LEKKER

Stationsplein 59 7201 MH Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant LEKKER

Pure gerechten

De naam zegt eigenlijk al genoeg, hier wordt heel goed gekookt. De open keuken geeft het perfecte uitzicht op de kunsten van de chef. Een avondje uit met heerlijk eten en grote gastvrijheid. Het personeel neemt echt de tijd voor jou en je tafelgenoten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant LEKKER

tvmelzen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wij hebben hier genoten van een geweldige 5 gangen proeverij. Alle gerechten waren bijzonder "lekker" en met een geweldige service geserveerd. Wij komen hier zeker terug! Lekkere huiswijnen per glas en heel goede koffie. Bedankt voor de fijne avond.
leukedag .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Wij hebben hier fantastisch gegeten. En dat via een voucher voor een 4-gangendiner.
Hadden totaal géén idee wat we precies zouden eten. Maar wat een verrassing! Alles zag er prachtig uit en smaakte net zoals het er uit zag!
Ontvangst heel leuk, snelle en zeer aardige bediening.
Praatje met de kok, die alles heerlijk heeft bereid. Echt verrassend lekker dus bij Lekker!
Als we weer in Zutphen zijn gaan we er zeker wéér eten.
En dan zonder voucher, want dat hebben ze wel verdiend.
Dit keer dus maar een extra fooi gegeven, want we hadden een hele leuke avond.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het restaurant ligt recht tegenover Station Zutphen. Het is gezellig ingericht met banken aan de wand en tafels en stoelen daarbij. De keuken is open en daar worden onze borden met toewijding versierd met fijne gerechten. Wij kozen voor het 'bites-menu' van vijf gangen (is er ook met zes en zeven gangen). Afwisselende gerechten, goed klaargemaakt, mooi gepresenteerd, van vlees tot vis, afgesloten met een dessertgang. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën en de bediening is vakkundig en vriendelijk.
peet G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben hier} genoten van een fantastisch 6 gangen menu. Aanrader Goed gevarieerd met verschillende smaken. Duidelijk met zorg bereid en gepresenteerd. Bediening correct en vriendelijk.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben geleerd niet meer op aanbiedingen in te gaan van twee menu's één betalen. De kwaliteit van het eten was zeer slecht. Smakeloos en lang van te voren klaar gemaakt. De bedining was goed, maar de kok moet er nog maar eens over nadenken.
tinekebekkering .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten: lekker vlees, veel verse groente. We eten - even-koolhydraatarm: daar werd erg attent rekening mee gehouden. Aanrader!
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hadden niet zo veel keuze uit menu i.v.m. de AH actie, maar het eten was prima. Drankjes vind ik wel duur, al hadden we alleen frisdrank. Het personeel is vriendelijk. Tafeltjes mogen wel iets groter, want je kunt er niet zoveel op kwijt. Wel voor herhaling vatbaar.
Hannie L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ik ben slechthorend dus kan ik bijvoorbeeld last hebben van muziek, zodat ik mijn gesprekspartner niet kan verstaan. Zeker als ik dicht bij een luidspreker zit.
De muziek stond voor andere mensen niet hard, maar voor mij wel. Daarom 1 keer gevraagd of de muziek IETS zachter kon en daar werd onmiddellijk gehoor aan gegeven.
Verder heb ik een tip gegeven: Ik zat dichtbij een halletje waaraan een deur naar Heren toilet en Privé ruimte zaten. Ze piepten bij elke keer open en dicht. "Druppeltje olie in de scharnieren en de deuren gaan weer geluidloos open en dicht". (Ook hier speelt mijn slechthorendheid een rol: ieder overbodig geluid hindert mij om mijn gesprekspartner te verstaan) (Ook gehoest/gekuch trouwens. En daar kan de restauranthouder niets aan doen). Verder had ik een tafeltje gezocht in een rustige ruimte waar de tafeltjes een redelijke afstand van elkaar hebben. In een andere ruimte staan ze veel te dicht op elkaar, zelfs ZO dicht dat je mensen aan andermans tafel goed kunt verstaan, zelfs als er gefluisterd wordt.
