Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gekonfijte Hollandse eend, zoetzure pastinaak, crème mosterd, chips wortel, schuim wortel kerrie, pickles van mosterd, veldsla.
      Mocht er iets zijn dat u niet lust/wenst/mag eten kunnen we dit in overleg aanpassen.
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken schelvis, zwarte rijst, little gem, lamsoor, salty fingers, saus venkel.
  • Nagerecht
    • Taartje kokos, gekonfijte ananas, gel mango, gebrande kokos, roomijs yoghurt-limoen, chips ananas.

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Lekr

Pauline F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Klasse kwaliteit. Tip : als je er echt een feestje van wilt maken is het wijnarrangement bij het menu een aanrader.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met AH restaurant bon heerlijk gegeten bij Lekr. Prettige bediening. Leuke ambiance. Kortom een gezellig avondje uit.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het AH menu was een twist of flavours. Smaakvol verrassend en uitstekend bereid. Goede bijpassende wijnen.
In een woord KLASSE.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
gezellig gegeten eten zag er zeer verzorgd uit , prettige bediening
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Lekker eten, maar de wachttijden waren onaanvaardbaar lang, waardoor we minder hebben kunnen genieten.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten is goed maar de sfeer en de bediening laat te wensen over. Koele, koude ontvangst en bediening. Voel me geen klant in dit restaurant. Lijkt wel of je blij mag zijn om daar te eten.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Mooi AH menu. Goede prijs / kwaliteit verhouding, Nette bediening. Wachttijd aan de lange kant.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We kwamen voor de ah restaurant actie. Op de site staat keuzemenu, maar het is een vast menu.
De porties zijn zeer summier, zodat men een gratis diner er wel uit haalt.
De gerechten waren lekker.
Edgar B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
eten met ah bon was prima. wachttijd tussen de gangen was onacceptabel lang.nl 40 minuten! En messen moeten nodig geslepen. Personeel (man) niet echt accuraatl. Liet na dessert zich niet meer zien waardoor we thuis maar zijngaan koffiedrinken. Waarschijnlijk personeelstekort in de keuken. Temperatuur in bijzaaltje veel te warm.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was prima, maar erg lang moeten wachten. Bij afrekenen werd bevestigd dat de planning niet optimaal was geweest, maar dat was aan het eind van de avond. Het was beter geweest als ze dat eerder uit zichzelf hadden gezegd.
Corné C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het menu was voortreffelijk. Verrassende combinatie van diamanthaas en knolselderij. Mooie bijpassende wijnen. Uitermate vriendelijke bediening.
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voor maar 3 gangen drie en een half uur is te gek voor woorden, ook al is het eten lekker!
Er wordt niet gelet of men drinken heeft en vraagt niet of het eten smaakt, of je glaasje gevuld moet worden.
Kortom tijd om hier de zaak radicaal aan te pakken en de communicatie en service naar een aanvaardbaar niveau te brengen, anders maken jullie dit kwartaal niet meer af, omdat de klanten niet terugkomen!!
Neem deze mening ter harte , dan houd u er zelf ook geld aan over!
Riet R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg genoten van een meer dan voortreffelijke lunch met uitstekende bediening door een vriendelijke, meedenkende ober. Het gastheerschap was op zijn lijf geschreven.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Aanrader!!!! Ontzettend lekker gegeten. Bijzondere gerechten en het was nog lekkerder dan het eruit zag. Zonde om op te eten, liefst morgen weer!
Madeleine P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We zijn hier inmiddels meerdere keren geweest en steeds weer zijn we verbaasd over de bijzondere, heerlijke gerechten. De sfeer is ongedwongen, ze zijn echt gastvrij en bij mooi weer is het hier heerlijk butenzitten. Een aanrader!
De tafel van E.J. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Makkelijk te reserveren. Uitstekende bediening met vriendelijk personeel. Goede wijn adviezen en vooral heerlijk eten. Ware kunstwerkjes die bijzonder lekker smaken en goed op elkaar zijn afgestemd.
Lieke V.
Super
Tola O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Restaurant lekr een geweldige lokatie met zeer vriendelijke bediening .Wij gaan daar zeker nog een keer naar toe !
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij hebben van alles genoten. Zeer tevreden
Ronald C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijke en goede bediening. We waren hier vorig jaar ook en nog steeds hetzelfde personeel in de bediening, erg prettig.
We waren op een woensdag en de hoofdzaal zat vol, eten in een vol restaurant is altijd gezelliger.
Het eten en de wijn verrukkelijk!
Aanrader!
Aartje V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten was mooi (behalve de haar in voorgerecht) en lekker, maar het hoofdgerecht vond ik te weinig.
Ze vroegen vaak of we nog wat wilden drinken en probeerden ons extra gerechten, los van het AH-menu te laten bestellen. Het duurde erg lang (bijna 3 uur voor de drie gangen)