Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 17:00- 21:30
Vrijdag t/m zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg fijn gedineerd en genoten van het zesgangenmenu met bijpassende wijnen. De bediening is persoonlijk en vriendelijk. Gewoon een topavond gehad.
Corné C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige en rustige sfeer in het restaurant terwijl alle tafels bezet waren. Het menu van de AH actie was verrassend met een mooie afwisseling van smaken. eventuele zaken konden worden aangepast ( wat overigens niet nodig was).
We hebben hier wederom heerlijk gegeten. De wijnen die per gerecht werden aanbevolen pasten er erg goed bij. Dit restaurant blijft een aanrader en we hebben er drie kwartier fietsen om er te komen zeker voor over.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Veel creativiteit vanuit de keuken voor smaak en opmaak van de borden.Was echt aandacht aan besteed.voorgerecht en hoofdgerecht waren goed. Toetje was heerlijk! Leuk opgemaakt. Vriendelijke bediening! Legde bij elk gerecht uit wat het was.
Prijs kwaliteit was goed.
j.raggers .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Deze keer weer een AHtje. Lekr kenden we nog niet maar nu wel. Wij vonden echt alles lekker en hadden nog een extra gang bij bijbesteld. Alle gerechten uitstekend en mooi opgemaakt. Ook de bediening was okee en bijna iedereen van het personeel deed mee tot de kok's aan toe. Steeds een mooie uitleg van wat ze kwamen uitserveren. Wel een vast menu waaruit je niet kan kiezen maar dat is geen enkel probleem deze keer. We komen zeker nog een keer terug... Ietsje duurder maar wel veel beter..
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Fijn, gezellig en heel goed restaurant met attente aandacht van de eigenaresse , maar ook van de andere bediening. We komen hier vaak.
Deze week zelfs twee keer. Omdat we het AH menu al gehad hadden werd er creatief naar een prima vervanging gezocht.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de ah actie gedineerd, het menu was echt gebaseerd op de actie, erg goedkope producten toegepast, de opmaak van de gerechten was zeer creatief, alles wat op de kaart stond zat in het gerecht al was het maar een heel fraai minimaal streepje, op de kaart leek het heel wat,
In een achtergelegen zaaltje gegeten daar door ongezellig in de AH hoek gestopt.
Doordat da naastgelegen tafeltjes tussengerechten hadden besteld hebben we erg lang moeten wachten op de gerechten, we gingen bijna gelijktijdig de deur uit met mede gasten met een uitgebreid diner.
Al met al niet onaardig, maar we hebben een paar dagen later in Hilversum, voor bijna dezelfde prijs aanmerkelijk beter en sfeervoller gedineerd.
Op de kaart stond dat we het kraanwater apart moeten afrekenen, op de eindafrekening is dit toch niet berekend, maar tijdens het diner was wel een onderdeel van het gesprek.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ontvangst was hartelijk. De uitleg van de gerechten op de kaart en advisering van de wijn was goed. Het eten was goed. De kok doet zijn best op de opmaak van de borden en gebruikt (te) veel verschillende ingrediënten per gang. De amuse en het grof gesneden brood met zilte boter was lekker. Persoonlijk prefereer ik een peper- en zoutmolen i.p.v twee losse vaatjes met te grove peper- en zoutkorrels. De bediening doet erg hun best! De wachttijd tussen de gerechten is voor verbetering vatbaar.
De akoestiek, achtergrondmuziek, verlichting, inrichting en sfeer spraken ons niet zo aan. De inkijk met fel licht achter de werkbalie richting keuken verstoren de sfeer, detoneren en trekken daardoor teveel aandacht.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met de AH actie gegeten met vrienden. Helaas bestond het menu maar uit 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht. We konden dus helemaal niks kiezen.
Dit is bij anderen restaurants allemaal wel mogelijk.
Of er moest telkens flink bijbetaald worden.
Eten was niet echt bijzonder voor de Euro 34,50 zonder keuze.
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij waren hier vanwege de AH restaurantactie, anders hadden we dit pareltje in dit kleine Hollandse dorpje waarschijnlijk nooit ontdekt. Ontzettend goed verzorgde, mooi opgemaakte, maar voornamelijk lekkere lunch gehad. Het waren drie gangen met de mogelijkheid om een extra gang bij te bestellen (met een bijpassende wijn bij elke gang, maar dat vonden we voor de lunch wat ambitieus als je niet in het dorp zelf woont en moet terugrijden). Fijn ruimtelijk ingericht dus niet het idee dat je bij elkaar op schoot zit. De service is ook super, en ze wist je goed te informeren over de smaken en combinaties. Echt een aanrader!
engelientje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zondag met de AH actie bij Lekr gegeten.
