lemongrass ice-bread&more...

Grendelplein 1 6301 BS Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant lemongrass ice-bread&more...

Rcjhvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
High tea in Zuid-Limburg? Lemongrass is een absolute aanrader. Wat een geweldige high tea voor een zacht prijsje maar nog belangrijker, wat een vriendelijke mensen in de zaak me persoonlijke aandacht voor iedereen. Een high tea waarbij je verrast wordt met een gin/tonic spon, een zacht soepje en heerlijke hartige en zoete verwennerijen onder het genot van thee (zelfs koffie werd aangeboden!) . Toen we na al dat lekkers vol zaten waren we het dessert vergeten dat nog volgde.. Gevolg, een heerlijke ijscoupe met echte slagroom dat nog een plekje moest vinden in een volle buik. Geen enkel negatief puntje of het moest het theewater zijn dat in een wat simpele thermos kan zat, al paste dat ook wel weer bij het moderne maar sfeervolle decor.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Super ervaring gehad. Middels social deal samen met mijn ouders en vriend genoten van een heerlijke high tea. Keuze uit verschillende soorten thee, zelf heb ik enkel bosvruchten gedronken wat echt een aanrader is. Vooraf kregen we een apperatief van champagne en een bolletje ijs. Verfrissend. Daarna volgde een smakelijke knolselderij soep en toen kwam de etagere met voldoende verse sandwiches, bruchetta's, scones, soesjes, brownies, cake en ambachtelijke bonbons. Toen de etagere leeg was en iederee zijn buik al rond had gegeten kregen we ook nog een toetje aangeboden: een pannenkoekje met slagroom en een bolletje ijs. De service was ook super, heel vriendelijk! en de koffie die niet bij de deal was inbegrepen kregen we toch gratis. We komen hier zeker terug! Houd de kwaliteit en kwantiteit zoals het is.. en dan zal niemand iets te klagen hebben. Enkel lovende woorden.
Gwennn .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Ik heb hier een high tea gehad met een vriendin. Deze was heel goed verzorgd! Heel erg uitgebreid en heel lekker, zeker een aanrader. Je krijg echt waar voor je geld!
De bediening is heel enthousiast en vriendelijk.
Hier kom ik zdeker nog eens terug!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Wij hebben een high tea gehad met vier vriendinnen, die was SUPER, nog nooit zo'n uitgebreide en heerlijke high tea gehad. Een jong team vol enthousiasme en hart voor hun producten, zaak en gasten.
De koffie mooi opgediend met een leuk extraatje, kinderijsje ook heel leuk geserveerd. Mijn kleindochter van vier wil iedere vakantie met de trein naar Valkenburg om hier een ijsje te eten. Ga zo door.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Bij deze ijssalon een ijs en een kop koffie gehad. De ijs hebben ze zelfs glucose- en lactose vrij. Je proeft dat de ijs van fruit is gemaakt en smaakt heerlijk. De koffie wordt mooi gepresenteerd met een mini ijshoorntje aan het schoteltje. Het ijshoorntje was gevuld met lemongrass.

Mocht ik weer eens in Valkenburg komen dan zou ik hier zeker een ijs halen.
Maastricht_2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Ik kom hier regelmatig met mijn zoontje van vier en dochter van een jaar oud een lekker ijsje eten tijdens een rondje mountainbiken vanuit Maastricht. De nieuwe uitbaters (jong koppel) sinds juni, zijn altijd even vriendelijk! De zaak zit altijd vol. Vandaag, 2de kerstdag, wilden ze zelfs niet eens dat wij zouden afrekenen. Dit soort service kom je echt bijna nergens meer tegen!

Volgende keer dus gewoon weer een ijsje eten bij Lemon Grass in Valkenburg! Overigens ook the place to be voor een lekkere lunch en binnenkort de beste bonbons!

Voor de critici, nee, ze hebben mij niet gevraagd om deze recensie te plaatsen!
Zomerfan .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
we hadden een high tea geserveerd en werden aangenaam verrast.
veel keuze in hartige en zoete lekkernijen, en toen we dachten dat we al heel veel eten hadden, kregen we nog een schotel met appeltaart, wafels met slagroom, wafels met ijs.
alles was supervers, veel keuze in smaken van losse thee, continue heet water voor de thee.
alle eten was binnen handbereik aan tafel, we hoefden niets te doen dan heel erg te genieten en dat deden we zeer zeker!
compliment aan het team van lemongrass, wij komen terug!
ps als verrassing ook nog korting, op woensdag was high tea dag!!