Lekkerr

Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Valet parking
Rhooren .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op vrijdagavond weer eens bij Lekkerr gaan eten als een van de vaste uit eten bestemmingen. Gestart met een soepele rode huiswijn die perfect op temperatuur was. Dit detail gaat bij vrijwel alle restaurants mis en je lauwe rode wijn krijgt geserveerd. Om de eerste honger te stillen wat brood besteld. Vers smakelijk stokbrood bruin en wit in combinatie met Aioli en kruidenboter. Als hoofgerecht een plate sate en entrecote. De sate was mals en smaakvol in combinatie met salade en een ruime portie frites. De behoorlijke entrecote was prima licht rose gebakken en mals op een bed van champignon, uit, spek en boon. Heerlijke combinatie waarbij het spek het zout en smaak toevoegd om het af te maken. Deze is dus ook helemaal opgegaan.
De service is bij Lekkerr altijd perfect. Je hoeft niet te lang te wachten en de bediening let op of alles naar wens is. Verder is het altijd erg gezellig qua sfeer en kan je heerlijk ontspannen eten. We eten regelmatig bij dit restaurant en zijn nog nooit teleurgesteld. Hopelijk kunnen ze deze kwaliteit en de no-nonsense aanpak behouden in het pittoreske centrum van Schoonhoven.
Hugootjoo .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Lekker!
Attente bediening die ook in staat was kleine porties te serveren.
Artisjokkensalade (voorgerecht) en kabeljauw ( hoofdgerecht) prima op smaak en vlot geserveerd. De bijgerechten voldoende en heerlijk. Prima huiswijntje.
Deze keer geen nagerecht, wel heerlijk kopje espresso.
Relaxte sfeer en prettige ambiance.
Franklin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
10 januari waren wij in deze lokatie t.gv. een verjaardag. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was geweldig, smakelijk en leuk opgemaakt. Bij de bijzondere verjaardag waren 34 gasten en die kregen allemaal gelijk de lekkere hapjes en dat is echt moeilijk voor een restaurant.
Dank je wel E. & P.
HCW .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede Kerstdag gereserveerd voor 8 personen bij Lekkerr, we worden verwezen naar een vide achterin de zaak die we via een steile trap bereiken; een benauwde ruimte met uitzicht op een blinde muur waarvoor een pot met "vergeten groente", een airco aan de muur blaast ons in het gezicht. Op tafel drie scheefbrandende waxinelichtjes in gebruikte potjes, niet direct de sfeer waar je op hoopt. Het Kerstmenu voor 52,50 p.p. is beperkt, op zich geen probleem wanneer het eten goed is, maar we hebben helaas niets gegeten wat echt lekker was. Erg zoute bouillon, onaantrekkelijke gestoomde vis en de verplichte dessertparade bestond uit een teleurstellend samenraapsel van toefje slagroom, stukje brownie en bolletje ijs. Hierna weer veilig beneden zien te komen, voor de 85-jarige in ons gezelschap een uitdaging. Het (erg jonge) personeel zat inmiddels aan de bar uit te blazen en zwaaide ons uit met een welwillend Doeiii. Wij komen hier niet meer terug, daarvoor is de prijs/kwaliteit-verhouding te ondermaats.
Gideon V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Lekkerr is een door ons regelmatig bezocht restaurant. Wij ervaren de bediening als vlot, toeschietelijk en met verstand van zaken. Bovendien wordt er altijd rekening gehouden met dieetwensen. Lange wachttijden hebben wij nog niet meegemaakt, ook als het druk is gaat alles op rolletjes. De gerechten worden met veel aandacht aan tafel geserveerd.
Het is een locatie die veel door vaste gasten bezocht wordt , maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van verschil in benadering van de vaste ten opzichte van de overige.
DoctorB .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Spontaan gaan eten bij Lekkerr op een zaterdagavond. Het was zeer luidruchtig en ook in het rustigste hoekje van het restaurant was het soms moeilijk om mijn andere tafelgenoten te verstaan. De bediening was snel met brengen maar traag met opnemen en afruimen. De serveerster was duidelijk onervaren en weinig bereid tot het geven van verdere informatie over gerechten en de wijn. Ik koos voor de vis van de dag: zeebaars. Dit gerecht was prima in orde met een smakelijke pasta. Mijn tafelgenoot had de vleesspies welke smakelijk was doch niet fantastisch. Omdat we geen wijnsuggestie kregen kozen we voor verschillende huiswijnen die niet slecht waren. Omdat we zo lang moesten wachten tot het desert werd opgenomen kozen we maar voor koffie. Voor een avondje rustig eten moet je hier niet zijn. Het is meer een tent om met een groep vrienden wat te eten
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Van het standaard menu de (matige) carpaccio genomen, welke wat droog was met gemis van wat extra olijfolie en gebrek aan creativiteit in de opmaak. De spareribs waren daarentegen lekker. De bediening is standaard en weinig geïnteresseerd. Qua decor valt er niets te klagen en genoeg te zien.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Op maandagavond zijn er in Schoonhoven maar vier restaurants open. Waarvan twee Chinezen en een relatief duur hotel restaurant. Dus veel concurrentie heeft Lekkerr op die avond niet. Het was dan ook goed gevuld en ook best levendig qua geluidsniveau. Lekkerr is zo'n typisch restaurant waar eigenlijk nauwelijks iets op aan te merken is. Prima eten (ook wel ongebruikelijke dingen op de kaart), prima bediening en een prima prijs / kwaliteit verhouding. Maar het is ook een restaurant dat nauwelijks indruk op me gemaakt heeft. Als ik hier, zeg over een jaar, weer eens zou eten, wat ik overigens niet verwacht, ben ik waarschijnlijk vergeten dat ik hier al eens eerder gegeten heb. (Nog een geluk dat ik recensies op Iens schrijf) De inrichting is ook niet echt mijn smaak. Volgende keer kies ik waarschijnlijk de Chinees op de hoek. (... dus toch concurrentie op maandagavond ... )
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Voorheen werkzaam bij de Hooiberg, is een van de bedrijfsleiders Lekkerr begonnen. de entree doet modern aan, een beetje eetcafe achtig. Het restaurant is vol, bomvol zelfs. De bediening is jeugdig en vlot, gelukkig zonder veel gezeur aan tafel.
