Lekzicht

Woensdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

6,9
6,7
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Lekzicht

Els68 K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Op een zonnige zondagmiddag een drankje genomen op het terras. De bediening was vlot en over het algemeen vriendelijk. Ik bestelde koffie en appeltaart maar de serveerster zei dat die waarschijnlijk op was. Later kwam een ober de koffie brengen, ik vroeg of er inderdaad geen appeltaart was. Hij vroeg het aan een langslopende serveerster die aangaf dat het er wel was. Helaas nooit een stukje gezien en ook niemand die even kwam zeggen of het er wel was. Ik vroeg later aan een jonge serveerster of ik kon afrekenen. Dat moet u bij een collega doen was het antwoord. Ze had ook kunnen zeggen: ik roep even een collega voor u, dat had een stuk vriendelijker geklonken. De inrichting was verder prima, de toiletten schoon en de locatie is leuk maar ik knap af op de bediening.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zondag 20 mei tijdens fietstocht wat gedronken tijdens fietstocht. Ik bestelde o.a. een cola. Ikreeg een glas Pepsi waar de kracht volledig vanaf was. Ik zag het al maar andere mensen wezen me vanaf twee meter afstand dat de cola niet goed was. Ik meldde het aan de serveerster en die zei dat ik een nieuwe zou krijgen. Even later kwam ze terug met een nieuw glas Pepsi-cola en de mededeling: "ik heb een nieuwe fles opengemaakt, meer kan ik niet doen". Pardon? Vooral dat laaste bevalt me niet. Er stond gewoon een fles van gisteravond open en het is al raar dat er voor die prijs (€2,60) geeneens gewoon een 0,2 liter flesje wordt uitgeserveerd. Zoals het hoort, en niet uit een 1,5 liter fles glazen vullen om kosten te besparen. Kleine flesjes kosten al zo weinig inkoop.
blossom13 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Ben niet kapot van dit restaurant. Er zit nog iemand te eten of er wordt al afgeruimd. Wat bitsig personeel. Lunch was ook niet om naar huis te schrijven. Zwager is dol op kroketten, maar vond de kroketten hier niet restaurantwaardig. Kortom, had er meer van verwacht.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vertrouwd adres, goede kwaliteit voor wie niet op zoek is naar culinaire vernieuwing of spectaculaire keukenuitstapjes. Bij mooi weer fijn lunchen aan de Lek. Dat is ook hun grootste voordeel: mooie ligging, fijne lunch.
Voor het diner geldt: graag wat meer spanning! Meer lokale producten, meer onbekende vis, meer biologisch... Deze zaak heeft het in zich, gezien locatie, om met en gedurfder kaart meer mensen te trekken...
jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Op een helaas zeer regenachtige dag bij Lekzicht geluncht. Buiten zitten, op het terras, aan de Lek, was geen serieuze optie. Hartelijke ontvangst en dito bediening; na doorgeven van allergie voor een onderdeel van een salade, werd goed meegedacht over alternatieven. Onze vier lunchgerechten waren buitengewoon lekker en werden begeleid door een erg smakelijke Italiaanse Chardonney. Daarbij bleek er ook erg aardig keramiek te koop te zijn. Een uitstekende plek voor een lunch!
Jan Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De ligging is het onderscheidend vermogen van Lekzicht. De service niet... Op rustige dagen is het best te doen. Maar weekenden of zoals vandaag tijdens feestdagen is een geen goed idee. Ik heb er al veel meegemaakt. Flesjes bier zijn lauw, personeel zegt:"meneer, met deze dagen is het voor ons niet mogelijk om alles koel te houden". Of 45 minuten op een pannenkoek wachten waarna de kinderen weer naar huis wilden. Kan allemaal gebeuren, maar wat er iedere keer vanaf straalt is de enorme stress op de gezichten van de bediening. Een vaste crew die er al lange tijd zit en zichtbaar zwaar heeft met hun beroep. Mijn advies is ga eens iets doen aan het team. Het komt nu echt onvriendelijk over en ik kan mijzelf niet aan de aandacht onttrekken dat het plezier meestal zoek is. In de tussentijd blijf ik er gewoon af en toe genieten van de plek en de -in de basis- prima kaart.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Verwacht geen hemelbestormende dingen. Maar de gerechten zijn standaard en goed. Niets op aan te merken. Zelf tournedos en partner slibtongetjes (2st). Hiervoor plus dessert en twee consumpties betaald: 71 euro
