Lekker Puh

• Huisdieren welkom , Terras
Lang
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn ouders. We hadden nog een oude cadeaubon liggen. Deze was al verlopen, maar dat is geen probleem bij Lekker Puh. We werden vriendelijk begroet door het personeel en naar onze tafel gebracht. Het was voor een dinsdagavond volle bak, wat voor een gezellige sfeer zorgde. Na een lekker flesje wijn te hebben uitgekozen kwam deze op tafel te staan zonder opengemaakt te worden of te laten proeven, klein minpuntje. Bij het opnemen van de bestelling duidelijk aangegeven dat ik voor het een en ander allergisch ben. Dit was echter geen probleem en zou aan de keuken worden doorgegeven. Ik had als enige een voorgerecht, de carpaccio, die voortreffelijk smaakte. Mooi opgemaakte plate. Na het afhalen helaas vergeten om opnieuw in te dekken, zodat ik bij mijn hoofdgerecht het personeel nog er nog even op moest attenderen dat ik toch echt met bestek wilde eten. De hoofdgerechten smaakten uitstekend. Mijn moeder koos voor de sate, mijn vader voor 4 soorten vlees en ik de pepersteak. Heerlijk mals vlees en goed bereid door de chef. Helaas werden de gerechten aan tafel niet uitgelegd en moest ik zelf uitzoeken welke side dishes ik, vanwege mijn allergieën, kon eten. Ook bevatte mijn plate een soort eiertaart, wat ik dus niet kan verdragen. Dit aangegeven bij het personeel, waarvoor ook de excuses werden aangeboden. Helaas ging het bij de koffie weer mis en kreeg ik een bonbon gevuld met noten. Het personeel er op gewezen dat dit echt gevaarlijk is en ze hier echt beter op moeten letten. Zeker omdat we het meerdere keren hebben aangegeven. De serveerster aan tafel maakte opnieuw excuses voor het ongemak en zei dat het handiger was geweest als we na elke gang haar er nog even op hadden gewezen wat mijn allergieën waren, zodat ze het niet vergat. Dit lijkt me niet helemaal de manier, zoals het moet gaan!! Al met al een leuke avond gehad, eten voortreffelijk en vriendelijk personeel. Mocht je echter allergieën hebben die levensbedreigend kunnen zijn zou ik ergens anders gaan eten.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij bestelden een drankje en vroegen of we de kaart konden bekijken. Dat kon maar dan moesten wel per direkt besluiten of we wilde eten dan konden we de kaart krijgen. Dit ivm verwachte drukte. Het hele terras en restaurant was leeg. Het was 17.30 en de enige gasten. We vonden het vreemd en niet echt klantgericht, maar besloten er te eten. Nadat wij de drankjes hadden gekregen deden wij onze bestelling. Bij het tweede drankje kregen we te horen dat ons tafeltje vrij was tot max. 19.15 uur dan moesten we dus 'klaar' zijn. Ik vond dit echt niet kunnen en besloot er wat van te zeggen. Ik wilde rustig kunnen eten en niet opgejaagd8 worden. Er was echter totaal geen begrip. Ze deden dit al jaren op deze manier en het was toch alleen 'handig' als wij wisten tot hoelang wij konden eten?! Dit verwacht ik niet eens in een zogenaamde 'eetschuur' laat staan in een goed restaurant. Je wenst ergens rustig uit eten te gaan op een vrije avond. Enige professie of inlevingsvermogen werd na mijn bovenstaande antwoord of alles naar wens was geweest, niet getoond. Men was hoogst verontwaardig dat ik geen begrip juist voor hen had! Van enige reflectie en klantvriendelijkheid was totaal geen spraken. Ik ga hier nooit meer naar toe!
Ybreuer .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Redelijk sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten was goed: de smaak en garing van vlees en vis was echt prima. De bijgerechten zijn wel wat ouderwets. Alles was goed verzorgd. Een speciaal compliment voor de garing van de dubbele lendebiefstuk: licht krokant aangebraden rand en toch mooi rosé van binnen over het gehele stuk vlees zonder droog te worden. Ook de dranken zijn goed verzorgd.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Gister super lekker gegeten hier. Alles heel smakelijk en mooi verzorgd. Aardig grote porties, en zeker voor het geld wat je ervoor betaalt. Gemoedelijk sfeertje en ook prima geschikt om kinderen mee te nemen.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier tweede kerstdag gegeten met de familie. Het eten was heerlijk. Ik had vooraf de carpaccio gegeten, als hoofdgerecht de lendenbiefstuk en als nagerecht de scroppino. Het eten was heerlijk. Echt niks op aan te merken. Hier was de hele familie het overigens mee eens. Het restaurant is leuk ingericht. Je kan hier gezellig zitten. De bediening is beleefd. Soms werden de gangen niet helemaal gelijk uitgeserveerd. Wellicht dat dit met de kerst te maken had want normaal gebeurd dit niet.
