Over het restaurant Lemongrass Scheveningen

Genieten aan zee

In het mooie Scheveningen, pal aan de haven, geniet je van topgerechten uit de Franse keuken. De ideale plek om neer te strijken na een dagje strand en zee. De wijnkaart is gevuld met prachtexemplaren. Het attente personeel adviseert je graag in de perfecte match.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lemongrass Scheveningen

Mark T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op zaterdag hebben wij bij Lemongrass gegeten. Pluspunt van dit restaurant is de ruime keuze aan glazen wijn: van elke redelijk gangbare druif kan per glas worden besteld. Als aperitief een glas champagne van Pinot Noir. Wellicht een kwestie van smaak, maar voor ons wat te droog. Bij de voorgerechten een redelijk glas rood van de mencia druif. De tempranillo bij het hoofdgerecht was uitstekend. En wat waren deze gerechten dan? De voorgerechten een carpaccio en een witlofsalade. De carpaccio was goed. De witlofsalade met blauwschimmelkaas helaas een te flauwe dressing, waardoor het bittere van de witlof te veel bleef overheersen. Als hoofd een uitstekend gebraden stuk parelhoen en een lekker stuk hertefilet. Al met al een best goed restaurant.
Twan D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier gegeten voor een voorstelling in het Zuiderstrandtheater. Lemongrass heeft een speciaal theatermenu, waarmee je rustig een driegangenmenu kunt eten en prima op tijd naar het theater kunt vertrekken. Vriendelijke bediening, prima eten.
Yvette D.
Een heerlijk kerstdiner gegeten, 4 gangen
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Kerstmenu genomen. Bij reserveren door gegeven dat een persoon geen vis eet dit was netjes geregeld. We hebben op enkele gangen vrij lang moeten wachten, maar het was wel de moeite waard. Lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een mooie kerst afsluiter met heerlijk eten, prachtige wijnen en vriendelijk personeel. kortom, het was meer dan perfect!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lemon grass in scheveningen blijft een prima restaurant, met nog steeds een fantastische wijnbijbel in plaats van een kaart, perfect personeel en een charmate ontvangst, en het eten smaakt ook nog eens prima! een aanrader
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het eten was goed, de service zeer vriendelijk . Kortom prima!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
ontvangst en service redelijk de rede is dat we moeite hadden met het feit dat de hele tafel ,5 pers., of het menu konden bestellen of iedereen moest a la carte eten daar hadden we moeite mee C'est la ton qui fait la musique!
Maar achteraf was iedereen meer dan tevreden over het menu namelijk de porties waren goed gedoseerd en niet te veel. We komen beslist terug bij het volgende Zuider strand theater evenement.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg lekker gegeten,prima parkeren gezellige zaak.
Frederic B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk lunchmenu (23 E) en fijne kaart met borrel hapjes die je als voorgerecht kunt delen. Voor de lunch ook broodjes en salades. Alle visgerechten aanbevolen. Leuke vlotte bediening en goede sfeer. Uitzicht over de haven. De muziek werd op aanvraag iets zachter gezet, de verwarming iets hoger.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
zondag 6 november heb ik met mijn 3 zussen hier gegeten. Het was wat teleurstellend. Al bij binnenkomst was het restaurant bijna leeg én koud, het rook er naar 'keuken', niet bepaald prettig binnenkomen.
De serveersters waren alleraardigst, zoals gebruikelijk, maar er werd niets met onze opmerking gedaan over de kou, we hadden de neiging onze jassen aan te trekken. Het bleef koud gedurende de hele maaltijd.
De maaltijd was op het voorgerecht (bisque, carpaccio) na nogal teleurstellend hetgeen we niet hadden verwacht aangezien we frequente bezoekers zijn. Een van mijn zussen wilde graag de entrecôte zonder franje en ipv aardappeltjes fietjes, die echter later op de rekening stonden, wat flauw! Zij had een leeg bord met daarop een stuk matige entrecôte, ze kreeg ook geen groenten.
De andere dames 3 hadden zeeduivel die smakelijk was (doch zeer klein) omgeven door wat paddestoeltjes en een sliertje purée. Jammer, zo matig van portie. Wat de wijn betreft: we kozen glazen viognier (6 euro perstuk) die zo zuinig gevuld waren dat we er een grapje over maakten. Echter men had het niet begrepen, het tweede glas was bijna nog zuiniger gevuld.
Het toetje lag op een zwart leistenen plankje waar 4 piepkleine bolletjes (al bijna gesmolten) ijs oplag. Daarbij een pecankleverig reepje taart. Niet handig om ijs te eten van een glas plankje.
Jammer, deze matige eet-ervaring.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We gingen hier voor de vis en die was dan ook prima. Leuke zaak net iets luxer maar toch betaalbaar.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Hier wilde we gaan lunchen na een aantal goede ervaringen. Echter we werden op het terras compleet genegeerd, werkte zelfs op de lachspieren van andere gasten. Na dat het ons gelukt was twee wijn te bestellen, kregen we geen kaart, na ontvangst kaart, geen uitleg over lunch menu, niemand kwam ook een bestelling opnemen. Bij hde laatste slok werd er gevraagd of we wilden eten, wij hebben betaald en zijn heerlijk bij de 'buren' gaan lunchen.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Alles keurig tot in de puntjes geregeld. Nette bediening. Ruime keuze op de kaart, heerlijke wijn.... leuk terras.

