Lekker in Wijchen

- High Tea vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Lekker in Wijchen

johbou .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening . Prijs kwaliteitsverhouding is dik en dik in orde .
Tip : heerlijke saté . Ontvangst erg vriendelijk en er is geen moeite teveel .
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hier met een leuke social deal gegeten, de prijs kwaliteit is hier al gunstig maar met deze leuke deal is het helemaal goed!
Prima simpele recepten, niet overdreven grote porties maar we gingen met een goed gevoel de deur uit!
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hier gegeten met een social-deal bon. Hier worden wij vrolijk van. Vriendelijk personeel, zeer acceptabele prijzen en keuze genoeg op de kaart. Ondanks dat het hier een lunchroom betreft, konden we hier rustig tot na 18.00 uur blijven zitten. Eenvoudig en gewoon goed !