Lemon Grass

Stationsstraat 3 1182 JM Amstelveen Nederland Kaart
31-206404396

Meer informatie over restaurant Lemon Grass

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Genoten van een heerlijke Indische rijsttafel in een sfeervolle omgeving met aardig personeel.
Op de achtergrond zachte muziek zodat een gesprek mogelijk is. Houden zo.
Van harte aanbevolen,
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Tweemaal Nasi Goreng Rames besteld, waarvan 1 vegetarische versie. Allemaal erg smakelijk. Als bijgerecht 1 portie sate babi besteld, waarvan gedeelten van het vlees nog rauw was. Bij het attenderen van de ober hierop, zei ober niets anders, ooh het is maar 1 stukje, en dat was dat! Ik kreeg de volledige rekening gepresenteerd, geen sorry of verontschuldigingen. Het is dan ook de laatste keer dat wij hier komen! Samengevat: de smaak van het eten is goed, de sate was niet goed gaar/vlees was gedeeltelijk rauw, het decor vind ik okay. De service in ieder geval van de ober is mijns inziens ver onder de maat. Ik kom in ieder geval niet meer terug!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gezellig gegeten bij Lemon Grass. De kaart is traditioneel. Mijn tafelgenotes kozen voor de grote rijsttafel waarbij je 16 kleine gerechtjes krijgt voor 32 euro per persoon. De prijs-kwaliteit verhouding hiervan viel me niet mee. Het eten is niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder en dan is 32 euro vrij prijzig. Ik zelf nam Pangsit Goreng vooraf. Deze gefrituurde hapjes zijn lekker, maar waren lauwwarm. Als hoofdgerecht had ik de nasi goreng lemon grass. Smakelijk en goed gevuld, maar deze werd geserveerd met plakjes koude komkommer en tomaat. Jammer, dat past niet bij het gerecht en het koelt daardoor af. Aankleding is vrij standaard. Conclusie: prima voor een keertje, maar niet speciaal genoeg om terug te komen.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
De mini rijsttafel is voor 18 euro zeer schaars. Wel geteld twee garnalen en twee stokjes sate. De rest is gebakken rijst met wat droge kip. Het geheel was zeer smaakloos. Bediening was traag en niet vriendelijk. Om drinken moest steeds zelf gevraagd worden. Wij hebben de desserts gelaten voor wat ze waren en hebben vrij snel het restaurant weer verlaten. Niet voor herhaling vatbaar.
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het was erg stil voor een zondagavond, de zaak oogt wat donker. Maar is schoon en verzorgd. Als voorgerecht bij de rijsttafel kregen we een loempia. Weinig smaak en een waterige saus. De rijsttafel was uitgebreid, zeer goed van smaak en bijzonder lekker. Het had alleen wat warmer gemogen. De bediening is uiterst vriendelijk.
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wat mij opvalt bij dit restaurant is dat de kwaliteit niet constant is, gisteravond er ( weer eens ) gegeten, opvallend rustig voor de zondagavond. Het eten smaakten ons prima, dit is niet altijd het geval. Ook zou het te waarderen zijn als ze zo af en toe eens iets aan de kaart veranderen of bijv. een maandspecialiteit introduceren.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
De rijsttafel Lemon Gras en de gado gado extra zijn geweldig!
Kwaliteit is constant goed, terwijl de presentatie wel eens wisselt ( afhankelijk van de kok denk ik) maar het smaakt altijd naar meer. Je kan niet stoppen met eten!
Bediening is vriendelijk en alert.
Wij eten hier zeker 2x per maand. Echt een aanrader!
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Onverwachts binnengestapt omdat de chinees volzat, het is een leuke simpele ambiance, met allervriendelijkste bediening. Het eten was prima en leuk gevonden om de Bami Rames op een bord met verschillende vakken op te dienen, zo heeft elk vakje zijn eigen specialiteit. leuk gevonden. Eten was ok, heb wel eens beter gegeten maar was zekers niet slecht en betaalbaar.
Ambiance .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Gewoon heel lekker en gezellig
Je voelt je zeer welkom. Ik ben te lang niet geweest maar het is zeker nog zo fantastisch als vorig jaar. Dit is een aanrader voor iedereen.
J. F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
goed gegeten, rustig decor, ingetogen maar keurige service. Vegetarische rijsttafel aan te raden - lekker, veelzijdig, zeer smaakvol. Voor herhaling vatbaar!
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij eten vaker Indonesisch. Het eten bij Lemon Grass was erg goed. Wij hebben de rijsttafel genomen en 2 gerechten erbij besteld. Alles was ontzettend lekker, goed bereid en zowel het vlees als de kip waren erg mals.
Bediening,is niets bijzonders maar wel heel erg vriendelijk! Geen vakmannen, maar is dat erg? Nee! Niet n deze setting.
De sfeer is ook erg ontspannen en informeel en de inrichting is erg modern en heel erg verzorgd/fris. Zeker een aanrader!
Maxamize .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Het was een beetje alsof we in een aflevering van Faulty Towers zaten. De bediening deed erg zijn best, maar soepeltjes liep het niet en helaas vielen de gerechten uit de keuken tegen. Het restaurant is modern en warm ingericht met tafeltjes die (te) dicht op elkaar staan en een bar waar de gerechten via een liftje (met keiharde piep) uitkomen. De soto soep was lauwwarm en vooral erg zout. We kregen een nieuwe aangeboden, maar deze had qua smaak een verrassende gelijkenis met de eerste portie. Drankjes komen uit grote flessen achter de bar en missen daardoor ernstig koolzuur. De rijsttafel was uitgebreid, maar de sate en enkele andere gerechten helaas erg droog van smaak en structuur (magnetron?!). De bestelde bami kwam bijna als mosterd na de maaltijd. Achter ons zat een stel dat ook niet erg tevreden was en e.a. terug naar de keuken stuurde. De bediening deed er alles aan om goed en snel te reageren en nieuwe gerechten uit de keuken te halen, maar helaas konden ze niet voorkomen dat we met gemengde gevoelens dit restaurant verlieten. Als de keuken beter in vorm was geweest, waren we zeker nog een keer terug gekomen.
De_fijnproever_ .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Klein maar fijn"

