LEKKER

Stationsplein 59 7201 MH Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant LEKKER

Pure gerechten

De naam zegt eigenlijk al genoeg, hier wordt heel goed gekookt. De open keuken geeft het perfecte uitzicht op de kunsten van de chef. Een avondje uit met heerlijk eten en grote gastvrijheid. Het personeel neemt echt de tijd voor jou en je tafelgenoten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant LEKKER

Jouw recensie over het restaurant LEKKER

Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Goedemiddag, nou de spijker op zijn kop! wij hebben over social deal geboekt. En besloten een flesje rose te doen, want ja, die social deal verdienen ze natuurlijk ook niet veel aan.
Heerlijk gegeten! Maar s avonds thuis, besloot ik toch die kaapse pracht rose even te googelen want die had ik eerder gezien ergens. ALDI van 3,99 voor 2,99! ik keek op de bon en wij hebben 18,- betaald. weet je, dan voel je je echt getild! Dus horeca, jaag de mensen maar naar de supermarkten...........
Marjetoldeloohuis .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het eten was lekker, de bediening goed, maar de prijs van een fles witte wijn van de Aldi , die daar €3,89 kost was hier €25,00 Schandalig!!!!
Lotje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten is hier echt heerlijk! We hebben ons laten verrassen door de chef.. Alle gerechten waren even lekker. Bediening is ook top. Heel geslaagde avond gehad!
Marie-Jose W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Toevoeging: de ingang van het restaurant, zowel de buitendeur als het gordijn veroorzaken veel tocht en kou in het begin van de ruimte. Dit leidt erg af van het overheerlijke eten en dat is jammer.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vriendelijk personeel, gezellig inrichting. Eten alles vers en qua prijsverhouding was het redelijk.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer, leuke bediening!
Bram L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg lekker gegeten, heerlijke afwisselende bites.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Verrassend! Prima prijs-kwaliteit!
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Service was prima, maar eten was echt onder de maat, gerookte zalm uit pakje, gerookte paling uit een pakje met sla, geen verse kabeljauw, zeer eenvoudig. Pinot Grigio was tegen de 30 euro en echt niets bijzonders. Wilde lekker Frans gaan eten, maar viel tegen.
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima gegeten in een gezellige sfeer. Alle gangen mooi en lekker bereid.Attente en vriendelijke bediening. Huiswijnen van goede kwaliteit.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ronduit een verfrissende ervaring. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu. En dat was het in positieve zin.
Lekkere gerechten, maar vooral ook eens een keer anders dan hetgeen je op vele menukaarten tegenkomt Dit waren leuke andete combinaties die ons prima bevielen.
Verder prima bediening en een leuk ingericht restaurant.
petra-jeroen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker is een klein, prima, sfeervol ingericht, restaurant met een leuke kaart, lekker eten, en een uitstekende bediening .
Chiller .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Het pand is lang en smal, waardoor de meeste tafels in een lange rij naast elkaar staan opgesteld. De plek (tegenover het station) is in die zin gunstig, maar het ligt net buiten het directe (gezellige) centrum van Zutphen, in die zin heeft het ons vaak weerhouden hier te gaan eten. Maar nu we er eenmaal hebben gegeten komen we zeker terug, want het eten is erg lekker en de ambiance gezelliger dan de buitenkant en de plek doet vermoeden.
w.gosselink .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met man en ouders werden we gastvrij ontvangen. De gerechten waren heerlijk, de bediening was enthousiast en zeer vriendelijk. Al met al voor herhaling vatbaar.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De vleesspies en de zeebaars waren precies goed gaar en de saus erbij was verrukkelijk! De groenten hadden een goede bite en het toetje of eigenlijk de toetjes waren om je vingers bij af te likken. Als je lekker wilt eten, moet je echt bij LEKKER zijn.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het personeel is zeer vriendelijk; het werkt zich een slag in de rondte om het iedereen naar de zin te maken. Het eten is heel naturel. Mijn vrouw at smakelijk klaargemaakte vega-wraps. Over mijn overigens prima (gestoomde?) zeebaars zat een kruidensaus; die laatste voegde weinig toe aan de smaak. Lekker bijzonder nagerecht, met m.i. iets te veel stukjes stroopwafel.
De ruimte heeft een heel goede akoestiek zodat je ook bij veel gasten geen last hebt van elkaars gesprekken.
Een minpunt voor sommige gasten: je moet de trap op als je naar de wc wilt.
k H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De hoofdgerechten waren al voorgegaard, waardoor ze veel te gaar waren. Te weinig smaak daardoor.
Het dessert bestond uit gemengd vers fruit, maar er zat maar een soort fruit in, watermeloen. Ook jammer.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima menuutje, gangen goed afgestemd en lekker, goede porties. De geadviseerde wijn (Verdejo) paste prima bij het hoofdgerecht (zeebaars). Bediening was vriendelijk en attent, kortom, lekker gegeten en een herhaling waard!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima bediening. De gerechten zijn goed klaargemaakt met weinig zout (gelukkig!) De zeebaars was erg lekker en je kunt de saus apart laten serveren. Het varkensvlees was zeer mals maar toch goed gaar. Ietsje meer aardappels en groente erbij was beter geweest. Toetje was oke.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker Zutphen

Nog gebruik gemaakt van een aanbieding via Groupon voor een 5-gangen diner. Vooraf kon voorkeur worden opgegeven. Dat resulteerde in makreel, pompoen soepje, zalm carpaccio, kabeljauw en ijs met vruchten en slagroom, respectievelijk een rundercarpaccio, zelfde soepje, parma ham carpaccio, varkens ribeye en zelfde nagerecht. Elk gerecht smaakte zoals het behoort te smaken. Geen toppers, maar gelet op de prijs gewoon prima eten. Bediening zeer vriendelijk. Interieur voor verbetering vatbaar.