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Stond al een tijdje op mijn to-do-lijstje en nu kwam het er eindelijk eens van om naar Groet te gaan voor dit restaurant. Leuke naam, mooie tent, super gezellig ingericht en verlicht voor de feestdagen. Vriendelijk personeel dat steeds tijdig aan tafel stond om ons van dienst te zijn. Lekkere taco chips, wijn, etc. De hoofdgerechten vielen allemaal goed in de smaak, al had de hertenbiefstuk iets minder doorbakken mogen worden. De ieniemienie-bakjes mayonaise vonden we irritant; hoewel de bediening zeer behulpzaam was met het aanvoeren van nieuwe bakjes zouden wij aanraden om deze standaard te vervangen voor grotere bakjes. De salade had ook wat meer gemogen, gelukkig bood de bediening dit al snel aan. Al met al hebben we zeer gezellig zitten eten en genoten van ons bezoek! Voor herhaling vatbaar.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij hebben onze Reservering wederom geplaatst bij dit voortreffelijk Restaurant.
Dit keer was het de verjaardag van mijn vrouw,
Het was weer een verrassend geheel,, en een erg lekker geheel bij elkaar.
Ook het Dessert was naar mijn vrouw toe een onverwachts geheel..
Waar ook foto,s van zijn gemaakt ook ter herinnering..
Brigade,, bedankt voor deze Topper Avond...
Groet
Anneke Alles en Rene Kievit.
Wout N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lekker even eten met mijn gezin met Sinterklaas.Binnen gekomen welkom geheten allemaal goed Jassen aannemen nooit van gehoord.Medewerkster neem bestelling op vraag helemaal niet aan ons hoe wilt u het vlees hebben.Het vlees was taai met veel zeen eren het vlees is helemaal niet goed gaar in ik zeg dat tegen de medewerkster reageert niet goed wilt u iets drinken.Ze komen ook niet vragen of er voldoende is wat betreft groenten is het bar weinig .Bij verlaten restaurant wordt niet gezegd jassen worden niet aangereikt dat veracht je dan ook wel als je mijn bijna 400 euro kwijt ben voor 4 personen,Dus de service vind ik ook heel matig de bediening ook Dit vind ik niet voor herhaling vatbaar.

Han M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
8 jaar geleden voor het eerst gegeten en kom er ieder jaar 1 of 2 keer terug. Het is een soort familie eetcafe. Gezellig ingericht en voor kleine groepen erg leuk. De bediening is vanaf binnenkomst tot dat je vertrekt vriendelijk en behulpzaam. Het wijn advies is redelijk en de wijnen zijn van goede kwaliteit. De dessertwijn was meer dan goed. Het voorgerecht een proeverij voor twee personen was lekker maar niet al te bijzonder. Voor die prijs mag het wat creatiever. De spareribs waren gewoon goed. Mijn eet partner vroeg om een wijziging van een gerecht waarop direct afwijzend werd gereageerd. Dat vonden wij vreemd. Het argument dat het gerecht dan niet meer tot zijn recht zou komen was begrijpelijk maar de flexibiliteit teleurstellend. Ze hadden navraag kunnen doen in de keuken om tot een goede oplossing te komen. Al met al een goed restaurant, goed eten, gezellig, vriendelijk, maar een beetje flexibel zou het nog beter maken.
Desiree O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij komen hier al vele jaren, altijd perfect heerlijk eten,
en een geweldige bediening!!!
Ondanks dat het gisteravond super druk was, en ze op de dag ook een hele drukke dag hadden gehad vanwege het mooie weer, is het altijd geweldig , echt een aanrader!!!
Groeten Desiree Spaans
Hus .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Een echt familierestaurant. Veel groepen en daar is de kaart ook op afgestemd. Weinig verfijnd eten en een enorme kaart maar de smaak is prima. Wel aan de dure kant voor wat je op je bord treft. Bediening is ok. De entourage is echt niet van deze tijd en er is een slechte akoestiek. We konden elkaar nauwelijks verstaan aan tafel.
Gea N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Vorig jaar tijdens onze vakantie daar gegeten , lekker op het terras , We hadden de plate menu snitzel , was overheerlijk en genoeg groente en patat erbij en heerlijke salade Personeel ook vriendelijk en tussendoor vragen of het smaakte of dat er nog iets bij moest Een aanrader dus en je hebt de tijd om rustig te zitten Dit jaar gaan we er zeker weer heen
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Geluncht met mijn pArtner. Bediening was netjes. Eten waren specialiteiten van de lunchkaart. Niet echt bijzonder. Hamburger van puur rundvlees was erg veel.