Bediening redelijk onervaren jonge meisjes. Tempo uitserveren mag wel wat hoger. Anderhalf uur voor twee standaard gangen is te lang.
Uitzicht op de lek is natuurlijk schitterend. De inrichting is beetje oubollig. Ze hebben wel mooi glaswerk in de verkoop.
Darren C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Reis zelf door heel Europa en ver daar buiten maar nooit geweten dat er z'n uitstekende restaurant in mijn eigen woonplaats zat, goede service, heerlijk eten en een mooi decor. Echt helemaal top, als Ik klanten ontvang uit buitenland of omgeving dan neem ik ze zeker hier mee naar toe. Grt D.M. Cater van DC Service
P. S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hadden onze auto gratis geparkeerd vlakbij Lekzicht en liepen de binnenstad in om naar een andere restaurant te gaan. Dat viel daar tegen: 15 plaatsen in totaal en bij elkaar op schoot...
Terug naar Lekzicht waar we hartelijk werden ontvangen en een mooi plaatsje bij het raam kregen; uitzicht op de Lek.
Bij ons drankje kregen we gesorteerd brood met heerlijke kruidenboter.
Het voorgerecht was met croutons en kaas gevulde uiensoep (v) en een romige mosterdsoep (m). Heerlijk op smaak en goed van balans.
Het hoofdgerecht bestond uit konijnenbout (v) en varkenshaas (m). Heerlijk mals, mooi gereserveerd en op een bedje van allerlei groenten. We kregen niet alleen een schaal huisgemaakte friet met heerlijke mayo, maar ook nog een schaal met rauwkost er bij.
En het nagerecht? Keus genoeg, maar we zaten echt vol en hadden geen tijd om een poosje te wachten. Dit is echt een aanrader, we komen hier zeker een keer terug.
Lekdijk mag van ons LekKERdijk heten!
fam. paschip
LISELore B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Altijd vriendelijk ontvangen. Heerlijk eten in ruime hoeveelheid. Kwaliteit dat je thuis niet zo snel neerzet.
Ik kom er graag.
Bediening mag iets sneller bij de tafel komen voor nieuwe drankjes.
Prachtig aangekleed en mooi schoon alles!
ton.vandoorn .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het duurde 50 minuten om 2 eenvoudige maaltijden (saté en hamburger) op tafel te zetten. Bovendien gingen klanten die na ons hadden besteld voor. Bij navraag werd ons verteld dat alles door de keuken werd gestuurd en het bedienend personeel hierop geen invloed had.
ienepienie .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Eten was net voldoende, zeker gezien de prijs hadden we er iets meer van verwacht. De varkenshaas kwam in twee stukjes die net niet rauw waren, op een toefje puree terwijl er ook een schaaltje frites bij zat. Geen saus maar wat peultjes, stukjes ui en paprika. Verder een schaaltje sla en rauwkost zonder dressing. De biefstuk kwam ook in stukjes, op rucolasla, dus sla hadden we wel genoeg...
De bediening was vlot en vriendelijk, alleen ging het wat rommelig allemaal.
Qua lokatie redelijk, uitzicht op het water, met een veerboot met bijbehorend lawaai en drukte, is maar waar je voor gaat natuurlijk.
M P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Geweest met vier personen. We hadden allemaal een ander hoofdgerecht. Gezien de prijzen van het hoofdgerechten heb je wel je verwachtingen. Jammer dat ze de Waardse biefstuk van de kogel op Toscaanse wijzen in plakjes hadden gesneden en verspreid hadden over het gehele koude bord. En meer dan een ons was het niet. Voor 20,50 verwacht je dat er dan nog wat bijkomt. Geen groenten en alleen een klein schaaltje friet voor 4 personen. Hetzelfde was bij de zalm met tagliatelle. Zeer weinig pasta en geen groenten. We hebben wat groenten bijbesteld. Jammer dat ze daar dan nog geld voor rekenen. Leuk om een keer op het terras te zitten met de zomer maar eten dat doen we er maar niet meer.
Gezien uw vorige reacties op andere restaurants heeft u het nergens naar uw zin, jammer !!

