Lekker Thais

Brink 12A 9401 HS Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lekker Thais

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten samen met mijn vrouw. Is zeker niet de laatste keer. Het eten was gewoon prima. Knapperig verse groenten, mals vlees, heerlijke saus. De bediening is vlot en erg aardig. Wij komen hier zeker terug. Dat sommige mensen de sfeer of aankleding niet geweldig vinden heb ik niet ervaren. Ik vind de hoge plafonds juist ruimtelijk en de sfeer vind ik prima.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hier voor de 2de keer gegeten, de smaken zijn echt onvergetelijk lekker en elke keer ruikt het en smaakt het lekkerder! komen hier zeker vaker eten.
Ondanks dat de sfeer in het restaurant wat kil aanvoelt vanwege het hoge plafon en weinig tot geen aankleding.
als de sfeer meer word aangepast zoals het knusse hoekje tussen de ingang en de trap, maar ook door bijvoorbeeld die leuke gekleurde lampen die bij de openkeuken hangen te laten terugkomen verder in het restaurant.
Patricia En Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Superlekker gegeten!!! Mooie open keuken zodat je mee kunt genieten van de Thaise kookkunsten!! leuke en vlotte bediening!! Zeker een grote aanwinst voor Assen!!
Gers G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het eten was heerlijk lekker pittig en precies zoals het in Thailand ook smaakt en snel klaar.garnslensoep en groene curry kan ik dan ook aanraden.bediening slecht geen productkennis en slecht abn.wc qua hygiënisch oogpunt zeer onder de maat
Jaapjz M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Na Eerder de benen en onder de tafel geschoven te hebben bij "lekker thais" dit weekend weer in de herhaling. Zaterdag avond TT avond en verassend, (nog) niet druk wat de avond tevoren wel het geval was. Vanavond regen. Dat drukt de pre? op het terras danig. Als uitbater had ik snel goedkope party tenten neergezet of parasols gehuurd. Maar goed wie ben ik. Binnen nog ruim plaats. Mooie plek bij het raam. Vindt het interieur wat karig. Kom op uitbater geef assen iets meer het Thai gevoel. Iets meer accessoires en grote beelden, wellicht hier en daar wat grien in de vorm van planten. De dames uit de keuken zijn vaak aanwezig tussen de mensen als er vragen zijn. Waarom is de Nederlandse mede eigenaar niet wat vaker tussen zijn gasten om te informeren. Maar goed we komen hoofdzakelijk voor het eten. En die is onovertroffen. Dat vinden anderen ook ineens, het loopt langzaam vol.

een geweldige bediening vanavond van beide dames. Eerder wat mindere ervaring gehad met een jonge man die vrij dolende was in de bediening. Als inkopper wat mag ik u inschenken. Waar hoor je dat nog. Gekozen voor de mixed Thai. Selectie van de beste voorgerechten. Kipkoekje iets te vet maar zeer verfeindeten van smaak. De poh-pia de kleine loempia was kai-krop subliem normaal wordt deze elders te vet geserveerd. De bijgestelde sate, 4 stokjes is uitmuntend en dat komt vooral door de sate saus waarvan ik aanneem dat deze zelf gemaakt is. Bediening komt niet storend vragen of alles naar wens is en of we als 4 personen nog wat willen drinken. Goed opgemerkt want 2 personen hebben hun glazen leeg. Ook hier weer aandacht voor de gasten. Hoofdgerecht Pla raad prik. Heerlijk vis gerecht in curry. Rundvlees met groente en nua kratiem de runderhaas vermaakt de smaakten van de overige gasten. Weer die vraag of alles voldoende is en of de gasten met lege glazen nog wat willen drinken. Subliem genieten zonder steeds de aandacht van de bediening gevraagd moet worden. Dat gaat alles vanzelf. Net zoals de bereiding in de open keuken. Je kan bijna zien dat je gerecht bereid word. Thais op zijn best, open eerlijk.
Voor herhaling vatbaar zeker. Maar een beetje het interieur oppoetsen, zeker richting toilet is er nog wat te verbeteren. Maar hoe was het ook.....je komt voor het eten en daar kan je niets op aan merken. Puur en authentiek.

