Lekker eten en drinken

Doetseweg 43 3381 KE Giessenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lekker eten en drinken

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
DoorV .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Bij lekker eten en drinken een high-tea gehad. De hapjes waren heerlijk maar vond het 'te' simpel voor een high-tea van €19,95 p.p.
de tafels in het restaurant staan veel te dicht bij elkaar, er is niet veel ruimte maar het is niet fijn als je alle gesprekken van je 'buren' kunt volgen.

Kortom: met wat kleine verbeteringen is het een gezellig knus restaurant in een soort overdekt nostalgisch winkelcentrum.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Vanmiddag samen met mijn zus genoten van een High tea/wine. De ontvangst was niet heel vriendelijk, maar dat merkten we meer in de Graanbuurt, waar Lekker eten en drinken onderdeel van uit maakt. Er was buiten een tafeltje vrij, aan de Giessen. Ons tafeltje werd snel schoongemaakt en we konden plaats nemen. Een mannelijke ober vertelde ons wat de bedoeling was en hoe de gangen er uit zagen. Mijn zus had de high wine: vier hartige hapjes, twee glazen wijn (rood en wit) en een bord met twee soorten worst, diverse soorten kazen, appelstroop, walnoten en notenbrood.
De tea bestows uit drie gangen, bij iedere gang een theesoort (waar je niet uit mocht kiezen, dit was bepaald en aangepast aan de hapjes): vier sandwiches met zalm, eiersalade, komkommer en ? (weet ik niet meer), daarna scone met jam en clotted cream, muffin, stukje champagnetaart met witte chocolade en een soesje, tenslotte een puntje zelfgebakken chocoladetaart en een bonbon. De wijn was volgens mijn zus heerlijk, de ober wist er veel over te vertellen. Ook de hapjes waren heerlijk en pasten goed bij de wijn. Ondanks dat ik geen zwarte thee meer drink was het heerlijk de drie soorten. Ook de lekkernijen smaakten allemaal prima. Om kwart voor vijf kwam de ober nog snel de taart en bonbon brengen, was hij bijna vergeten en ze sloten om 17.00 uur. Vol en voldaan en genoten van het uitzicht en elkaars gezelligheid gingen we weer op de fiets op huis aan.
Anina V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
'Lekker' ligt in de Graanbuurt in Giessenburg, mooi aan het water. De medewerkster waren vriendelijk maar niet flexibel, de High Tea werd 'in gangen' geserveerd, dus de overgebleven sandwiches van de eerste gang werden (terwijl wij zeiden dat ze mochten blijven staan) weggenomen. Tweede gang bestond uit een roomsoesje, gewoon cakeje, stukje bavarois en scone (net uit diepvries of koelkast, érg koud) met clotted cream ( was gewoon boter, iets te lang 'geclot'?) en lekkere huisgemaakte jam. Derde gang chocoladetaart, die écht lekker was met een bonbon van Tosca. Kortom, het was lekker, zeer gezellig met groep vriendinnen, maar niet bijzonder, eenvoudige hapjes die je zelf makkelijk bereidt, voor een High Tea geen aanrader. Heb menig High Tea genuttigd die meer uitgesproken huisgemaakt was, daar ga je toch uiteindelijk voor naar een restaurant en daar betaal je voor....(+/- 20€)
Voor een koffie/thee met een stukje huisgemaakt gebak wél aan te raden, leuk opgezet 'buurtje' ook de winkeltjes eromheen erg leuk om te bezoeken!