Terras is gezellig.
Al met al toch een goede prijs kwaliteit verhouding.
lili00 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Al een paar keer wezen eten bij Lekker Puh, we komen zelf uit Gelderland maar na een dagje strand komen we graag bij Lekker Puh, ontzettend vriendelijke bediening die erg behulpzaam is. donderdag wederom geweest met 11 personen waarvan 3 kinderen. Onze zoon was niet lekker, ze probeerden ons te helpen waar mogelijk. Het eten was wederom top! Erg smakelijk en leuk geserveerd. Opa kreeg vuurwerk ondanks dat we geen dessert namen, leuk! Goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom, niks aan veranderen en ga zo door dan komen wij zeker weer terug!
Brenda9006 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Meer dan 10 jaar geleden hier regelmatig wezen dineren, door verhuizing van ons niet meer geweest. En wat een verrassing de kwaliteit is nog steeds goed en op hetzelfde niveau als de jaren ervoor!
Bij binnenkomst mochten we kiezen tussen buiten of binnen zitten, alles heel relaxed ook toen het begon te regenen en iedereen naar binnen wilden vluchten. Wij hebben hier zeer smaakvol geluncht, specialiteiten van de kaart genomen , hamburger en een clubsandwich.
Als we weer in de buurt zijn, gaan wij er zekers weer eten.
Nicoline75 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Sliptong super lekker! gebakken aardappeltjes mmm ruim genoeg lekkere salade, en groenten.
Goede snelle bediening.
Prijs/kwaliteit verhouding prima!
Ina F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
We werden met een groep van zes hartelijk ontvangen en vriendelijk bediend. De menukaart is wat je van een brasserie kunt verwachten. En alles was goed bereid.
Het zou leuk zijn als er ook een wat kleinere variant van een paar maaltijden zou zijn voor ouderen, net als dat voor kinderen bestaat. Voor een 86-jarige die van schnitzel houdt was het bord wel heel erg te vol.
Maar als we zelf wat alerter waren geweest hadden we dit natuurlijk van tevoren moeten vragen - dan had het vast gekund.
Wat ik heel leuk vond was dat zelfs op een dinsdag het restaurant gezellig vol was!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Wij zijn hier weer terug gekeerd en weer was alles uitstekend.
Het voorgerecht van mijn vrouw waren de heerlijke garnalen in knoflook en olie,
Ik had de carpaccio mooi uit presenteert op een langwerpige bord.
Mijn vrouw had haar keuze laten vallen op het kwartet van vlees,
Vier mooie stukken vlees,, op verschillende manieren bereid,, en botermals.
Ik had het vurig varkentje dat was ook weer grandioos en lekker bereid..
De opmaak van de borden was weer een plaatje.
Ook de bediening verdient een pluim ,de tafelheer bracht het tot een mooi geheel.
Brigade,, en de keuken garde bedankt voor alles.

Groet,
De Familie Kievit.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gisteravond op aanraden van BenB in Schoorl bij Lekker puh gegeten. Prima voorgerecht: lekkere paling en m'n vrouw heeft genoten van paling mosterd soep. Het hoofdgerecht 'gamba la bamba' vond ik heerlijk. Maar let op dat je wel van knoflook moet houden: ze zwemmen nog in de knoflookolie ;). Mijn vrouw vond haar lamsbout subliem. Na heb ik nog n crème brulee genomen. Echt lekker, maar eigenlijk te veel van het goede; gelukkig was het nog n half uurtje lopen naar Schoorl om het eten een beetje te laten zakken.
De bediening was er netjes en attent: ook een negen hiervoor. Het decor van het restaurant was er leuk, en handige tussenschotten van glas inlood deur zorgde ervoor dat we niets mijn tafel naast hoefde te delen.
Klaasje65 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
RGetipt door familie om hier te gaan eten tijdens ons verblijf in Schoorl (enkele km verderop). Goed om vooraf te reserveren ook op een gewone doordeweekse dag.
Heerlijk gegeten, dat begon al met het voorgerecht (gebakken champignons) Hoofd gerecht: pikante varkenshaas en mijn man had de kipfilet. Personeel erg vriendelijk. Menukaart is groot en met humor beschreven.
Zelfs de machiatto als afsluiter; lekker.
Ik hoop zeker dat ze met de recensies iets doen en dat ze zeker niet duurder worden maar de 'gewone mens' laat genieten vd culinariteit.
Al met al een aanrader.