Nog zo’n adresje in de haven van Scheveningen waar je niet aan voorbij mag lopen. Hier staat een jonge, zeer enthousiaste brigade heerlijk voor je te koken. Het wijnassortiment zit met keuze uit 1.300 (!!!) wijnen op fles wel snor. Daarbuiten zijn er 45 verschillende wijnen die ook in (halve) glazen geschonken kunnen worden (bijvoorbeeld met een bob-wijnarrangement).
De keuken is Frans/ Internationaal georiënteerd en open voor zowel lunch, als diner. Dagelijks kan er ook een high wine worden besteld en bij mooi weer is het mogelijk op het terras te eten, met uitzicht op de haven.
Uiteraard staat hier heel veel vis op de kaart en is er een selectie aan oesters te bestellen, maar de vlees- en vegetarische opties worden zeker niet vergeten. Kies à la carte of met behulp van het (regelmatig wisselende) menu dat op een bord in het restaurant staat opgeschreven en met de seizoenen meegaat.

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl

INSIDER tip

Tip: Ik at een surf en turf van buikspek met langoustine waar ik erg blij van werd. Wil of kun je niet kiezen, dan zou ik zeker voor de Proeverij gaan waarbij je een mooie selectie aan gerechten krijgt.

Foto's van gerechten

Over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

• : Parkeren voor de deur

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22.00
Zondag 12.00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Lemongrass Wijnrestaurant - Wijnbar

Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijke lunch, proeverij van de chef was een feestje.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Kwaliteit zoals de afgelopen jaren blijft goed voor een redelijke prijs
Bedankt voor uw recensie! Goed om te lezen dat na 'al die jaren' u nogsteeds geniet van ons restaurant. Graag tot de volgende keer!

L.S. A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Fantastische avond gehad, heerlijke gerechtjes en heel bijzondere, lekkere wijnen erbij. Bediening was ook top!
"Fantastisch" Dat horen wij graag! Leuk dat u laat weten zo te hebben genoten van ons restaurant. Graag tot een volgende keer.

G.J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk eten, goede wijn en vriendelijke en gezellige bediening!
Bedankt voor uw complimenten, fijn dat u zo heeft genoten. Graag tot ziens!

Jean Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten!
Wij waren met een grote groep en werden verrast door de chef met een mooi menu. Uitstekende wijnen waren hierbij uitgezocht. Bediening zeer attend en vriendelijk.
Absoluut een aanrader!
Hartstikke bedankt voor uw recensie en complimenten! Fijn dat we uw gezelschap mochten verassen met onze gerechten en wijnen. Graag tot een volgende keer!

Bart J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Als je houd van heerlijk eten gecombineerd met betaalbare wijnen en uitstekend gastheerschap, ben je hier aan het juiste adres. Veel open kwaliteitswijnen, uitstekende kennis daarover en kwalitatief erg goed eten. Een waar genot voor de liefhebber!
Wauw wat een complimenten! Wat leuk dat alles zo naar wens is geweest. Bedankt namens ons hele team en graag tot een volgende keer!

George C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Zeer prettige bediening, jas aannemen, contact houden met onze tafel, soepje als amuse en lekkere salade als lunch
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze bediening als zeer prettig heeft ervaren. Ik zal de complimenten doorgeven en natuurlijk graag tot een volgende keer!

Fw W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Top food
Bedankt voor uw review!

Sanne Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig, goede bediening, geweldige sfeer en heerlijk eten. Gewoon top.
"Gewoon top!" Dat horen we heel graag! Bedankt voor uw complimenten en heel graag tot een volgende keer!

Michael M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert werden met veel zorg gepresenteerd en waren verrukkelijk. Bijzonder fijne en hoogwaardige cuisine! De bediening was vlot en vriendelijk. Toen ik liet vallen dat het een verjaarsetentje betrof, kreeg de jarige een speciaal versierd bord bij het dessert. Heel attent!
Bedankt voor uw mooie uitgebreide recensie en wat fijn om te lezen dat het verjaardagsdiner zo leuk is geweest. Ik zal de complimenten doorgeven, graag tot een volgende keer!

Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Lekker gegeten, 3 gangen menu van de chef was zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Kom er zeker nog eens terug
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat we u nog eens terug gaan zien! Graag tot dan!

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Mijn vrouw is glutenvrij. Dit was gemeld en er werd zonder veel gevraagd perfect rekening mee gehouden. Heerlijk gegeten en prima wijn. We komen weer
Bedankt voor uw mooie recensie! Fijn dat u heerlijk heeft gegeten èn gedronken! Graag tot de volgende keer.

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Uitstekende bediening. Enthousiaste en deskundige sommelier bracht heerlijke bijpassende wijnen. Prachtige en tongstrelende gerechten. Gezellige ambiance aan de Oude Haven.
Wat een leuke beoordeling, bedankt! Ik zal de complimenten aan onze sommelier Koen doorgeven. Graag tot een volgende keer.

Monica V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijke avond gehad. Kok en kaart maken alle beloftes waar. Prettige bediening. Fijne ontspannen sfeer. Proeverij van starters is echt een aanrader.
Bedankt voor alle complimenten! Leuk om te weten: De proeverij zal iedere kaart worden aangepast naar het seizoen. Zo zal die dus nooit het zelfde zijn! Graag tot ziens!

Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten maar een beetje knullige bediening. Onervaren en onhandig. Onnodig lang moeten wachten in het begin terwijl de zaak nog niet half vol zat. Teveel verschillende mensen aan je tafel..
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u onze service zo heeft ervaren, we nemen uw feedback mee en zullen hier aan werken om dit in de toekomst te voorkomen.

Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor het eerst bij lemon grass gegeten. Gekozen voor het 4 gangen menu en het wijnarrangement. Heerlijke gerechten, mooie wijnen en een heel goed team in de zaak. Toen wij naar de deur keken omdat het wat fris begon te worden, kwam er meteen iemand op ons af om te vragen of we er last van hadden en ook de rest van de avond waren ze zeer alert. We komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor jullie recensie! Ik geef de complimenten door aan mijn collega's. Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad en graag tot een volgende keer!

Annet S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Personeel was zeer aardig, kundig en adequaat. Heerlijk menu, goed uitgebalanceerd en met heerlijke wijnen (ook voor de bob; in beperkte mate). We gaan zeker vaker komen!!
Bedankt voor uw complimenten! Leuk dat u (en de bob) zo heeft genoten. Graag tot een volgende keer!

Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijke culinaire hapje!
Bedankt voor de postieve recensie!

Vincentius Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wat hebben we hier ontzettend lekker gegeten en wat een attente en hartelijke bediening. Chapeau! En dan vergeet ik bijna nog de wijn te noemen.
Hartstikke bedankt, en fijn dat u zo heeft genoten! Ik geef de complimenten door. Graag tot een volgende keer!

Margot D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zo als altijd was het weer heerlijk.
Bedankt voor uw complimenten! Graag tot een volgende keer!