LEKKER

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant LEKKER

Pure gerechten

De naam zegt eigenlijk al genoeg, hier wordt heel goed gekookt. De open keuken geeft het perfecte uitzicht op de kunsten van de chef. Een avondje uit met heerlijk eten en grote gastvrijheid. Het personeel neemt echt de tijd voor jou en je tafelgenoten en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Meer informatie over restaurant LEKKER

Jouw recensie over het restaurant LEKKER

k H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De hoofdgerechten waren al voorgegaard, waardoor ze veel te gaar waren. Te weinig smaak daardoor.
Het dessert bestond uit gemengd vers fruit, maar er zat maar een soort fruit in, watermeloen. Ook jammer.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima menuutje, gangen goed afgestemd en lekker, goede porties. De geadviseerde wijn (Verdejo) paste prima bij het hoofdgerecht (zeebaars). Bediening was vriendelijk en attent, kortom, lekker gegeten en een herhaling waard!
yvonbij .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima bediening. De gerechten zijn goed klaargemaakt met weinig zout (gelukkig!) De zeebaars was erg lekker en je kunt de saus apart laten serveren. Het varkensvlees was zeer mals maar toch goed gaar. Ietsje meer aardappels en groente erbij was beter geweest. Toetje was oke.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Lekker Zutphen

Nog gebruik gemaakt van een aanbieding via Groupon voor een 5-gangen diner. Vooraf kon voorkeur worden opgegeven. Dat resulteerde in makreel, pompoen soepje, zalm carpaccio, kabeljauw en ijs met vruchten en slagroom, respectievelijk een rundercarpaccio, zelfde soepje, parma ham carpaccio, varkens ribeye en zelfde nagerecht. Elk gerecht smaakte zoals het behoort te smaken. Geen toppers, maar gelet op de prijs gewoon prima eten. Bediening zeer vriendelijk. Interieur voor verbetering vatbaar.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima gegeten obv AH restaurantactie. Ondanks een vol resataurant en relatief weinig personeel heerlijk gegeten in een plezierige atmosfeer en met cordate bediening.
B. N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hadden een voorgerecht van seranoham met een dressing die redelijk smaakte. Daarna het hoofdgerecht van zeebaars met portsaus friet en een groentenmix. De zeebaars zag er niet smakelijk uit. Je zag geen structuur van de vis en het was een papperig geheel. De friet leek op ovenfriet,de groente was goed maar de porties waren wel heel minimaal.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Geluncht hier met de AH actie. Drie gangen waarbij er drie keuzes waren voor het voor- en hoofdgerecht. En daarna een lekker fris toetje. Was allemaal heel verzorgd en lekker.
leegwaterjan .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Afgelopen donderdag gegeten bij Lekker, dat doet zijn naam eer aan, echt heel goed gegeten, heel gezellige sfeer bovendien plus werkelijk uitstekende bediening! Aanrader !!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Dit restaurant was ons al bekend dus was dit geen moeilijke keus.
makkelijk dicht bij het station voor als je wat verder weg woont.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
gezellig restaurant met prima gerechten voor de prijd die ervoor gevraagd wordt. Ze wekte wel de indruk dat de gerechten vantevoren klaar waren gemaakt en later werden opgewarmd
j.schmidt46 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
6 sept.gegeten bij lekker.de naam geeft precies aan hoe het eten hier is.de vleesspies was lekker mals en de vis was ook prima.komen zeker nog en keer terug
N. D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een prima verzorgde LEKKERe lunch. Kom uit Friesland naar Zutphen dan verwacht je dat het compleet zal zijn. De volgende ronde nemen wij een diner.
P B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Lekker staat al geruime tijd op ons reisschema naar en door Zutphen. Centraal gelegen bij het station. De ontvangst is altijd vriendelijk, de bediening vlot en bekwaam en het eten kwalitatief zeer goed. In een gezellige ambiance is het in Lekker goed toeven. Een aanrader dus.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was verrassend goed!prettig gelegen tegenover het station
Het toilet boven is misschien niet altijd handig.verder alleen maar positief
Lidy B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gasten met een hond werden toegelaten in het restaurant om te eten.
Groente te hard en smakeloos.
Porties aardappelen en groente klein.
Vlees spies droog en sausje van port smakeloos.
Geen sausjes bij het hoofdgerecht.
Carpassio zeer zout.
Toetje was heerlijk.
C.M. P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Geen overdreven grote porties, precies goed en voldoende. Prima kwaliteit.
Gastvrij ontvangen en goede service genoten.
saalokin55 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Van buiten dachten we moeten het maar afzeggen, maar het was boven verwachting. Alle tafels waren bezet. het eten was prima en de bediening dito.
H L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug! Ik kan het iedereen aanbevelen.... De soep was heerlijk en het broodje zalm verrukkelijk!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren hier samen met vrienden een "5-gangenproeverij" genuttigd via de Groupon.
Het eten was erg lekker en heel goed/mooi gepresteerd. De porties hadden wat ons betreft wel wat groter/meer mogen zijn, maar ja het is een proeverij en dan is de prijs-kwaliteit verhouding gewoon goed.

De service/ het personeel was; goed (attent, behulpzaam en duidelijk in wat ze uitserveren), vlot (de verschillende gangen kwamen in het juiste tempo door) en erg oplettend (drankjes werden op het juiste moment aangevuld en toen we bestek lieten vallen waren ze er direct bij met nieuw bestek).

De ambiance was netjes en modern. We vonden het wel kleiner dan verwacht wat betreft beschikbare plaatsen. Wat ik als rolstoeler prettig vond was dat je relatief makkelijk binnenkomt en dat ik goed onder de tafel kwam. Minpuntje; de toiletten zijn boven.
petra.struijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De gerechten waren lekker, de bediening vriendelijk.

De variatie van de AH keuzemenu's kan beter; die is namelijk hetzelfde als de vorige keer.