. Aanbevelingswaarde!????????
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten bij Lenartz, een feestje. Een vijfgangen proeverij is tot in de kleinste details een belevenis. Ieder klein onderdeeltje - en de proeverij bestaat alleen maar uit kleine onderdeeltjes - heeft een bijzondere smaak. En al die smaken combineren weer op een geweldige manier tot een groter geheel.
Alles wordt op een bijzonder artistieke manier opgediend en door een super vriendelijk meisje met veel kennis van de ingrediënten geserveerd. De kok en de serveerster van Lenartz krijgen van ons een dikke 'tien'.
J V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Míjn kabeljouwfilet was níet erg warm dat was jammer de vis was verder prima van smaak ook de borden waren mooi opgemaakt we komen zeker nog eens terug
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We vonden het eten lekker, alleen mijn man vond het te weinig. Hij noemde het treffend net schilderijtjes. Drie van de vier vonden het genoeg, een persoon dus niet.
Francis O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen.
De diverse gerechten zagen er zeer bijzonder uit,maar ook de uitleg welke produkten er waren gebruikt was zeer keurig verwoord.
De hoeveelheden waren precies goed,ook niet te afgepast.
Geweldig, een aanrader voor een gezellig avond uiteten.