De AH gasten zaten naar ons idee in het achterste..wat ongezelligere..gedeelte van het restaurant.
Er was 1 vastgesteld menu. Dus geen enkele keuze mogelijk en de bediening stond daar bij navraag ook niet voor open.
Ik begrijp dat er aanpassingen zijn maar kiezen uit bv vlees of vis zou prettig zijn geweest.
Het eten zelf was wel smakelijk. Menu was 34,50. Toch wel prijzig voor hetgeen we kregen.
Tussen de gangen door kregen we 2x brood aangeboden?
De bediening was redelijk maar na de koffie en de rekening gekregen te hebben had het personeel alle belangstelling voor ons verloren. Er kwam niemand om het geld in ontvangst te nemen.
Na een half uur zijn we ..toch lichtelijk geirriteerd ..zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen.
Alles bij elkaar optellend: We hebben lekker gegeten maar het is niet voor herhaling vatbaar.
Bep S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst kregen we een aparte ruimte en dat was met het oog op de kinderen erg prettig. Er werd ook aandacht gegeven aan de jarige Opa, het dessert was versierd met een felicitatie.
We hadden gekozen voor 6 gangen en konden ons laten verrassen. We waren met 3 kinderen en hadden om 18 uur gereserveerd. De hoofdschotel kwam pas tegen half tien, de jongste lag half te slapen.... het duurde allemaal te lang!
De bediening was uiterst vriendelijk, daar lag het niet aan.
Frederike .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij vonden het enigszins teleurstellend omdat er bij de reservering stond: "keuzemenu", maar er was geen keuze. Het waren drie gangen en als je iets anders wilde, werd er meteen bij gezegd dat we bij moesten betalen. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht viel tegen, ook omdat er boerenkool stamppot bij zou zitten maar het bleek spruitjesstamppot te zijn, de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgrecht was veel te lang, meer dan een uur. Ondertussen kregen we brood, wat onze honger stilde. Nagerecht was okay. Jammer dat het zo rigide was, en dat er telkens meteen aan de meetkosten werd gerefereerd, anders zouden wij waarschijnlijk nog eens willen terugkomen.
Olivia W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zeer vriendelijke bediening en gezellig restaurant. eten is erg goed! we waren met zn zessen en we gebruikten de AH bonnen het eten was buitengewoon goed en lekker en super mooi opgemaakt!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gisteren heerlijk bij Lekr gegeten. Verrassende smaken, mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Duidelijke uitleg over de gerechten en bijpassende wijnen.
Jelle L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten, uitstekende service, fijne stijlvolle sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was fantastisch. Ze hadden bij elke gang veel smaken bij elkaar gekozen die heel goed bij elkaar pasten. De wijnsuggestie bij het hoofdgerecht was erg goed. We hadden ons zoontje van 2 jaar mee en daar werd een gepast hoofdgerecht en dessert voor bedacht. Hij heeft erg gesmuld van het lekkere eten. Leuk hoe ze daarin heel actief meedachten. Bediening was daarin professioneel en vriendelijk. Restaurant heeft een prettige sfeer, erg leuk ingericht. Prijs was wel wat aan de hoge kant, maar ik vond het wel waard voor alles wat je er voor terug kreeg. We gaan zeker een keer terug om hier weer te eten.
G.R. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
reservering van Iens was niet doorgekomen, moesten even wachten. Amuse en voorgerecht weinig smaak. hoofdgerecht m.n. boerenkoolcrispy was redelijk. Nagerecht was smaakvol met duidelijke smaken
Annnemarie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden. Verrassende gerechten met veel fantasie gemaakt en mooi opgediend.
Met ieders wens werd rekening gehouden.
Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard, je bent echt een avondje uit
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik had erg goede verhalen gehoord , ik was dus redelijk teleurgesteld het enige wat goed was, was de wijn en met een aardige opslag systeem, zodat relatief dure wijnen niet zo duur worden. de fazant was uitgedroogd en de eendenlever vooraf was kledder van binnen erg jammer.