Lekker Burgerlijk

Zevenhuizen 7 3811 CW Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Lekker Burgerlijk

Ben je in Amersfoort en is het tijd voor een break? Kom dan naar Lekker Burgerlijk, the place to be als je van (vega)burgers houdt. Alle burgers op het menu zijn vol van smaak en bereid met eerlijke producten. Het vlees komt van een slager uit de buurt, dus geen vette hap maar verantwoord genieten. Geen trek in een burger? Neem dan een maaltijdsalade, vers en knapperig, een tosti of een wrap.

Meer informatie over restaurant Lekker Burgerlijk

Zondag 12.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Lekker Burgerlijk

Joep S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker burgerlijk heeft een kleine transformatie ondergaan, helaas lijkt dat geen verbetering. Het bedienend personeel is onervaren en maakt veel fouten. Het eten is wat goedkoper geworden maar heeft aan kwaliteit ingeboet. Kort samengevat was mijn ervaring dusdanig slecht dat ik niet meer terugkom. Het concept en de uitvoering waren ooit prima, nu verwacht ik dat het geen lang leven beschoren is. Geen aanrader dus.
Geza P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Sinds kort blijkbaar een nieuwe eigenaar en een nieuwe ‘kok’ . We vermoedden dit al nadat we fabriekshamburgers, fabrieksbroodjes en fabrieksfrites op ons bord kregen. Echt jammer dit. De gemiddelde snackbar hamburger is beter
Plijster P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Het eten was echt te zout!
Hamburger was vet en de Thaise garnituur was karig en viel weg door de vette dikke kipburger.
De koolsla was ook te vet en te zout niks fris aan!
De frietjes waren ok maar net aan gaat. Homecooking!
Als ze hun burgers wat meer finetunen dan kan het nog wat worden anders niet!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het enige vrije plekje in de zon op vrijdagavond in april was een tafeltje bij Lekker Burgerlijk. Aardige bediening. We bestelden een BBQ-burger en een Classic. Bij beide burgers was de kok wat uitgeschoten met de mosterd. Wel lekker vlees. De BBQ-burger heeft wat meer pit. De Classic is wat standaard, classic dus.

Het is wat raar dat de menukaart anders is dan de menukaart op de site. De prijs van de burgers begint bij 10 euro. Je kunt er ook een salade of patat bij bestellen. Overigens dronk ik er een geweldig IPA-biertje.
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Beste burgers ooit, heerlijk!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super lekker gegeten. Gastvrijheid ten top en heerlijk vers eten, een echte aanrader!
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gastvrije bediening!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We zaten relaxt bij het raam, leuke gastheer.
Prima eten voor een mooie prijs. Een aanrader.
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede hamburgers voor een goede prijs. Goede opbouw van de burgers waardoor de sappen niet onnodig in de broodhes trekken. Met zijn tweeën gegeten op donderdagavond. Komen zeker nog eens terug!
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met 13 personen gegeten op zaterdagavond. Wat opviel was de vlotte en vriendelijke bediening. We werden snel geholpen en het eten werd ook binnen goede tijd gebracht (niet te snel/langzaam). Eten zelf was lekker, viel bij iedereen goed in de smaak. Ook genoeg speciaal biertjes op de kaart :)
Willek N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer smaakvolle lamsburger gegeten en de zelf gemaakte patat was top! Leuke, vlotte bediening. Een echte aanrader, als je even vlug, goed wilt eten. ????????
Jonathan T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed te eten, genoeg, veel, dienstverlening maakte afwezige indruk, niet echt betrokken
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
een randon burger restaurant met goede burgers.
De kaart en de burgers die daar op staan zijn helaas een beetje randon zoals je die je in veel burger restaurants tegenwoordig ziet.
kwaliteit is verder goed maar zoals de kaart niet verrassend of spectaculair, ook de bediening is goed, friendelijk en snel.
als je mij vraagt waar je in Amersfoort een goeie burger kunt halen dan zou ik dit restaurant niet aanraden maar afraden zou ik het ook zeker niet.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Na de marathon van Amersfoort waren we wel toe aan een heerlijke burger. En heerlijk was hij, lekker knapperig broodje en de hamburger was precies goed gegrild. Wat een coole hamburgermessen hebben ze hier, je voelt je bijna Crocodile Dundee :) - Vriendelijke meisjes in de beniening en schappelijke prijs. Een mooie afsluiting van een zeer warme 42KM door het mooie Amersfoort
D. C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Net bij Lekker Burgerlijk gegeten, onder de milkshake gegooid door een jongen die zoals hij zelf zei: "normaal niet in de bediening werkt". Die arme jongen; geen enkele van zijn collega's die wel in de bediening werkt, kwam hem helpen, ze vonden ook een nat doekje voor mij pakken erg veel moeite. Één had al eerder bij het pakken van de glazen de patatjes en ketchup over tafel laten vallen. "Oh ja, zei een andere collega die met haar telefoon bezig was: "door de wind" -Nou nee, niet door de wind. Wij hebben ons dessert opgegeten tussen de niet opgeruimde milkshake en zijn zonder dat zich ook maar iemand om mij of de vreselijke vlekken in mijn kleding bekommerde naar huis gegaan.
Roan V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wezen eten met mijn vriendin, heeft goed mogen smaken, waren alleen wel de kaas vergeten op mijn burger. Verder goede service.
Alma S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke hamburgers & vriendelijke bediening.
We komen zeker weer terug!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima hamburg gegeten! Heerlijk mals vlees!!!
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Beste burgers van Amersfoort! Lieve bediening, gezellige sfeer en natuurlijk heerlijk eten. Perfect om even snel een goede burger te eten met een lekker wijntje erbij.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Echt top hier eten lekkere wijn en een heerlijk terras lekkere burgers maar ook salade en ook heerlijk borrelen en hapjes voor der bij