LEKKER

Stationsplein 59 7201 MH Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant LEKKER

Pure gerechten

De naam zegt eigenlijk al genoeg, hier wordt heel goed gekookt. De open keuken geeft het perfecte uitzicht op de kunsten van de chef. Een avondje uit met heerlijk eten en grote gastvrijheid. Het personeel neemt echt de tijd voor jou en je tafelgenoten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant LEKKER

L. W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was verrassend goed!prettig gelegen tegenover het station
Het toilet boven is misschien niet altijd handig.verder alleen maar positief
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gasten met een hond werden toegelaten in het restaurant om te eten.
Groente te hard en smakeloos.
Porties aardappelen en groente klein.
Vlees spies droog en sausje van port smakeloos.
Geen sausjes bij het hoofdgerecht.
Carpassio zeer zout.
Toetje was heerlijk.
C.M. P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Geen overdreven grote porties, precies goed en voldoende. Prima kwaliteit.
Gastvrij ontvangen en goede service genoten.
saalokin55 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Van buiten dachten we moeten het maar afzeggen, maar het was boven verwachting. Alle tafels waren bezet. het eten was prima en de bediening dito.
H L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug! Ik kan het iedereen aanbevelen.... De soep was heerlijk en het broodje zalm verrukkelijk!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren hier samen met vrienden een "5-gangenproeverij" genuttigd via de Groupon.
Het eten was erg lekker en heel goed/mooi gepresteerd. De porties hadden wat ons betreft wel wat groter/meer mogen zijn, maar ja het is een proeverij en dan is de prijs-kwaliteit verhouding gewoon goed.

De service/ het personeel was; goed (attent, behulpzaam en duidelijk in wat ze uitserveren), vlot (de verschillende gangen kwamen in het juiste tempo door) en erg oplettend (drankjes werden op het juiste moment aangevuld en toen we bestek lieten vallen waren ze er direct bij met nieuw bestek).

De ambiance was netjes en modern. We vonden het wel kleiner dan verwacht wat betreft beschikbare plaatsen. Wat ik als rolstoeler prettig vond was dat je relatief makkelijk binnenkomt en dat ik goed onder de tafel kwam. Minpuntje; de toiletten zijn boven.
petra.struijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De gerechten waren lekker, de bediening vriendelijk.

De variatie van de AH keuzemenu's kan beter; die is namelijk hetzelfde als de vorige keer.
Aletta J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker, ook goede vega kaart. Gerechten zien er mooi uit. Aardige bediening Jammer niet veel buiten plaatsen zijn want was een mooie warme avond.
janvisser41 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De kok had zich duidelijk uitgeleefd op het voor- en nagerecht, waardoor het hoofdgerecht er een beetje bekaaid af kwam. De combinatie maakte het nuttigen van het diner toch tot een waar genoegen.
bobenvic .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede service en echt LEKKER gegeten.
ruimte is beperkt en tafels zijn wat aan de krappe kant.
De carpaccio was erg zoutig. De overige gangen waren zeer goed
De ligging van het restaurant is gelegen recht tegenover ingang station Zutphen.
Channah P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Weggezet in een ongezellige ruimte bovenruimte. Weinig sfeer. Het eten was gewoontjes, alledaags.
Bediening was vriendelijk.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een ventilator zou voor wat verkoeling gezorgd hebben...ging nu wel maar was net iets aangenamer geweest.
Verder werd er zeer goed rekening gehouden met onze wensen qua voedsel intollerantie e.d.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Ook auto in de buurt kunnen parkeren...(Molengracht)
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Goed eten, miste alleen de mayonaise bij de aardappels. Verder was alles oke. Ook leuk dat we tussen voor en hoofdgerecht een mini soepje kregen.
vera1946 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
zeker voor een herhaling, en aan anderen aan te raden, goed, lekker,een goeie keuze van het menu voor de AH actie waarom zo veel tekens dat vind ik zo onzin.dat mogen ze van mij wel af schaven iets op schrijven prima
daarom doe ik vaak niet mee aan de beoordeling
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Na een warm onthaal, heerlijk gegeten!!
Er is direct contact met de chef in de open keuken.
Fijne bediening en heerlijke pure smaken. Culinaire avond gehad!
elles V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heel leuk om via de AH actie kennis gemaakt te hebben met dit Zutphense restaurant recht tegenover het station. We komen zeker terug. We hebben gezellig leuk en lekker gegeten!
Lidy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mijn vriendin en ik hebben een driegangenmenu genuttigd met een AH bon. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren smaakvol. De zeebaars is aan te bevelen. Eenvoudig en precies goed. Heel prettig vind ik dat er naast de wijn gratis kraanwater wordt geschonken. Tip: naast de warme groente wat salade was fijn geweest.
Ontvangst en bediening waren plezierig.
mutantbos .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
gegeten met Vakantieveilingenbon. Dat al vele malen, maar bij de laatste beide bezoeken valt ons op dat de porties kleiner en kleiner worden. Bewijs ? Mijn partner, absoluut totaal volslagen kleine eetster, ging ook met honger weg !!!! Dus ,hoewel de kwaliteit op zich ruim ok is en de chef met medewerkers zeker erg klantvriendelijk zijn , wij vullen ons in het vervolg toch maar liever met een goede zak friet, want hongerig zijn na een 3-gangen diner kan echt niet !
En laat niemand beweren dat ik niet moet zeuren omdat het een veilingendiner betreft en ik dus niet kritisch mag zijn en blij dat ik überhaupt wat op mijn bordje krijg, diegene slaat koldertaal uit.
Menuutjes .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
€ 32,50 is wel wat aan de forse kant voor het geboden AH menu, zeker als je voor het stukje stokbrood met kruidenboter ook apart moet betalen. Tip voor bediening: vertel dat de gast meteen.
Het speciaal biertje was ook ongewoon hoog geprijsd.
Tip: beetgare groenten en aardappeltjes kunnen lekker zijn, maar deze waren té hard.
Het voorgerecht (salade) en het vlees en visgedeelte van het hoofdgerecht waren lekker.
De bediening vlot en aardig.
magdadegraaf13 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten in rustige ongedwongen sfeer. Heel vriendelijk personeel en lekkere wijn! Zeker een aanrader om nog een keer te eten. Ik kom er wel vaker en iedere keer staan er weer andere gerechten op de kaart. Heerlijk.