Lekkernij

31-519251100

Meer informatie over restaurant Lekkernij

Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Ik ben hier nu 4 keer geweest geloof ik en daar zal het zeker niet bij blijven. Een heel gezellige inrichting en heerlijk eten! Huisgemaakte saté met vers brood en salade, rijk gevulde tomatensoep van het huis of verschillende soorten brood met roomkaas of heerlijke appeltaart. Allemaal uitstekende kwaliteit. Als theeliefhebber ook zeker een aanrader. Veel keuze en natuurlijke smaken, geen zakje maar echte thee in een zeefje. Er wordt gezellige muziek gedraaid en de bediening is erg snel. Dit alles voor een lage prijs. Zeker een aanrader!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Wat een verassend lekker en zeer gezellig lunch adres! Wij hebben hier heerlijk met een groepje vriendinnen het jaar afgesloten. Zo'n gezelligs sfeer en heerlijk eten. Wij hadden de ossenhaaspuntjes salade waar je fantastisch vers brood bij kreeg. Heerlijke verse vruchten smoothies. En als afsluiter een heerlijk borreltje gedaan! Genieten in Lekkernij!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Een Goede vriendin van mij, had hier al vaker gegeten en was er erg over te spreken. Toen we een tafeltje hadden uitgezocht, kwamen ze redelijk snel bij ons. Mijn karamel macchiato was erg lekker, ik kreeg er zelfs wat slagroom met likeur bij extra. Dat was een leuke verassing. Verder was mijn broodje Brie, met hazelnoten en honing ook erg smakelijk. Ik had moeite om hem op te krijgen zelfs. Verder werd er niet moeilijk over gedaan, dat we apart wouden afrekenen. Daarnaast is de inrichting lekker licht en luchtig. Het trekt dus ook wel aan om naar binnen te gaan, als je er buitenaf langs loopt.