Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Rouleau parelhoen, bavarois zoete aardappel & pinda, dungesneden biet, gel & crème biet, bietenscheuten, krokante serranoham, geroosterde pompoenpit.
      Mocht er iets zijn dat u niet lust/wenst/mag eten kunnen we dit in overleg aanpassen.
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken sukade, farro, oregano olie, aubergine kaviaar, crème peterselie wortel, crème artisjok, gebakken pastinaak, jus gedroogde tomaat & lavas.
  • Nagerecht
    • Hangop met witte chocolade, honing-yoghurt ijs, gel duindoorn, yoghurt schotsen, paztizz tops.

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Lekr

Hansvlessing V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
we moesten erg lang wachten voor we wat te eten kregen,
Muriel T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Menu zonder keuze, alleen vleesgerechten dus niets voor vegetariër
L.M.M. W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Bijzonder vriendelijk en gastvrij!
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
AH actie, heerlijk menu, mooi gepresenteerd.
Leuke bediening.
Echte aanrader!
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met z'n vieren met AH actie gegeten. Warme ambiance, prima bediening en menu voortreffelijk!
Een aanrader!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De gerechten waren te eten, maar een heleboel klopte net niet. Zeker niet als je de prijzen bekijkt. Ik had aangegeven dat ik jarig was. Na voor en hoofdgerecht wilden we geen nagerecht. Toen kregen we een sneer dat ze bij het nagerecht juist iets voor mijn verjaardag wilden doen. Een beetje jammer. De wijn was lekker en de prijs daarvan was goed.
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
AH aktie, heerlijk gegeten, aantrekkelijk gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een relaxte gezellige ambiance. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ondanks dieeteisen werd er een uitstekend menu op tafel geserveerd. Fijn restaurant om een gezellige avond door te brengen.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima ontvangst, zeer lekker eten, vriendelijke bediening uitleg over wat je op gediend krijgt. Aanrader
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wederom heerlijk verrassend en relax gegeten. Met goede wijnen. Zalig.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gezellig en Lekr gegeten
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Echt een fijne keuken.
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten wij hebben daar al vaker gegeten mede door de A.H.aktie het is zeer zeker aanbevelingswaardig
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij hebben een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Onze complimenten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Op zondagmiddag een 3 gangen menu genomen in het kader van de AH actie. Op aanraden van de ober 'n verrassingsmenu v.d. chef kok. Elk gerecht met een bijpassend glaasje wijn. Het voorgerecht was een gortdroge rouleau van parelhoen, die veel te koud zo uit de ijskast kwam, met dungesneden biet in diverse varianten. Als hoofd een prima op de huid gebakken zeebaars begeleid door een risotto van rode biet. Kiemen biet, mini biet, dungesneden biet, gel en crème biet, bietenscheuten en de bietenrisotto is te veel van het goede. Volgens de ober moeten mensen die niet van biet houden niet zo zeuren. Pardon? Het dessert van hangop en yoghurt ijs was niet spannend. De prijs kwaliteit van de begeleidende wijnen (gem. € 7,15 p. glas) vonden wij te hoog. Door de plotselinge drukte op het zonnige terras, moesten wij in onze koffie zelf maar bestellen aan de bar. Een 2e lunchmenu van € 35,= gratis en dan toch nog ruim € 100,= afrekenen . Zo schiet de AH actie zijn doel voorbij. Het blijft bij deze kennismaking.
Jozina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer genieten van de gerechten, vriendelijke bediening en prettig geprijsde goede wijnen.
Monsa K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Lekr, echt een aanrader!!
S P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
bijzonder goed gegeten. Mooie ingrediënten, goede combinaties en prima klaargemaakt. geserveerd door vaardig personeel dat weet wat er op je bord ligt.
J. M. W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was een creatieve smakelijke maaltijd
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Uitstekende bediening. Heerlijke maaltijd voortreffelijk gepresenteerd. Wederom een plezierige ervaring.