Lekker

• Af te huren , Terras
6,7
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Eens maar nooit weer ga ik met een actie mee waar het tweede Diner gratis is, zoals bij de Xenos actie. Hier staat letterlijk op papier: " De tweede persoon heeft recht op een gratis diner", er wordt niets gerept over een verplicht menu. Het fusion restaurant "lekker" in Noordwijk, verplichtte ons een menu te nemen voor 39,50, anders kon ik niet meedoen met de actie. Daar wij ons al geïnstalleerd hadden zijn we blijven zitten. Het eten was niets bijzonders, waarbij de Thaise kippenbouillon een absoluut hoogtepunt was, verder Peking eend matig van smaak, satés goed, biefstuk puntjes taai, dessert simpel wat ijs. De service van de bediening was goed, maar die van het management is beneden niveau, bij Gods gratie wilde men wat van het vaste "Xenon" menu iets wijzigen, maar mijn vrouw en ik moesten wel hetzelfde nemen (staat ook niet in het reglement van de actie.) Decor doet wel chique aan, men draaide echter music die een normaal mens niet wil horen, zo lelijk.
Robin-Pieter .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gegeten bij Lekker. De kaart was vernieuwd, dus weer eens proberen. Bij binnenkomst duurde het even voor we opgemerkt werden: het was niet zo gek druk maar de bediening had er blijkbaar de handen vol aan. De dame die ons naar het tafeltje bracht had net tijd om de wijnkaart te geven, aan te horen dat we een karaf water wilden maar niet om de verdere bestelling van drankjes op te nemen, blijkbaar haast om weer weg te komen. Gelukkig konden we onze bestelling in de tweede doorkomst wel op tijd meegeven. De haast werd er niet minder om.
De menukaart is bijgewerkt, meer keuze voor wat betreft sushi en wat andere nieuw gerechten. Gekozen vooraf voor de Dragon Roll en de Yasai roll, en als hoofdgerecht voor de tonijn, de eend en (voor mij nieuw op de kaart) de Rendang Smoor. De kok nam ruim de tijd voor de sushi, maar het was het wachten waard. De sushi was vers en zeer goed van smaak. Prima!
De hoofdgerechten volgden redelijk snel. De tonijn en de eend worden uitgeserveerd op standaard ronde witte bordjes. De Rendang in twee bakjes op een rechthoekig bordje.
De tonijn en de eend even geproefd, prima van smaak en goed klaargemaakt. De Rendang Smoor was goed van smaak. Het leek echter of niet alle stukjes vlees van dezelfde lichting waren, sommige stukjes waren hard en droog. De rijst was wat smakeloos. Volgende keer geen Rendang. Voor de rest prima gegeten.
Koffie toe. Geserveerd met een verpakt chocolaatje: jammer.
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Als hoofdgerecht stonden bij ons op tafel de ossenhaas en de lambsrack. Beide erg lekker. Qua lam had ik iets van 4 stukjes verwacht maar het bleken er acht te zijn. Heerlijk!
Als toetje had ik de zoetigheden, een samenstel van smaken, ook niet verkeerd!
Mijn disgenoten hebben genoten van de verschillende koffies mét...

Het ligt vlak bij de Boulevard, is binnen zwart met roze ingericht met tafels voor kleine en grotere gezelschappen en je kunt er ook lekker buiten eten.

