Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

P.TH.M. K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prima gelegenheid met goede keuken aanrader
Katinka P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt een aanrader. Wij zaten met 4 personen aan het raam. Mooi sfeervol restaurant, perfecte bediening en zeer smaakvol eten. Wij hebben genoten van deze topavond. Wij komen zeker nog eens terug.
hbeijer B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben van het AH menu gegeten.
Het was goed maar de vis wat aan de flauwe kant. De wijn is wel extreem duur voor het beetje wat je krijgt.
Almunir R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant was schoon met een mooie sfeer en achtergrondmuziek. Genoeg servers, maar het eten duurde nog een beetje langer dan verwacht. Lijkt op een populaire plek, het was zaterdagavond om 19 uur vol. Misschien weer in de toekomst.
berro P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij zien er naar uit om dit restaurant te bezoeken. Achergrondmuziek is dan ook echt op de achtergrond. Geen bezoekers die luidruchtig zijn. Bedienend personeel vriendelijk, correct en op de hoogte van de gerechten, de bijpassende wijnen. Vele wijnen!
Gezellige ambiance; kortom een aanrader om dit restaurant te bezoeken.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na de AH actie nog eens terug gegaan om a la carte te eten, en wederom een mooi verzorgde avond. 4 gangen lemongrass menu, mooi uitgewerkt met een bijpassend wijnarrangement. Zeker aan te raden.
Irén N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het restaurant is enigszins wat gedateerd; zowel de inrichting als het bestek, glazen en servies. Jammer, want dit creëert een onbalans met de kwaliteit van het eten. Hetgeen namelijk op je bord komt is culinair van zeer goede kwaliteit. Zowel qua smaak als qua opmaak.
De bediening was correct.
Petronella H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de kaart biedt voldoende lekkere mogelijkheden, de bediening was erg attent, kortom wij waren zeer tevreden
Bert Ruitenbeek B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
smakelijk 3 gangen menu (ah) gegeten, wij namen carpaccio, tong en creme brulee, goede porties, vriendelijke en attente bediening, kortom aan te bevelen.
Eef47 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegegeten, AH menu, bij ieder gerecht een suggestie voor de wijn. Top locatie aan de Scheveningse haven. Weg van de drukte van de boulevard.Wij komen hier zeker terug.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gister voor de tweede keer gegeten bij Lemon Gras, en het was weer heel lekker en gezellig. Een aanrader. Wijn per glas besteld, er is zoveel keus,
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super lekker en verrassend gegeten, top service en een heerlijke selectie aan wijnen!
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de dames van de bediening. Het was 14.00 uur en niet druk. WE maakte gebruik van de AHbon.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ontvangst prima, keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, en een aantal nagerechten van het AH menu. Tempo was goed, eten uitstekend, alles met verse ingredienten, kleine amuse vooraf, lekker brood met olie/balsamico/zout erbij. We zijn hier al vaker geweest in het verleden en als we in Scheveningen in de buurt zijn gaan we hier graag heen. We hebben ook deze keer weer heerlijk geluncht bij lemon grass, op het terras in het najaarszonnetje, we hebben genoten.
van de kreeke W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
zeer vriendelijke en vakkundige bediening. ontspannen genoten van lekker eten.
en wat hebben ze heerlijke wijnen.
dit restaurant is voor vele herhalingen vatbaar.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de A.H. bon gegeten. Er ligt een speciaal menue Albert voor je klaar. Maar voor de prijs/kwaliteit verhouding is het uitstekend. De bediening zeer attent. Ik kom zo nu en dan heel graag eten bij de Lemon Gras. Gewoon gezellig uit eten.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een prima menu Albert, we hebben ervan genoten. Fijn dat er keuzemogelijkheid was en dat het ook gerechten waren die op de "normale" menukaart staan.
Gilbert M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bij aankomst was niets bekend over onze reservering. Er werd ook niet op een vriendelijke manier opgetreden. Met mijn email in de hand kon ik aantonen dat we wel degelijk gereserveerd hadden. De wijn wordt wel heel karig ingeschonken en is behoorlijk aan de prijs. De persoonlijke bediening aan tafel was uitstekend. Verder zie boven.
aw.de.gelder .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Dit restaurant Lemongrass, was voor ons het beste restaurant van ( de vier) de AH actie, waar wij gegeten hebben!
Hier gaan wij zeker nog eens terug komen. Wat een vriendelijk en vakkundig personeel.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede bediening. Mensen hadden duidelijk plezier in hun werk. Er werd gezorgd dat het je aan niks ontbrak.