Twee van ons eten het standaardmenu van wild en dat is zeer verzorgd. Hert vooraf en haas als hoofdgerecht. Een hazelnootmousse als dessert. Het is gewoon goed. Dat geldt ook voor de andere gerechten van vis en vegetarisch.
De wijn is van Huub Oostendorp en dat betekent niet zelden Italiaans.
De prijs van zo'n 150 euro voor 4 personen, inclusief wijn is gewoon in orde.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Lekkerr is gelegen aan een grachtje en heeft een moderne inrichting. De meiden uit de bediening zijn gastvrij en zeer attent. De menukaart biedt veel keuze, dus voor elk wat wils. Als voorgerecht ging ik voor de gerookte rib eye. Smaakvol en mooi dun gesneden. Zat wat mij betreft iets te dicht op de carpaccio met de dressing en pijnboompitten. Het vispallet was een mooie combi van coquille, gamba, zeebaars en zalm. Alles was gewoon goed, vers en lekker, maar ik ben een "verpeste" restaurantbezoeker. En voor een "8" moet er voor mij toch iets bijzonders bij zitten. Lekker zit voor mijn in de categorie "uitstekend eetcafé" en prima locatie voor een etentje met vrienden.
Bemani .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Vriendelijk, attent personeel (even wachten met dessert was geen probleem) bracht prima gerechten van het maandmenu. Kortom, een aanrader en omdat ze een speciale actie hadden met een supermarkt zat de hele zaak gezellig vol op een woensdagvond (waar maak je dat mee). Dus je werd niet de hele tijd in de gaten gehouden, maar toch zag de bediening "elke klant". Zo hoort het dus!
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Heerlijke hertenrug met niet al te complex groentegerecht. Puur en heerlijke stoofpeer. Frisse en lekkere bijgerechten. Heerlijke wijnkeuze. Goede balans in smaak en uitvoering. Sterk geluid waardoor communiceren wat lastiger is. Prettige mooie ambiance in centrum schoonhoven. Parkeren niet ver en gratis (kerk)
Marion56 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
we komen hier wekelijks. Dit was een speciale wildavond met een vast menu en een wijnproeverij. Vlees was goed, zoals altijd, alleen waren de porties voor een 4-gangen menu wat veel, we konden het niet op. De wijn was ook verrukkelijk.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren uiterst smaakvol, van de perfect gebakken zeeduivel tot en met de sorbet van vers fruit, eigengemaakt sorbetijs, spuitwater en slagroom.
Rhooren .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Bijzonder lekker gegeten. Gerechten zijn origineel. Rode wijn was perfect op temperatuur wat vooral in de zomer nogal eens mis gaat. Bediening vlot en vriendelijk. Wat heel erg storend was dat een (blijkbaar vaste) gast met een hond binnen kwam. Mijn partner is allergisch voor honden en had daar dus echt last van. Vind dat sowieso niet kunnen in een restaurant. We gaan wel terug in de hoop dat er dan geen honden in de zaak zijn.
Haagsblufje .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Gisteravond met zijn 2'en bij Lekkerr gegeten. Zeer leuke smaakvolle inrichting. Voorgerecht (carpaccio & gamba's) erg lekker. De hoofdgerechten (vispalet en lamskotelet) waren beide helaas erg flauw van smaak en te lang moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht.

Al met al erg leuke zaak met lekker eten maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Erg leuk ingericht met goede en toch moderne stoelen. Het was gezellig druk. Goed eten!! Voor een fatsoenlijke prijs. Vriendelijke bediening die echt z'n best doen om het de gasten naar de zin te maken. Een echte aanrader voor iemand die Schoonhoven bezoekt en lekker wil eten en ook nog keuze wilt hebben.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Het weekmenu gegeten, dat ik ook vegetarisch kon krijgen. Lekker en gezellig gegeten met een fijne bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mickey-V .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Je verwacht het misschien niet, maar ineens zit je in Schoonhoven heel lekker te eten. Prima ambiance, zaak vol (waar zie je dat in deze tijd?), niet alleen professionele, maar ook bijzonder vriendelijke bediening. Garnalenkroketjes (niet 2 maar 3, goed gevuld, lekker vissige salpicon), prima witte wijn erbij, heerlijke kalfsentrecote (perfect gaar, lekker gril smaakje) en last but not least: home made creme brûlée. Tik tik met het lepeltje op de gekarameliseerde suiker, heerlijk! En als je prijs/prestatie in beschouwing neemt nog beter: 9.25 + 20.5 + 7.25.
Proever 689 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Maandag hier wederom heerlijk gegeten. Goede sfeer en zelfs op maandag avond lekker druk. Het eten was meer dan goed en de bediening vlot en attent. Zeker een aanrader!