Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 17:00- 21:30
Vrijdag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Vrouwenfirst .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was lekker, jammer genoeg was het hoofd gerecht niet warm (genoeg) de wortelen en aardappels waren zelf koud. Ik vroeg op doorgebakken vlees, jammer genoeg was dit niet anders als mijn vriend zijn normale vlees. Restaurant richt zich voornamelijk op de wijnen. Lekkere wijnen maar door de weinige hoeveeelheid eten was ik snel "dronken" waardoor het eten in het niets viel. Voor en hoofdgerecht heeft 3,5 uur geduurd. Leuke tent met lekker eten maar niet goed genoeg voor herhaling bezoek tenzij je de hele middag/avond de tijd hebt. Prijzen zijn aan de hoge kant waardoor je meer mag verwachten van zn restaurant. Prijs kwaliteit verhouding zwaar onder de min.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima restaurant, goede service. We kregen een aangepast veganistisch menu op ons verzoek. Vervolgens erg lekker en bijzonder gegeten.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer tevreden over het eten, vriendelijke bediening en heel relaxt, prima sfeer!. Het eten was kwalitatief heel goed en zeer verzorgd, reden genoeg om nog eens te komen!
Truus D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
het eten was erg lekker, echter voor een avondmaaltijd wat weinig, maar als lunch prima.
een absolute aanrader!!
wij gingen lunchen, ik hoop dat in de avond de porties wat groter zullen zijn.
alet van den bosch .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Geen enkele reactie kreeg ik afgelopen zaterdag toen ik mij na reservering voor de verjaardags lunch meldde . Een vaas om de bloemen in te zetten kon er nog net af ......na onze wandeling terug voor koffie en heerlijke taart , degene die ons bediende wist dat we gebeld hadden en was zeer vriendelijk , zo kwam het gelukkig toch nog goed
Hans-Diana .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij waren met 6 personen op 18 juni aanwezig (AH-actie).
In een niet-ster restaurant hebben wij zelden zo goed gegeten. Het was een uitstekend 3 gangen menu. Geen enkele gang had tegenvallers of was minder. Tot slot hadden wij koffie/thee besteld, en ook deze 4e gang was zeer aangekleed.
Wij zullen hier zeker terug konen!
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisterenavond gegeten bij Lekr met AH restaurant actiebonnen. Heerlijk menu voor de luxere lekkerbek in een relaxte ambiance en een servicegerichte bediening. Een verwennerij!
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten , goede verzorging en ook uitleg over de gerechten. Compliment, ook voor het heerlijke nagerecht !! Alles was uitmuntend!
Felice V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vanmiddag heerlijk gegeten. Mooi en gezellig sfeer en prima ober, die ons een goede uitleg over wat wij gaan eten. Prima service
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs (met kortingsbonnen) waardoor het bijna genant goedkoop was. Vriendelijk personeel en hoewel er weinig keuze was (één 3 gangen diner met AH bonnen) werd er veel rekening gehouden met persoonlijke wensen waardoor het toch een ander gerecht leek. We komen terug! (ook zonder bonnen).
robvliet .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Menu met fantasie zo eet je thuis nooit.Goede bediening,vakkundig.Ruime zitplaatsen. ...................................................
jardonan .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren heerlijk menu van de chef gegeten bij Lekr. Restaurant ziet er leuk uit, heeft een prima sfeer en levert een goede service.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten. Vonden de rode huiswijn matig, maar toen bleek bij de rekening dat de vollere rode wijn bijna 7€ kostte, vonden we dat wel erg overdreven .
alinevlug1977 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima, maar niet met de ah restaurant actie. Een hele beperkte kaart. Met gerechten die we allemaal echt niet lusten. Dus hebben we gekozen voor de gewone kaart. Dat was heerlijk.
suzannevduijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede service en lekr eten! Heerlijke wijnen en mooi kaasplankje.

We komen hier wel vaker en gaan zeker terug blijven komen!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De locatie en ambiance is erg goed. Het personeel is vriendelijk. Het eten viel ons een beetje tegen. Niet zoveel smaak, een beetje vlak.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een leuke locatie, t/m hoofdgerecht heerlijk buiten gezeten, dessert en koffie binnen. Leuke uitleg van de gerechten en de bijbehorende wijnen. Verdient meer klandizie!. Komen zeker nog een keer terug.
liliant .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wederom heerlijk en verrassend gegeten. Gebruik maken van de actie van AH doet niet af aan de kwaliteit/kwantiteit van het diner! Lekkere bijpassende wijnen. Gezellige bediening. We komen zeker terug!
maaswinkel49 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Mooi bedrijf dat kwaliteitsproducten levert. Presentatie op het bord mooi.
Op de lunchkaart stond een lagere prijs voor een drie gangendiner aangegeven dan
men hanteert voor de AH actie.
Iets aan de dure kant.
f.beer8 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De wachttijd tussen de gerechten is echt veel te lang. Tussen het het tussen gerecht en het hoofdgerecht moesten we meer dan een uur wachten.