Lenartz

Joannes Lenartzstraat 4 5061 HR Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Lenartz

De grens over

Soms moet je het “randje” eens opzoeken. Bij Lenartz staat een jong ambitieus team voor je klaar om je een culinaire ervaring rijker te maken in een relaxte en ontspannen sfeer. Veel van de avonden zorgen ze voor muzikaal vermaak en ook de bediening weet je een boel te vertellen over de gerechten en de wijn. Probeer ook vooral hun verrassingsmenu, je zult positief verrast worden!

Ongegeneerd gluren en de keukenbrigade de hele avond live in actie zien waar met precisie en discipline wordt gewerkt. De koks koken geconcentreerd binnen hun domein van een paar vierkante meter.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lenartz

Lenartz ligt aan het begin van het centrum in Oisterwijk, op 300 meter ligt het centraal station, evenals de busopstapplaats. Vanuit Tilburg of Den-Bosch pakt u buslijn 140.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten hier. De porties zijn niet zo groot, maar de smaken zijn echt overheerlijk. De borden zijn echt plaatjes. De bediening was heel vriendelijk en netjes en de sfeer was prettig. We waren hier met een AH-bon, en dat menu was prima. Echt lekker gegeten voor een mooi bedrag. Aanrader!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met 5 personen gegeten. Wat me op viel was de zeer jonge bediening, wat ik juist wel leuk en eigens vond. Bediening was prima! Gerechten vielen bij ons allemaal in de smaak. Echt verassende gerechten, die je niet vaak voorbij ziet komen. Heerlijk!
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Als voorgerecht werd gamba rilette of eend mambre geserveerd. Beiden waren voortreffelijk. Het was een kleurrijk palet.
Als hoofdgerecht kozen wij beiden voor het Livar kloostervarken. Dit, met toebehoren, smaakte voortreffelijk.
De merengue met appelcompot en kaneelroom als nagerecht was een goede afsluiting.
Dit is een restaurant wat wij zeker weer zullen bezoeken.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker... en het nagerecht was overheerlijk met vriendelijk personeel,alleen een beetje rumoerig
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Jammer dat we gekozen hadden voor een 4 gangen menu. Die 5e gang werd node gemist. Robbin& Dirk blijven ons keer op keer verrassen met een heerlijk pallet van smaken. Onze bediening was wederom top en we zien nu al weer uit naar een volgende keer.
W S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goede bediening en verrassend eten. Alle gerechten waren met de grootste zorg klaargemaakt. Een aanrader voor iedereen die culinair wil genieten.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Restaurant moet er voor waken dat porties niet te klein worden. Verder mag bedienend personeel wat alerter zijn. Men komt nadat het gerecht op is wel vragen of het gesmaakt heeft maar tijdens het eten mag ook wel gevraagd worden of alles naar wens is. Met name kunnen dan de lege glazen gevuld worden en kunnen er al dan niet opmerkingen gemaakt worden over het eten. Verder duurde de pauzes tussen de gerechten veel te lang. Verder was ons hoofdgerecht al op toen ze nog met de te lang gebakken friet aan kwamen. Friet was eigenlijk niet te eten, te lang gebakken dus !!
Nagerecht was geen verrassing had weinig smaak en niet uitdagend,
Zijn wat puntjes om te verbeteren als dat niet gebeurd zakken ze wat mij betreft toch een beetje weg, zou jammer zijn want wij zi n er al vaak gaan eten.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Top restaurant! Goed en culinair eten, fijne bediening met verstand van hetgeen wat je eet en een hele sfeervolle en warme inrichting. Echt een aanrader!
willemvink .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wat een geweldig restaurant is dit. Het eten was geweldig goed en de bediening was uitmuntend. De gerechten waren stuk voor stuk van hoog niveau. De wijn was er lekker bij gekozen door de sommelier. De dame van de bediening was een top vrouw. Perfect gewoon. Een echte aanrader.
Pleuni V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heel goed gegeten, perfecte service en een goed glas wijn! Tip voor het restaurant: laat professionele sfeerfoto's maken van het restaurant en plaats deze op je website. De inrichting viel me op de website heel erg tegen en hield me bijna tegen om er te gaan eten terwijl de sfeer in werkelijkheid erg gezellig was.
p.meulesteen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Hoi,
We hebben gisteren uitstekend gegeten en met de AH actie was het financieel ook erg aantrekkelijk.
De prijs kwaliteit was in dit geval heel goed, hadden wij het volle tarief moeten betalen dan vonden wij het aan de dure kant.Wij zijn bijzonder tevreden over het eten en bediening.
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteren spontaan kennis gemaakt met Lenartz en het was verrassend goed! We hebben genoten van het 4-gangen diner onder het genot van een goede wijn! Absoluut een aanrader om er eens te eten!
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De brasserie Lenartz komt in eerste instantie over als iets tussen een brasserie en restaurant. Qua eten en het visuele genot van de gerechten is dit zeer goed. Service, Kennis van de wijnen, en vriendelijkheid waren tevens van top-niveau. Entourage en hoe de zaak oogt zouden nog verbeteringen aangebracht kunnen worden, maar dit is meer feedback. Zou bij lenartz zeker nog een keer vaker komen!
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
gezellig weerzien met vrienden bij heel lekker en sfeervol etentje.het speciale AH-restaurant-actiemenu kon voor 1 van de 4 licht worden aagepast. De gerechten waren smaakvol en bijzonder. Wel vonden we de porties minimaal,maar stonden niet met honger buiten.
Vicky W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellige sfeer in het restaurant. Gerechten onvoldoende op smaak en te kleine porties. Bediening vriendelijk en netjes maar te weinig in de buurt, geen nieuwe bestelling opgenomen voor een nieuw gerecht waardoor vaak lege glazen op tafel
Korné W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Uitstekende keuken, mooie gerechten en prima bediening. We zijn met 4 personen geweest in combinatie met de AH actie. 3 gangen keuze menu is erg lekker en eventueel tegen een meerprijs aan te passen uit de a la carte kaart.
fred B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
zeer, zeer boven verwachting. dit wordt lekker 500 volgend jaar. alles goed op smaak, veel productkennis bij gastvrouw, goede wijnkeus en verrassende combinaties
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een heel gezellig restaurant, en je word heel leuk geholpen, de bediening is heel vriendelijk en het eten super lekker. Voor herhaling vatbaar.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na een hartelijke ontvangst werden wij naar onze tafel gebracht. Heel attent stond er een fles Cava in de koeler, dit vanwege de verjaardag. Na een lekkere amuse werd het voorgerecht geserveerd. Deze was naast heel smaakvol ook een plaatje om te zien. Daarna volgde het hoofdgerecht welke eveneens mooi was opgemaakt en heel lekker was. Tot slot een overheerlijk nagerecht. Kortom deze avond is zeker voor herhaling vatbaar. Dit restaurant beschikt naast een geweldige keukenbrigade ook over een kundige bediening. Een aanrader.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten. De bediening is vriendelijk. De smaken waren goed, leuke gerechtjes maar het was wat weinig.