LEKKER

Stationsplein 59 7201 MH Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant LEKKER

Pure gerechten

De naam zegt eigenlijk al genoeg, hier wordt heel goed gekookt. De open keuken geeft het perfecte uitzicht op de kunsten van de chef. Een avondje uit met heerlijk eten en grote gastvrijheid. Het personeel neemt echt de tijd voor jou en je tafelgenoten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant LEKKER

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima eten, ruime opstelling, lekker eten voor een goed prijs, ging allemaal vlot met persoonlijke aandacht!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en het was mooi opgemaakt op je bord.
Vriendelijk personeel knus restaurant
Voor herhaling vatbaar.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij dit intieme restaurant, en ons laten verrassen door het verrassingsmenu. Er wordt van te voren naar eventuele speciale wensen gevraagd en daar wordt goed rekening mee gehouden! Alles was leuk opgediend en smaakte echt Lekker. We hebben een heerlijk avondje uit gehad. Dank voor jullie gastvrijheid , het was top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een Giftfor2-bon hier een small bites menu gegeten. De gerechtjes waren lekker maar niet heel bijzonder. Wij vonden de porties erg klein, hierdoor uiteindelijk niet het idee dat je een volwaardig menu gegeten hebt. De avond dat wij er waren was het erg druk en de tafel naast ons was nogal "aanwezig". Ook vergaten zowel de keuken als de bediening bij een gang het glutenvrije gerecht. Goede wijn.
P.R. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij kwamen met een kortingactie binnen. Dat hebben we verder niet gemerkt. Uitstekende gerechten (menu'tje) perfecte bediening.de aanbevolen wijn was niet de duurste, maar werkelijk prima. Aanrader
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
wij hebben hier heerlijk gegeten het enige min punt is en dat heeft niets met het eten te maken maar met de garderobe daar was weinig ruimte voor en omdat het regende en wij de eerste waren was het moeilijk onze jas weer te vinden toen we weggingen maar voor de rest was het super
Xenianee .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeker een aanrader, we hadden een bon van de AH en konden kiezen uit 3 voor en hoofdgerechten. Voor een ieder wat wils. Dessert was een verrassing :-)
YvVvH .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
vriendelijke ontvangst en bediening, het 3 gangen keuze-diner vonden wij enigszins
teleurstellend qua smaak, opmaak van de borden en evt bijgerechten waar aardappeltjes
niet echt gaar waren ook was er geen keuze bij het nagerecht hoewel dat wel op de site van Lekker
vermeld stond
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisteren bij gevierd dat mijn vrouw direct is aangenomen. En gevierd hebben we het dankzij de vakkundige culinaire handen van LEKKER Zutphen Restaurant en catering en de uitstekende zorgen van het bedienende personeel. Vorige keer werden we al bediend door Jorim (sorry als ik de spelling verknoei) die ons al verraste door zijn spontaniteit, vrolijkheid en zeer gedegen kennis, en gisteren door Evelien die er stage loopt. Een ontzettend spontane, goedlachse en oplettende jongedame waarvan ik voorspel dat ze het nog ver gaat schoppen. Wat zijn wij weer verwend! Dank jullie wel en nogmaals, we komen zeker vaker terug voor de heerlijke verrassende smaakcombinaties die jullie elke keer neer weten te zetten en waar wij van mogen genieten, mede door de heerlijke open sfeer die jullie met zijn allen neer weten te zetten. Aan eenieder, als je een keer in Zutphen of in de buurt bent en de kans en tijd hebt, stap dan eens LEKKER Zutphen Restaurant en catering binnen tegenover het station. Je krijgt er geen spijt van! Ons hebben ze in ieder geval niet voor het laatst gezien, in tegendeel ...
Bloesem .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
We hebben met de AH kortingskaart heerlijk gegeten. Keus uit 3 voor-en hoofdgerechten en een verrassingsdessert.
De bediening is vlot en correct, wel wat zakelijk.
Gerechten waren eenvoudig maar wel lekker.
Qua groente vond ik het wel wat karig en grauw ogen.
Vlees en vis heerlijk.
Dessert verrukkelijk warm chocoladetaartje met kaneelijs.
Dick.viezee .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het restaurant ligt tegenover het station, een beetje buiten het uitgaansgebied. Toch is de kwaliteit echt beter dan 'stationsplein'. Bediening is prima en snel. Kwaliteit van de maaltijd is uitstekend, voor de prijs.
Klavertje511 B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was zoals altijd erg lekker, mooi opgemaakt en netjes geserveerd.Wij verheugen ons alweer op de volgende keer dat we daar gaan eten.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Klein net restaurantje. Prima en vriendelijk bediening. Het eten was lekker. Wij hebben een 3 gangen verrassing menu via Groupon. Voorgerecht was netjes geserveerd en smaakt prima. Het hoofd gerecht was ook lekker, alleen de joghurt bij het dessert was heel erg zuur.
Harrie K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goede vegetarische keuze.
Jammer dat het restaurant zo vlak bij een drukke weg ligt.
Binnen is het gezellig en sfeervol.
Theovenhorst .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk 3-gangen menu.
De geadviseerde biologische witte wijn past uitstekend.
Een restaurant om vaker naartoe te gaan.
Prettige service
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Met zorg bereidde gerechten opgediend door mensen met kennis van zaken. Personeel was alert, kwamen langs als dat nodig was, maar gaven ons zeker ook de ruimte om een gezellig avondje uit te ervaren. Aanrader!!
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hebben een 6 gangen small bites menu gehad bij restaurant Lekker. Leuk concept maar de gerechtjes waren allemaal wat eenvoudig naar onze smaak, hier had ik meer van verwacht. De bediening was goed en ondanks dat de zaak vol zat en ze maar met z'n tweeën waren bleven ze vriendelijk en alert.
Petra.struijk .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht en dessert waren goed.

De bediening was zeer plezierig en vlot.

De inrichting is modern.
Awkaufman .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
te simpel, te weinig, zeker te weinig groente en voor de volle prijs veel te duur. bediening wel attent. 5 gerechtjes, voorgerecht kleine salade, daarna minikopje soep, vervolgens stukje vis, toen stuk vlees met piepklein beetje groente, toetje na. inrichting wel aardig maar een hele lange rij. niet veel privacy. tafeltje naast te keuken veel te warm in de zomer. kok niet al te hygienisch bij het warme weer (rood hoofd met zweet, geen handdoek om te wissen). veel geklets van het personeel met de jongen in de spoelkeuken (niet erg professioneel).
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Tijdens onze fietstrip die gedeeltelijk in het water was gevallen zijn we op 28 juni uitstekend onthaald bij Lekker in Zutphen.
Het 3-gangen verrassingsmenu was afgestemd op de lekkere en zeer betaalbare witte huiswijn. Mooi fris voorgerecht gecombineerd met gerookte zalm. Het hoofdgerecht was ook niet te versmaden uitstekend bereide zeebaars met de nodige bijlagen. En toe een heerlijk dessert.
De chef de cuisine tevens eigenaar die z’n sporen ruimschoots heeft verdiend was een gezellige causeur die ondersteund werd door een zeer attente jongeman.
Het interieur is fris en strak.
De naam Lekker is goed gekozen en een aanrader.