LekkerIndia

Hoogstraat 49 5615 PA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant LekkerIndia

Voor echt Indiaas eten zit je helemaal op je plek bij Lekker India. Het menu is uitgebreid en er is een ruime keuze aan vegetarische gerechten. Eenmaal op tafel aangekomen zijn de borden goed gevuld met de lekkerste curry's - variërend van mild tot goed heet. Er is ook de mogelijkheid om het buffet te kiezen; een leuke manier om gerechten te proeven die je eigenlijk helemaal niet kent. Vriendelijk personeel staat klaar om de kaart toe te lichten.

Meer informatie over restaurant LekkerIndia

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 00.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Wi-Fi
6,7
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant LekkerIndia

Djibouti E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Beperkte keuze aan het buffet, en alleen hele spicy gerechten. Inrichting niet erg gezellig. Wel heel gastvrij ontvangen.
lisab90 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Authentiek zuid-Indiaas eten. Het buffet is uitgebreid en erg lekker. De prijs kwaliteit verhouding is goed en het personeel erg vriendelijk. Ik kom hier zeker nog terug!