Reactie van proever:

Beste Lekzicht, Het is jammer dat u uw tekortkomingen niet wilt zien. Waar we ook zitten we hebben het altijd naar ons zin. Daar ligt het niet aan. Want we zitten altijd in goed gezelschap. Maar dit wil niet zeggen dat wij geen kritiek mogen leveren op hetgeen we hebben gekregen. U kunt onze reactie ook zien als verbeterpunten voor uw bedrijf. Want er zijn meerdere mensen die zullen afhaken (ook al hebben ze een gezellige avond gehad en was de bediening prima) op hetgeen er wordt geserveerd. Doe geen concessies aan de kwaliteit. Jullie hebben een prachtige locatie aan het water. Maar voor hetgeen jullie vragen heb je toch echt andere verwachtingen.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Uitgenodigd voor een feest in dit restaurant. Het was ook een feest. Heerlijke hapjes en drankjes. een prachtig uitzicht en prima bediening.
Het buffet was uitgebreid en was voorzien van veel vis- en vleessoorten. Warme en koude gerechten en.... ruim voldoende voor de vele gasten. Knap dat voor zo'n groot gezelschap de kwaliteit van het eten en de bediening op pijl kon blijven. Wij komen graag terug.

schoonhovenaar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Een mooi locatie, prachtig aan de rivier , lekker gegeten met vriendelijk bediening. Ben er jaren geleden geweest maar was toen wat oudbollig maar is erg opgeknapt en mooi geworden . Sfeervol en leuke zitjes bij de openhaard. Eten was goed lekkere salade en heerlijke vis komen zeker nog een keer terug.
Eter16 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Erg onsmakelijk gegeten bij deze leuk uitziende tent op toplocatie. Meisje in de bediening deed erg haar best en was vriendelijk. De rest van de bediening echter niet. We moesten zelf naar de bar lopen om drinken te bestellen, er werd tijdens het weghalen van de borden niets gezegd of gevraagd (tussendoor ook niet). Het eten (zowel de vleesgerechten als het vegetarische menu) waren ronduit vies. Op het aangeven van een allergie werd geïrriteerd gereageerd. Erg jammer.
In het verleden ook eens bij deze tent gegeten en daar een volle hap zand gegeten. Bij aangeven geen excuus oid. Alleen een "Oh, dat is de kweekgrond".
Nee... Voor mij geen lekzicht meer. Alleen in de zomer op hun prachtige terras durf ik nog eens aan te schuiven.
Wij namens Restaurant Lekzicht willen U uitnodigen om in gesprek te gaan over deze reactie op iens.

met vriendelijke groet Peter en Carla Laan.
qroki .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
We ontdekten deze gelegenheid bij toeval toen we met de pont overstaken. De entree is wat donker maar binnen is het aangenaam vertoeven. We aten de focaccia met gerookte zalm en roomkaas en de kipsaté met atjar en frites. Bordopmaak was verzorgd en de smaken prima. De ober had waarschijnlijk zijn dag niet: wel korrekt maar niet echt vriendelijk en voorkomend. Jammer !
Iensdejong .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Vandaag heerlijk gegeten bij Lekzicht. Gekozen voor het menu van de chef. Trio van vissoorten vooraf. We vonden dat de smaken wel iets meer uitgesproken hadden mogen zijn, was nu iets te vlak. Als hoofdgerecht hertenbiefstuk met amarenen saus en als dessert koffie ijs met mousse en een bodem van bastogne koek. Erg lekker, maar zeer machtig. Ons viel op dat het publiek alleen maar bestond uit 65+ ers. Niet erg natuurlijk, maar wel iets om te vermelden bij de recensie vonden wij :-) aan gezien wij met jonge kinderen waren.
Conny en rene Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Op zondagmiddag hebben we per 2 personen buiten op het terras geluncht. We werden ondanks een vol terras snel en vriendelijk geholpen. Dat was prettig. We namen beiden de groene salade met gerookte zalm, roomkaas en komkommerlinten. Een goede keuze. Het was zeer smakelijk. De zalm was hier en daar wat aan de donkere kant, maar de smaak was er niet minder op. Er was een goede verhouding tussen de salade en de verdere ingrediënten. Ook de verse jus de orange smaakte goed (niet te koud of te lauw geserveerd).
Alles verliep zeer goed totdat iemand anders van de bediening langs kwam. Zij nam de theedoos mee zonder dat ik nog de tijd had gehad iets uit te zoeken. Ze reageerde iets te geïrriteerd toen ik uitlegde dat ze die te snel had meegenomen. En op mijn vraag of ze nog een extra suikerzakje had voor bij de thee kwam ook niet echt een vriendelijk reactie zoals dit wel gebeurde bij het andere bedieningspersoneel. Maar ondanks dit kleine incidentje hebben we genoten van dit bezoek en het eten. Een goede kwaliteit-prijsverhouding.
Neem ook eens een ritje langs de Lek en stop bij dit restaurant met mooi uitzicht op de Lek, de pont en de boten en schepen. Ik kom hier nog wel eens terug.
Annievert .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Prijs / kwaliteit heel goed. Vers is ook echt vers en ondanks de drukte vrij snelle , vriendelijke bediening. Wij namen een uitsmijter en brood met kroket als lunch. Met mooi weer de rivier altijd prachtig als decor.