Beste Jaap. We komen niet vaak tegen dat een gast zo gedetailleerd meekijkt naar de bedrijfsvoering en daar vragen over stelt. Maar eigenlijk geeft zelf U al in uw recentie de meeste antwoorden op uw eigen vragen en dat wil zeggen dat U goed heeft observeerd. Om antwoord te geven op de overige vragen. De nederlandse bierproducent kwam afspraken niet na mbt parasols. Jammer genoeg zijn ze niet geleverd. Nu was de TT zaterdag idd geen plezierige avond om buiten te vertoeven vanwege de regen.
Wij hebben een strak en modern interieur. We hebben comfortabele meubels en een eigentijdse warme sfeer in het restaurant waar het fijn toeven is. Er is nog wat ruimte voor toevoegingen op het gebied van accessoires, maar dat willen we zorgvuldig doen. We werken er aan. Wij hebben een open keuken waar de geuren van specerijen op uw afkomen. De verse producten waar de kok mee kookt en de hele entourage in de keuken staat centraal . Niet teveel poespas er om heen. Dat is ook typisch thais. We staan bekend om ons spontane vriendelijke personeel. Wij vinden het belangrijk dat gasten het naar hun zin hebben, wanneer zij bij ons lekker komen eten en drinken. Dat is ons concept en na bijna 1,5 jaar hard werken, kunnen we zeggen dat dat goed wordt ontvangen door de Assenaren. We hebben die klik met Assen! De chef kok en haar man zijn de eigenaren. Hij staat momenteel af en toe op de werkvloer en springt bij waar nodig. Dit vanwege andere zakelijke activiteiten. Wij kunnen dit alleen zo doen, omdat wij ons team zodanig coachen dat zij elkaar scherp houden om de service en gastvrijheid naar gasten elke keer weer te optimaliseren. We zijn blij dat U dat als gast heeft opgemerkt. We krijgen na de TT een nieuwe vloer in de zaal en de kleine afwerkingspunten richting toilet worden dan meegenomen. Dank voor uw recentie en tot de volgende keer!
Douwe32 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Je kunt hier echt lekker eten. Pittig of mild, ze hebben keuze en het smaakt allemaal heel erg goed. De bediening is vriendelijk. Op de kaart wordt aangegeven hoe scherp het eten is. Één pepertje is voor iedereen goed te doen. Het pleintje waar het restaurant zit is net aangepakt en ziet er nu erg leuk uit. Ik denk dat Assen op weg is naar een tweede leuk pleintje met restaurants.
GregoryJT .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vandaag Pad Thai kip opgehaald! Heel erg lekker, maar te duur voor wat je krijgt! Je betaalt 11,50 en je krijgt maar een half bakje! Waarvan de bodem ook nog bedekt is met sla.
Beste Gregory,

Fijn dat U onze Pad Thai lekker vindt. U kent onze chef kok en we waren verrast dat U ons niet gebeld heeft om de klacht over het halve bakje met haar te bespreken. Die bak hoort natuurlijk vol te zijn. Er stond een team van 4 personen in de keuken die dag en wanneer U bak niet vol is geschept is dat vervelend. De kool onderin de bak heeft een functie om de Pad Thai de juiste smaak te geven. Mocht U nog eens langs komen dan krijgt U van ons alsnog een volle bak met Pad Thai. Alsnog excuses voor het ongemak.

Steaker135 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Leuk gezellig restaurant, met een prettige sfeer. Onze bestelling werd snel gebracht, we hebben genoten van het eten en de bediening was erg goed! Dit restaurant is zeker een aanrader!
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Een modern ingericht restaurant met open keuken. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Maar we zaten wel een beetje krap, wat jammer was. De bediening wrong zich om ons heen om andere tafeltjes te bedienen, wat best wel storend was. We kozen voor een meergangendiner en werden verrast door alle smaken.
Dank U voor de goede recensie. Er zijn enkele tafels die i.d.d. wat lastiger zijn voor de bediening om in en uit te serveren. Wanneer U tijdig reserveert, kunnen wij rekening houden met uw wensen. Er zijn voldoende plaatsen waar U meer privacy heeft in bijvoorbeeld 1 van de drie nissen van ons restaurant.
Lucasklaasen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij hebben ons jubileum hier gevierd met de kinderen
Het eten was zeer goed alleen de satésaus was aan de dikke kant verder waren wij zeer tevreden
Personeel was ook zeer vriendelijk en niet te beroerd om een paar foto's voor ons te maken ondanks dat het restaurant helemaal vol zat
Wij hebben een onvergetelijke avond gehad en komen zeer zeker nog eens weer!
VIN100 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
De naam is 'Lekker Thais' en dat is niet gelogen. Gerechten zijn lekker en qua prijs goed naar mijn mening. Aan de hand van pepertjes kun je zien hoe scherp een gerecht is. Wel handig als je met kinderen gaat eten. De bediening is erg vriendelijk en kan goed advies geven. Een minpunt tijdens ons bezoek. Niet bij alle grote garnalen was het darmkanaal verwijderd. Persoonlijk vind ik dat echt niet kunnen en vandaar een 7 voor het eten in plaats van een 8. Sfeervolle ambiance overigens met mooie open keuken. En lekker Thais bier, zoals het hoort. Een aanwinst voor Assen.
Dank U voor de recentie en de feedfack. We nemen Uw aandachtspunt mee en we verwijderen de darmkanaal van de garnalen.
Chasara .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij lekker thais.ik had champignons soep en groene curry met kipfilet.de thais kok is super goed.nog nooit zo heerlijk thais gegeten in Nederland.de thaise bediening was ook subliem.Enige minpunt is dat ze Pepsi hebben en geen Coca Cola.
Ik kan het iedereen aanraden.
Calidris .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het restaurant doet zijn naam eer aan. De kabeljauw curry was heerlijk. Ik vond de bediening ook erg goed en attent. Sfeervol ingericht restaurant. Ik kom hier zeker vaker en wil de vegetarische gerechten proeven.
Jantien80 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Eten was goed alleen weinig rijst.

