Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Lekr

Madeleine G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten en geweldige gastvrouw!
Marvin E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Veronique D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zaterdagavond 19.00 uur gereserveerd. Wel redelijk vlot en drankje gekregen. Met enig geduld ook de kaart en een bestelde fles wijn. Maar op een broodje hebben we 1,5 uur moeten wachten. Voorgerecht kwam na bijna 2 uur en hoofdgerecht 2,5 uur.
Gerechten waren kwalitatief prachtig. Maar het dessert en koffie hebben we maar laten zitten, dat werd nachtwerk.
Op onze opmerking dat het wel erg lang duurde kwam terug dat iedereen à la cart at die avond. Geen excuses, alsof het heel gewoon was.
Eten was echt goed, maar ik ga er niet terug.
Renée W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
hoofdgerecht eendeborst was heerlijk en voldoende met de extra bijbestelde friet erbij
vooraf kregen we een wat vettig amusehapje
soep was niet beschikbaar wat we jammer vonden
waarom niet? soep, bouillon, is de beste appetizer
toen het hoofdgerecht even op zich liet wachten bestelden we brood
we kregen grote, wattige brokken, niet lekker, met wat goede boter
ook viel ons op dat andere tafels, zonder erom te vragen, brood geserveerd kregen
het nagerecht was een regelrechte misser: crime brullen
een bordje met aanstellerige puntje van een of ander, te klein om te proeven wat het was
verder sliertjes die naar chips uit een pak smaakten
op de hoek van het bord een dopje met de crème brullen
op zich smaakte die prima maar waarom niet gewoon een schaaltje van goede afmeting goed crime brullen zonder al die rare poespas erbij?
bediening is prima en ambiance ook
wij gaan voortaan alleen voor het hoofdgerecht!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We komen die avond om 18.45 uur binnen, de zaak is maar met 3 tafeltjes gevuld. In zaaltje achterin zit echter een groot gezelschap. Dat blijkt volledig verlammend te werken. Ik zal de gehele opsomming besparen maar om 20.45 uur staan de borden van voorgerecht (de duidelijk ruimschoots van de te voren gemaakte rouleau van patrijs en zwezerik komt uit de koelkast en is niet alleen koud maar ook gortdroog) alweer drie kwartier leeg op tafel. Glazen leeg en de magen ook nog. Kijkend naar de tevens wachtende gasten aan tafels die nog “voor ons zitten”, besluit ik na 2 uur uit deze slechte film te stappen. Ik leg uit dat ik niet langer wil blijven en bied aan om ook de bestelde maar zeker nig niet bereide hoofdgrechten te betalen. Dat mag :-). € 98,05 lichter snel naar een ander restaurant gegaan om van rest van wat een leuk diner had moeten zijn te genieten. Restaurantje spelen betekent niet dat je restaurant bent. Oftewel: Lekr niet naar toe gaan.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was een goede keuze wat restaurant betreft. Iens is een prima en duidelijke site. Ik vind wel dat een recensie schrijven niet gebonden moet zijn aan minimaal 120 karakters.
Annelien J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden er veel meer van verwacht. De gerechten waren nogal smaakloos en toen we daar wat van hadden gezegd gaf de dame terug dat er inderdaad met weinig smaak wordt gekookt. Wachttijden erg lang en prijs kwaliteit totaal niet in verhouding, Jammer. Zag er zo veelbelovend uit.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super verassende kaart en gerechten in een Restaurant ver van de grotere dorpen en steden. Maar echt de moeite waard er heen te gaan. Gewaagde lekkere combinaties geen standaard verhaal!
Josseline F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch restaurant. Heerlijk eten, alles prachtig en mooi geserveerd. Bij elke gang uitgebreid uitleg van wat je krijgt. Heel goed restaurant.. van mij een 10 ????????????
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het eten was goed. Gewoon lekr gegeten ;-). De uitleg telkens voor een gang was ook prettig. Wel duurde het te lang tussen de gangen door vonden wij. Prettige sfeer en aardig personeel.
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met de AH restaurant actie hebben wij hier weer heerlijk gegeten. Goede service, het AH menu is aan te passen met wat uitbreidingen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Stonk naar lelies, werd er helemaal onpasselijk van.....wilde al weer vertrekken...duurde erg lang voordat ze kwamen....hebben het netjes opgelost om de bloemen te verwijderen.
Alles gebeurt nogal inefficiënt, lopen 2x met 2 borden i.p.v. 4 tegelijkertijd....3 op 1 arm en 1 in de ander zodat je nog kunt uitserveren. Heen en weer lopen zonder iets in de handen, terwijl er genoeg stond om vast mee te nemen. Werkte hard, maar lopen 2x zoveel door gebrek aan efficiency. Tig keer ander bestek neerleggen....
Alles duurde lang....waren er om 7 uur en hadden om 9 uur hoofdgerecht!
De kok is van vele smaken...teveel....niet bij elkaar passend.....dit werkt niet! Less is more!
Al met al een teleurstelling en niet voor herhaling vatbaar.
elles S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekr is echt een top-restaurant. Uitermate vriendelijke bediening, mooie gerechten met creatieve, heerlijke smaakcombinaties, prachtig opgemaakte gerechten, etc. Beslist een aanrader!
paul.laterveer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht viel erg tegen was taai met veel zeen en harde taaie stukken waar je met je mes niet door heen kwam. Het nagerecht en de koffie waren goed verzorgd en lekker. Toen we er iets over het vlees zeiden wer het door de bedienig afgedaan met: ik zal het doorgeven aan de keuken. Hier werd niet op terug gekomen. Verder waren er absurd lange wacht tijden tussen de gerechten. Jammer want we hebben hier in het verleden erg lekker gegeten.
tola1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten, gezellige bedieningen. geen storend muziek en zeer gastvrij.

Voor ons zeker een reden om daar weer eens naar terug te gaan.
Yv H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch gastvrije mensen en heerlijke gerechten, een echt avondje uit. Ook fijn dat er geen luide muziek te horen is. Het eerste gerecht was er las na ruim een uur. dat vonden we wel lang duren. De achterzaal, waar wij zaten, is niet erg gezellig, hoge witte wanden, wel leuke versiering en verlichting maar niet knus of intiem.
G L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Al regelmatig gegeten bij Lekr. Iedere keer weer een feestje. Attent personeel. Ze letten goed op hun gasten en luisteren naar hun wensen. Als je iets niet lust, wordt het gerecht met het grootste gemak zo aangepast dat het wel naar je zin is. Enige minpunt blijf ik de koffie vinden. Hier krijg je ongevraagd koffie met lekkernijen, en daar betaal je dan ook wel meer voor. Ik zou liever zien dat ze vragen of je koffie wilt, of koffie compleet. Overigens zijn die lekkernijen ook echt lekker !
anneke.maas .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik had me beter verjaardagsetentje voorgesteld. Men kon kiezen uit 1 AH- menu met varkensvlees. Dat eten wij niet. Ook het tafeltje naast ons had hetzelfde probleem. Dus kozen we een hoofdgerecht van het gewone menu. Het gerecht was helaas totaal smakeloos. Afgezien van de koffie was het zeer teleurstellend.
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten met de AH-actie .... prachtige smaken .. ieder bord ziet er uit als een mooi schilderij! Een echte aanrader!
dorretpaas .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik vond het zó lekker dat, als ik niet goed opgevoed was, ik mijn bord schoongelikt had! Het meisje dat ons steeds bediende was heel aardig. Mijn man en ik hebben een heerlijke avond gehad.