Over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Rob G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dit is de tweede keer dat ik Lemongrass bezoek en vond het geweldig, lekkere gerechten, goede porties en goede bediening. Kom zeker terug de volgende keer dat ik in Nederland ben!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vriendelijke bediening, goed gegeten.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Met 7 personen geluncht. Het tweegangenlunchmenu genomen. Na een amuse van Thaise bouillon volgde een (iets te?) koud voorgerecht, een rouleau van vis. Daarna een mooi op de huid gebakken zeebaars. Simpel maar eerlijk.
Een pinot grigio van De Kleine Schorre uit ons eigen Zeeland, en een Viognier Chardonnay blend begeleidden deze gerechten. En als klap op de vuurpijl zat aan een tafel naast ons een vriendin die we meer dan 10 jaar uit het oog waren verloren, een bijna emotionele ontmoeting daar bij Lemongrass.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Geweldige wijn en gerechten. Genoten van de zachtgegaarde kabeljauwen het hert!
Voor herhaling vatbaar!!!
janny V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wij hebben hier overheerlijk gegeten! Eten zag er feestelijk uit en smaakte verrukkelijk. Gezellig en hele aardige bediening. We hadden nogal verschillende eisen zoals geen sausje bij dit en een ander sausje bij dat. De ene lust geen vis en dat zat wel bij menu, maar alles kon. Kortom hele goede kok en bediening. Lokatie is uniek zo aan de scheveningse haven.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op zaterdag hebben wij bij Lemongrass gegeten. Pluspunt van dit restaurant is de ruime keuze aan glazen wijn: van elke redelijk gangbare druif kan per glas worden besteld. Als aperitief een glas champagne van Pinot Noir. Wellicht een kwestie van smaak, maar voor ons wat te droog. Bij de voorgerechten een redelijk glas rood van de mencia druif. De tempranillo bij het hoofdgerecht was uitstekend. En wat waren deze gerechten dan? De voorgerechten een carpaccio en een witlofsalade. De carpaccio was goed. De witlofsalade met blauwschimmelkaas helaas een te flauwe dressing, waardoor het bittere van de witlof te veel bleef overheersen. Als hoofd een uitstekend gebraden stuk parelhoen en een lekker stuk hertefilet. Al met al een best goed restaurant.
Twan D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier gegeten voor een voorstelling in het Zuiderstrandtheater. Lemongrass heeft een speciaal theatermenu, waarmee je rustig een driegangenmenu kunt eten en prima op tijd naar het theater kunt vertrekken. Vriendelijke bediening, prima eten.
Yvette D.
Een heerlijk kerstdiner gegeten, 4 gangen
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Kerstmenu genomen. Bij reserveren door gegeven dat een persoon geen vis eet dit was netjes geregeld. We hebben op enkele gangen vrij lang moeten wachten, maar het was wel de moeite waard. Lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een mooie kerst afsluiter met heerlijk eten, prachtige wijnen en vriendelijk personeel. kortom, het was meer dan perfect!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lemon grass in scheveningen blijft een prima restaurant, met nog steeds een fantastische wijnbijbel in plaats van een kaart, perfect personeel en een charmate ontvangst, en het eten smaakt ook nog eens prima! een aanrader
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het eten was goed, de service zeer vriendelijk . Kortom prima!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
ontvangst en service redelijk de rede is dat we moeite hadden met het feit dat de hele tafel ,5 pers., of het menu konden bestellen of iedereen moest a la carte eten daar hadden we moeite mee C'est la ton qui fait la musique!
Maar achteraf was iedereen meer dan tevreden over het menu namelijk de porties waren goed gedoseerd en niet te veel. We komen beslist terug bij het volgende Zuider strand theater evenement.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg lekker gegeten,prima parkeren gezellige zaak.
Frederic B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk lunchmenu (23 E) en fijne kaart met borrel hapjes die je als voorgerecht kunt delen. Voor de lunch ook broodjes en salades. Alle visgerechten aanbevolen. Leuke vlotte bediening en goede sfeer. Uitzicht over de haven. De muziek werd op aanvraag iets zachter gezet, de verwarming iets hoger.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
zondag 6 november heb ik met mijn 3 zussen hier gegeten. Het was wat teleurstellend. Al bij binnenkomst was het restaurant bijna leeg én koud, het rook er naar 'keuken', niet bepaald prettig binnenkomen.
De serveersters waren alleraardigst, zoals gebruikelijk, maar er werd niets met onze opmerking gedaan over de kou, we hadden de neiging onze jassen aan te trekken. Het bleef koud gedurende de hele maaltijd.
De maaltijd was op het voorgerecht (bisque, carpaccio) na nogal teleurstellend hetgeen we niet hadden verwacht aangezien we frequente bezoekers zijn. Een van mijn zussen wilde graag de entrecôte zonder franje en ipv aardappeltjes fietjes, die echter later op de rekening stonden, wat flauw! Zij had een leeg bord met daarop een stuk matige entrecôte, ze kreeg ook geen groenten.
De andere dames 3 hadden zeeduivel die smakelijk was (doch zeer klein) omgeven door wat paddestoeltjes en een sliertje purée. Jammer, zo matig van portie. Wat de wijn betreft: we kozen glazen viognier (6 euro perstuk) die zo zuinig gevuld waren dat we er een grapje over maakten. Echter men had het niet begrepen, het tweede glas was bijna nog zuiniger gevuld.
Het toetje lag op een zwart leistenen plankje waar 4 piepkleine bolletjes (al bijna gesmolten) ijs oplag. Daarbij een pecankleverig reepje taart. Niet handig om ijs te eten van een glas plankje.
Jammer, deze matige eet-ervaring.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We gingen hier voor de vis en die was dan ook prima. Leuke zaak net iets luxer maar toch betaalbaar.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Hier wilde we gaan lunchen na een aantal goede ervaringen. Echter we werden op het terras compleet genegeerd, werkte zelfs op de lachspieren van andere gasten. Na dat het ons gelukt was twee wijn te bestellen, kregen we geen kaart, na ontvangst kaart, geen uitleg over lunch menu, niemand kwam ook een bestelling opnemen. Bij hde laatste slok werd er gevraagd of we wilden eten, wij hebben betaald en zijn heerlijk bij de 'buren' gaan lunchen.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Alles keurig tot in de puntjes geregeld. Nette bediening. Ruime keuze op de kaart, heerlijke wijn.... leuk terras.

Enige minpuntje wat ik kan noemen is de auto's die voorlangs rijden en werkelijk allemaal denken dat ze op het circuit van Zandvoort staan... maar dat mocht de pret niet drukken.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wat kan je bij Lemongrass toch geweldig goed eten! We genieten van een heerlijke (en enorme) gegrilde black tiger prawn, daarna mooie gekookte mosselen met gerookte crème fraiche (!), en tenslotte een halve Canadese kreeft. Net als de subtiele amuses allemaal even mooi bereid. Een prachtig complexe viognier en zijdezachte pinot noir uit de vuistdikke wijnkaart maken het af. De bediening is aardig, zeer attent en ter zake kundig. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Lemongrass ligt mooi aan de Scheveningse haven. Het interieur is verzorgd maar ik vind de stoelen niet echt lekker zitten.