Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 17:00- 21:30
Vrijdag t/m zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
JanKees V.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Hidde K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker eten, goede keus op de kaart, goede wijnen, prettige sfeer en goede service. Komen we zeker voor terug. een aanrader voor iedereen.
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het duurde ruim twee uur voordat we het hoofdgerecht kregen terwijl het niet superdruk was. Tegen die tijd was ik al over mijn honger heen. Jammer.
Christienboonstra .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk (één persoon vegetarisch) gegeten met AH restaurantactie. Originele combinaties, tongstrelend. Bijpassende wijnen waren uitstekend. Bediening buitengewoon attent en vriendelijk. Wij komen terug om al la carte te eten!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg gezellig, lekker gegeten (met het AH menu). Prijs was prima! We kwamen met de actie bon uit op € 27,50 per persoon (inclusief fooi). Bediening was erg gastvrij.
Bessem B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Verassings menu voor de AH restaurant actie. Heerlijke verassende gerechten, voor hoofd en nagerecht waren allemaal lekker. goed rekening gehouden met speciale wensen.
Kveenman1 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
het eten is lekker maar niet zo veel. verrassende poedertjes en gel op je bord zijn grappig. er zou wat meer op je bord mogen liggen of als side dish erbij. nu alleen een bakje sla.
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten en fantastische wijnen. Bij elk gerecht 2 verschillende bijpassende wijnen. Een absolute aanrader om tegen schappelijke prijzen uitstekend te eten. Eigenaresse is zeer voorkomend en doet haar uiterste best om het een zo mooi mogelijk feestje te laten zijn, complimenten! De wijnen zijn ook te koop en zeker aan te raden.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
wij waren er om 18.30 en moesten een uur wachten voordat er iets op teafel kwam. het is een leuk restaurant en goede bediening maar het kan allemaal een beetje vlotter.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke zaak. Plezierig ruim en smaakvol ingericht. De gerechten keurig verzorgd en er is een heel plezierig terras. Alle reden om terug te gaan.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met 4 personen bij Lek'r gegeten met de AH aktie. Heerlijke gerechten in een prachtig restauarant. Lek'r heeft zich er niet vanaf gemaakt voor de AH aktie maar er echt iets bijzonders van gemaakt.
Je kunt er voor kiezen tegen extra betaling (hoeft niet) gangen toe te voegen en wij hebben een kaasplankje met een glas rode port genomen. Heerlijk! We hebben echt een geslaagde avond gehad en kunnen Lek'r zeker aanraden!
Sophia.heesakker .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
voorgerecht niet lekker
hoofdgerecht 3x vis was niet vers en 1x eendenborst was taai
een keiharde wortel en een bak grove sla
het toetje was wel lekker.
het lekkerste was eigenlijk de extra bestelde patat
Sannnie .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met de AH-actie hier op een zondag een 3-gangen-luch gedaan. Service is prima & vriendelijk en ze hebben een heerlijk terras. De gerechtjes zelf zagen er qua presentatie mooi uit, maar waren inhoudelijk teleurstellend. Vrij vlak en smaakloos, en niet alles was goed gaar. Alleen een beetje zout zou al wonderen doen mensen! :-)
Esther-remko .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was aan de kant van het restaurant iets niet helemaal goed gegaan met aantal personen in de reservering. Snel en vakkundig opgelost.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
AH restaurant menu was verrassend en lekker. Op verzoek werd vlees vervangen voor vis.
Het duurder wat lang maar het was het wel waard.
Blaricum .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Meteen bij aankomst voel je je welkom: hulp bij garderobe, begeleiding naar gereserveerde tafel. Wij waren met 2 stellen, zaten aan ruime tafel, comfortabele stoelen. Ruime afstand tot andere tafels. Goede uitleg over het Iens/AH menu, mogelijkheden tot aanpassing van onderdelen. Verrassende LEKR amuse, warme brood. Lekkere huiswijn, karaf water. Gerechten zeer smaakvol en kleurrijk samengesteld. Heerlijke eendenborst, vis en vlees, passende bijgerechten. Unanieme menig van het gezelschap: we komen zeker terug!