Lekker Bijzonder

Maandag t/m Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke zaak met prettig terras. DE inrichting binnen is 'eenvoudig' maar wel erg sfeervol. Een gedeelte van de bediening heeft een 'zoals dat zo mooi heet' een achterstand op de arbeidsmarkt. Maar alles functioneert soepel en vriendelijk.

Wat vooral opvalt is dat er vaak zeer originele gerechten op de kaart staan, combinaties waar je niet snel aan denkt maar die toch verrassend goed smaken.

een prettig adres om af en toe eens te vertoeven.
NNvanDam .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wat een heerlijke plek! In een prachtig pand midden in de winkelstraat van Gemert, met mooi decor en fijn terras. Een warme plek met bijzonder personeel die goed (begeleid) te werk gaat en er alles aan doet om een fijne ervaring te geven aan hun klanten. Het menu is vertrouwd en toch spannend, zoals een broodje gezond met pittige eiersalade of een heerlijke warme chocolademelk met slagroom en maltesers. Een feestje! Zelf een uitsmijter met champignons en truffelmayo gegeten en een stoofperen/yoghurt-taartje, heerlijk!
Tamara-Robbert .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Aanrader! Heerlijke gerechten, gastvrije bediening en gezellige ambiance. Vooral de manier waarop werd omgegaan met mijn glutenintolerantie was bijzonder. De kokkin kwam naar onze tafel om met mij te overleggen. Ze kon en wilde alles maken. Ze vertelde dat ze allerlei glutenvrije producten in huis had. Ze wilde zelfs iets buiten de kaart om voor mij maken! Deze brasserie heeft goed begrepen hoe het hoort! Echt top! Jammer voor ons dat het een beetje uit de richting is...
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
We liepen er gewoon binnen van een lunch. Mooie lichte zaak, gevarieerd ingericht. Kwam bij mij over als een grote huiskamer.

Beknopte menukaart met diverse broodjes en gerechten. Aan de originaliteit van de gerechten en de opmaak is duidelijk veel aandacht besteed aan de opmaak, en daar komt nog bij alles smaakte voortreffelijk.

En, o ja, mocht u iemand zich afvragen wat het 'bijzondere' is; een groot deel van het persoonlijk bestaat uit verstandelijk gehandicapten. Iets wat mij in eerste instantie nog ineens niet opviel. Deze mensen komen ontzettend toegewijd en vriendelijk over, ontroerend bijna. Een goed voorbeeld voor personen die elders in de horeca werken.

Maar gaat u er vooral naar toe voor de lekkere gerechten, aanbevolen.