Enige minpuntje wat ik kan noemen is de auto's die voorlangs rijden en werkelijk allemaal denken dat ze op het circuit van Zandvoort staan... maar dat mocht de pret niet drukken.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wat kan je bij Lemongrass toch geweldig goed eten! We genieten van een heerlijke (en enorme) gegrilde black tiger prawn, daarna mooie gekookte mosselen met gerookte crème fraiche (!), en tenslotte een halve Canadese kreeft. Net als de subtiele amuses allemaal even mooi bereid. Een prachtig complexe viognier en zijdezachte pinot noir uit de vuistdikke wijnkaart maken het af. De bediening is aardig, zeer attent en ter zake kundig. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Lemongrass ligt mooi aan de Scheveningse haven. Het interieur is verzorgd maar ik vind de stoelen niet echt lekker zitten.
j.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet de eerste ervaring met Lemongrass. Weer was het deze keer uitstekend.
Goede, snelle punctuele bediening.
Ook deed het weer zijn best, lekker buiten gezeten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fijn restaurant, lekker buiten eten met uitzicht over de haven. Proeverij van voorgerechten is een aanrader. Aankleding prima, niet spectaculair
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk op het terras gezeten. Is natuurlijk geweldig zo uit te kijken op de haven. Attente bediening. Positief dat je hier een ruime keuze aan wijnen per glas hebt. Een flinke keuze aan gerechten. Zowel mooie vis als vleesgerechten. Een prima advies qua wijnen wordt gegeven. De gerechten worden mooi opgediend en de gebruikte ingredienten zijn van goede kwaliteit.
kaatjuhrietveld .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zondagmiddag hier onverwachts van een heerlijke lunch genoten, wij hadden gekozen voor de proeverij van diverse voor en tussengerechten, deze waren stuk voor stuk heerlijk!
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
In de herkansing! Na een matige recente ervaring toch weer geprobeerd. We namen plaats met de rug in de schaduw en het zicht op de haven aan een vierpersoonstafel; ons werd zeer vriendelijk verzocht toch een tweepersoonsoplossing te accepteren in verband met de mogelijke drukte; redelijk! Na apéritief en amuse gekozen voor het lunchmenu, lauwe gerookte zalmmoot en kabeljauwfilet op bedje en sausje blablablabla. Het voorgerecht was voortreffelijk met een frisse salade en heerlijke zalm. De tweede gang deed er niet voor onder ; heerlijke gebakken en nagegaarde kabeljauw met een wortel- mosterdsaus en groene asperges en paddestoeltjes. We kozen een droge Riesling als begeleiding. De andere begeleiding, die van de zwarte brigade, was in overeenstemming met de keuken, uitstekend! Een beetje meer schaduw, geen probleem, glaasje bijvullen etc. foutloos vakmanschap.
Zie je wel dat jullie het kunnen!!
Tot de volgende keer!