Op advies van onze vrienden zijn wij zaterdag avond naar Amstelveen wezen dineren in een klein maar sfeervolle Indische restaurant.
Eten was goed
Service was netjes
Decor is heel warm en sfeervol
We komen vaker langs
Iainb .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Gisteren voor het eerst hier gegeten, kort samemgevat: een uitstekend restaurant. We hebben er met ons 3-en gegeten, kennen de Indonesische keuken vrij goed en waren heel tevreden over het eten en ook over de vriendelijke en professionele bediening.
We hadden vooraf: Pangsit Goreng (heel smakelijk en mooi knapperig) en Sateh Kambing (echt geroosterd vlees, dat proefde je ook, heel lekker). Daarna Sateh Babi (even goed als de Kambing en met een prima katjang saus), Rendang (mooi droog, heerlijke smaak; alleen jammer dat, zoals overal, het niet echt pedis (scherp) is; het mag best op 3 pepertjes sterkte zoals de Ajam), Ajam Bumbu Bali (geweldige smaak en lekker pedis; zoals aangegeven met 3 pepertjes), Sajur Lodeh (heerlijke smaak, prima gemaakt). Rudjak (daar vond ikzelf niet zoveel aan, beetje vlak) en erbij Nasi Kuning (mooie gele rijst en voldoende ook). Bij de voorgerechten 2 prima goedgekoelde oude borrels gedronken en bij het hoofdgerecht een glas pils. Tot slot een lekkere Kopi Tubruk (Indische koffie) op verzoek. Hier betaalde wij graag 103 euro voor, dat is een heel schappelijke prijs. Tot slot: het is een plezierige, nette zaak, modern ingericht, met prettige achtergrondmuziek (Norah Jones is wel een beetje achterhaald, maar ok). Een aanrader Amstelveners!
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gisteravond hebben wij beiden de uitgebreide rijstafel gegeten en ik moet zeggen dat ik me zwaar bekocht voel.
Een rijsstafel die 32 euro per persoon kost terwijl er op tafel nog voor geen 8 euro aan producten totaal staat.
De nasi goreng die op het menu gemeld stond werd nog eens apart berekend nadat er om gevraagd werd.
De smaak van de producten was erg vlak, één rundvlees gerecht zo droog als.... de ander was erg smakelijk, verder was het niets bijzonders en zal ik er nooit meer heen gaan.
De sfeer in het restaurent is overigens prima en zag er netjes uit.

