Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Rouleau maishoender, crème kastanje, bundelzwam, zoetzure pastinaak, little gem, gehakte kastanje, chips peterseliewortel.
      Mocht er iets zijn dat u niet lust/wenst/mag eten kunnen we dit in overleg aanpassen.
  • Hoofdgerechten
    • Gebraden zwijnshaas, gestoofde zwijnswang, pommes dauphine, crème pompoen, gebakken spruitjes, gele biet, spaghetti chioggia biet, jus gerookte rode biet.
  • Nagerecht
    • Parfait vijg, hangop braam, gel braam, crumble chocolade en tijm, merengue, glühwein.

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Lekr

Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima eten, creatief menu, erg lekkere huiswijn. Uitstekende bediening zonder overdreven aandacht. Prettig interieur met hoog, geluidsdempend plafond en gelukkig een laag muziekniveau waardoor je ongestoord met elkaar kunt praten. Belangrijk als je geen verslaafde smartphone tuurder bent. Aanrader: het aangeklede kopje koffie na met heerlijke bonbons uit eigen patisserie.
Met hartelijke groeten van Fred Haanebeek en gezelschap.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Uitstekend. zeker een aanrader voor vrienden. Zeer vriendelijk personeel.
Kortom, we hebben uitstekend gegeten in een zeer prettige omgeving.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker eten. Comfortabel en rustig ondanks volle bezetting
W.C.M. W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij waren hier de tweede keer en hebben wederom genoten van de zorg , de attente bediening en service. De verfijning en de opmaak van de gerechten, de kwaliteit en de prijs/kwaliteit. Ook de sfeer en de ambiance heel smaakvol, rust uitstralend . Je bent hier echt een avondje uit. Men maakt het je hier echt naar de zin. Voor mij als diabeet zou ik het erg op prijs stellen als daar qua dessert en uitgebreide koffie rekening mee gehouden zou kunnen worden, zeker in een tijd waarin obesitas hoogtij viert en men het heeft over het v erminderen van suikers in onze voedingsproducten. Wat weer een pré was dat er goed met zou wordt omgegaan. Wij zeggen altijd je kan het erbij doen maar er niet afhalen.
Olga U.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten maar inderdaad veel tijd tussen de diverse gerechten.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was onze eerste kennismaking met Lekr, door vrienden aanbevolen, uitstekend bevallen!
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Met de AH actie gaan eten, was ontzettend lekr! Alleen toch wel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht, om half 7 gereserveerd en om 10 voor half 9 kregen we het hoofdgerecht. De kwaliteit en goede service maakte het wachten goed! Het toetje was ook echt heerlijk. We komen hier terug!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekr, gezlg en relxt gegeten bij LEKR! Super tent!
Maaswinkel M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vriendelijke mensen. Ruime tafels met ruimte er omheen. Vergeten groente verwerken erg leuk en creatief . Voor de AH actie maar 1 menukaartje voor twee personen ? Wachttijd voor en tussen de gerechten ERG lang (45 min) .
R P.
P S.
Vriendelijk, gezellig en lekr
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gastvrije en vriendelijke mensen. Je bent echt een avondje uit! Top!!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Avondvullende 'voorstelling' met prachtig opgediend eten dat voortreffelijk smaakt! Veel eigengemaakte producten die stuk voor stuk kloppen; een smaakbeleving waar je geen peper of zout aan toe hoeft te voegen. Zeer goede en leuke bediening die een goed verhaal heeft. Kost wat maar dan heb je niet zomaar wat, echt super genoten!
Bakkermarry B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wij, hebben er weer super lekker gegeten in dit zo mooi restaurant. Een dikke pluim voor de kok en personeel!
Ga zo door!!
Grigorios V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
4 grangen menu gehad, alleen hoofdgerecht was wat minder maar dat heeft ook uiteraard te maken met smaak.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Geweldig eten, geweldige bediening en een prachtige entourage.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Pareltje in Ankeveen, heerlijk gegeten met bijzondere wijnen. Het leuke is dat hier je de wijn tegen winkelprijzen kan kopen en je in feite bij het eten kurkengeld betaalt. Dat maakt dat je snel een meer bijzondere wijn neemt.
We zijn her voor het eerst een paar weken geleden geweest en komen hier zeker volgende week terug!