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
prima gelegenheid en leuke setup met diverse kleine gerechten
Wm D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
verrukkelijk gegeten bij LEKKER!
Voor vanavond gereserveerd via Vakantieveilingen bij LEKKER. We kregen inderdaad een aparte kaart. Maar het was heerlijk en met verfijnde smaak. Alle tafeltjes waren bezet, maar de zeer ervaren en gastvrije Evelien bediende iedereen met een glimlach en aandacht. We kregen een heel mooi plekje vóór in de zaak. Heerlijke salade gehad met veel zalm erop. Mosterdsoep werd ter plaatse op het bord ingeschonken. Groentetortilla zag er prachtig uit en smaakte zeer goed net als bijgevoegde groenten, salade en aardappel wedges. Evelien vroeg direct naar eventuele allergieën en daar werd goed rekening mee gehouden in alle drukte. Toetje was ook verrukkelijk! Ik zou hier morgen zó weer eten!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker doet haar naam eer aan. We namen een soort 2-persoons-verrassing-combi-menu van 3 kleine voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 3 desserts. De porties worden in het midden van de tafel opgediend en deel je met je tafelgenoot. Leuk om zo allerlei dingetjes te proberen.
Eten is lekker, personeel erg aardig.
Jacoline Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wij kennen restaurant lekker al een tijdje en we hebben er vaak heerlijk gegeten. We vonden het wel heel jammer dat we vanwege de actie beperkte keus kregen en dus lang niet zo lekker hebben gegeten als we van dit restaurant gewend zijn. We zagen in het gewone menu heerlijke dingen staan. Ik vond het in die zin geen goede reclame. Het is dat wij dit restaurant al kennen anders zouden we er ws niet zo snel nog eens gaan eten.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima eten, ruime opstelling, lekker eten voor een goed prijs, ging allemaal vlot met persoonlijke aandacht!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en het was mooi opgemaakt op je bord.
Vriendelijk personeel knus restaurant
Voor herhaling vatbaar.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij dit intieme restaurant, en ons laten verrassen door het verrassingsmenu. Er wordt van te voren naar eventuele speciale wensen gevraagd en daar wordt goed rekening mee gehouden! Alles was leuk opgediend en smaakte echt Lekker. We hebben een heerlijk avondje uit gehad. Dank voor jullie gastvrijheid , het was top!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een Giftfor2-bon hier een small bites menu gegeten. De gerechtjes waren lekker maar niet heel bijzonder. Wij vonden de porties erg klein, hierdoor uiteindelijk niet het idee dat je een volwaardig menu gegeten hebt. De avond dat wij er waren was het erg druk en de tafel naast ons was nogal "aanwezig". Ook vergaten zowel de keuken als de bediening bij een gang het glutenvrije gerecht. Goede wijn.
P.R. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij kwamen met een kortingactie binnen. Dat hebben we verder niet gemerkt. Uitstekende gerechten (menu'tje) perfecte bediening.de aanbevolen wijn was niet de duurste, maar werkelijk prima. Aanrader
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
wij hebben hier heerlijk gegeten het enige min punt is en dat heeft niets met het eten te maken maar met de garderobe daar was weinig ruimte voor en omdat het regende en wij de eerste waren was het moeilijk onze jas weer te vinden toen we weggingen maar voor de rest was het super
xenianee .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zeker een aanrader, we hadden een bon van de AH en konden kiezen uit 3 voor en hoofdgerechten. Voor een ieder wat wils. Dessert was een verrassing :-)
YvVvH .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
vriendelijke ontvangst en bediening, het 3 gangen keuze-diner vonden wij enigszins
teleurstellend qua smaak, opmaak van de borden en evt bijgerechten waar aardappeltjes
niet echt gaar waren ook was er geen keuze bij het nagerecht hoewel dat wel op de site van Lekker
vermeld stond