Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Lekr

Felix123 K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie, mooi menu welke je kon uitbreiden met een aantal suggesties, dat hebben wij dan ook gedaan. Prachtige opmaak van de borden, goede bediening en echt een beleving!
Wij gaan zeker terug!
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten met de AH-actie .... prachtige smaken .. ieder bord ziet er uit als een mooi schilderij! Een echte aanrader!
dorretpaas .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik vond het zó lekker dat, als ik niet goed opgevoed was, ik mijn bord schoongelikt had! Het meisje dat ons steeds bediende was heel aardig. Mijn man en ik hebben een heerlijke avond gehad.
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat Hebben wij er HEERLIJK gegeten.TOP!!
Een enorme pluim voor de kok, zo mooi opgemaakt en zo verrukkelijk!
Zeker de moeite waard om terug te gaan!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekr blijft elke weer een feestje. Fijne gastvrouw, prettige bediening en mooie en lekkere gerechten. Tafels staan niet bovenop elkaar waardoor privacy aangenaam is. Eén van de betere restaurants in het Gooi, ook wat prijs-kwaliteit betreft.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zeer verrast door de manier van bereiding en serveren van het eten. Verassende variatie en combinatie van smaken in een sfeervolle omgeving. Aan alles was duidelijk aandacht besteed.
Lily H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Dankzij de AH restaurantactie hier terecht gekomen. Wat een aanrader.
Er was een speciaal AH menu, nimmer zo'n hoogwaardig creatief menu voorgeschoteld gehad.
Leo T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prettig gegeten in een heerlijke ambiance. Het eten was prima en geserveerd op mooi opgemaakte borden. Ontvangst was prima. Kortom wij zijn tevreden.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Lekr! Fijne sfeer, goede en zeer vriendelijke bediening en een heerlijk 4 gangen diner! Ook de eigen geïmporteerde wijnen zijn goed!
reneekraaier .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zoals gewoonlijk was het eten weer heerlijk! Alleen het kaasplankje viel wat tegen. En bij het voorgerecht werd een overjarige witte bourgogne geschonken, die naar sherry smaakte en niet echt bij het gerecht paste. Na een opmerking hierover kregen we echter direct een andere wijn. Vervelender was de enorm lange wachttijd. Na bijna 3 (!) uur hadden wij nog slechts de amuse, het voorgerecht en het hoofdgerecht gehad. Kaasplankje, nagerecht en koffie kwamen daarna in normaal tempo, maar alles bij elkaar heeft ons diner 4 uur geduurd. Met 2 personen... Het was weliswaar vrijdagavond, maar niet eens helemaal vol.
Het was overigens de eerste keer dat we hier zo lang hebben moeten wachten, meestal gaat het vlotter. Misschien een zieke kok?
ellen S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het is een feest om hier te mogen dineren en te lunchen.
Uitstekend, in alle opzichten.

Het is een feest om hier te dineren.
Uitstekende gerechten, heerlijk en bijzondere combinaties.
dahmen.lynda-wim .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie omgeving, goede ontvangst en prima bediening. Wachttijd tussen de verschillende gerechten is wel wat lang.
De menu samenstelling met de gekozen ingredienten is niet onze smaak (kan aan ons liggen).
Wij maakten gebruik van de AH aanbieding en het is jammer dat in het menu geen keuze mogelijkheid was.
Wel werd de mogelijkheid geboden om het gerecht aan te passen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Vaak ga je uit eten en denk je: lekker makkelijk, geen boodschappen hoeven doen en niet hoeven koken. Gezellig.
Bij Lekr is dat anders. Dit is meer dan niet hoeven koken: dit is een avond verrast en verwend worden door doordachte smaakcombinaties en genieten van passie voor perfectie. Alles paste. Als ik weer wat te vieren heb, vier ik het graag bij Lekr.
Waarom geen 10? Een paar suggesties. Het viel me op dat veel bezoekers formeler gekleed waren dan het personeel. Door de ossenhaas in plakjes te snijden koelt hij snel af. En quinoa is voor vogels...
C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De manier waarop we ontvangen werden was gezellig, warm en gastvrij. We kwamen er voor het eerst maar voelden ons meteen ontspannen. Tijdens het eten bleef de sfeer ontspannen en alles liep heel soepel. Wat opviel was dat er meteen ook water aangeboden werd. Het eten zelf was super lekker, echt genieten. Kortom een heerlijke avond met bediening die vriendelijk en echt gezellig bleef tot we weer in de auto stapten. Een aanrader.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wederom hier weer van een heerlijk 4 gangendiner met begeleidende wijnen genoten. De quinoa bij het hoofdgerecht viel bij ons wat minder in de smaak. De ravioli met paddestoelen was een hoogstandje. De tijd tussen de gerechten was aan de lange kant. Samengevat een geweldige avond.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Naast het gewéldige uitgebalanceerde menu, speciaal voor de ah actie, nog keuzes uit extra's en aanvullingen. Kwaliteit van zowel de gerechten als de ambiance en de service echt uitstekend te noemen.
Vriendelijke en warme ontvangst. Er wordt meegedacht en gezocht naar eventuele alternatieven. Gastvrij en ongedwongen. Hele fijne mooie gerechten en een prachtige wijnkaart met een vrijheid aan keuze voor betaalbare en meer exclusievere wijnen.
Kortom: een aanrader.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was een gastvrij onthaal in een rustige ambiance, vooral ook door de ruime rangschikking van de tafels. De gerechten waren heerlijk en de bediening was uitstekend> Niets dan lof.
k.voorn .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten met wijnarrangement in ontspannen sfeer, duidelijke uitleg over de gerechten en bijpassende wijn, echt een avondje uit.
karen C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ik was teleurgesteld dat er alleen maar een beperkte menu beschikbaar was die dag vanwege koken voor de Triathlon in Almere. Dat werd verteld als iemand telefonisch een reservering had gemaakt maar ik had online via de site gereserveerd zonder iets te lezen want we hadden altijd goede ervaring gehad met Lekr in het verleden.
We waren met buitenlandse gasten en ze hebben heel sportief dat menu genomen . We vonden alle vier het voorgerecht van vis en de amuse heel lekker maar de hoofdgerecht van kalfslende en quinoa was heel gewoontjes en erg bruin van kleur, niet aantrekkelijk. Ik kan geen gluten eten en ze hebben een andere nagerecht voor mij voorgeschoteld dan voor de anderen. Ik waardeer het dat ze dat hebben gedaan maar mijn ijs was duidelijk te lang in de diepvries geweest (weinig smaak en gecrystaliseerd) en de crumble van witte chocola niet erkenbaar als chocola. De andere 3 hebben wel genoten van hun ijs en crumble dus 3/4!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ondanks de krappe bezetting (triatlon in Almere) was de bediening uitstekend. Het eten was lekker en werd keurig voorzien van de nodige informatie. Vanwege lage bezetting konden wij niet a la carte eten, maar dit werd heel goed opgelost door Lekr.
Wij komen zeer zeker nog terug in Ankeveen.