Lekr

Stichts End 9 1244 PK Ankeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Lekr

Lekker uit eten in een oude boerderij

Verser dan vers, alleen dat mag de keuken van chef Bart binnenkomen. Het liefst haalt hij alles uit de streek, het brood komt van een bakker uit Weesp, de vis wordt dagelijks gebracht uit IJmuiden en het ijs draait hij lekker zelf. Verder heeft Lekr een royaal wijnassortiment waar de bediening enthousiast over vertelt.

Meer informatie over restaurant Lekr

Francis O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een goede rede om terug tegaan naar Lekr.
Het was TOP! Met een pluim voor de kok!
Bedingen was gewoon vriendelijk en er werd mee gedacht! Houden zo!!
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
woolej .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer. Gezellig restaurant met ruime tafel opstelling. Goede bediening en vriendelijk personeel.
inge1987 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wat hebben we genoten van het heerlijke eten! Ook de service was super! Onze zoon had niet genoeg borstvoeding gekregen maar daar werd niet moeilijk om gedaan. Er werd meteen een speciaal plekje bedacht waar ik even rustig kon voeden! We gaan zeker nog een keertje terug!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad. Helemaal Top en voor herhaling vatbaar. Wij kunnen het restaurant van harte bij u aanbevelen.
G L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bijzonder fijn restaurant. Sfeervolle ambiance met zeer vriendelijk personeel. Ze luisteren er echt naar je wensen en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is er fantastisch. Mooie gerechten met goeie producten en ook nog eens prachtig opgemaakt. Enige wat ik nog wel eens veranderd wil zien is dat de koffie ongevraagd vergezeld gaat van lekkernijen waar je vervolgens fors voor betaalt. Persoonlijk zou ik daar liever de keuze hebben voor koffie met of koffie zonder. Kortom: goed restaurant voor een gezellig avondje uit.
tola1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.,een minpuntje is de wachttijd tussen de gerechten..
Wij komen graag weer bij jillie eten,
hanny24 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Alles was erg LEKR en prijs/prestatie heel goed! AH-menu tijdens onze lunch van 13:00u tot 15:00u voor 29,50 . Goede en vriendelijke bediening met goede informatie over de produkten.
J B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met de AH actie een heerlijk driegangenmenu gegeten. De bijpassende wijnen waren ook zorgvuldig geselecteerd en bijzonder smaakvol.
Als voorgerecht de parelhoen en als hoofdgerecht de kabeljauw waren heerlijk bereid met een duidelijke toelichten van datgene wat geserveerd werd.
Als afsluiting een heerlijk dessert.
Ik ben in dit restaurant al een paar keer eerder geweest. Er zullen zeker nog meerdere volgen.
Anne-marie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
geen standaard maar een andere gerechten van zeer goede kwaliteit , fijne sfeer, goede vriendelijke bediening gewoon een hele fijne avond
jjitske10 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heerlijk gegeten er werd aan onze wensen voldaan goede ontvangst veel ruimte tussen de tafels wij hadden vis die heel lekker was zeker een aanrader
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten en de ontvangst en bediening was voortreffelijk! De gerechten waren speciaal en met zeer smakelijke dingen gecombineerd. Een aanrader!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met AH-Iens deal hier geluncht. De ontvangst was vriendelijk en ook de verdere service door de enige ober was goed.
Behalve wij waren er alleen fietsers en wandelaars die een drankje, een broodje of een stuk taart op het terras kwamen nuttigen.Wij aten alleen binnen, in een niet al te sfeervolle zaal.
Er was een klein keuzemenu met bijpassende wijnen, desgewenst aan te vullen met extra gangen. Tegen een kleine bijbetaling konden we een voorgerecht ruilen tegen een tussengerecht. De gerechten waren allemaal aan de flauwe kant, er waren heel weinig zout en specerijen gebruikt door de kok. De geproefde open wijnen waren ook vrij vlak, alsof ze al even open hadden gestaan.
Na de enthousiaste recensies op de site waren onze verwachtingen hoog gespannen maar helaas werden die niet waargemaakt.
suzannestaal .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitstekend gegeten in een sfeervolle ambiance! Leuke gerechten, heerlijk en smaakvol. De bediening en service is top! Een échte aanrader!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Weer een heerlijke avond uit. Deze keer gebruik gemaakt van de Lekr actie. 6 gangen diner  bijpassende wijnen, water en koffie. 1 van ons lust geen vis. Uiteraard geen probleem bij Lekr. 4 uur aan tafel gezeten en super gegeten. De ravioli hadden we eerder met eend en bouillon gehad, die was hoger op smaak. De kabeljauw had ook iets hoger op smaak gemogen. De andere gerechten waren perfect uitgebalanceerd. Top voor een culinaire ontdekkingstocht!!
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten (lunch) met groep van 9 personen voor een goede prijs met de AH-actie. Goede service, aanbeveling waard
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekr 6 gangen verrassingsmenu inclusief wijnarragement voor €125,- per 2 personen.
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer