Over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Maandag t/m Zondag 12:00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

paperina .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het actie-etentje was boven verwachting. LemonGrass had voor de AH-actie zelfs een keuzemenu gemaakt, waaruit kon worden gekozen uit 3 voorgerechten, hoofdgerechten en desserts, al dan niet aangevuld met side dishes. Top.
Niet alleen de kwaliteit van het eten was uitstekend, ook de bediening was buitengewoon vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!
Annejet V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De bediening was keurig en vriendelijk. Er was een goed variabel keuzemenu samengesteld. Het eten was erg smaakvol en ruim voldoende. We kregen nog een extra voorafje en ook bij de koffie werden extra heerlijke zoetigheden opgediend. We hadden extra frites besteld maar dat was achteraf helemaal niet nodig geweest.
marjancm .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was erg rumoerig omdat er dit weekend een soort jazzfestival was, precies voor het restaurant! Het eten was verrukkelijk en we gaan zeker snel weer daar dineren.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goed ontvangen door het personeel. Ondanks de AH actie op een gelijkwaardige niveau behandeld als de andere restaurantbezoekers. Hier kom ik zeker terug voor een speciale gelegenheid! Genoten van hun diner. Zeker een aanrader. Waar voor je geld.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Mooi uitzicht over de haven. Ruime keus uit diverse wijnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Inrichting doet wat gedateerd aan. Leuk inzicht in open keuken.
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
fantastisch gegeten goede bediening en bovenal heerlijke wijnen. Wat een fijne gerechten voor vlees en visliefhebbers. het leukste vond ik de proeverij, kleine voor en hoofdgerechtjes en met een heerlijke pino gricio. een aanrader!! heel vriendelijk personeel. voor herhaling vatbaar.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super gegeten, vriendelijk personeel, heerlijke huiswijn Goede kwaliteit eten en mooi opgemaakte borden!
Zeker een aanrader!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk een 3-gangen menu gehad met bijpassende wijnen! Was top!
Sabine T.
Altijd genieten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Via de AH restaurant actie kennis gemaakt met dit restaurant en het bleek een zeer goede keus. Alle 3 de gangen van het keuzemenu waren meer dan goed en de bediening was uiterst vriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De ligging aan de haven geeft ook een mooi uitzicht. Kortom: heerlijk genoten en we komen zeker terug!
berro .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. We hebben genoten van de gerechten, ook de wijze waarop ze zijn opgediend ontgaat ons niet! De flexibiliteit van aanpassing van het menu door dieet mag genoemd worden. Heel prettig.
Wij ervaren het als een minpunt als wijn wordt bijgeschonken terwijl het glas nog niet leeg is. Het geldt niet alleen specifiek voor dit restaurant; het gebeurt bijna overal.
Wij komen zeker terug. Het is er goed toeven.
Herman J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
keuze menu was uitstekend, heel lekker gegeten. personeel is nog niet op elkaar ingewerkt. vriendelijke ontvangst en begeleiding tijdens het eten was ook goed. maar het belangrijkste het eten was heerlijk
Els A.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Super lekker 3-gangen diner gegeten. Bediening was aardig en behulpzaam. Bij elk gerecht werd uitgelegd welke ingrediënten er gebruikt waren. Zullen zeker nog een keer terugkomen.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goed verzorgd met lekkere wijn. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Wij komen zeker weer terug.... Echt een aanrader!
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prettig restaurant met zeer goede keuken. Mooi uitzicht over de binnenhaven van Scheveningens.
Attente en correcte bediening. Prima huiswijn. Aanbevolen!
Lidia M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
was goed eten en een gezellige sfeer goed voor herhaling.kom zeker nog eens .ook gezellig voor met familie te gaan eten .
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten en gezeten. Terras in zon met uitzicht op haven maakten het heel compleet. We konden in alle rust heel lang natafelen. Super!
Florence P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was weer fantastisch!! Heerlijk eten, lekkere wijn en heel vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug. Vooral dat je buiten kunt eten is geweldig.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten op terras met volle zon, geweldig uitzict op dr haven, soepele kundige gezellige bediening! Goede wijn.
Luco .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gegeten met de AH-actie. Goed menu met keuze, hartelijk ontvangen, goede service en uitleg, lekkere gerechten. Niks op aan te merken, terugkomer!