Over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Aad-Patty .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Kom hier regelmatig, op Moederdag dmv het AH arrangement. Keuze uit 2 voor en 2 hoofdgerechten lijkt beperkt, maar je kan tevoren de opties zien, dus als er niets van je gading bij is, dan zoek je een ander restaurant, dit als antwoord op de mopperaars die vinden dat e te weinig keuze hadden. We waren met vier personen en hebben een heel gezellig Moederdag diner genoten. Zowel de bediening, de gerechten, de wijn, als de prijs-/kwaliteitsverhouding waren bovengemiddeld goed. Ik vond en vind Lemon Grass een aanrader.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Zijn snappen helaas niets van de AH actie. Nadat ik dit heb laten varen hebben wij uitstekend gegeten. Prima oesters, mooie vis. Dit soort restaurants moeten ook niet aan dit soort acties meedoen.

PS daarna geen enkele reactie van AH of IENs. Kortom de actie werkt niet.
Annemijn W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Er waren maar 2 keuzes voor hoofdgerecht. Nadat ik mijn keuze voor 1 van de gerechten had gemaakt, bleek die er niet meer te zijn. Ook het dessert wat we kregen bleek heel anders te zijn dan besteld, de uitleg die volgde was dat ze er maar iets anders van hadden gemaakt omdat het anders zo weinig was. Het voorgerecht van gerookte makreel zat volledig vast aan de huid, was niet te fileren maar ook niet door te snijden/bijten. De kok heeft het vervolgens voor ons gefileerd.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lemongrass doet alles net een beetje anders. Het resultaat is een bruisende, licht-chaotische eet- en drinktempel waar het plezier vanaf spat. Geinspireerde gerechten, een geweldig wijnaanbod en een attente, informele bediening maken een bezoek tot een ware happening. Een probleempje met de wijn wordt snel en goed opgelost. Redelijke prijzen. Aanrader!
kaein D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Op n drukke zaterdagavond was er geen sommelier aanwezig voor n wijnrestaurant wel apart. De bediening was niet erg vriendelijk maar n beetje kortaf. Het duurde lang voordat het eten werd geserveerd. Weinig uitleg over het eten. Ook niet erg bijzonder van smaak.
jeai-pierre M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
fijn restaurant met een zeer goede wijnkaart, aandacht voor de klant en lekkere mooi opgemaakte gerechten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen mogen er naar onze mening servetten van stof of dikkere papieren servetten worden gebruikt. wij komen terug!
Maja T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hadden een heel gezellige avond met zijn zessen onder het genot van een verrukkelijke maaltijd met heerlijke wijnen. Goede bediening en een uitstekende, bijzonder vriendelijke chef-kok!
Donna P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het eten was heerlijk en zeer gezelig sfeer
S J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker eten gecombineerd met heerlijke wijn, en zeer nette bediening. Een aanrader!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met z'n tweeën hier voor het eerst gegeten. Restaurant ziet er netjes verzorgd uit. Het duurde helaas wel wat lang voordat we water en een glas wijn op tafel kregen. Die trend zette de eerste 75% van de avond door. Als het restaurant flink vol zit (zoals op deze vrijdagavond het geval was) is er kennelijk te weinig personeel, waardoor wachten op wijn en water het gevolg is. Toen het wat rustiger werd, bleek overigens dat de zwarte brigade ontzettend vriendelijk en attent was.

Het eten was goed. Netjes uitgevoerd, maar helaas weinig spannend. Het dessert met pompoen was wel bijzonder lekker. De geserveerde wijnen waren top. Groot compliment voor de aardige en deskundige sommelier.

Ik keer wel terug, maar dan liever op een minder drukke dag.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Hebben genoten van proeverij van alle voorafjes van Lemon grass. Een Kwarteltje (tussengerecht) was ruim voldoende voor mij.
Ook de koffie met verrukkelijke friandises waren top.
Komen zeker terug.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gezeten, prachtige locatie en mooie inrichting. We kregen met zijn 8e een menu, 1 iemand veganistisch was geen probleem. Eten was geweldig opgemaakt, mocht af en toe wel wat meer op smaak. De wijnkaart was indrukwekkend, wat een keuzes! Personeel zeer vriendelijk en attent. Genoten van deze avond.
janny V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, eten zag er heel mooi verzorgd uit en smaakte werkelijk heerlijk. Het hele team van koks tot en met bediening doet hun best om je een leuke avond te bezorgen.
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prettig verrast. Mooie locatie aan de haven. Precies goed bediening, vriendelijk, vlot, niet opdringerig, maar wel attent. Heerlijk eten en mooi glas wijn.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Voorgerecht uitstekend!
Hoofdgerecht redelijk: te weinig groenten!
Nagerecht viel tegen; het was geen crème bruléé zoals deze hoort te zijn!
Geen tafelkleedjes op tafel!
Papieren servetjes komt erg goedkoop over!
rudolf V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Bediening was correct en attent. We kozen allebei voor het driegangenmenu. Voorgerecht sashimi was prima. Het hoofdgerecht, etrecote, was netjes opgemaakt en goed op smaak, al vond mijn tafeldame het teveel vetranden hebben. De desserts (we hadden twee verschillende) zagen er mooi uit maar vielen tegen qua smaak.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Keuken was goed. Wijnen fantastisch!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dit is de tweede keer dat ik Lemongrass bezoek en vond het geweldig, lekkere gerechten, goede porties en goede bediening. Kom zeker terug de volgende keer dat ik in Nederland ben!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vriendelijke bediening, goed gegeten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Met 7 personen geluncht. Het tweegangenlunchmenu genomen. Na een amuse van Thaise bouillon volgde een (iets te?) koud voorgerecht, een rouleau van vis. Daarna een mooi op de huid gebakken zeebaars. Simpel maar eerlijk.
Een pinot grigio van De Kleine Schorre uit ons eigen Zeeland, en een Viognier Chardonnay blend begeleidden deze gerechten. En als klap op de vuurpijl zat aan een tafel naast ons een vriendin die we meer dan 10 jaar uit het oog waren verloren, een bijna emotionele ontmoeting daar bij Lemongrass.