Ik kom zeker nog eens terug!
Eten-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gekozen voor Shared Dining menu (2). De diverse gerechten waren erg lekker en ook voldoende! Wel houden wij van iets meer pit in een gerecht (kruiden, pittiger), maar dit is smaakafhankelijk.
De bediening mocht wel wat vlotter. Over de 4 gangen hebben we maarliefst 3 uur en een kwartier gedaan. De volgende gang wordt blijkbaar pas 'besteld' in de keuken als de borden worden weggehaald van de vorige gang. Soms duurde het erg lang totdat de borden werden opgehaald, waardoor het ook lang duurde tot het volgende gerecht werd besteld. In principe niet direct een probleem als je een avondje lang wilt tafelen, echter vonden wij het vervelend dat er ook niemand 'zichtbaar' rondliep (slechts sporadisch), waardoor we niets konden vragen. Dit heeft voor ons afgedaan aan de sfeer van de avond, als je continu 'zoekende' bent naar personeel.
Het decor is prima, echter kun je veel horen (gesprekken) van de andere gasten in het restaurant, waardoor je geneigd bent om te fluisteren.
BPB .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wij hadden een hotelkamer bij Lekker en hebben op aanraden van 'Noordwijkers' er ook gegeten. Weg van de drukke boulevard, gezellig lounge-achtig restaurant met warme kleuren en goede bediening. Het was 'Asian Night', waarbij keuze uit diverse rondes Sushi, Sashimi, warme gerechten, ect. naar keuze. Normaal is 'all-you-can-eat' niet echt ons ding, maar dit was werkelijk super! Vis en vlees zijn écht kwaliteit! Voortreffelijke verse sashimi en boterzachte ossenhaas. De lamsrack en de coquilles met groene asperges in pittige roomsaus heb ik zelfs twee keer besteld.
Ik vind het een aanrader, mede door de vriendelijke bediening!
Tip: Als je een hond hebt, kun je ook dineren in het lounge-gedeelte.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Prettige ligging, uit het drukke gedeelte van Noordwijk aan zee. Smaakvol ingericht, intiem, met mooie veranda en terras. Zee op fijne loop- en gehoorsafstand. Ik at hier in juni 2014 met mijn dochter van 10. Samen heerlijk sushi en sashimi gegeten. De Tom Ka Kai is als in Thailand: volle smaak van kokos, verse kruiden en pittig. Prachtige soepkom ook;). Bediening kon iets vlotter. Wel vriendelijk
Htazelaar .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Asian night geweest. Shabu shabu concept, maar veel beter. Echt top locatie en ambiance. Service echt goed en alles heel goed verxorgt. Hebben echt goed gegeten zonder te overdrijven.
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Lekker een dagje uit in Leiden. 's Avonds uit eten in Noordwijk. We hebben wat voorwerk gedaan en komen uit bij Restaurant Lekker.

Helaas zijn we het niet eens met de gemiddelde score op Iens :-(.

Het voorgerecht is smaakvol, dat smaakte absoluut naar meer. Alleen het hoofdgerecht was daarna een beetje een afknapper. Niet slecht, maar flauw vergeleken met het voorgerecht. De sushi vonden we echt minder dan bij de All you can eat. Dat kan toch de bedoeling niet zijn.

Dat is niet denigrerend bedoeld naar de ' All you can eat'. Ik eet daar graag wanneer ik behoefte heb aan comfort food. Wat ik wil zeggen is dat ik van een restaurant als Lekker iets beters verwacht.

Een toetje hebben we niet genomen, we zijn het strand opgegaan. Voor mij is dit helaas geen herhaling waard.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Het paasweekend heerlijk doorgebracht in Noordwijk aan zee met drie overnachtingen bij hotel/restaurant Lekker. Een zeer aangenaam verblijf. Lekkere moderne en lounge achtige inrichting, zowel het restaurant als de hotelkamers. Het eten is ons zo goed bevallen dat we besloten hadden om maar alle vier de avonden hier te eten. Zeer aangenaam om na een een flinke strandwandeling en winkelen in Katwijk en Noordwijk neer te ploffen in het lounge gedeelte van lekker met wat borrelhapjes en een wijntje om na een uur of wat met het diner aan te vangen. Het eten is hier geweldig van smaak. Het heeft een oosterse insteek. Je kunt er ook heerlijk Sushi eten. De wijnen die geschonken worden zijn van hoge kwaliteit en zeer smaakvol en vallen zeker niet in de categorie terraswijn. Ook het ontbijt in de ochtenden was helemaal top. We hebben hier 4 heerlijke dagen gehad. Dit hotel/restaurant doet zijn naam eer aan en we zullen hier vaker terugkomen.
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Hier hadden we al een paar keer met veel genoegen gegeten, maar op deze surpriseavond maakten we gebruik van de actie "2or1", waarbij twee personen hetzelfde menu nemen voor de prijs van één. Dat bleek geen nadeel. Het werd een aangename surprise: het menu bestond uit: een voorgerecht: huisgemaakte sushi met wasabi, roze gember, soja; een tussengerecht: gegrilde tonijn met noodles, spinazie en zoete soja saus; een hoofdgerecht:‘’Peking Eend’’, gebraden, filet, zoetzure komkommersalade, cashewnoten, zwarte bonensaus; en een nagerecht bestaande uit een proeverij van dagelijks wisselende, huisgemaakte zoetigheden. Alles met veel zorg bereid en fraai opgediend, door twee in het wit geklede, attente en vriendelijke jonge dames.
In het stijlvol modern ingerichte restaurant, met hoge en lage tafels alsmede een bank, overheersen de kleuren zwart en rood. Al met al een topper in Noordwijk, gelegen in een zijstraat van de Koningin Astrid Boulevard.
Hansengeja .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Gisteren wederom bij Lekker geweest en het was wederom erg lekker. Eerst lekker uitgewaaid op het strand daarna lekker naar Lekker! Gewoon heerlijk gegeten en lekker wijntje erbij. Prima en vriendelijke bediening ondanks dat het erg druk was.
Ga vooral zo door dan komen wij vaker voor wat lekkers bij Lekker!