E E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Erg leuke aankleding, hoewel ook wel erg klein. In eerste instantie begonnen we aan de bar, later konden we een tafel achteraan in de hoek nemen. Minder. Maar tijdig reserveren helpt vast ;-)

Het eten viel ons erg tegen. Zeker als je de prijs-kwaliteit in ogenschouw neemt. Het lijkt inderdaad wel of er een toko boven zit en het eten, al dan niet voldoende opgewarmd, van boven komt (we zaten naast de keukenlift...). De (prijzige) saté kambing is echter goed.

Het personeel was erg vriendelijk. Ondanks dat zal ik hier niet terug komen denk ik.
Cathi .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Na vlak na de opening bij Lemon Grass te hebben gegeten (wat toen tegenviel) besloten we na alle goede recensies het nog eens te proberen. De saté kambing was goed, de soto ajam flauw van smaak, toen we vroegen of er ook vlees bij de Djawa zat, (er staat alleen garnalenpasta) werd er gezegd dat er stukjes ganalen in zaten(?) De rijst bij de nasi kuning was koud en werd opgewarmd waarna het één kleffe bal werd, toen we er wat van zeiden "lag het aan de rijstsoort", het vlees was droog en de telor was van binnen groen! Al met al viel het eten erg tegen. Het lijkt wel of het eten uit een toko komt en boven (keuken) wordt opgewarmd!
Twee keer geprobeerd en twee keer tegengevallen
Jammer, wel heel aardig en vriendelijk personeel!
Erwin- .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Afgelopen woensdag hebben we hier gegeten.Een plezierige omgeving! Niet te groot, waardoor alles heel persoonlijk wordt. Prettige bediening, met aandacht, maar niet te nadrukkelijk aanwezig. Een bijzonder smaakvolle keuken en met zorg bereide gerechten. Wij hadden lekkere soto en perfecte sate. Als hoofdmaaltijd de hete kip en garnalen. Voor ons een plek om terug te komen. Last but not least: een goede prijs-kwaliteit verhouding! Een aanrader dus.
R U.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Nette zaak met voorkomende (manlijke) bediening. Lang niet zo'n perfect tapbiertje gedronken maar vooral gesmuld van de prima bereide gerechten die (Indonesische) waren gekruid zoals het hoort. Verfijnd en zonder concessies. Prima Soto Ajam en Gado Gado, maar smullen was het vooral van de rijke portie (10 stokjes!) lamssaté. Hoe anders dan de talloze Chinezen die de inferieure kwaliteit of bereiding van hun saté (moeten) camoufleren met een berg vette pindasaus.
Kortom: heerlijk gegeten voor een redelijke prijs dus we komen terug!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Leuk modern ingericht restaurant met goede service. Gerechten smaakten goed, maar niet uitstekend; heb wel beter Indonesisch gegeten. Zag op de kaart Bami staan, wat geen Indonesisch gerecht is. Bij het afrekenen bleek er een foutje in de rekening te zitten die snel werd gecorrigeerd.