Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 17:00- 21:30
Vrijdag t/m zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Frederike .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij vonden het enigszins teleurstellend omdat er bij de reservering stond: "keuzemenu", maar er was geen keuze. Het waren drie gangen en als je iets anders wilde, werd er meteen bij gezegd dat we bij moesten betalen. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht viel tegen, ook omdat er boerenkool stamppot bij zou zitten maar het bleek spruitjesstamppot te zijn, de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgrecht was veel te lang, meer dan een uur. Ondertussen kregen we brood, wat onze honger stilde. Nagerecht was okay. Jammer dat het zo rigide was, en dat er telkens meteen aan de meetkosten werd gerefereerd, anders zouden wij waarschijnlijk nog eens willen terugkomen.
Olivia W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zeer vriendelijke bediening en gezellig restaurant. eten is erg goed! we waren met zn zessen en we gebruikten de AH bonnen het eten was buitengewoon goed en lekker en super mooi opgemaakt!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk bij Lekr gegeten. Verrassende smaken, mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Duidelijke uitleg over de gerechten en bijpassende wijnen.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, uitstekende service, fijne stijlvolle sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was fantastisch. Ze hadden bij elke gang veel smaken bij elkaar gekozen die heel goed bij elkaar pasten. De wijnsuggestie bij het hoofdgerecht was erg goed. We hadden ons zoontje van 2 jaar mee en daar werd een gepast hoofdgerecht en dessert voor bedacht. Hij heeft erg gesmuld van het lekkere eten. Leuk hoe ze daarin heel actief meedachten. Bediening was daarin professioneel en vriendelijk. Restaurant heeft een prettige sfeer, erg leuk ingericht. Prijs was wel wat aan de hoge kant, maar ik vond het wel waard voor alles wat je er voor terug kreeg. We gaan zeker een keer terug om hier weer te eten.
G.R. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
reservering van Iens was niet doorgekomen, moesten even wachten. Amuse en voorgerecht weinig smaak. hoofdgerecht m.n. boerenkoolcrispy was redelijk. Nagerecht was smaakvol met duidelijke smaken
Annnemarie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Verrassende gerechten met veel fantasie gemaakt en mooi opgediend.
Met ieders wens werd rekening gehouden.
Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard, je bent echt een avondje uit
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
B-K- .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
we hebben heerlijk gegeten de gerechten waren allemaal even lekker, het bijpassend wijnarrangement was ook erg lekker, we zijn zeker van plan met onze zoon en schoondochter een keer terug te komen, zeker een aanrader.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We werden zeer verrast. Uitstekend gegeten en qua prijs viel het erg mee. Een aanrader ! We komen zeker nog een keer terug.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten met de AH actie, hoofd- en nagerecht zeer smakelijk en verfijnd, voorgerecht iets minder. In principe doen ze een verrassingsmenu, maar in overleg is er veel mogelijk. Je zit hier comfortabel en zeer sfeervol, echt een avondje uit.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijke avond genoten bij Lekr.
Ondanks de enorm wisselende keuze qua omvang voor diner, alleen 1 gang tot 3 gangen, uitstekende timing qua serveren.
Prachtige gerechten voor een prima prijs.
Het dagmenu was verrassend, heerlijk van gesmuld incluis de uitstekende bijpassende wijn!
Kortom: aanrader voor iedereen die even vertroeteld wilt worden....
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wachttijden tussen de gerechten zijn redelijk lang, maar dat geeft je ook de gelegenheid om rustig te dineren. Bediening houdt de zaak goed in de gaten, zonder opdringerig te zijn. Gemiddeld gezien lijkt de wijnkaart wat aan de dure kant, komt zeker ook door de opbouw van de prijs omdat de winkelprijs wordt verhoogd met een bedrag aan kurkengeld. Op deze manier wordt er 2 keer aan dezelfde fles wijn verdiend.
Al met al een prima restaurant.
c.priester8 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vanaf binnenkomst tot weggaan leuke ontvangst , goede service met uitleg hoe de kok e.e.a bij elkaar
gecombineerd heeft.
Etensborden leuk opgemaakt, de smaak perfekt.,voor herhaling vatbaar.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Menu was heel verrassend en nieuw qua producten en combinaties daardoor voor kinderen (12 en 15) wel behoorlijk teleurstellend ook geen bijproducten zoals een warme groente of aardappel rijst oi alleen wat groene blaadjes sla zonder iets erbij.....voor mijn dochter van 6 was er niks wat er van de kaart besteld kon worden en bij navraag was het antwoord waar had u aan gedacht dan? Lijkt me wat vriendelijker om een simpele pasta of frietjes met biefstukje oid te serveerden .niet zelf iets laten bedenken...eten was wel oke maar niet heel bijzonder wij gaan niet nogmaals omdat het dus voor kinderen echt niet geschikt is ...en dat is wel heel jammer gezien het in een dorp is naast de deur,jammer .
formar .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten van de AH-actie. Vast menu, maar aanpassen was mogelijk.
Verzorgde bediening, amuse vooraf, alles met uitleg over de ingrediënten.
De fles wijn ging terug omdat de kurk niet goed rook. Kundig personeel dus
Druk bezocht, het was zaterdagavond en vol.
Wij gaan hier zeker vaker eten.
Inez_ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bijzondere gerechten, zonder dat het afbreuk deed aan de portiegrootte. Vriendelijke bediening. Echt een avondje uit. Komen zeker terug.
wouter K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekr is een retaurant op een mooie plek. Met mooi eten en goede sfeer. Het eten wordt van mooie producten en met liefde gemaakt
Bernadine H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het was wederom top!
Twee kleine tips: neem iets meer tijd tussen amuse voorgerecht en hoofdgerecht. Het tempo daarna was beter.
Verder: de blokjes roomboter waren net iets te hard. Maar feitelijk is dit muggenzifterij naast al het andere wat werkelijk uitmuntend was!,,