1 pers in de bediening die van hort naar her moest vliegen omdat het druk was en wij lang op ons drinken moesten wachten.
1kok die ook alles in haar eentje moest doen en 1 jongen die de afwas moest doen die je vanuit het restaurant kan zien. Al met al kunnen ze nog aan de klant en servicegerichtheid werken.leuk om af te halen maar voor een avondje uit zeer onder de maat en weinig en onprofessioneel personeel.

Beste Jantien,
Dank U voor de feedback. U kunt bij ons zonder extra kosten meer rijst/gebakken rijst of noedels bestellen bij de gerechten. Dat vermelden we in het menu.
We vinden het jammer dat U wat langer heeft moeten wachten op uw drankjes. Die donderdagavond werkte een 23 jarige mevrouw in de bediening die doorgaans goed functioneert en niet onder doet aan onze vakkrachten.Wij staan voor haar kwaliteiten ook al oogt zij wat jonger dan zij daadwerkelijk is.
We hebben een open keuken waar alles zichtbaar is, dat is onderdeel van ons concept. De (chef)kok (en tevens eigenaresse) is ervaren en zij staat haar mannetje alleen in de keuken. Door de week was het doorgaans rustiger dan in het weekend. In het weekend staan wij met 6 a 7 personeelsleden in het restaurant. Wij zetten ons personeel in waar nodig. Dat is in Assen nogal eens zoeken naar de juiste verhoudingen. Wij streven er naar op de woensdag en de donderdag extra personeel in te zetten. Met vriendelijke groet. Het team van Lekker Thais.
Casagrande .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Lekker Thais. We waren met z'n 4-en en hebben gekozen voor een menu, een echte aanrader aangezien je meerdere hoofdgerechten geserveerd krijgt en van alles wat kan proeven! De salade was verrassend pittig dus vroegen wij of het hoofdgerecht wat minder pittig zou kunnen. De aardige chef-kok kwam hierop aan tafel om één en ander even te overleggen en vervolgens meerdere keren om te vragen of alles naar wens was. De hoofdgerechten waren heerlijk, en niet te pittig! Kortom, zeer lekker gegeten en goede, nette bediening!
Rosanne M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijk eten op een mooie locatie in Assen. Leuke aanvulling voor de stad! En zeker een aanrader om uit eten te gaan.
Vriendelijk personeel en de tafel wordt leuk gedekt met vrolijk thais servies.

Ik ga er zeker nog eens eten!
Milou_catale .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
He eten was heel erg lekker. Het bracht ons weer terug in Thailand. De toetjes waren overheerlijk. De serveerster die ons kwam bedienen, bediende ons met een grote glimlach en met veel plezier. Ze wees ons ook op lekkere (na)gerechten. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
Fritsdethouars .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Hier eten is voor ons altijd een feestje! Heerlijke, vers bereide curry's en royale porties. Je ziet door middel van de open keuken, dat de kokkin het eten ter plekke klaarmaakt met verse ingrediënten (geen voorgemaakte sauzen). En dat proef je! Ook de voorgerechten (snacks, salades en soepen) zijn om je vingers bij af te likken. De zaak is gezellig, doch sober ingericht. Het personeel is bijzonder vriendelijk en de kokkin neemt vaak even de moeite om persoonlijk een praatje met je te maken. Een absolute aanwinst voor Assen, wij blijven vaste klant!!
Gers G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Gezellig restaurant.groene curry is zeer aan te raden met een lekker thais biertje.vriendelijk personeel zeer klantvriendelijk.lekkere garnalen gerechten op de kaart.ik zeg lekkerste restaurant van assen op dit moment.wij komen gauw weer langs
SuzieT .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wat een verrijking voor Assen, eindelijk een goede Thai!! Nu al meerdere keren heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik ben zelf helemaal fan van de fruitcurry met garnalen, maar ook de andere curry's zijn smullen. Gewoon geweldig lekkere gerechten die vers worden bereid, bijzonder veel smaak hebben en voldoende pittig zijn. Bovendien kan je zelf aangeven hoe scherp je het wil hebben. Ook zijn ze niet zuinig met vlees/vis in de curry's (in tegenstelling tot veel andere Thaise restaurants). De voorgerechten zijn allemaal heerlijk, vooral een aanrader zijn de thaise kipkoekjes en salades (nét even anders dan de meer standaard loempia's, die overigens ook lekker zijn). De zaak is gezellig maar sober ingericht (niet té veel tierlantijn), sommige tafeltjes zijn sfeervoller dan andere. De service is goed, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Toen wij recentelijk een verjaardag vierden, kregen we zelfs een klein presentje voor de jarige. Ook neemt de kokkin (die duidelijk met veel liefde kookt) vaak even de moeite om een praatje met je te maken. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ze nog startende zijn: de renovaties aan de toiletten zijn nog niet af en de bediening moet af en toe nog wennen aan de onverwachte drukte. Maar dat vergeef je ze direct zodra je een hap van het heerlijke eten hebt gehad! Complimenten dus voor de eigenaars, wij zullen blijven komen!!