Lekker Belangrijk

Meer informatie over restaurant Lekker Belangrijk

• Terras
FredenTineke .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Vanavond weer heerlijk gegeten, het is er altijd gezellig en als je verteld dat je de tijd hebt, dan komt het eten niet zo snel na elkaar.
Je hebt dan wat meer tijd om gezellig met elkaar te kletsen.
De maaltijden zijn met zorg en liefde bereid, en het is meer dan voldoende.
Lekker Belangrijk is een aanrader als je eens lekker wil eten in een ongedwongen sfeer voor niet te veel geld.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Heerlijk drie gangen menu gegeten. De soep van de dag was een perfect begin en het toetje een geweldige afronding. Goede bediening en dat alles voor een goede prijs. De rest van de familie was ook zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede Kerstdag gebruik gemaakt van de aanbieding 3 gangen kerst buffet voor 25 Euro. Uiteindelijk woon ik er niet ver vandaan en kan er lopend heen. De brazzerie was sfeervol in kerst sfeer. En het aanwezige gezelschap aangenaam. Niet al te druk zodat er geen gevaar was dat het buffet snel afgegraasd zou zijn. In tegendeel trouwens, we kregen het niet op. De bediening was netjes gekleed en had zelfs een rood strikje om. Voor gerechten waren (o.a) heerlijke paté met granberrie sous, smakelijke mini garnalen cocktail en ragout. Het hoofdgerecht gaf (o.a) keuze uit Hazenpeper, mini schnitzels, varkenshaas Lekker Belangrijk (met groenten en gesmolten kaas erin) met eigen gemaakte aardappel puree met spekjes, diverse soorten aardappel kroketjes en schijfjes, varkenshaas puntjes in roomsaus en zalm. Teveel om op te krijgen. En allemaal echt lekker en goed klaar gemaakt. Het dessertbuffet gaf keuze uit van alles: ijs, soesjes, dessert taart, appeltaart met vanille sous. Kortom, waar voor je geld, erg lekker en teveel. Alle gangen werden tevoren door mede eigenaar Loek gepresenteerd en er werd uitgelegd wat het precies was. Chef kok Ans had echt een uitstekende prestatie geleverd. Na elke gang waren vuile borden en bestek snel afgeruimd en stond er nieuw servies alweer klaar. De bediening had het duidelijk in de hand. Leuk was dat een gezin uit Nijmegen, op de terugweg vanuit de Ziggo Doom hier neerstreek n.a.v. een zoektocht op Iens en aangaf het ontzettend gezellig en lekker te vinden. Hulde Lekker Belangrijk, ga zo door. Ik ga vaker komen.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Nieuwe eigenaar. Dus gelijk maar even langs gegaan. De familie Den Hartog uit Kockengen hebben deze Brazzerie (met twee ZZ's) overgenomen en draaien met vader, moeder, kinderen en aanhang gezamenlijk. De naam is hetzelfde gebleven. De oude eigenaar Frank heeft ze flink begeleid en de bediening wordt opgeleid door Rochelle. Enthousiasme bovenal. De ervaring moet groeien. Eten: Er waren meerdere keuze menu's. Twee gangen voor 17,50 Euro en met een dessert erbij: 20,- Euro. Ik heb gekozen voor wortel abrikozensoep en een biefstuk. De soep is apart, lekker en had ik nog nooit eerder gegeten. De biefstuk goed gebakken en niet taai. Lekker gekruid maar niet teveel. Uiteraard de (nog steeds) vertrouwde puntzak patat. Garnituur was verse appel compote, verse komkommer met een heerlijke zoete smaak en meloen. Gekozen voor het dessert van de chef: appelgebak en chocolade/mokka ijs. Bediening: De bediening was zeer vriendelijk, attent en snel. Het geheel afgesloten met koffie en een lekkere whisky (keuze genoeg). Decor: De familie is druk bezig met de inrichting. Dus die zal zeker in waardering gaan stijgen. Noot: De eerdere beoordelingen hieronder zijn dus eigenlijk niet meer van toepassing.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
We waren er twee maanden geleden met een kaart, zoals die vandaag nog op internet staat. "We zouden zeker terug komen". Inmiddels is de kaart gewijzigd en daar waren we (we keken eerst op internet) niet op voorbereid. Dat geeft een wat katerig gevoel, want de keus is duidelijk beperkt. "Wat de pot schaft" lijkt nu belangrijker, maar boerenkool eten we ook thuis en "hamburger met ei" lijkt ons ook geen traktatie. Het sprankelende gevoel dat we eerder kregen was er vandaag niet. We hebben uiteindelijk wel goed gegeten. Ook complimenten voor de bediening. Die helpt met zorg en aandacht.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Een brasserie met twee zz die nog ouderwets veel kwaliteit voor weinig geld geeft. Een chef die de moeite neemt om zelf met zijn gasten te praten en desnoods tailormade iets te eten maakt op wens. Zomers een heerlijk terras. Ook op t menu: eten wat de pot schaft. Lekker en niet duur. Aanrader. Leuke enthousiaste meisjes in de bediening. Centrum van Maarssen. Parkeren vlakbij gratis.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Lekker Belangrijk bestaat 16 jaar, we wonen 25 jaar in Maarssen en dit was ons eerste bezoek. Vast niet het laatste. De ontvangst is vriendelijk en persoonlijk. De kaart is niet uitgebreid, maar biedt voor ieder wat wils. "En zegt u maar hoe u het hebben wilt", lijkt het motto van de keuken, waar verse producten centraal staan. De kok komt zelf even informeren. Ik kan me voorstellen dat bij veel drukte die mogelijkheden iets beperkter zijn, maar het is een voorbeeld hoe men in de horeca met gasten om kan/moet gaan. En de prijs is al even vriendelijk. Één hoofdgerecht Euro 15,-, met een voor- of nagerecht Euro 17,50 en driegangen Euro 20,-. Een aanrader waar we zeker terug komen.
Wendela V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Ondanks dat ondertitel bij de naam: van pannenkoeken tot kangoeroe, ons niet echt aansprak, hier toch heengegaan. Overtrof onze verwachting: echt lekker gegeten: garnalencombinatie voorgerecht lekker. Uiensoep wat te zout, carpaccio goed. Hoofdgerechten, steak, varkenshaas teriyaki en de vegetarische wraps ook heel lekker. En prima dessert en koffie toe.
En over interieur kunnen we niet echt oordelen want we hebben lekker buiten gezeten.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
wij hebben een maand geleden daar gegeten. De bediening was heel snel en vriendelijk en de sfeer was goed. Het eten was overheerlijk en het eten was goed warm , zo als het hoord.
En lekker goedkoop. Wij komen zeker terug. weet alleen de datum niet meer.